quote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef Nr.G het volgende:
Die bril van Christophe is meesterlijk! D'r zitten zelfs wenkbrauwen op![]()
Te knap? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar ik vind hem er prima tussen passenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:01 schreef pberends het volgende:
Er zitten 3 nep-nerds in:
[afbeelding]
te knap
Als hij die bril af doet, is hij zeker niet lelijk. En dat zeg ik als heteroman!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Te knap? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar ik vind hem er prima tussen passen![]()
Okee, smaken verschillenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Als hij die bril af doet, is hij zeker niet lelijk. En dat zeg ik als heteroman!
Nogal een domme vraag van het programma aangezien Brad en Angelina helemaal niet getrouwd zijn!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Jezus die vragen wist ik zelf wel
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
De vraag was ook wie zijn vriendin isquote:Op woensdag 1 november 2006 16:25 schreef Sfuf het volgende:
[..]
Nogal een domme vraag van het programma aangezien Brad en Angelina helemaal niet getrouwd zijn!
Ow ok..quote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De vraag was ook wie zijn vriendin is![]()
dat valt nog best tegen volgens mij, dat soort kennis (roddels, shownieuws) vind ik ook minder belangrijk dan die meer basis kennis waar de beauties zich mee bezig houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
Die tweeling is geweldig. Dat zijn echte nerds, nog erger dan uit die Amerikaanse series. Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef BwennieBren het volgende:
Die tweelingen zijn toch mijn favoriet hoor alleen maar om dat dansen
Ik vraag me af op de nerds nog een keer naar de kapper gaan in deze serie, volgens mij ziet die tweeling er dan ineens een stuk normaler uitquote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die tweeling is geweldig. Dat zijn echte nerds, nog erger dan uit die Amerikaanse series. Zo hoort het ook.
Dat is een van de nerds neem ik aan?quote:
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, was maandag de eerste aflevering?
uuhhh ze zijn geslecteerd door vrienden omdat ze zo slim zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 15:01 schreef pberends het volgende:
Er zitten 3 nep-nerds in:
[afbeelding]
te knap
[afbeelding]
te groot ego
[afbeelding]
helemaal geen nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |