En rood voor van Hooijdonkquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Geweldig PSV !!!!!!
Arm Feyenoord krijgt slaag van Ajax...staat al 4-0.....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we na vanmiddag wel kunnen zeggen dat het tussen PSV en Ajax gaat.
Yep, AZ laat het vrijwel altijd afweten in de 'grote' wedstrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we na vanmiddag wel kunnen zeggen dat het tussen PSV en Ajax gaat.
Het was wel een blunder van de keeper helaas.quote:
Jullie ook, Feyenoord is echt geslacht!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, AZ laat het vrijwel altijd afweten in de 'grote' wedstrijden.
Gefeliciteerd met een prima overwinning!
Tis er anders toch mooi ingeschoten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel een blunder van de keeper helaas.
Da Costa centraal, Salcido links idd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb dat ook overal zien staan, maar ik hoorde ergens anders weer dat Da Costa centraal speelde en Salcido op links. Wat ik uit de beelden van Goallzzz.com haal is dat Manuel inderdaad centraal speelt, en Carlos op links
Youtube van Kone's goal: (als het al werkt)quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/az-psv.html voor de goals van deze middag
Didulica slaat lelijk mis zeg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Youtube van Kone's goal: (als het al werkt)
http://www.youtube.com/watch?v=7YiSV5VKvu0
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:21 schreef Steinberger het volgende:
PSV owned AZ as usual.![]()
Louis van Gaal![]()
Maar goed; we worden kampioen en we gaan ver komen in de CL, dit team is velen malen sterker dan die van vorig seizoen.![]()
![]()
![]()
U vraagt wij draaien:quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:ben benieuwd wat van Gaal gezegd heeft na afloop
Je moet het interview op Radio 1 maar eens terugluisterenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:ben benieuwd wat van Gaal gezegd heeft na afloop
Kijk maar naar de cijfers.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!
Ik vind Mendez ook een meer dan uitstekende aankoop maar vind dat Salcido nog meer indruk gemaakt heeft. Wat een stoer centrale duo hebben we dit jaar zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!
Geblesseerd of gepasseerd dan hčquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef peksin het volgende:
En weet iemand wat er met Tardelli aan de hand is? Zat niet bij de selectie hoorde ik.
Nog een keer goed kijken, hij staat niet buitenspelquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Incolumis het volgende:
hmm als ik zo die goal zie van Da Costa, dan lijkt het mij dat ie buitenspel staat, hij staat achter de keeper, en er staat 1 verdediger op de lijn van de goal, dus buitenspel
gewoon een mooie goal, azijnpisserquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel een blunder van de keeper helaas.
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:18 schreef dndiek het volgende:
Kromkamp, Cocu en Afellay ---> 3 dus
Die zijn te duur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..
Zolang PSV goed presteert kan het me geen zak schelenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..
Nee, dat vind ik helemaal niet erg. Tuurlijk zie je graag zoveel mogelijk Nederlanders, maar als het team het goed doet zoals nu is een verandering echt niet aan de orde.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De bal draait er mooi in, dat wel. Maar die bal had Dudilica gewoon weg moeten stompen. Dus wat GRRRR zegt: een blunderquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gewoon een mooie goal, azijnpisser
Daarnaast is het ook vooral de persoonlijkheid van een speler die je wel of niet ligt, als je van die prachtkerels hebt lopen als Alex en Gomes (om twee obvious voorbeelden te noemen), wat maakt het dan nog uit waar ze vandaan komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet erg. Tuurlijk zie je graag zoveel mogelijk Nederlanders, maar als het team het goed doet zoals nu is een verandering echt niet aan de orde.
Mee eens, ik had eerlijk gezegd niet aan Kromkamp en Affelay gedacht en dan zou 1 Nederlander wel een beetje raar zijn...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang PSV goed presteert kan het me geen zak schelen![]()
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=12162quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is die Da Costa dan ?
Hopelijk wordt psv kampioen dit jaar
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef MrSASO het volgende:
Edson Braafheid er nog bij en PSV heeft een superteam staan.
31 oktober dacht ik...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef knep het volgende:
Wat een geweldige week.
1 November gaan we een flink feest bouwen in Eindhoven.
Vroeg in Eindhoven, wat pinten pakken dan naar het stadion om die Turken te verslaan en hop, 2e ronde.
dat staat wel op mijn kaartje jaquote:
Schaars, De Cler, Dembele (spreekt vloeiend Nederlands), Elia, De Guzman (spreekt Nederlands), Bruins, Drenthe en dan heb je het wel gehad met haalbare "Nederlanders" die iets toe zouden voegen aan PSV.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ajb niet! daarmee meteen inhakend op de post over het weinige aantal Nederlanders. er is nauwlijks kwaliteit haalbaar. Kijk maar naar Feyenoord; die halen de grote aankomende jongens uit Nederland; Hofs, Tiendalli, Vlaar en dat is het niet. Dan heb je veel meer aan jongens als Salcido en Mendez!
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korterquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schaars, De Cler, Dembele (spreekt vloeiend Nederlands), Elia, Drenthe, De Guzman (spreekt Nederlands), Bruins, Drenthe en dan heb je het wel gehad met haalbare "Nederlanders" die iets toe zouden voegen aan PSV.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korter![]()
Haal ze maar gelijk alle twee weg want Drenthe speelde dramatisch vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korter![]()
Hij scoordequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Deed Da Costa het goed?
Dan kan Slacido op links en dan probleem opgelost
Ja maar dat doen spelers ook bij slecht spel.quote:
In Rotterdam nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat doen spelers ook bij slecht spel.
Defensief moet hij slagen.
Als hij kan scoren dan is dat meegenomen
Waarom zou Ajax titelkandidaat zijn ook weer? Blind is ontslagen, Stam is blessuregevoelig, een instabiele ploeg nog steeds.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:03 schreef StarGazer het volgende:
Petje af hoor, kan niet anders zeggen.
Titelstrijd gaat tussen Ajax en Psv, dat zei ik voor aanvang van het seizoen al.
Waarom moet AZ elk jaar nog 'groeien'?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef JoleX het volgende:
hmm PSV doet het wel aardig zo qua effectiviteit. Qua spel zou een gelijkspel minstens terrecht zijn, zeker dembele speelde de verdediging zo nu en dan stuk, maar ja ze moeten nog eenmaal groeien en PSV heeft al de basis dankzij Hiddink.
'Ik hoor ieder jaar dat ze dichterbij komen, maar ze verliezen elk jaar van ons. Misschien moeten ze toch eens iets anders gaan spelen', wreef Phillip Cocu zout in de Alkmaarse wonden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat zei hij dan precies, heb het niet helemaal gevolgd.
Hehequote:Op maandag 23 oktober 2006 15:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
'Ik hoor ieder jaar dat ze dichterbij komen, maar ze verliezen elk jaar van ons. Misschien moeten ze toch eens iets anders gaan spelen', wreef Phillip Cocu zout in de Alkmaarse wonden.
![]()
quote:NIEUWE PSV-VOORZITTER SCHUITEMA BLEEF OOK TIJDENS GIJZELING RUSTIG
Nuchtere en koele Fries
EINDHOVEN, woensdag
De voorzitters volgen elkaar bij PSV in hoog tempo op. Sinds het begin van deze maand is de dagelijkse leiding bij de landskampioen in handen van Frits Schuitema (62), maar ook hij weet nu al dat hij een tussenpaus zal zijn. âHet ideaalplaatje is dat ik deze functie invul tot uiterlijk het einde van dit seizoen.â De hoofdtaak van Schuitema is het vinden van een algemeen directeur. âDat is geen gemakkelijke taak. We zoeken bij voorkeur iemand met een voetbalachtergrond, maar het moet ook een man zijn met een sterke financiīŋŊle en managementervaring.â
Bij de aanstelling van het nieuwe bestuurlijke gezicht lijkt de link met Philips niet langer heilig. âHet zou onverantwoord zijn om ons te beperken tot een klein kringetjeâ, aldus Schuitema, die bevestigt dat ook directeurs van andere betaaldvoetbalclubs in beeld zijn.
Schuitema is zelf een echte Philips-man. De band met het elektronicaconcern werd extra sterk door de dramatische gebeurtenissen in 1978 in El Salvador, toen Schuitema werd gekidnapt door gewapende leden van de revolutionaire beweging FARN, een gijzeling die 36 dagen zou duren. âIk werd vastgehouden in een geblindeerd kamertje en heb 36 dagen alleen maar kip gegeten. Ik gaf mezelf vijftig procent kans om er levend uit te komen. EīŋŊn van de belangrijkste zaken in zoân situatie is dat je jezelf onder controle houdt. In diezelfde tijd zijn ook een Zweed en een Japanner door die beweging gegijzeld. Die Zweed is vrijgekomen, die Japanner is daarentegen dood teruggevonden.â
Philips stelde al het mogelijke in het werk om Schuitema vrij te krijgen. âEr werd de eis gesteld dat in dertig grote kranten over de hele wereld een twee paginaâs groot manifest zou worden gepubliceerd. Dat heeft Philips gedaan, maar die kranten moesten ook binnen 24 uur als bewijs worden geleverd. Het bedrijf heeft toen alles op alles gezet om die bij elkaar te krijgen. Er werd zelfs een straaljager op uitgestuurd om ergens een krant te halen. Het lukte om alles te verzamelen, met uitzondering van īŋŊīŋŊn krant, die van El Salvador, want de regering had de publicatie van het manifest verboden.â
âDe onderhandelaars van Philips hebben toen voorgesteld om mijn vrouw het manifest voor te laten lezen op de Wereldomroep. Daarmee zijn de revolutionairen akkoord gegaan. Op zaterdag 30 december ben ik in het centrum van de hoofdstad gedropt. Op 1 januari was ik terug in Nederland. Het is me gelukt dit vervelende incident niet fundamenteel mijn leven te laten beīŋŊnvloeden. Ik ben een nuchtere Fries.â
Een karaktereigenschap, die Schuitema ook in zijn voorzitterschap de boventoon wil laten voeren. âWe moeten het allemaal ook niet te ingewikkeld maken. Met 170 werknemers is zoân voetbalclub eigenlijk best een âballententjeâ. Als directeur van Philips BelgiīŋŊ had ik alleen al met 7000 mensen te maken. Wij moeten gewoon zorgen dat alle basisvoorwaarden goed voor elkaar zijn, zodat de spelers goed kunnen voetballen en dat is het.â
Schuitema kan zich helemaal vinden in de financieel behoedzame lijn van zijn voorganger. ,,Het financiīŋŊle gedeelte van een voetbalclub is een hartstikke moeilijke evenwichtsoefening. De druk om Robinhoâs te halen is groot. Maar toch is dat superonverantwoord. Stel dat zoân Robinho zijn poot breekt, dan heb je al je geld in īŋŊīŋŊn speler zitten en dreigt een club failliet te gaan. FinanciīŋŊle discipline moet er altijd zijn en daar moet ook de technische staf in meegaan.â
En dus kijkt Schuitema kritisch naar de wens van trainer Ronald Koeman om de ploeg in de winterstop met een spits te versterken. âJe moet altijd oog houden voor de orde van prioriteit. Ik vind het belangrijker om ons nu al te bezinnen op wat er medio 2007 gaat gebeuren. Je kunt verwachten dat er dan ook weer spelers vertrekken en ik vind het belangrijker om alvast die kant uit te denken, dan ons op īŋŊīŋŊn positie, op īŋŊīŋŊn persoon te richten.â
Ik denk dat Ooijer wel hard uitgefloten had geworden als hij er wel bij was geweest.quote:Vanavond afscheid van drie spelers
25 oktober 2006 9 :30
De PSV-supporters kunnen vanavond afscheid nemen van drie spelers die afgelopen zomer bij de Eindhovense club vertrokken: Jan Vennegoor of Hesselink, Theo Lucius en Edwin Zoetebier.
Š Pics United - Vennegoor of Hesselink en Theo Lucius op de training.Diner
De drie genodigden zullen voorafgaand aan de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam gezamenlijk met voorzitter Frits Schuitema dineren in de Erik Gerets-zaal. Daarna zullen zij de wedstrijd vanuit de voorzittersloge gaan bekijken. Vennegoor of Hesselink wist ons overigens nog wel te melden dat het weer beter gaat na zijn blessure en dat hij inmiddels weer in training is.André Ooijer
André Ooijer kan vanavond helaas niet bij het afscheid aanwezig zijn. De verdediger was wel uitgenodigd en wilde dolgraag komen, maar is opgenomen in de selectie van Blackburn Rovers voor de bekerwedstrijd (Carling Cup) tegen Chelsea vanavond om 20.00 uur op Ewood Park. Dat is exact hetzelfde tijdstip als de wedstrijd PSV-Sparta Rotterdam.
Ojee, gelukkig is het maar de wedstrijd tegen Sparta maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd wel spannendquote:Jan Kromkamp ontbreekt vanavond in de basis van PSV tegen Sparta Rotterdam. De verdediger is afwezig wegens familieomstandigheden. Reiziger zal spelen als linksback, Lamey vervangt Kromkamp op rechts.
PSV Manuel Da Costa
Verder is de opstelling van hoofdcoach Ronald Koeman vertrouwd. Net als tegen AZ heeft de jonge Manuel Da Costa een plaats in het centrum naast Alex. Hij vervangt de afwezige Carlos Salcido, die in zijn vaderland Mexico is vanwege de geboorte van zijn tweede kindje. Met Jefferson FarfīŋŊn en Arouna KonīŋŊ in de voorhoede zal PSV de Rotterdammers gaan bestrijden.
PSV Opstelling PSV:
Gomes, Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, FarfīŋŊn, KonīŋŊ.
Wissels: Moens, Addo, FehīŋŊr, VīŋŊyrynen, Aissati, Culina, Beerens
Het staat al 3-0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ojee, gelukkig is het maar de wedstrijd tegen Sparta maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd wel spannend![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat staat wel op mijn kaartje ja
Ajax ging het eerste seizoen onder Koeman ook goed maar daarnaquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef Steinberger het volgende:
De hand van Koeman is al zichtbaar.![]()
Ze kwamen anders niet uit met het speelschema ivm de plee offsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..
Al 4 keer in de laatste 3 wedstrijden meen ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben blij dat KonīŋŊ blijkbaar van zijn faalangst af is (of hoe je dat dan ook noemt). Wordt ook wel tijd trouwens.
Maar goed, hij scoort in elk geval weer.![]()
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Steinberger het volgende:
Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger![]()
koeman dacht zeker de aanval is de beste verdediging![]()
Weet ik. Maar daarom ging hij denk ik vol op de aanval, zie de 7-0 uitslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef Helly het volgende:
[..]
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'
hehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Radegast het volgende:
7-0 winnen tssss. Dat vind Rob Westerhof niet leuk hoor.
gezellig tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef lookinforyou het volgende:
maar nu, weer lang wachten totdat ze PSV eindelijk laten zien![]()
zoalsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
kan me wel iets gezelligers voorstellen![]()
Nu PSV kijken, op een zonnig plekje met een lekker cocktailtje binnen hand bereik. lekker in mijn nestje kruipen.quote:
goed planquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nu PSV kijken, lekker in mijn nestje kruipen.
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef du_ke het volgende:
Nu op talpa. Op het juiste moment terug uit het stadion
Wie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn god wat is Affelay toch Fokking Goed !!!!!!!!!!!!!!!!!
je bent jaloers he, dat koeman het nu goed doet bij psvquote:
Het geeft hem toch wat zelfvertrouwen. Of het nu Sparta is of bijvoorbeeld FC Utrecht. Hij scoort en daar wordt je als spits toch meestal op aangerekend. Dat hij een baltovernaar is dat was al bekend. Het rendement lijkt nu voorui te gaan, hopelijk zet hij het nu door.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
Koné scoort 2 keer
OK, tis "maar" Sparta
Maar toch, hij scoort en het is leuk voor de gemiddelde
beetje dringen op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef ganzenherder het volgende:
Dat balletje van Vayrynen![]()
Meer speeltijd geven die gast....
2-6-2 spelen met Alex en Salcido achterin en Farfan en Kone voorin?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje dringen op het middenveld
Cocu, Simons, Mendez, Afellay, Vayrynnen, Aisatti
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
2-6-2 spelen met Alex en Salcido achterin en Farfan en Kone voorin?
Ach de helft daarvan kan eigenlijk geen hele wedstrijden spelen, valt mee dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje dringen op het middenveld
Cocu, Simons, Mendez, Afellay, Vayrynnen, Aisatti
Toch nog veel beter dan Feyenoord afgelopen weekend. En Ajax won daar dan 0-4 van. Hmmmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima wedstrijd hoor!
Maar oh oh wat is dat Sparta een drama zeg.
Hij gunt iemand anders een goal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
En waarom nam Jefferson die pingel niet?
Omdat Koeman Culina graag ziet spelen, is offensief beter dacht ik. Omdat PSV in 6 dagen driemaal speelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
Als je topscorer kan worden, moet je dit soort bellen gewoon zelf nemen. Of Gomes had hem moeten pakken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij gunt iemand anders een goal?
En Afellay heeft misschien wat meer rust nodig dan andere spelers, hij is nogal blessuregevoelig enzo. Rust kan geen kwaad, zeker niet voor zo iemand als je zo ruim voor staat.
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
Weet nog wel een 8-0 tegen Groningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?
0-4 tegen Ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
PSV - Volendam 7-0, ongeveer drie jaar geleden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, wat heb ik daarom gelachen, maar ik bedoel echt groot, als 7/8-0!
quote:Laatste zevenklapper dateert van 2003 [wijzig]
Als we in ons competitiearchief terugkijken, dan zien we dat het bijna drie seizoenen geleden is dat PSV zeven keer scoorde in competitieverband. Dat was op 6 december 2003 tegen FC Volendam. Toen werd het ook 7-0 met een ruststand van 2-0.
Oh, vķķr die goal bedoel je! Dat was heerlijk ja! Ik vind sowieso dat PSV de laatste tijd aantrekkelijk voetbal speelt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Voorzetje achter het standbeen. Voor het publiek alleen al zou Va˙rinnen de voorkeur moeten krijgen boven Mendéz
En von Basten zat op de tribune in de Arena, wat werd die mooi toegezongenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 x Van Bommel de held van Ajax
neeeee, Mendez is een held!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Voorzetje achter het standbeen. Voor het publiek alleen al zou Va˙rinnen de voorkeur moeten krijgen boven Mendéz
Mendez is een goeie, maar je zou net zo goed Mika op zijn positie zetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Ja... Dacht al dat het aan mijn browser lagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:40 schreef leolinedance het volgende:
zijn die tekentjes bij jullie ook zo gaar?
Volgens mij gunde Simons hem ook al de eerste penaltyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er ook nooit zo'n fan van maar als hij gewoon blijft scoren zal het me worst wezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Type-R het volgende:
Dansje was leuk de eerste keer dat je scoorde Kone, nu weten we et wel
Farfans penalty vond ik dan ook een stuk beter dan die van Simons. Als ie het elke keer zo doet, is ie wat mij betreft eerste nemer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:41 schreef WooZ het volgende:
nee Farfán is de nieuwe pingel nemer als ik me niet vergis, eerder dit seizoen hebben we er ook al een gehad en toen nam ie em ook
Daar heb ik mijn meniscus op gescheurd ooit. Zit nu nog met de gevolgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Ik vond dat nog al meevallen. Da Costa speelde een aardige wedstrijd met veel mooie lange passesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De grote min van gisteren vond ik de verdediging, vooral in de eerste helft. Reiziger was abominabel, Da Costa oogde ook verre van solide en zelfs Alex ging nogal nonchalant te werk. Uitgerekend Lamey of all people vond ik nog het meest solide spelen. Gelukkig was de verdediging van Sparta ook zo lek als een mandje, deed me denken aan de periode Nilis deze wedstrijd. Toen werden we met enige regelmaat getrakteerd op dit soort uitslagen.![]()
Inderdaad zeg, wat waren dat mooie tijden met Nilis en Van Nistelrooy, elke thuiswedstrijd was een doelpuntenfestijn en we eindigden het seizoen met meer dan 100 gescoorde doelpuntenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig was de verdediging van Sparta ook zo lek als een mandje, deed me denken aan de periode Nilis deze wedstrijd. Toen werden we met enige regelmaat getrakteerd op dit soort uitslagen.![]()
Van mij mag jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Mag ik als objectieve Ajacied even mijn mening hier ventileren?
Ik zal je woorden even kracht bijzetten d.m.v. een gifje:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Mag ik als objectieve Ajacied even mijn mening hier ventileren?
I.v.m. met een interview met Kluivert (ong. een maand geleden) was ik een keer bij een training van PSV. Eén man stal daar veruit de show, niet Kluivert, niet Koné, niet Mendez, maar Vayrinnen. Ik wist niet dat die man zo goed kon voetballen. Tijdens het afronden was er niemand die bij hem in de buurt kwam, goede genade, want kan die gast knallen, hij scoorde vrijwel alles.
Gebaseerd op de CL wedstrijden van PSV die ik heb gezien lijkt mij Vayrinnen op dit moment beter dan Mendez. Mendez had vooral een goed begin bij PSV maar ik zie hem nu heel vaak een beetje onwennig spelen en veel balverlies lijden. Toen Vayrinnen erin kwam tegen Galatasaray zag je gelijk hoe solide hij is.
Die man verdient een basisplaats als je het mij vraagt.
Vayrynen verdient onderhand een basisplaats vind ik!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon moeten rouleren tussen deze twee, want Vayrynen of Mendez is echt niet een heel seizoen top. Ze hebben beide hun fases. aan Koeman de taak ze op het juiste moment te kiezen. En ondanks dat Mendez een van m'n favoriete PSV-ers is, geef ik toe dat op het moment Vayrynen wat beter is.
En als je tussen de regeltjes doorleest, zie je dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vayrynen verdient onderhand een basisplaats vind ik!
Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou V䚲ynen boven Afellay kiezen.
Voor achter de spitsen
Waarom niet Väyrynen i.p.v. Mendéz laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat Väyrynen veel meer mee verdedigt dan Mendézquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.
Misschien is Vayrynen wel de ideale invaller voor PSV, als hij in de basis start ben ik nooit zo kapot van hem.
Dat kan natuurlijk ook. Ibrahim moet wel iets harder worden vind ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.
Misschien is Vayrynen wel de ideale invaller voor PSV, als hij in de basis start ben ik nooit zo kapot van hem.
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet Väyrynen i.p.v. Mendéz laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat Väyrynen veel meer mee verdedigt dan Mendéz.
Omdat ik vind dat Mendez veel meer loopvermogen en dreiging richting goal heeft dan Mika.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet V䚲ynen i.p.v. Mendéē laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat V䚲ynen veel meer mee verdedigt dan Mendéē :).
Leuke column MMquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Over de spits die niet eens hoeft te scoren, omdat ie andere mooie dingen doet.
Lucky youquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraal![]()
![]()
(woonde voorheen in Best)
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zal je woorden even kracht bijzetten d.m.v. een gifje:
[afbeelding]
![]()
En verder was je op de training van PSV voor een interview met Kluivert... Hmmm jaja...
Ja dat had ik onderhand wel door hoor! (zat ook in het stadion)quote:
Verdedigend zag hij er in de eerste helft toch echt vrij onzeker uit. Daar doen zijn passes niks aan af.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vond dat nog al meevallen. Da Costa speelde een aardige wedstrijd met veel mooie lange passes
arnhem nou daar moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraal![]()
![]()
(woonde voorheen in Best)
Heb je die azijnpisser ook weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdedigend zag hij er in de eerste helft toch echt vrij onzeker uit. Daar doen zijn passes niks aan af.
Het kan altijd beter hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Heb je die azijnpisser ook weer.![]()
Je kunt het ook overdrijven. Het gaat gewoon heel goed met PSV.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het kan altijd beter heNooit tevreden zijn het kan altijd beter
![]()
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
arnhem nou daar moet je blij mee zijn
Het kan anders nog een stuk beter in Gelderland zelf hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!
al gaat het voetballend wat minder![]()
Ben er nu 2x geweest, en beviel me beide keren goed. Een keer kroegtocht gedaan en een keer in de Manhatten geweest. Dat was best leuk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:06 schreef rubbereend het volgende:
idd, stappen in Arnhem vind ik persoonlijk echt bagger
Hij heeft een goede techniek. Vond wel dat ie een paar keer te zelfzuchtig was. Ik moet het ook nog zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom zijn wel allemaal zo lyrisch over Afellay?
De wedstrijden hiervoor heeft hij keer op keer teleurgesteld, nu tegen Sparta speelt hij idd een goede wedstrijd. Hij had dan wel een andere positie, maar wie zegt dat hij de volgende keer er ook zo goed speelt. Sparta biedt niet zoveel weerstand als de meeste ploegen...
Lelijk centrum, stappen op de Korenmarkt is wel aardig. Nijmegen blijft toch echt mijn stadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!
al gaat het voetballend wat minder![]()
Afellay kan mij ook minder bekoren dan Aissati. Afellay is een leuke speler in je ploeg, mits hij wat minder geblesseerd raakt. Nier meer, maar ook zeker niet minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
De wedstrijden hiervoor heeft hij keer op keer teleurgesteld, nu tegen Sparta speelt hij idd een goede wedstrijd. Hij had dan wel een andere positie, maar wie zegt dat hij de volgende keer er ook zo goed speelt. Sparta biedt niet zoveel weerstand als de meeste ploegen...
Grrrrr heeft gewoon gelijk hoor, Da Costa speelde verdedigend niet fantastisch en moet duidelijk nog een hoop leren en rust over zich heen krijgen. Hij is nog jong, dus er is nog hoop, maar hij is nu duidelijk nog niet op het niveau toen Alex hier bijvoorbeeld kwam. Een paar goede lange passen maakt dat inderdaad niet beter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Heb je die azijnpisser ook weer.![]()
die plek gaan we daarna ook maar niet meer verlatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:
Ik zie ajax morgen nog niet zo 1,2,3 winnen uit bij Heerenveen.
Indien ajax niet wint in Heerenveen en wij onze plicht doen in Waalrijk, staan we Zaterdagavond "gewoon" weer bovenaan.
Inderdaad nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
die plek gaan we daarna ook maar niet meer verlaten
Idd, zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:
Ik zie ajax morgen nog niet zo 1,2,3 winnen uit bij Heerenveen.
Indien ajax niet wint in Heerenveen en wij onze plicht doen in Waalrijk, staan we Zaterdagavond "gewoon" weer bovenaan.
Pfffff, dacht altijd dat er minimaal 3 dagen tussen twee wedstrijden moest zitten, maar blijkbaar is dit dus 2. Dit is echt een zware belasting voor de spelers. Hoop dat ze allemaal heel blijven en alle wedstrijden winnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Sjeezes, PSV heeft wel een paar drukke weken zie ik.
Het begon met:
Zondag thuis tegen Roda (WINST)
2 dagen rust
woensdag uit tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
Zondag uit tegen AZ (WINST)
2 dagen rust
Woensdag thuis tegen Sparta (WINST)
2 dagen rust
Zaterdag uit tegen RKC
2 dagen rust
Dinsdag thuis tegen galatasaray
3 dagen rust
Zaterdag thuis tegen NAC
4 dagen rust
Donderdag uit tegen Vitesse
2 dagen rust
Zondag uit tegen Ajax
Dit zijn toch belachelijk zware weken voor de spelers... We mogen blij zijn als er geen blessures ontstaan bij de spelers. En we mogen nog blijer zijn als we al deze duels weten te winnen![]()
de afgelopen jaren kwam PSV dan juist in een lekker ritme en won de belangrijke drukke series! En nu lijken we weer in vorm te zijn in de druktequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het begon met:
2 dagen rust
woensdag uit tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
2 dagen rust
2 dagen rust
Zaterdag uit tegen RKC
2 dagen rust
3 dagen rust
Zaterdag thuis tegen NAC
4 dagen rust
2 dagen rust
Zondag uit tegen Ajax
Dit zijn toch belachelijk zware weken voor de spelers... We mogen blij zijn als er geen blessures ontstaan bij de spelers. En we mogen nog blijer zijn als we al deze duels weten te winnen![]()
Ik zie liever Aissati spelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
Meh, dat zie je verkeerd. Ik leg het uit:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
quote:warmlopen:
2 dagen spirituele voorbereiding
woensdag uit tegen Galatasaray (WINST)
even uitlopen na een belangrijk partijtje :
een voetbalclinic ergens in het land geven:
Weer warmlopen:
Zaterdag uit tegen RKC
We geven een buitenlandse ploeg een stage:
Beetje warmblijven natuurlijk:
Zaterdag thuis tegen NAC
Wedstrijd voor de punten. We hadden niet voor niets die warmhoud wedstrijd.
Het uitlopen na een belangrijke wedstrijd.
Zondag uit tegen ajax
Is een bekerwedstrijd dus niet voor de punten, maar om de volgende ronde te halenquote:Wedstrijd voor de punten. We hadden niet voor niets die warmhoud wedstrijd.
Inderdaad. We gaan gewoon alles winnen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen jaren kwam PSV dan juist in een lekker ritme en won de belangrijke drukke series! En nu lijken we weer in vorm te zijn in de drukte
Of we gaan het record van de wedstrijd tegen Volendam verbrekenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef Leso_Varen het volgende:
We kunnen vanavond voor de vierde keer op rij vier keer scoren tegen RKC in Waalwijk. Doen? Of gaan we er overheen en gaan we weer voor een uitslag als tegen Sparta?
seizoen 2003 - 2004 3 - 1 0 - 4
seizoen 2004 - 2005 1 - 0 1 - 4
seizoen 2005 - 2006 2 - 0 4 - 4
Ontken ik dat ergens? Ik wijs gewoon op de puntjes die niet zo goed gingen woensdag. En dat was in de eerste helft de verdediging. Sparta mocht tot de 3-0 steeds hopen dat er misschien nog wel iets inzat en dat kwam louter en alleen door het slechte verdedigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:17 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven. Het gaat gewoon heel goed met PSV.
quote:PSV Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Reiziger, Väyrynen, Culina, Aissati, Lamey en Tardelli.
Sinds de uitspraken van dr Hoogenband heb ik Kluivert al min of meer afgeschreven eigenlijk. Het feit dat er geen termijn voor zijn terugkeer wordt genoemd vind ik ook al zo'n teken aan de wand.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
iemand trouwens nog recent nieuws over kluivert? laatste wat ik van m vernomen heb, is dat ie weer aan t trainen is en t "nog wel fftjes" gaat duren vooraleer hij wedstrijdfit is... klinkt weinig voorspoedig
Ik hoorde laatst op de radio (weet niet meer waar) een arts die zei dat bij de laatste keer dat ze in 't ziekenhuis naar z'n knie keken, ze er eigenlijk van uitgingen dat hij nooit meer 100% op topvoetbalniveau meer zal kunnen gaan spelen. Vrijwel al het kraakbeen in het gewricht zou onherstelbaar kapot zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
iemand trouwens nog recent nieuws over kluivert? laatste wat ik van m vernomen heb, is dat ie weer aan t trainen is en t "nog wel fftjes" gaat duren vooraleer hij wedstrijdfit is... klinkt weinig voorspoedig
Natuurlijk wil ik dat PSV het zo goed mogelijk doet, maar eigenlijk hoop ik dat het net zo'n overwinning wordt als op RKC en AZ. Hele wedstrijd beetje achterover leunen en binnen 10 minuten voor of na rust de wedstrijd beslissen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:01 schreef Steinberger het volgende:
Hoe hopen jullie dat Ajax gaat verliezen?
Zoals vorig jaar met een semi-schwalbe van Farfan waardoor we een penalty krijgen.![]()
Of toch de 0-4 a la Von Bommel![]()
Ik hoop het niet, ik zou het doodzonde vinden want hij is toch niet zo oud en is/was toch een van de beste spitsen van de wereld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio (weet niet meer waar) een arts die zei dat bij de laatste keer dat ze in 't ziekenhuis naar z'n knie keken, ze er eigenlijk van uitgingen dat hij nooit meer 100% op topvoetbalniveau meer zal kunnen gaan spelen. Vrijwel al het kraakbeen in het gewricht zou onherstelbaar kapot zijn.
Said my niggas don't dance,quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat PSV het zo goed mogelijk doet, maar eigenlijk hoop ik dat het net zo'n overwinning wordt als op RKC en AZ. Hele wedstrijd beetje achterover leunen en binnen 10 minuten voor of na rust de wedstrijd beslissen.
Beetje het type Eikelkamp.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef Steinberger het volgende:
Kluivert hebben we toch niet nodig.
Of er moet nog een goede supersub van te bouwen zijn.
Kone!quote:
Zekersquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kone!![]()
![]()
Eindelijk de monden van alle kritische mensen gesnoerd door eindelijk zijn rendement eens op te schroeven, en het waren niet eens makkelijke goals of lucky goals, het waren gewoon echt twee zeer knappe goals! De eerste knap om de keeper heen geslalomd en netjes afgerond met links (er waren tijden dat hij die bal zo hard mogelijk had willen schieten en zo met links snoeihard over de bal heen had gemaaid) en de tweede was een lekkere pegel met effect eraan.
Het komt helemaal goed met Kone!
De wedstrijd over 2 weken wordt al in Amsterdam gespeeld hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Je kiest het goede woord, hopenBlijven jullie maar twee weken hopen knaapjes. Wij geven die drie punten maar alvast een plekje in de bus terug naar Amsterdam
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De wedstrijd over 2 weken wordt al in Amsterdam gespeeld hoor![]()
En dan het risico lopen dat Kone niet meer scoort? Dan zou ik toch deze TT houdenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Volgende topictitel
Het officiele PSV topic #191: Met een scorende Kluivert![]()
Kluivert zal voor het eind van dit jaar niet meer in aktie komen denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Kone niet meer scoort? Dan zou ik toch deze TT houden
zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert zal voor het eind van dit jaar niet meer in aktie komen denk ik.
En al zou ie fit zijn denk ik nog niet dat Koeman hem nu op zou stellen nu het zo lekker loopt met Jeff en Arouna voorin en Ibi erachter
die werd ineens heel belangrijk voor PSV destijdsquote:
Hmm, ik kan me niet meer veel herinneren van die scheids toen bij het EK. Iemand?quote:De 35-jarige Martin Hansson heeft komende dinsdag de leiding over de UEFA Champions League-wedstrijd tussen PSV en Galatasaray SK. De Zweed floot nooit eerder een duel van de Eindhovenaren.
PSV Finale EK onder 21
Martin Hansson floot afgelopen zomer de finale van het EK onder 21. Een duel dat door Oranje met 3-0 werd gewonnen van Oekraīne onder 21. In die finale gaf Hansson rood aan Olexandr Romanchuk. Dinsdag kan PSV zich in het Philips Stadion al in de vierde speelronde verzekeren van de volgende ronde Champions League. Met een overwinning, maar mogelijk ook al met een gelijkspel. Het is daarbij afhankelijk van het resultaat van de andere wedstrijd in Groep C, tussen Liverpool FC en FC Girondins de Bordeaux op Anfield. Hansson wordt dinsdag in het Philips Stadions geassisteerd door zijn landgenoten Stefan Wittberg en Henrik Andren. Hakan Jonasson is de vierde official.
Ik heb die wedstrijd toen wel gezien, maar van de scheidsrechter kan ik me niets meer herinneren. En dat lijkt me wel een positief gegeven, want dat betekent dat hij onzichtbaar is geweest in de wedstrijd en geen gekke dingen heeft gedaan. Die rode kaart was wel terecht toen (doorgebroken speler neergehaald geloof ik).quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me niet meer veel herinneren van die scheids toen bij het EK. Iemand?
En wat wordt het dinsdag? Ik denk een 2-0, Cocu en Kone.
Het was inderdaad wel erg hard, geel komt ie denk ik goed mee weg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef zjroentje het volgende:
Kromkamp had daar toch eigenlijk gewoon rood voor moeten krijgen, ook al zal het niet zijn bedoeling zijn geweest.
quote:Tegenstanders voor wie PSV op voorhand bang moet zijn, ziet Koeman niet veel. "Dan kom je bij Lyon, Chelsea, Barcelona. Maar niets is onmogelijk. Er is geen ploeg waarvan ik zeg: daartegen heeft PSV niks te zoeken."
Vooral dat laatste stukjequote:Een opmerking van Ajax-coach Henk ten Cate dat PSV 'continu met zeven man achter de bal speelt', doet Koeman weinig. Die lacht hij weg. "Ach die Nederlandse verhalen over percentages balbezit en aantal spelers voor de bal. Meer balbezit, daar lachen ze om in Italië. Met PSV spelen wij gecontroleerd voetbal, waarbij de spelers vrijheid hebben en durf tonen. In de Champions League zet je de boel niet open, het gaat om het resultaat. FC Kopenhagen speelde tegen Ajax ook met zeven mensen achter de bal."
Voetbalzone.nlquote:‘Afellay groeit naar Oranje toe’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 30 oktober om 09:00
In verklaringen aan verschillende Nederlandse ochtendkranten (o.a. De Telegraaf) heeft PSV-trainer Ronald Koeman aangegeven dat Ibrahim Afellay dicht tegen het Nederlands elftal zit. De 20-jarige middenvelder speelde gisteren tegen RKC Waalwijk (0-3) een sterke wedstrijd en nam de openingstreffer voor rekening.
“Als je ziet wie er kans maken op het Nederlands elftal of wie de kans al hebben gehad, dan denk ik zeker dat Afellay aan de beurt komt. Als hij erom vraagt, geef ik advies bij het maken van een keuze, net zoals ik dat bij Ismail Aissaiti zou doen. Verder bemoei ik me daar niet mee, omdat het een kwestie is waarin de speler zelf in samenspraak met zijn familie tot een beslissing moet komen”, aldus Koeman.
Afellay kan immers ook kiezen voor het nationale elftal van Marokko, waar bondscoach Mohammed Fakhir staat te popelen om hem op te nemen in zijn selectie. Het talent gaf echter aan nog niet nagedacht te hebben over een keuze.
“Hier wil ik pas echt over nadenken als die keuze echt gemaakt moet worden. Tot nu toe ben ik nog nooit voor een A-ploeg uitgenodigd, niet door Marokko en niet door Nederland”, aldus Afellay.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
36 al, pfff....
Koeman heeft even een lekker interview gegeven in het ED van vandaag, enkele quotes:
[..]
[..]
Vooral dat laatste stukje![]()
![]()
Doei Ten Cate, uitgeluld!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |