Ik vind haar echt zo'n tang lijken met die brilquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef Robocock het volgende:
Dat donkere meisje is wel een zeer puik mokkel overigens, wel 1 van de knapste naar mijn mening
![]()
![]()
Die kan inderdaad echt niet.. Daar ze daar nog niets van gezegd hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Miss-V het volgende:
Die bril van Christophe is echt te erg.
makeovertjequote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Die kan inderdaad echt niet.. Daar ze daar nog niets van gezegd hebben![]()
Ik dacht steeds dat ik het verkeerd zag, maar hij heeft iets van paarse boogjes boven zijn brilquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Miss-V het volgende:
Die bril van Christophe is echt te erg.
Hij is inclusief wenkbrauwenquote:Op maandag 6 november 2006 22:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat ik het verkeerd zag, maar hij heeft iets van paarse boogjes boven zijn bril
En dan te bedenken dat dat de broer is van Staf (Dancing on Ice winnaar) Koppens.quote:
Die Fanny is echt gruwlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:
Ramona is idd niet knap, ze is wel een van de leukste samen met Rachel. Die Amerikaanse ziet er gewoon echt niet uit
.... dus jij reed auto op je 12e?quote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef Yucko het volgende:
"Welk pedaal in een auto is de rempedaal"
"De rechtse"
Is dit serieus niet in scene gezet?Iedereen die van de basisschool af is weet dat toch wel.
Dat scheelde wel met de Amerikaanse versie: ze liepen door de deur en die sloot meteen achter ze. Niks afscheid of gejank. (achter de schermen dan waarschijnlijk welquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef VoreG het volgende:
Dat gejank altijd
Idd, dat deden ze in Amerika toch helemaal nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef VoreG het volgende:
Dat gejank altijd
Nop, maar in Amerika kregen ze ook niet de kans om afscheid te nemen dacht ik?quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd, dat deden ze in Amerika toch helemaal niet
Maar daar hadden ze ook vette ruzies
Als een vrouw hem al vertederend vind, maak ik helemaal een kans.quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vind die Christophe (bril-met-wenkbrauwen) echt ontzettend vertederend.
Kan er niets aan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |