Ze kwamen anders niet uit met het speelschema ivm de plee offsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..
Al 4 keer in de laatste 3 wedstrijden meen ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben blij dat Kon� blijkbaar van zijn faalangst af is (of hoe je dat dan ook noemt). Wordt ook wel tijd trouwens.
Maar goed, hij scoort in elk geval weer.![]()
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Steinberger het volgende:
Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger![]()
koeman dacht zeker de aanval is de beste verdediging![]()
Weet ik. Maar daarom ging hij denk ik vol op de aanval, zie de 7-0 uitslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef Helly het volgende:
[..]
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'
hehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Radegast het volgende:
7-0 winnen tssss. Dat vind Rob Westerhof niet leuk hoor.
gezellig tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef lookinforyou het volgende:
maar nu, weer lang wachten totdat ze PSV eindelijk laten zien![]()
zoalsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
kan me wel iets gezelligers voorstellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |