Ja, wrijf t er maar in, nu weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:03 schreef Zijkant het volgende:
"Het was een strik vraag"Sorry, maar die vind ik grappig.. ieder dom varken weet toch wel dat de toren van PISA in PISA ligt.
Ik vond dat ook al vreemd, of gaan ze alleen maar dingen met de meiden doen ipv ook nog wat aan hun uiterlijk doen?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag me af op de nerds nog een keer naar de kapper gaan in deze serie, volgens mij ziet die tweeling er dan ineens een stuk normaler uit
Hee, wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef thabit het volgende:
Hmm, jammer dat ik de uitzending niet gezien heb want Peter ken ik in het echt. Dat hij aan dit soort programma's meedoet had ik niet achter hem gezocht.
Niet dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:46 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Verkapt *ik ben de nerd in kwestie zelf en hoe vonden jullie me* post.![]()
Dat komt natuurlijk omdat ze de oudste is!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
En Ramona is idd niet zo dom volgens mij,
als nerd begin je natuurlijk wel met tellen bij 0.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
Btw, even als nerd, er zitten volgens mij 27 letters in het Nedrelandse alfabet: de 26 standaard, en nog de ij als 1 letter.
Eerste aflevering was een kopie vd eerste aflevering van de Amerikaanse versie.. Btw, Ramona vind ik écht leuk! Niet super knap ofzo, maar gewoon echt leuk..quote:Op donderdag 2 november 2006 14:50 schreef Gremen het volgende:
In de amerikaanse versie was er wel een aflevring waarin de nerds een make-over kregen.
En de nerds voor een avond uit, de kleding voor de dames moesten uitzoeken
zoiets zal hier ook nog wel komen.
Ze heeft veruit het leukste karakter van allemaal, in vergelijking met al die domme inhoudsloze arrogante slettebakken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Eerste aflevering was een kopie vd eerste aflevering van de Amerikaanse versie.. Btw, Ramona vind ik écht leuk! Niet super knap ofzo, maar gewoon echt leuk..
Vergeet dan vooral de eu, oe en ui nietquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
Btw, even als nerd, er zitten volgens mij 27 letters in het Nedrelandse alfabet: de 26 standaard, en nog de ij als 1 letter.
Ze is wel knap hoor.. Maar volgende week zien we of ze ook handig is met de autoproef.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft veruit het leukste karakter van allemaal, in vergelijking met al die domme inhoudsloze arrogante slettebakken.
Waarom zou je je een loser voelen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Verder bedankt iedereen voor de positieve reacties, dan voel ik me weer wat minder een loser
Peter
Hey, jij bent echt geen loser hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Verder bedankt iedereen voor de positieve reacties, dan voel ik me weer wat minder een loser
(...)
Peter
Heyquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Peremans het volgende:
[..]
Hee, wie ben jij dan?
Peter
Ik hoop zo dat er een vraag over tweede wereld oorlog of zoiets in die richting volgens mij kan je dan heel hard lache om die domme antwordenquote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Useful_Idiot het volgende:
Ik geloof dat die Jeroen op mijn school zat vorig jaar. Ooit moest ik met hem en nog enkele anderen op "cultuur namiddag". Toen viel er me een iets op:"Zijn praatvaardigheid kan echter op de zenuwen werken…" klopt volstrekt. Man, wat had ik een hekel aan hem die dag.
Verder denk ik dat de "beauty's" volledig fake zijn. Allé, wie weet er nu niet dat een jaar 365 dagen telt? Of dat 21 delen door 3, 7 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |