Sinds wanneer zit er een ij in het alfabet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze zei 25, en dat was goed. Ik gok dat de ij wordt gerekend als i + j.
Peter was best lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Inderdaad. Eigenlijk is het dus wel goed dat ie eruit is, ookal zal het een aardige deuk in z'n ego zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:40 schreef Toeps het volgende:
Die jongen die weg moest was ook helemaal niet zo'n nerd. Hij zag er best leuk uit.
Idd, die sik lijkt op Eric van ONM/Idols. En er is er nog eentje bij die wel oké is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Ik ben voor de tweeling
Ik verstond niet eens wat hij zeiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef roque79 het volgende:
die jongen die mocht blijven sprak take that zo schattig uit! Aandoenlijk gewoon
Ik vond ze ook als iemand klinken, maar ik geloof niet dat ik Dr.Flash recent heb horen praten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Toeps het volgende:
Die tweeling praat trouwens net als Fok!celeb Dr.Flash.![]()
niet slaan!
Ja wel nerderiger. Maar daar zat geen promovendus wiskunde bij ofzo. Het contrast tussen intelligentie en domheid is hier wel groter. Alhoewel ik dus m'n twijfels heb bij de contactgestoordheid van de mannen. Eigenlijk alleen de tweeling past goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
Peter was best lekkerEn sikkemans is ook niet verkeerd. In de Amerikaanse versie waren de nerds nerdiger en de beauty's mooier. Nou ja, delleriger
Nee, dacht dat het Toyota's warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Nog een keer.. iemand opgevallen dat die auto's Dacia's zijn?
WTF zijn Dacia's?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
De promovendus was wel 28. In de Amerikaanse versie zaten ze er niet zo oud bij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef speknek het volgende:
Ja wel nerderiger. Maar daar zat geen promovendus wiskunde bij ofzo.
Precies. In Amerika waren ze met name nerderig. Hier met name slim.quote:Het contrast tussen intelligentie en domheid is hier wel groter. Alhoewel ik dus m'n twijfels heb bij de contactgestoordheid van de mannen. Eigenlijk alleen de tweeling past goed.
Welnee man, die zitten allemaal op Tweakersquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
Ik denk dat alle nerds trouwens deze topics lezen.. of in elk geval de nederlandse. Als NLD nerd moet je Fok! toch wel kennen?
hey!! ik ben heul geen nerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef LeonH het volgende:
tvp. nerderige afkorting voor TerugVindPost
Tweakers sowiesoquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
Als NLD nerd moet je Fok! toch wel kennen?
Het is een dodge caliberquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:44 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat de oudste beauty niet echt dom is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
heb het helaas gemist maar morgen wordt de uitzending herhaalt, toch? Kan uit hier boven een beetje opmaken dat ze verschillen groter zijn maar de meisjes minder hoerig? Nou ja Amerikaanse vrouwen hebben nou snel de neiging om eruit te zien als een hoerrrr.
Die tukker bedoel je? Nee, die lijkt me ook niet dom, hoogstens extreem onzeker en daardoor dommer dan ze werkelijk is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat de oudste beauty niet echt dom is.
Als ik het me goed kan herinneren waren ze allemaal ongeveer net klaar met high school. 18-20 ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef ChrisJX het volgende:
De promovendus was wel 28. In de Amerikaanse versie zaten ze er niet zo oud bij.
Ik heb bij mij op de opleiding ook nog heel wat beter materiaal rondlopenquote:Precies. In Amerika waren ze met name nerderig. Hier met name slim.
Wie is Marcia?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:58 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Lees net op de site van rtl dat Marcia een HBO studie doet. Het is dan wel communicatie maar dan kan je toch nooit heel achterlijk zijn.
Nee Marcia was die ene met Braziliaanse roots.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
uhm volgens mij die tukker maar je moet het maar ff uitzoeken op de site van de show, te vinden vinden via rtl.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |