Omdat het een real-life soap is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef Janteh het volgende:
waarom staat dit in godsnaam niet in TV? Het is een TV serie en geen soap showbizz of sterren?
Ik vind het gewoon een spel, omdat ze geld kunnen winnen. Een reallife soap gaat over het dagelijks leven van mensen.. Maar deze discussie is wel vaker gevoerd blijkbaar dus hou ik er maar over op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Omdat het een real-life soap is!
Al valt er soms over de authenticiteit van dit soort programma's te twijfelen...maar we gaan er maar gewoon vanuit dat ook in deze serie 'echte' mensen meespelen en geen acteurs![]()
Jup, vanavond om 20:30 op rtl7.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef Slappy het volgende:
Is die herhaling op rtl7?
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef RemCOW het volgende:
[..]Ze zei echt 25 volgens mij! We (4 man) zaten echt van, huh??
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef xericax het volgende:
[..]
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.
neem het op en luister een paar keer, je kan er goed 26 in horen, dat accent helpt niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef xericax het volgende:
ja ze zei 25.. t is nu bij de wereld draait door.
Neuh, ik heb te weinig tijd om aan tv opnames mee te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen andersom programma: het lelijke meisje met de hunk
Nee, het omgekeerde programma moet zijn: lelijke slimme meisjes en domme mooie jongensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen andersom programma: het lelijke meisje met de hunk
Lijkt me eigenlijk leuker, van die oerdomme gastenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, het omgekeerde programma moet zijn: lelijke slimme meisjes en domme mooie jongens![]()
25.000 euroquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:08 schreef Slappy het volgende:
Wat is de hoofdprijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |