Hou je er wel rekening mee dat als ze een nul-urencontract hebben dat de 8% vakantietieslag in hun uurloon verwerkt zit?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:30 schreef GotC het volgende:
Nog mooier overigens: De mensen van de Konmar verdienen meer dan de mensen in onze AH! (daar moet verandering in komen)
Hmm nee niet op geletquote:Op donderdag 9 november 2006 09:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat als ze een nul-urencontract hebben dat de 8% vakantietieslag in hun uurloon verwerkt zit?
En komen zaken als ADV en vakantierechten ook allemaal overeen?
Hier idem. Maar destijds wou geen hond bij de Konmar werken, dus die verdienen standaard 1,5 euro per uur meer dan Albert Heijners.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:30 schreef GotC het volgende:
Nog mooier overigens: De mensen van de Konmar verdienen meer dan de mensen in onze AH! (daar moet verandering in komen)
De kerstvakantie is pas 5 weken na de opening. Mijn voorkeur gaat naar de maandag na de opening (27-11 dus).quote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef Tellorian het volgende:
Zaterdag komt mij het beste uit, ik zal dan wel even een vervanger moeten regelen.
Maar dat is makkelijker dan een vervanger zoeken voor op school.
Als het in de kerstvakantie gaat gebeuren kan ik natuurlijk wel door de weeks enz.
Misschien dat m'n vriendin ook nog wel mee zou willen, ze werkt ook in de AH.
Als het 's avonds kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De kerstvakantie is pas 5 weken na de opening. Mijn voorkeur gaat naar de maandag na de opening (27-11 dus).
Heb je nou alweer nieuws te melden?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:43 schreef waterreus23 het volgende:
kan iemand mijn gevevens veranderen aangezien ik binnenkort in een XL werk:
filiaalnummer: 1626
afdeling: houdbaar
soort ah: XL 2.5
mausb werkt in 1151 en niet in 1152. En dat is dus ook gewoon een 5 en geen 6.quote:
Hmm ik kan zomaar een reden verzinnen waarom die er niet zal zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef kmaestro het volgende:
Bart, het kan niet in die week op zondag, je kunt er dan vanuit gaan dat er een 1151Nieuwjaarsreceptie is
Ik las het jah.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef mausb het volgende:
[..]
Hmm ik kan zomaar een reden verzinnen waarom die er niet zal zijnTrouwens ik werk idd gewoon in 1151, en dat is idd gewoon een '5 winkel' wat ik ook gewoon had aangegeven
Done.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
mausb werkt in 1151 en niet in 1152. En dat is dus ook gewoon een 5 en geen 6.
En 2.5 is een loze toevoeging aan XL aangezien alle XL's worden omgevormd naar 2.5.
Ow ja hoor ... ...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb je nou alweer nieuws te melden?![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ow ja hoor ... ...
- Woensdag 22/11 om 20:00 gaan we open
- We krijgen het grootste Wijnassortiment van alle supermarkten
- De verbouwing verloopt moeizaam, aangezien er een lek is in het dak
- Alle konmar medewerkers lopen tot nu toe stage
- 3000 nieuwe producten in het assortiment
- De nieuwe Steak en Grill afdeling komt er, je kan nu ook mobiele abbonementen afsluiten.
de rest vertel ik later wel![]()
Als ik het goed begreep tov van het huidige XL assortiment.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Je weet dat je me altijd details mag PMen hè.
En die 3000; zijn die nieuw tov jullie huidige assortiment of tov het huidige XL-assortiment?
Geweldig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
zeau....
Wij hebben de eerste Konmar medewerker uit Winschoten al, 20 uur vast @ deli
hoi, moet jij hier.quote:
hebben ze wel bier gekocht?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi, moet jij hier.
Waaar was jij vandaag
Wel weer 3 keer die gothic kereltjes gezien![]()
Gister. Op zuivelquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hebben ze wel bier gekocht?
heb je hun ID kunnen checken?
Oh, ik was vandaag pas rond half 3 wakker ofzeau..
Waar was jij gister?
Hm, gister heb ik je niet gezien..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gister. Op zuivel![]()
Geen bier, wel pepernoten, niet in gepakt
Der werken gewoon weinig mensen in de AH.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:16 schreef Webgangster het volgende:
Weinig mensen in de OP zeg... mensen kom op en meld je aan !
oh, ik was er om half 5 pas.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, gister heb ik je niet gezien..
Rond 20 voor 3 ofzo.
Haha neem dat maar terug vriendquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Der werken gewoon weinig mensen in de AH.
Dat komt me bekend voor. Wij krijgen in 1151 als proef ook 3 meter Sorbo. De worpen zijn alleen nog niet gemaakt en de producten worden pas over een paar weken uitgeleverd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef waterreus23 het volgende:
Ook nieuw in het assortiment bij onze nieuwe XL:
4 Meter Sorbo producten:
[afbeelding]
[afbeelding]
6.30 tot 22.00quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:34 schreef highway101 het volgende:
Zo vanavond van 18.00 - 23.30 (feestje bouwen in lege winkel)
Maandag wellicht van 6.30 - 22.00
Wat zijn zo ongeveer de cijfers eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:11 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha neem dat maar terug vriend![]()
Die gegevens zijn ook terug te vinden op winkelweb als ik het goed heb....quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat zijn zo ongeveer de cijfers eigenlijk?
Dus aantal winkels, aantal werknemers, hoofdkantoor, dc's enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |