Ja klopt dat is Fanny, maar op die tweede foto lijkt het wel alsof ze eerst even flink heeft lopen blowen. Of ze is heel erg geilquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze doet toch mee? Of lijkt ze er erg veel op.
Ik moet weer lachen als ik het leesquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning![]()
"
Mja, hier kon je ook iedereen opvegen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik moet weer lachen als ik het lees!
Geschenk was het volgens mij, maar idd wat een dramatische opmerkingquote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wat een drama toch weer.Vooral die tweeling kan er wat van: "Ik heb een vriend verraden!
", "Het is een vergiftigd kado (?), de overwinning
![]()
"
Pietervind ik helemaal geen nerd! Hij is volgens mij best sociaal, en valt helemaal niet verkeerd bij de dames.
Deborah en haar partner zijn weg, en er was een beetje overdreven drama. Vooral bij diegene die de twee ronde's hadden gewonnen en dus de paren moesten kiezen die de eliminatie ronde moesten spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist, wat is er gebeurd?
Dat vind ik ook. Alleen was die Ivo niet zo grappig als christophe dus ben ik toch blij dat hij erin is gebleven.quote:
Ahem. Béétje overdreven? Jezus, het was complete massahysterie. Lekker belangrijk dat er een koppel na 2 dagen uit ligt. Hartverscheurend moet dat zijn, om zo je reeds zielsverwanten te verliezen...quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef TheUnreal het volgende:en er was een beetje overdreven drama.
Vreemde wiskunde, misschien moet je eens meedoen aan een auditie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Zeeltje het volgende:
hoeveel nederlanders doen ernou mee
? het lijkt meer op een belgisch programma
Lachen was dat ja, dan ben je echt een Nerd, als je geen flauw idee hebt waar de bikinilijn zit en wat scrubben is.quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
Wheheh. Zelfs bij het goede antwoord snapte ie er nog niks van. "De lies? Hmm? OK".
Als nerd kan ik me daar niet in vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
Maar nerds zijn gewoon wat labiel die janken wat sneller en vrouwen tjah. Die zijn sowieso wat emotioneler
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het wel zo dat de meeste van de domme meisjes Belgisch zijn, en de meeste nerds Nederlands.. Typisch.
Hehequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, het zijn volgens mij vooral Belgische Beauties en Nederlandse Nerds, lijkt het. Alitereert mooi.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef Flem het volgende:
Vanavond is om half 9 de herhaling op Rtl 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |