Ik denk dat Ooijer wel hard uitgefloten had geworden als hij er wel bij was geweest.quote:Vanavond afscheid van drie spelers
25 oktober 2006 9 :30
De PSV-supporters kunnen vanavond afscheid nemen van drie spelers die afgelopen zomer bij de Eindhovense club vertrokken: Jan Vennegoor of Hesselink, Theo Lucius en Edwin Zoetebier.
© Pics United - Vennegoor of Hesselink en Theo Lucius op de training.Diner
De drie genodigden zullen voorafgaand aan de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam gezamenlijk met voorzitter Frits Schuitema dineren in de Erik Gerets-zaal. Daarna zullen zij de wedstrijd vanuit de voorzittersloge gaan bekijken. Vennegoor of Hesselink wist ons overigens nog wel te melden dat het weer beter gaat na zijn blessure en dat hij inmiddels weer in training is.André Ooijer
André Ooijer kan vanavond helaas niet bij het afscheid aanwezig zijn. De verdediger was wel uitgenodigd en wilde dolgraag komen, maar is opgenomen in de selectie van Blackburn Rovers voor de bekerwedstrijd (Carling Cup) tegen Chelsea vanavond om 20.00 uur op Ewood Park. Dat is exact hetzelfde tijdstip als de wedstrijd PSV-Sparta Rotterdam.
Ojee, gelukkig is het maar de wedstrijd tegen Sparta maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd wel spannendquote:Jan Kromkamp ontbreekt vanavond in de basis van PSV tegen Sparta Rotterdam. De verdediger is afwezig wegens familieomstandigheden. Reiziger zal spelen als linksback, Lamey vervangt Kromkamp op rechts.
PSV Manuel Da Costa
Verder is de opstelling van hoofdcoach Ronald Koeman vertrouwd. Net als tegen AZ heeft de jonge Manuel Da Costa een plaats in het centrum naast Alex. Hij vervangt de afwezige Carlos Salcido, die in zijn vaderland Mexico is vanwege de geboorte van zijn tweede kindje. Met Jefferson Farf�n en Arouna Kon� in de voorhoede zal PSV de Rotterdammers gaan bestrijden.
PSV Opstelling PSV:
Gomes, Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Farf�n, Kon�.
Wissels: Moens, Addo, Feh�r, V�yrynen, Aissati, Culina, Beerens
Het staat al 3-0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ojee, gelukkig is het maar de wedstrijd tegen Sparta maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd wel spannend![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat staat wel op mijn kaartje ja
Ajax ging het eerste seizoen onder Koeman ook goed maar daarnaquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef Steinberger het volgende:
De hand van Koeman is al zichtbaar.![]()
Ze kwamen anders niet uit met het speelschema ivm de plee offsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..
Al 4 keer in de laatste 3 wedstrijden meen ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben blij dat Kon� blijkbaar van zijn faalangst af is (of hoe je dat dan ook noemt). Wordt ook wel tijd trouwens.
Maar goed, hij scoort in elk geval weer.![]()
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Steinberger het volgende:
Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger![]()
koeman dacht zeker de aanval is de beste verdediging![]()
Weet ik. Maar daarom ging hij denk ik vol op de aanval, zie de 7-0 uitslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef Helly het volgende:
[..]
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'
hehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Radegast het volgende:
7-0 winnen tssss. Dat vind Rob Westerhof niet leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |