Sinds de uitspraken van dr Hoogenband heb ik Kluivert al min of meer afgeschreven eigenlijk. Het feit dat er geen termijn voor zijn terugkeer wordt genoemd vind ik ook al zo'n teken aan de wand.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
iemand trouwens nog recent nieuws over kluivert? laatste wat ik van m vernomen heb, is dat ie weer aan t trainen is en t "nog wel fftjes" gaat duren vooraleer hij wedstrijdfit is... klinkt weinig voorspoedig
Ik hoorde laatst op de radio (weet niet meer waar) een arts die zei dat bij de laatste keer dat ze in 't ziekenhuis naar z'n knie keken, ze er eigenlijk van uitgingen dat hij nooit meer 100% op topvoetbalniveau meer zal kunnen gaan spelen. Vrijwel al het kraakbeen in het gewricht zou onherstelbaar kapot zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
iemand trouwens nog recent nieuws over kluivert? laatste wat ik van m vernomen heb, is dat ie weer aan t trainen is en t "nog wel fftjes" gaat duren vooraleer hij wedstrijdfit is... klinkt weinig voorspoedig
Natuurlijk wil ik dat PSV het zo goed mogelijk doet, maar eigenlijk hoop ik dat het net zo'n overwinning wordt als op RKC en AZ. Hele wedstrijd beetje achterover leunen en binnen 10 minuten voor of na rust de wedstrijd beslissen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:01 schreef Steinberger het volgende:
Hoe hopen jullie dat Ajax gaat verliezen?
Zoals vorig jaar met een semi-schwalbe van Farfan waardoor we een penalty krijgen.![]()
Of toch de 0-4 a la Von Bommel![]()
Ik hoop het niet, ik zou het doodzonde vinden want hij is toch niet zo oud en is/was toch een van de beste spitsen van de wereld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio (weet niet meer waar) een arts die zei dat bij de laatste keer dat ze in 't ziekenhuis naar z'n knie keken, ze er eigenlijk van uitgingen dat hij nooit meer 100% op topvoetbalniveau meer zal kunnen gaan spelen. Vrijwel al het kraakbeen in het gewricht zou onherstelbaar kapot zijn.
Said my niggas don't dance,quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat PSV het zo goed mogelijk doet, maar eigenlijk hoop ik dat het net zo'n overwinning wordt als op RKC en AZ. Hele wedstrijd beetje achterover leunen en binnen 10 minuten voor of na rust de wedstrijd beslissen.
Beetje het type Eikelkamp.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef Steinberger het volgende:
Kluivert hebben we toch niet nodig.
Of er moet nog een goede supersub van te bouwen zijn.
Kone!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |