Zekersquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kone!![]()
![]()
Eindelijk de monden van alle kritische mensen gesnoerd door eindelijk zijn rendement eens op te schroeven, en het waren niet eens makkelijke goals of lucky goals, het waren gewoon echt twee zeer knappe goals! De eerste knap om de keeper heen geslalomd en netjes afgerond met links (er waren tijden dat hij die bal zo hard mogelijk had willen schieten en zo met links snoeihard over de bal heen had gemaaid) en de tweede was een lekkere pegel met effect eraan.
Het komt helemaal goed met Kone!
De wedstrijd over 2 weken wordt al in Amsterdam gespeeld hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Je kiest het goede woord, hopenBlijven jullie maar twee weken hopen knaapjes. Wij geven die drie punten maar alvast een plekje in de bus terug naar Amsterdam
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De wedstrijd over 2 weken wordt al in Amsterdam gespeeld hoor![]()
En dan het risico lopen dat Kone niet meer scoort? Dan zou ik toch deze TT houdenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Volgende topictitel
Het officiele PSV topic #191: Met een scorende Kluivert![]()
Kluivert zal voor het eind van dit jaar niet meer in aktie komen denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat Kone niet meer scoort? Dan zou ik toch deze TT houden
zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert zal voor het eind van dit jaar niet meer in aktie komen denk ik.
En al zou ie fit zijn denk ik nog niet dat Koeman hem nu op zou stellen nu het zo lekker loopt met Jeff en Arouna voorin en Ibi erachter
die werd ineens heel belangrijk voor PSV destijdsquote:
Hmm, ik kan me niet meer veel herinneren van die scheids toen bij het EK. Iemand?quote:De 35-jarige Martin Hansson heeft komende dinsdag de leiding over de UEFA Champions League-wedstrijd tussen PSV en Galatasaray SK. De Zweed floot nooit eerder een duel van de Eindhovenaren.
PSV Finale EK onder 21
Martin Hansson floot afgelopen zomer de finale van het EK onder 21. Een duel dat door Oranje met 3-0 werd gewonnen van Oekraïne onder 21. In die finale gaf Hansson rood aan Olexandr Romanchuk. Dinsdag kan PSV zich in het Philips Stadion al in de vierde speelronde verzekeren van de volgende ronde Champions League. Met een overwinning, maar mogelijk ook al met een gelijkspel. Het is daarbij afhankelijk van het resultaat van de andere wedstrijd in Groep C, tussen Liverpool FC en FC Girondins de Bordeaux op Anfield. Hansson wordt dinsdag in het Philips Stadions geassisteerd door zijn landgenoten Stefan Wittberg en Henrik Andren. Hakan Jonasson is de vierde official.
Ik heb die wedstrijd toen wel gezien, maar van de scheidsrechter kan ik me niets meer herinneren. En dat lijkt me wel een positief gegeven, want dat betekent dat hij onzichtbaar is geweest in de wedstrijd en geen gekke dingen heeft gedaan. Die rode kaart was wel terecht toen (doorgebroken speler neergehaald geloof ik).quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me niet meer veel herinneren van die scheids toen bij het EK. Iemand?
En wat wordt het dinsdag? Ik denk een 2-0, Cocu en Kone.
Het was inderdaad wel erg hard, geel komt ie denk ik goed mee weg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:33 schreef zjroentje het volgende:
Kromkamp had daar toch eigenlijk gewoon rood voor moeten krijgen, ook al zal het niet zijn bedoeling zijn geweest.
quote:Tegenstanders voor wie PSV op voorhand bang moet zijn, ziet Koeman niet veel. "Dan kom je bij Lyon, Chelsea, Barcelona. Maar niets is onmogelijk. Er is geen ploeg waarvan ik zeg: daartegen heeft PSV niks te zoeken."
Vooral dat laatste stukjequote:Een opmerking van Ajax-coach Henk ten Cate dat PSV 'continu met zeven man achter de bal speelt', doet Koeman weinig. Die lacht hij weg. "Ach die Nederlandse verhalen over percentages balbezit en aantal spelers voor de bal. Meer balbezit, daar lachen ze om in Italië. Met PSV spelen wij gecontroleerd voetbal, waarbij de spelers vrijheid hebben en durf tonen. In de Champions League zet je de boel niet open, het gaat om het resultaat. FC Kopenhagen speelde tegen Ajax ook met zeven mensen achter de bal."
Voetbalzone.nlquote:‘Afellay groeit naar Oranje toe’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 30 oktober om 09:00
In verklaringen aan verschillende Nederlandse ochtendkranten (o.a. De Telegraaf) heeft PSV-trainer Ronald Koeman aangegeven dat Ibrahim Afellay dicht tegen het Nederlands elftal zit. De 20-jarige middenvelder speelde gisteren tegen RKC Waalwijk (0-3) een sterke wedstrijd en nam de openingstreffer voor rekening.
“Als je ziet wie er kans maken op het Nederlands elftal of wie de kans al hebben gehad, dan denk ik zeker dat Afellay aan de beurt komt. Als hij erom vraagt, geef ik advies bij het maken van een keuze, net zoals ik dat bij Ismail Aissaiti zou doen. Verder bemoei ik me daar niet mee, omdat het een kwestie is waarin de speler zelf in samenspraak met zijn familie tot een beslissing moet komen”, aldus Koeman.
Afellay kan immers ook kiezen voor het nationale elftal van Marokko, waar bondscoach Mohammed Fakhir staat te popelen om hem op te nemen in zijn selectie. Het talent gaf echter aan nog niet nagedacht te hebben over een keuze.
“Hier wil ik pas echt over nadenken als die keuze echt gemaakt moet worden. Tot nu toe ben ik nog nooit voor een A-ploeg uitgenodigd, niet door Marokko en niet door Nederland”, aldus Afellay.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
36 al, pfff....
Koeman heeft even een lekker interview gegeven in het ED van vandaag, enkele quotes:
[..]
[..]
Vooral dat laatste stukje![]()
![]()
Doei Ten Cate, uitgeluld!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |