En rood voor van Hooijdonkquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Geweldig PSV !!!!!!
Arm Feyenoord krijgt slaag van Ajax...staat al 4-0.....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we na vanmiddag wel kunnen zeggen dat het tussen PSV en Ajax gaat.
Yep, AZ laat het vrijwel altijd afweten in de 'grote' wedstrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we na vanmiddag wel kunnen zeggen dat het tussen PSV en Ajax gaat.
Het was wel een blunder van de keeper helaas.quote:
Jullie ook, Feyenoord is echt geslacht!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, AZ laat het vrijwel altijd afweten in de 'grote' wedstrijden.
Gefeliciteerd met een prima overwinning!
Tis er anders toch mooi ingeschoten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel een blunder van de keeper helaas.
Da Costa centraal, Salcido links idd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef JustJunior het volgende:
Ik heb dat ook overal zien staan, maar ik hoorde ergens anders weer dat Da Costa centraal speelde en Salcido op links. Wat ik uit de beelden van Goallzzz.com haal is dat Manuel inderdaad centraal speelt, en Carlos op links
Youtube van Kone's goal: (als het al werkt)quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/az-psv.html voor de goals van deze middag
Didulica slaat lelijk mis zeg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Youtube van Kone's goal: (als het al werkt)
http://www.youtube.com/watch?v=7YiSV5VKvu0
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:21 schreef Steinberger het volgende:
PSV owned AZ as usual.![]()
Louis van Gaal![]()
Maar goed; we worden kampioen en we gaan ver komen in de CL, dit team is velen malen sterker dan die van vorig seizoen.![]()
![]()
![]()
U vraagt wij draaien:quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:ben benieuwd wat van Gaal gezegd heeft na afloop
Je moet het interview op Radio 1 maar eens terugluisterenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:ben benieuwd wat van Gaal gezegd heeft na afloop
Kijk maar naar de cijfers.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!
Ik vind Mendez ook een meer dan uitstekende aankoop maar vind dat Salcido nog meer indruk gemaakt heeft. Wat een stoer centrale duo hebben we dit jaar zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vele malen sterker vind ik wat overdreven. Maar Mendez is een echte aanwinst!
Geblesseerd of gepasseerd dan hčquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:16 schreef peksin het volgende:
En weet iemand wat er met Tardelli aan de hand is? Zat niet bij de selectie hoorde ik.
Nog een keer goed kijken, hij staat niet buitenspelquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Incolumis het volgende:
hmm als ik zo die goal zie van Da Costa, dan lijkt het mij dat ie buitenspel staat, hij staat achter de keeper, en er staat 1 verdediger op de lijn van de goal, dus buitenspel
gewoon een mooie goal, azijnpisserquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel een blunder van de keeper helaas.
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:18 schreef dndiek het volgende:
Kromkamp, Cocu en Afellay ---> 3 dus
Die zijn te duur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..
Zolang PSV goed presteert kan het me geen zak schelenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vinden jullie het eigenlijk niet erg dat het wat matig is qua Nederlanders? Paar jaar geleden stond PSV nog bekend om zijn Nederlanders..
Nee, dat vind ik helemaal niet erg. Tuurlijk zie je graag zoveel mogelijk Nederlanders, maar als het team het goed doet zoals nu is een verandering echt niet aan de orde.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De bal draait er mooi in, dat wel. Maar die bal had Dudilica gewoon weg moeten stompen. Dus wat GRRRR zegt: een blunderquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:43 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gewoon een mooie goal, azijnpisser
Daarnaast is het ook vooral de persoonlijkheid van een speler die je wel of niet ligt, als je van die prachtkerels hebt lopen als Alex en Gomes (om twee obvious voorbeelden te noemen), wat maakt het dan nog uit waar ze vandaan komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik helemaal niet erg. Tuurlijk zie je graag zoveel mogelijk Nederlanders, maar als het team het goed doet zoals nu is een verandering echt niet aan de orde.
Mee eens, ik had eerlijk gezegd niet aan Kromkamp en Affelay gedacht en dan zou 1 Nederlander wel een beetje raar zijn...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang PSV goed presteert kan het me geen zak schelen![]()
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=12162quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie is die Da Costa dan ?
Hopelijk wordt psv kampioen dit jaar
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef MrSASO het volgende:
Edson Braafheid er nog bij en PSV heeft een superteam staan.
31 oktober dacht ik...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef knep het volgende:
Wat een geweldige week.
1 November gaan we een flink feest bouwen in Eindhoven.
Vroeg in Eindhoven, wat pinten pakken dan naar het stadion om die Turken te verslaan en hop, 2e ronde.
dat staat wel op mijn kaartje jaquote:
Schaars, De Cler, Dembele (spreekt vloeiend Nederlands), Elia, De Guzman (spreekt Nederlands), Bruins, Drenthe en dan heb je het wel gehad met haalbare "Nederlanders" die iets toe zouden voegen aan PSV.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ajb niet! daarmee meteen inhakend op de post over het weinige aantal Nederlanders. er is nauwlijks kwaliteit haalbaar. Kijk maar naar Feyenoord; die halen de grote aankomende jongens uit Nederland; Hofs, Tiendalli, Vlaar en dat is het niet. Dan heb je veel meer aan jongens als Salcido en Mendez!
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korterquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schaars, De Cler, Dembele (spreekt vloeiend Nederlands), Elia, Drenthe, De Guzman (spreekt Nederlands), Bruins, Drenthe en dan heb je het wel gehad met haalbare "Nederlanders" die iets toe zouden voegen aan PSV.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korter![]()
Haal ze maar gelijk alle twee weg want Drenthe speelde dramatisch vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als je nou 1 Drenthe weghaalt, is het lijstje nog korter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |