'T is bijna verdacht inderdaad. Als de vragen waren gesteld bij de Achmea Kennisquiz hadden de kiddos de antwoorden echt wel geweten. Deze meiden moeten minimaal de basisschool hebben afgemaakt. Dus dan zouden ook zij tenminste moeten weten wat een dozijn is, of een decennium, of waar het Rode Plein is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt bijna niet te geloven dat sommige meiden op zulke simpele vragen het antwoord niet wisten, de meeste vragen kon ik volgens mij al beantwoorden toen ik in groep 5 van de basisschool zat; en ik was absoluut geen uitzonderlijke leerling.
Wat is Renate Verbaan trouwens een presentatie talent, die gaat het echt helemaal maken volgens mij
Die gast met die 4 computers en breedbeeld vind ik ook niet echt een nerd. En die ene gozerd met die zwarte dikke montuur-bril ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond Peter ook zeker geen 'nerd', ik vind 'm zelfs leuk.....maar ik vind Jeroen, Pieter en Ture ook leuk, en Anton is ook wel cute. Kan niet anders concluderen dan dat ik nerds blijkbaar leuk vind.
Ik wist het niet..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Jezus die vragen wist ik zelf wel
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Slappy het volgende:
Jezus die vragen wist ik zelf wel
Met wie is Brad Pit getrouwd dat weet toch een beetje oplettende Nederlander toch wel![]()
Die waren briljantquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
Net een (stukje van) de herhaling gezien. Mooiste momenten inderdaad "mijn sterkste punt is kleding opvouwen" en "ik vond het wel een strikvraag."
Welke zei dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef k_man het volgende:
Net een (stukje van) de herhaling gezien. Mooiste momenten inderdaad "mijn sterkste punt is kleding opvouwen" en "ik vond het wel een strikvraag."
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef evil-me het volgende:
c-c-c-cinnamongirl ik kan het wel even doorgeven aan Ture
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is Renate Verbaan trouwens een presentatie talent, die gaat het echt helemaal maken volgens mij
Als je maar niet ook zo heel irritant Rome zegt als die doos. Dan kan ze nog wel van origine uit de VS komen dat irritante accentje vind ze zelf wel heel intressant staan volgens mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet iets bekennen. Toen dat ene meisje op de vraag 'waar staat de toren van Pisa?' antwoordde dat dat in Pisa zijn moest, lachte ik haar heel hard uit. En toen bleek dat ze het bij het rechte eind had. OEPS.![]()
Ik was ervan overtuigd dat Pisa een wijk van Rome was of zo![]()
* _Arual_ had een 8,7 voor VWO-eindexamen aardrijkskunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |