Ze kwamen anders niet uit met het speelschema ivm de plee offsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk op woensdag gespeeld?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we de wedstrijden moeten inhalen die we vorig weekend gemist hebben..
Al 4 keer in de laatste 3 wedstrijden meen ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:07 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben blij dat Kon� blijkbaar van zijn faalangst af is (of hoe je dat dan ook noemt). Wordt ook wel tijd trouwens.
Maar goed, hij scoort in elk geval weer.![]()
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Steinberger het volgende:
Lamey, Da Costa, Alex, Reiziger![]()
koeman dacht zeker de aanval is de beste verdediging![]()
Weet ik. Maar daarom ging hij denk ik vol op de aanval, zie de 7-0 uitslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef Helly het volgende:
[..]
Salcido is net vader geworden en zit in Mexico, Kromkamp ontbreekt 'wegens familieomstandigheden'
hehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Radegast het volgende:
7-0 winnen tssss. Dat vind Rob Westerhof niet leuk hoor.
gezellig tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:23 schreef lookinforyou het volgende:
maar nu, weer lang wachten totdat ze PSV eindelijk laten zien![]()
zoalsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
kan me wel iets gezelligers voorstellen![]()
Nu PSV kijken, op een zonnig plekje met een lekker cocktailtje binnen hand bereik. lekker in mijn nestje kruipen.quote:
goed planquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nu PSV kijken, lekker in mijn nestje kruipen.
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef du_ke het volgende:
Nu op talpa. Op het juiste moment terug uit het stadion
Wie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn god wat is Affelay toch Fokking Goed !!!!!!!!!!!!!!!!!
je bent jaloers he, dat koeman het nu goed doet bij psvquote:
Het geeft hem toch wat zelfvertrouwen. Of het nu Sparta is of bijvoorbeeld FC Utrecht. Hij scoort en daar wordt je als spits toch meestal op aangerekend. Dat hij een baltovernaar is dat was al bekend. Het rendement lijkt nu voorui te gaan, hopelijk zet hij het nu door.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
Koné scoort 2 keer
OK, tis "maar" Sparta
Maar toch, hij scoort en het is leuk voor de gemiddelde
beetje dringen op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef ganzenherder het volgende:
Dat balletje van Vayrynen![]()
Meer speeltijd geven die gast....
2-6-2 spelen met Alex en Salcido achterin en Farfan en Kone voorin?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje dringen op het middenveld
Cocu, Simons, Mendez, Afellay, Vayrynnen, Aisatti
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
2-6-2 spelen met Alex en Salcido achterin en Farfan en Kone voorin?
Ach de helft daarvan kan eigenlijk geen hele wedstrijden spelen, valt mee dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje dringen op het middenveld
Cocu, Simons, Mendez, Afellay, Vayrynnen, Aisatti
Toch nog veel beter dan Feyenoord afgelopen weekend. En Ajax won daar dan 0-4 van. Hmmmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima wedstrijd hoor!
Maar oh oh wat is dat Sparta een drama zeg.
Hij gunt iemand anders een goal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
En waarom nam Jefferson die pingel niet?
Omdat Koeman Culina graag ziet spelen, is offensief beter dacht ik. Omdat PSV in 6 dagen driemaal speelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
Als je topscorer kan worden, moet je dit soort bellen gewoon zelf nemen. Of Gomes had hem moeten pakken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij gunt iemand anders een goal?
En Afellay heeft misschien wat meer rust nodig dan andere spelers, hij is nogal blessuregevoelig enzo. Rust kan geen kwaad, zeker niet voor zo iemand als je zo ruim voor staat.
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
Weet nog wel een 8-0 tegen Groningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?
0-4 tegen Ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
PSV - Volendam 7-0, ongeveer drie jaar geleden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, wat heb ik daarom gelachen, maar ik bedoel echt groot, als 7/8-0!
quote:Laatste zevenklapper dateert van 2003 [wijzig]
Als we in ons competitiearchief terugkijken, dan zien we dat het bijna drie seizoenen geleden is dat PSV zeven keer scoorde in competitieverband. Dat was op 6 december 2003 tegen FC Volendam. Toen werd het ook 7-0 met een ruststand van 2-0.
Oh, vóór die goal bedoel je! Dat was heerlijk ja! Ik vind sowieso dat PSV de laatste tijd aantrekkelijk voetbal speelt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Voorzetje achter het standbeen. Voor het publiek alleen al zou Vaÿrinnen de voorkeur moeten krijgen boven Mendéz
En von Basten zat op de tribune in de Arena, wat werd die mooi toegezongenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 x Van Bommel de held van Ajax
neeeee, Mendez is een held!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Voorzetje achter het standbeen. Voor het publiek alleen al zou Vaÿrinnen de voorkeur moeten krijgen boven Mendéz
Mendez is een goeie, maar je zou net zo goed Mika op zijn positie zetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Ja... Dacht al dat het aan mijn browser lagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:40 schreef leolinedance het volgende:
zijn die tekentjes bij jullie ook zo gaar?
Volgens mij gunde Simons hem ook al de eerste penaltyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er ook nooit zo'n fan van maar als hij gewoon blijft scoren zal het me worst wezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Type-R het volgende:
Dansje was leuk de eerste keer dat je scoorde Kone, nu weten we et wel
Farfans penalty vond ik dan ook een stuk beter dan die van Simons. Als ie het elke keer zo doet, is ie wat mij betreft eerste nemer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:41 schreef WooZ het volgende:
nee Farfán is de nieuwe pingel nemer als ik me niet vergis, eerder dit seizoen hebben we er ook al een gehad en toen nam ie em ook
Daar heb ik mijn meniscus op gescheurd ooit. Zit nu nog met de gevolgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Ik vond dat nog al meevallen. Da Costa speelde een aardige wedstrijd met veel mooie lange passesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De grote min van gisteren vond ik de verdediging, vooral in de eerste helft. Reiziger was abominabel, Da Costa oogde ook verre van solide en zelfs Alex ging nogal nonchalant te werk. Uitgerekend Lamey of all people vond ik nog het meest solide spelen. Gelukkig was de verdediging van Sparta ook zo lek als een mandje, deed me denken aan de periode Nilis deze wedstrijd. Toen werden we met enige regelmaat getrakteerd op dit soort uitslagen.![]()
Inderdaad zeg, wat waren dat mooie tijden met Nilis en Van Nistelrooy, elke thuiswedstrijd was een doelpuntenfestijn en we eindigden het seizoen met meer dan 100 gescoorde doelpuntenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig was de verdediging van Sparta ook zo lek als een mandje, deed me denken aan de periode Nilis deze wedstrijd. Toen werden we met enige regelmaat getrakteerd op dit soort uitslagen.![]()
Van mij mag jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Mag ik als objectieve Ajacied even mijn mening hier ventileren?
Ik zal je woorden even kracht bijzetten d.m.v. een gifje:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Mag ik als objectieve Ajacied even mijn mening hier ventileren?
I.v.m. met een interview met Kluivert (ong. een maand geleden) was ik een keer bij een training van PSV. Eén man stal daar veruit de show, niet Kluivert, niet Koné, niet Mendez, maar Vayrinnen. Ik wist niet dat die man zo goed kon voetballen. Tijdens het afronden was er niemand die bij hem in de buurt kwam, goede genade, want kan die gast knallen, hij scoorde vrijwel alles.
Gebaseerd op de CL wedstrijden van PSV die ik heb gezien lijkt mij Vayrinnen op dit moment beter dan Mendez. Mendez had vooral een goed begin bij PSV maar ik zie hem nu heel vaak een beetje onwennig spelen en veel balverlies lijden. Toen Vayrinnen erin kwam tegen Galatasaray zag je gelijk hoe solide hij is.
Die man verdient een basisplaats als je het mij vraagt.
Vayrynen verdient onderhand een basisplaats vind ik!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon moeten rouleren tussen deze twee, want Vayrynen of Mendez is echt niet een heel seizoen top. Ze hebben beide hun fases. aan Koeman de taak ze op het juiste moment te kiezen. En ondanks dat Mendez een van m'n favoriete PSV-ers is, geef ik toe dat op het moment Vayrynen wat beter is.
En als je tussen de regeltjes doorleest, zie je dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vayrynen verdient onderhand een basisplaats vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |