Ja klopt dat is Fanny, maar op die tweede foto lijkt het wel alsof ze eerst even flink heeft lopen blowen. Of ze is heel erg geilquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze doet toch mee? Of lijkt ze er erg veel op.
Ik moet weer lachen als ik het leesquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning![]()
"
Mja, hier kon je ook iedereen opvegen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik moet weer lachen als ik het lees!
Geschenk was het volgens mij, maar idd wat een dramatische opmerkingquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat een drama toch weer.Vooral die tweeling kan er wat van: "Ik heb een vriend verraden!
", "Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning
![]()
"
Pietervind ik helemaal geen nerd! Hij is volgens mij best sociaal, en valt helemaal niet verkeerd bij de dames.
Deborah en haar partner zijn weg, en er was een beetje overdreven drama. Vooral bij diegene die de twee ronde's hadden gewonnen en dus de paren moesten kiezen die de eliminatie ronde moesten spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist, wat is er gebeurd?
Dat vind ik ook. Alleen was die Ivo niet zo grappig als christophe dus ben ik toch blij dat hij erin is gebleven.quote:
Ahem. Béétje overdreven? Jezus, het was complete massahysterie. Lekker belangrijk dat er een koppel na 2 dagen uit ligt. Hartverscheurend moet dat zijn, om zo je reeds zielsverwanten te verliezen...quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef TheUnreal het volgende:en er was een beetje overdreven drama.
Vreemde wiskunde, misschien moet je eens meedoen aan een auditie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
hoeveel nederlanders doen ernou mee
? het lijkt meer op een belgisch programma
Lachen was dat ja, dan ben je echt een Nerd, als je geen flauw idee hebt waar de bikinilijn zit en wat scrubben is.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Wheheh. Zelfs bij het goede antwoord snapte ie er nog niks van. "De lies? Hmm? OK".
Als nerd kan ik me daar niet in vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
Maar nerds zijn gewoon wat labiel die janken wat sneller en vrouwen tjah. Die zijn sowieso wat emotioneler
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het wel zo dat de meeste van de domme meisjes Belgisch zijn, en de meeste nerds Nederlands.. Typisch.
Hehequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef Flem het volgende:
Vanavond is om half 9 de herhaling op Rtl 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door static op 07-11-2006 18:19:26 (En daar zijn dus die tags voor.) ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef BramKVO het volgende:
volgens een Belgisch roddelbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
Misschien moet jij meedoen aan een auditie, er zijn namelijk 9 Belgen en 9 Nederlanders. Of tel jij de presentatoren ook mee?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef cloink het volgende:
Vreemde wiskunde, misschien moet je eens meedoen aan een auditie?![]()
(er zijn dus welgeteld 10 Belgen en 10 Nederlanders, mooi verdeeld dus, zoals het bij een co-produktie hoort)
Ik heb het idee dat de 'beauty's' vooral geselcteerd zijn op domheid en minder op uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Je hebt weleens van die testjes op internet waarbij je moet raden of iemand een vrouw danwel een omgebouwde vent is. Als zij voorbij zou komen bij zo'n test zou ik geloof ik op "man" klikken.
idd pieter is echt geen nerd. bovendien is t best een knappe ventquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat een drama toch weer.Vooral die tweeling kan er wat van: "Ik heb een vriend verraden!
", "Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning
![]()
"
Pietervind ik helemaal geen nerd! Hij is volgens mij best sociaal, en valt helemaal niet verkeerd bij de dames.
En ja hoor: weer gemistquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef static het volgende:
Houd er maar rekening mee dat van alles wat op RTL4/5 wordt uitgezonden via RTL7 in de herhaling gaat.
Die presentator is homo, dat hoor je aan z'n accent.quote:
Oh het is een Belgquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alle Belgen zijn gay dus?
En op de internetsite kun je geloof ik de afl nog nakijken.
Kan mij het schelen! Maakt hem niet minder lekker hoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die presentator is homo, dat hoor je aan z'n accent.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef BramKVO het volgende:
volgens een Belgisch roddelbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door static op 07-11-2006 23:50:28 ]Life is easy with your eyes closed
*ding*ding*ding* What did he win, Johnny?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of tel jij de presentatoren ook mee?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef evil-me het volgende:
[..]Het staat zelfs op de website:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah ja die jankte echt als een klein kindquote:Op woensdag 8 november 2006 08:17 schreef Moja het volgende:
Dat gebrul van die eric (of die ander) tijdens dat afscheid, echt als een klein kind gewoon alle remmen los![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de website:O - M - F - GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de website:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |