Toch nog veel beter dan Feyenoord afgelopen weekend. En Ajax won daar dan 0-4 van. Hmmmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima wedstrijd hoor!
Maar oh oh wat is dat Sparta een drama zeg.
Hij gunt iemand anders een goal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
En waarom nam Jefferson die pingel niet?
Omdat Koeman Culina graag ziet spelen, is offensief beter dacht ik. Omdat PSV in 6 dagen driemaal speelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom Culina tijd blijft krijgen snap ik alleen niet. Vond het ook jmmer dat Afellay gewisseld werd, die speelde met name de eerste helft erg goed.
En waarom nam Jefferson die pingel niet?
Als je topscorer kan worden, moet je dit soort bellen gewoon zelf nemen. Of Gomes had hem moeten pakken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij gunt iemand anders een goal?
En Afellay heeft misschien wat meer rust nodig dan andere spelers, hij is nogal blessuregevoelig enzo. Rust kan geen kwaad, zeker niet voor zo iemand als je zo ruim voor staat.
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
Weet nog wel een 8-0 tegen Groningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder Hiddink.. ergens een 5-0 tegen Groningen ?
0-4 tegen Ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemand wanneer de vorige keer was dat PSV in de competitie zo'n grote zege boekte? Ik kan het me niet echt herinneren.
PSV - Volendam 7-0, ongeveer drie jaar geleden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, wat heb ik daarom gelachen, maar ik bedoel echt groot, als 7/8-0!
quote:Laatste zevenklapper dateert van 2003 [wijzig]
Als we in ons competitiearchief terugkijken, dan zien we dat het bijna drie seizoenen geleden is dat PSV zeven keer scoorde in competitieverband. Dat was op 6 december 2003 tegen FC Volendam. Toen werd het ook 7-0 met een ruststand van 2-0.
Oh, vóór die goal bedoel je! Dat was heerlijk ja! Ik vind sowieso dat PSV de laatste tijd aantrekkelijk voetbal speelt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:38 schreef JustJunior het volgende:
Voorzetje achter het standbeen. Voor het publiek alleen al zou Va˙rinnen de voorkeur moeten krijgen boven Mendéz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |