Sinds wanneer zit er een ij in het alfabet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze zei 25, en dat was goed. Ik gok dat de ij wordt gerekend als i + j.
Peter was best lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Inderdaad. Eigenlijk is het dus wel goed dat ie eruit is, ookal zal het een aardige deuk in z'n ego zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Idd, die sik lijkt op Eric van ONM/Idols. En er is er nog eentje bij die wel oké is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Ik ben voor de tweeling
Ik verstond niet eens wat hij zeiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef roque79 het volgende:
die jongen die mocht blijven sprak take that zo schattig uit! Aandoenlijk gewoon
Ik vond ze ook als iemand klinken, maar ik geloof niet dat ik Dr.Flash recent heb horen praten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Toeps het volgende:
Die tweeling praat trouwens net als Fok!celeb Dr.Flash.![]()
niet slaan!
Ja wel nerderiger. Maar daar zat geen promovendus wiskunde bij ofzo. Het contrast tussen intelligentie en domheid is hier wel groter. Alhoewel ik dus m'n twijfels heb bij de contactgestoordheid van de mannen. Eigenlijk alleen de tweeling past goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Nee, dacht dat het Toyota's warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Nog een keer.. iemand opgevallen dat die auto's Dacia's zijn?
WTF zijn Dacia's?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
De promovendus was wel 28. In de Amerikaanse versie zaten ze er niet zo oud bij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef speknek het volgende:
Ja wel nerderiger. Maar daar zat geen promovendus wiskunde bij ofzo.
Precies. In Amerika waren ze met name nerderig. Hier met name slim.quote:Het contrast tussen intelligentie en domheid is hier wel groter. Alhoewel ik dus m'n twijfels heb bij de contactgestoordheid van de mannen. Eigenlijk alleen de tweeling past goed.
Welnee man, die zitten allemaal op Tweakersquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
Ik denk dat alle nerds trouwens deze topics lezen.. of in elk geval de nederlandse. Als NLD nerd moet je Fok! toch wel kennen?
hey!! ik ben heul geen nerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef LeonH het volgende:
tvp. nerderige afkorting voor TerugVindPost
Tweakers sowiesoquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
Als NLD nerd moet je Fok! toch wel kennen?
Het is een dodge caliberquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat de oudste beauty niet echt dom is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
heb het helaas gemist maar morgen wordt de uitzending herhaalt, toch? Kan uit hier boven een beetje opmaken dat ze verschillen groter zijn maar de meisjes minder hoerig? Nou ja Amerikaanse vrouwen hebben nou snel de neiging om eruit te zien als een hoerrrr.
Die tukker bedoel je? Nee, die lijkt me ook niet dom, hoogstens extreem onzeker en daardoor dommer dan ze werkelijk is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat de oudste beauty niet echt dom is.
Als ik het me goed kan herinneren waren ze allemaal ongeveer net klaar met high school. 18-20 ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef ChrisJX het volgende:
De promovendus was wel 28. In de Amerikaanse versie zaten ze er niet zo oud bij.
Ik heb bij mij op de opleiding ook nog heel wat beter materiaal rondlopenquote:Precies. In Amerika waren ze met name nerderig. Hier met name slim.
Wie is Marcia?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:58 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Lees net op de site van rtl dat Marcia een HBO studie doet. Het is dan wel communicatie maar dan kan je toch nooit heel achterlijk zijn.
Nee Marcia was die ene met Braziliaanse roots.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
uhm volgens mij die tukker maar je moet het maar ff uitzoeken op de site van de show, te vinden vinden via rtl.nl
quote:
Dat verstond ik ook!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef RemCOW het volgende:
[..]Ze zei echt 25 volgens mij! We (4 man) zaten echt van, huh??
Ha! Ja, dat is em. Dank uquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef rashudo het volgende:
[..]
Het is een dodge caliber
[afbeelding]
Verkapt *ik ben de nerd in kwestie zelf en hoe vonden jullie me* post.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef thabit het volgende:
Hmm, jammer dat ik de uitzending niet gezien heb want Peter ken ik in het echt. Dat hij aan dit soort programma's meedoet had ik niet achter hem gezocht.
Ik ken die Daniëlla (van de Toren van Pisa in Romequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef thabit het volgende:
Hmm, jammer dat ik de uitzending niet gezien heb want Peter ken ik in het echt. Dat hij aan dit soort programma's meedoet had ik niet achter hem gezocht.
En nee, ik ben niet Daniella en zeker geen beautyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:46 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Verkapt *ik ben de nerd in kwestie zelf en hoe vonden jullie me* post.![]()
Goedkoop gebouwde Renault's uit Roemeniequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
WTF zijn Dacia's?
(Shit, ik kan niet meedoen met de Tuner en de CarBabe...)
Oh ja vanavond is herhalingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond kijk ik de herhaling gewoon nog een keer zo grappig was het.
Dat vraag ik me ook af ja, wel vaker trouwens. Hollands next top model staat ook in SHO en niet in TV beetje vreemd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef Janteh het volgende:
waarom staat dit in godsnaam niet in TV? Het is een TV serie en geen soap showbizz of sterren?
dat snap ik ook niet, maar zodra het een beetje richting real live / soap / ... gaat komt het hier te staan. zelfde met holland next top model en wie is de mol, van mij mag het allemaal in tv, maar niet van de mods neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef Janteh het volgende:
waarom staat dit in godsnaam niet in TV? Het is een TV serie en geen soap showbizz of sterren?
Omdat het een real-life soap is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef Janteh het volgende:
Ik vind het gewoon een spel, omdat ze geld kunnen winnen. Een reallife soap gaat over het dagelijks leven van mensen.. Maar deze discussie is wel vaker gevoerd blijkbaar dus hou ik er maar over op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Omdat het een real-life soap is!
Al valt er soms over de authenticiteit van dit soort programma's te twijfelen...maar we gaan er maar gewoon vanuit dat ook in deze serie 'echte' mensen meespelen en geen acteurs![]()
Jup, vanavond om 20:30 op rtl7.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef Slappy het volgende:
Is die herhaling op rtl7?
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef RemCOW het volgende:
[..]Ze zei echt 25 volgens mij! We (4 man) zaten echt van, huh??
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef xericax het volgende:
[..]
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.
neem het op en luister een paar keer, je kan er goed 26 in horen, dat accent helpt niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef xericax het volgende:
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.
Neuh, ik heb te weinig tijd om aan tv opnames mee te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen andersom programma: het lelijke meisje met de hunk
Nee, het omgekeerde programma moet zijn: lelijke slimme meisjes en domme mooie jongensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen andersom programma: het lelijke meisje met de hunk
Lijkt me eigenlijk leuker, van die oerdomme gastenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, het omgekeerde programma moet zijn: lelijke slimme meisjes en domme mooie jongens![]()
25.000 euroquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:08 schreef Slappy het volgende:
Wat is de hoofdprijs?
'T is bijna verdacht inderdaad. Als de vragen waren gesteld bij de Achmea Kennisquiz hadden de kiddos de antwoorden echt wel geweten. Deze meiden moeten minimaal de basisschool hebben afgemaakt. Dus dan zouden ook zij tenminste moeten weten wat een dozijn is, of een decennium, of waar het Rode Plein is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt bijna niet te geloven dat sommige meiden op zulke simpele vragen het antwoord niet wisten, de meeste vragen kon ik volgens mij al beantwoorden toen ik in groep 5 van de basisschool zat; en ik was absoluut geen uitzonderlijke leerling.
Wat is Renate Verbaan trouwens een presentatie talent, die gaat het echt helemaal maken volgens mij
Die gast met die 4 computers en breedbeeld vind ik ook niet echt een nerd. En die ene gozerd met die zwarte dikke montuur-bril ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond Peter ook zeker geen 'nerd', ik vind 'm zelfs leuk.....maar ik vind Jeroen, Pieter en Ture ook leuk, en Anton is ook wel cute. Kan niet anders concluderen dan dat ik nerds blijkbaar leuk vind.
Ik wist het niet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Jezus die vragen wist ik zelf wel
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
Die waren briljantquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
Net een (stukje van) de herhaling gezien. Mooiste momenten inderdaad "mijn sterkste punt is kleding opvouwen" en "ik vond het wel een strikvraag."
Welke zei dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
Net een (stukje van) de herhaling gezien. Mooiste momenten inderdaad "mijn sterkste punt is kleding opvouwen" en "ik vond het wel een strikvraag."
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef evil-me het volgende:
c-c-c-cinnamongirl ik kan het wel even doorgeven aan Ture
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is Renate Verbaan trouwens een presentatie talent, die gaat het echt helemaal maken volgens mij
Als je maar niet ook zo heel irritant Rome zegt als die doos. Dan kan ze nog wel van origine uit de VS komen dat irritante accentje vind ze zelf wel heel intressant staan volgens mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet iets bekennen. Toen dat ene meisje op de vraag 'waar staat de toren van Pisa?' antwoordde dat dat in Pisa zijn moest, lachte ik haar heel hard uit. En toen bleek dat ze het bij het rechte eind had. OEPS.![]()
Ik was ervan overtuigd dat Pisa een wijk van Rome was of zo![]()
* _Arual_ had een 8,7 voor VWO-eindexamen aardrijkskunde.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef Nr.G het volgende:
Die bril van Christophe is meesterlijk! D'r zitten zelfs wenkbrauwen op![]()
Te knap? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar ik vind hem er prima tussen passenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:01 schreef pberends het volgende:
Er zitten 3 nep-nerds in:
[afbeelding]
te knap
Als hij die bril af doet, is hij zeker niet lelijk. En dat zeg ik als heteroman!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Te knap? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar ik vind hem er prima tussen passen![]()
Okee, smaken verschillenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Als hij die bril af doet, is hij zeker niet lelijk. En dat zeg ik als heteroman!
Nogal een domme vraag van het programma aangezien Brad en Angelina helemaal niet getrouwd zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
De vraag was ook wie zijn vriendin isquote:Op woensdag 1 november 2006 16:25 schreef Sfuf het volgende:
[..]
Nogal een domme vraag van het programma aangezien Brad en Angelina helemaal niet getrouwd zijn!
Ow ok..quote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De vraag was ook wie zijn vriendin is![]()
dat valt nog best tegen volgens mij, dat soort kennis (roddels, shownieuws) vind ik ook minder belangrijk dan die meer basis kennis waar de beauties zich mee bezig houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Die tweeling is geweldig. Dat zijn echte nerds, nog erger dan uit die Amerikaanse series. Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef BwennieBren het volgende:
Die tweelingen zijn toch mijn favoriet hoor alleen maar om dat dansen
Ik vraag me af op de nerds nog een keer naar de kapper gaan in deze serie, volgens mij ziet die tweeling er dan ineens een stuk normaler uitquote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die tweeling is geweldig. Dat zijn echte nerds, nog erger dan uit die Amerikaanse series. Zo hoort het ook.
Dat is een van de nerds neem ik aan?quote:
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, was maandag de eerste aflevering?
uuhhh ze zijn geslecteerd door vrienden omdat ze zo slim zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 15:01 schreef pberends het volgende:
Er zitten 3 nep-nerds in:
[afbeelding]
te knap
[afbeelding]
te groot ego
[afbeelding]
helemaal geen nerd
Ja, wrijf t er maar in, nu weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:03 schreef Zijkant het volgende:
"Het was een strik vraag"Sorry, maar die vind ik grappig.. ieder dom varken weet toch wel dat de toren van PISA in PISA ligt.
Ik vond dat ook al vreemd, of gaan ze alleen maar dingen met de meiden doen ipv ook nog wat aan hun uiterlijk doen?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag me af op de nerds nog een keer naar de kapper gaan in deze serie, volgens mij ziet die tweeling er dan ineens een stuk normaler uit
Hee, wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef thabit het volgende:
Niet dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:46 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Verkapt *ik ben de nerd in kwestie zelf en hoe vonden jullie me* post.![]()
Dat komt natuurlijk omdat ze de oudste is!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
En Ramona is idd niet zo dom volgens mij,
als nerd begin je natuurlijk wel met tellen bij 0.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
Btw, even als nerd, er zitten volgens mij 27 letters in het Nedrelandse alfabet: de 26 standaard, en nog de ij als 1 letter.
Eerste aflevering was een kopie vd eerste aflevering van de Amerikaanse versie.. Btw, Ramona vind ik écht leuk! Niet super knap ofzo, maar gewoon echt leuk..quote:Op donderdag 2 november 2006 14:50 schreef Gremen het volgende:
In de amerikaanse versie was er wel een aflevring waarin de nerds een make-over kregen.
En de nerds voor een avond uit, de kleding voor de dames moesten uitzoeken
zoiets zal hier ook nog wel komen.
Ze heeft veruit het leukste karakter van allemaal, in vergelijking met al die domme inhoudsloze arrogante slettebakken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Eerste aflevering was een kopie vd eerste aflevering van de Amerikaanse versie.. Btw, Ramona vind ik écht leuk! Niet super knap ofzo, maar gewoon echt leuk..
Vergeet dan vooral de eu, oe en ui nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
Btw, even als nerd, er zitten volgens mij 27 letters in het Nedrelandse alfabet: de 26 standaard, en nog de ij als 1 letter.
Ze is wel knap hoor.. Maar volgende week zien we of ze ook handig is met de autoproef.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft veruit het leukste karakter van allemaal, in vergelijking met al die domme inhoudsloze arrogante slettebakken.
Waarom zou je je een loser voelen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Verder bedankt iedereen voor de positieve reacties, dan voel ik me weer wat minder een loser
Peter
Hey, jij bent echt geen loser hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Verder bedankt iedereen voor de positieve reacties, dan voel ik me weer wat minder een loser
(...)
Peter
Heyquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Peter
Ik hoop zo dat er een vraag over tweede wereld oorlog of zoiets in die richting volgens mij kan je dan heel hard lache om die domme antwordenquote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Useful_Idiot het volgende:
Ik geloof dat die Jeroen op mijn school zat vorig jaar. Ooit moest ik met hem en nog enkele anderen op "cultuur namiddag". Toen viel er me een iets op:"Zijn praatvaardigheid kan echter op de zenuwen werken…" klopt volstrekt. Man, wat had ik een hekel aan hem die dag.
Verder denk ik dat de "beauty's" volledig fake zijn. Allé, wie weet er nu niet dat een jaar 365 dagen telt? Of dat 21 delen door 3, 7 is.
En nu hebben ze zeker een relatie?quote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef franktic het volgende:
Briljanter dan Richard kunnen ze niet zijn:
[afbeelding]
Ik krijg de laatste week wel vaker het verwijt dat ik geen nerd zou zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef Ezri het volgende:
[..]
Hey, jij bent echt geen loser hoor!Maar je "lose-t" wel in het nerd-zijn ja, want dat ben je volgens mij helemaal niet! I mean, vindt "men" je een nerd dan omdat je promoveert in de wiskunde?
Met welke reden juist jij gevraagd werd voor dit programma snap ik geloof ik niet helemaal... wat was voor jezelf de reden om mee te doen? In ieder geval erg dapper en vast een hele leuke ervaring geweest!
Jammer dat je eruit ligt, maar op zich terecht in de zin dat jij daar imho dus helemaal niet thuis hoorde.
![]()
(edit: toevoeging: Overigens vind ik nerds hartstikke ok en leuk! Ben ik zelf ook, volgens deze test.Maar dorks, tsja, daar verbaas ik me vaak meer over en daarom is dat programma vermakelijk om te zien.
)
Neuh, maar vind het gewoon grappig je op fok te zienquote:Op zondag 5 november 2006 14:37 schreef Peremans het volgende:
[..]
Idd grappig. Maar wij kennen elkaar?
Peter
Doet me een beetje denken aan Holland's Next Top Model:quote:Op maandag 6 november 2006 01:34 schreef Johnns het volgende:
volgens de site van Fanny:
I have participate on several modeling contest:
*lijstje
![]()
ik heb het helaas niet gezien. wat was de reden dat je eruit moest? (ps, op die foto ben je geen nerd)quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef Peremans het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste week wel vaker het verwijt dat ik geen nerd zou zijn.Ach ja, wat wiskunde betreft ben ik er wel een. Volens die test ben ik niet nerd genoeg voor het programma, dus of de test klopt niet, of de casting-mensen hebben gefaald.
Mijn reden om mee te doen was dat het me echt ontzettend lachen leek... en dat was het ookAlleen wat korter dan ik had gehoopt.
Idd heb ik ook, de Amerikaanse vond ik er heeel erg nep uitzien. Ook waren de Nerd's daar gewoon echt niet slim, soms was de 'beauty' een stuk slimmer. Hier hebben alle nerd's tenminste wel een universitaire opleiding.quote:Op zondag 5 november 2006 00:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had gemengde gevoelens over een Nederlands-Vlaamse versie, maar ik heb juist het idee dat dit allemaal 'echter' is, minder geacteerd.
Richard en Mindyquote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef franktic het volgende:
Briljanter dan Richard kunnen ze niet zijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 12:44 schreef duivelin1 het volgende:
die daniella heeft zo'n grote neus
Die bedoelde ik die, Mindy was 10x zo slim(intelligentie) als Richard die gewoon dom was.quote:Op maandag 6 november 2006 18:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Richard en Mindy![]()
Het ultieme koppel![]()
Nee, dat niet. Hij was de ultieme nerd en zij een superlekkere meid. Zij waren een leuk stel in de seriequote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef Slappy het volgende:
Zijn die nu een koppel geworden via dat programma![]()
Ik vind haar echt zo'n tang lijken met die brilquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef Robocock het volgende:
Dat donkere meisje is wel een zeer puik mokkel overigens, wel 1 van de knapste naar mijn mening
![]()
![]()
Die kan inderdaad echt niet.. Daar ze daar nog niets van gezegd hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Miss-V het volgende:
Die bril van Christophe is echt te erg.
makeovertjequote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Die kan inderdaad echt niet.. Daar ze daar nog niets van gezegd hebben![]()
Ik dacht steeds dat ik het verkeerd zag, maar hij heeft iets van paarse boogjes boven zijn brilquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Miss-V het volgende:
Die bril van Christophe is echt te erg.
Hij is inclusief wenkbrauwenquote:Op maandag 6 november 2006 22:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat ik het verkeerd zag, maar hij heeft iets van paarse boogjes boven zijn bril
En dan te bedenken dat dat de broer is van Staf (Dancing on Ice winnaar) Koppens.quote:
Die Fanny is echt gruwlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:
Ramona is idd niet knap, ze is wel een van de leukste samen met Rachel. Die Amerikaanse ziet er gewoon echt niet uit
.... dus jij reed auto op je 12e?quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef Yucko het volgende:
"Welk pedaal in een auto is de rempedaal"
"De rechtse"
Is dit serieus niet in scene gezet?Iedereen die van de basisschool af is weet dat toch wel.
Dat scheelde wel met de Amerikaanse versie: ze liepen door de deur en die sloot meteen achter ze. Niks afscheid of gejank. (achter de schermen dan waarschijnlijk welquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef VoreG het volgende:
Dat gejank altijd
Idd, dat deden ze in Amerika toch helemaal nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef VoreG het volgende:
Dat gejank altijd
Nop, maar in Amerika kregen ze ook niet de kans om afscheid te nemen dacht ik?quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd, dat deden ze in Amerika toch helemaal niet
Maar daar hadden ze ook vette ruzies
Als een vrouw hem al vertederend vind, maak ik helemaal een kans.quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vind die Christophe (bril-met-wenkbrauwen) echt ontzettend vertederend.
Kan er niets aan doen![]()
Ja klopt dat is Fanny, maar op die tweede foto lijkt het wel alsof ze eerst even flink heeft lopen blowen. Of ze is heel erg geilquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze doet toch mee? Of lijkt ze er erg veel op.
Ik moet weer lachen als ik het leesquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning![]()
"
Mja, hier kon je ook iedereen opvegen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik moet weer lachen als ik het lees!
Geschenk was het volgens mij, maar idd wat een dramatische opmerkingquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat een drama toch weer.Vooral die tweeling kan er wat van: "Ik heb een vriend verraden!
", "Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning
![]()
"
Pietervind ik helemaal geen nerd! Hij is volgens mij best sociaal, en valt helemaal niet verkeerd bij de dames.
Deborah en haar partner zijn weg, en er was een beetje overdreven drama. Vooral bij diegene die de twee ronde's hadden gewonnen en dus de paren moesten kiezen die de eliminatie ronde moesten spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist, wat is er gebeurd?
Dat vind ik ook. Alleen was die Ivo niet zo grappig als christophe dus ben ik toch blij dat hij erin is gebleven.quote:
Ahem. Béétje overdreven? Jezus, het was complete massahysterie. Lekker belangrijk dat er een koppel na 2 dagen uit ligt. Hartverscheurend moet dat zijn, om zo je reeds zielsverwanten te verliezen...quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef TheUnreal het volgende:en er was een beetje overdreven drama.
Vreemde wiskunde, misschien moet je eens meedoen aan een auditie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
hoeveel nederlanders doen ernou mee
? het lijkt meer op een belgisch programma
Lachen was dat ja, dan ben je echt een Nerd, als je geen flauw idee hebt waar de bikinilijn zit en wat scrubben is.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Wheheh. Zelfs bij het goede antwoord snapte ie er nog niks van. "De lies? Hmm? OK".
Als nerd kan ik me daar niet in vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
Maar nerds zijn gewoon wat labiel die janken wat sneller en vrouwen tjah. Die zijn sowieso wat emotioneler
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het wel zo dat de meeste van de domme meisjes Belgisch zijn, en de meeste nerds Nederlands.. Typisch.
Hehequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef Flem het volgende:
Vanavond is om half 9 de herhaling op Rtl 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door static op 07-11-2006 18:19:26 (En daar zijn dus die tags voor.) ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef BramKVO het volgende:
volgens een Belgisch roddelbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
Misschien moet jij meedoen aan een auditie, er zijn namelijk 9 Belgen en 9 Nederlanders. Of tel jij de presentatoren ook mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef cloink het volgende:
Vreemde wiskunde, misschien moet je eens meedoen aan een auditie?![]()
(er zijn dus welgeteld 10 Belgen en 10 Nederlanders, mooi verdeeld dus, zoals het bij een co-produktie hoort)
Ik heb het idee dat de 'beauty's' vooral geselcteerd zijn op domheid en minder op uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Je hebt weleens van die testjes op internet waarbij je moet raden of iemand een vrouw danwel een omgebouwde vent is. Als zij voorbij zou komen bij zo'n test zou ik geloof ik op "man" klikken.
idd pieter is echt geen nerd. bovendien is t best een knappe ventquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat een drama toch weer.Vooral die tweeling kan er wat van: "Ik heb een vriend verraden!
", "Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning
![]()
"
Pietervind ik helemaal geen nerd! Hij is volgens mij best sociaal, en valt helemaal niet verkeerd bij de dames.
En ja hoor: weer gemistquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef static het volgende:
Houd er maar rekening mee dat van alles wat op RTL4/5 wordt uitgezonden via RTL7 in de herhaling gaat.
Die presentator is homo, dat hoor je aan z'n accent.quote:
Oh het is een Belgquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alle Belgen zijn gay dus?
En op de internetsite kun je geloof ik de afl nog nakijken.
Kan mij het schelen! Maakt hem niet minder lekker hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die presentator is homo, dat hoor je aan z'n accent.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef BramKVO het volgende:
volgens een Belgisch roddelbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door static op 07-11-2006 23:50:28 ]Life is easy with your eyes closed
*ding*ding*ding* What did he win, Johnny?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of tel jij de presentatoren ook mee?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef evil-me het volgende:
[..]Het staat zelfs op de website:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah ja die jankte echt als een klein kindquote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef Moja het volgende:
Dat gebrul van die eric (of die ander) tijdens dat afscheid, echt als een klein kind gewoon alle remmen los![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de website:O - M - F - GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de website:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
Dat is ze ookquote:Op woensdag 8 november 2006 15:30 schreef MIster911 het volgende:
Ramona is wel een hot milf, ze lijkt tenminste 10 jaar ouder dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |