die plek gaan we daarna ook maar niet meer verlatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:
Ik zie ajax morgen nog niet zo 1,2,3 winnen uit bij Heerenveen.
Indien ajax niet wint in Heerenveen en wij onze plicht doen in Waalrijk, staan we Zaterdagavond "gewoon" weer bovenaan.
Inderdaad nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
die plek gaan we daarna ook maar niet meer verlaten
Idd, zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:30 schreef PyTh het volgende:
Ik zie ajax morgen nog niet zo 1,2,3 winnen uit bij Heerenveen.
Indien ajax niet wint in Heerenveen en wij onze plicht doen in Waalrijk, staan we Zaterdagavond "gewoon" weer bovenaan.
Pfffff, dacht altijd dat er minimaal 3 dagen tussen twee wedstrijden moest zitten, maar blijkbaar is dit dus 2. Dit is echt een zware belasting voor de spelers. Hoop dat ze allemaal heel blijven en alle wedstrijden winnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Sjeezes, PSV heeft wel een paar drukke weken zie ik.
Het begon met:
Zondag thuis tegen Roda (WINST)
2 dagen rust
woensdag uit tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
Zondag uit tegen AZ (WINST)
2 dagen rust
Woensdag thuis tegen Sparta (WINST)
2 dagen rust
Zaterdag uit tegen RKC
2 dagen rust
Dinsdag thuis tegen galatasaray
3 dagen rust
Zaterdag thuis tegen NAC
4 dagen rust
Donderdag uit tegen Vitesse
2 dagen rust
Zondag uit tegen Ajax
Dit zijn toch belachelijk zware weken voor de spelers... We mogen blij zijn als er geen blessures ontstaan bij de spelers. En we mogen nog blijer zijn als we al deze duels weten te winnen![]()
de afgelopen jaren kwam PSV dan juist in een lekker ritme en won de belangrijke drukke series! En nu lijken we weer in vorm te zijn in de druktequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het begon met:
2 dagen rust
woensdag uit tegen galatasaray (WINST)
3 dagen rust
2 dagen rust
2 dagen rust
Zaterdag uit tegen RKC
2 dagen rust
3 dagen rust
Zaterdag thuis tegen NAC
4 dagen rust
2 dagen rust
Zondag uit tegen Ajax
Dit zijn toch belachelijk zware weken voor de spelers... We mogen blij zijn als er geen blessures ontstaan bij de spelers. En we mogen nog blijer zijn als we al deze duels weten te winnen![]()
Ik zie liever Aissati spelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom zijn wel allemaal zo lyrisch over Afellay?
De wedstrijden hiervoor heeft hij keer op keer teleurgesteld, nu tegen Sparta speelt hij idd een goede wedstrijd. Hij had dan wel een andere positie, maar wie zegt dat hij de volgende keer er ook zo goed speelt. Sparta biedt niet zoveel weerstand als de meeste ploegen...
Meh, dat zie je verkeerd. Ik leg het uit:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:11 schreef ASSpirine het volgende:
quote:warmlopen:
2 dagen spirituele voorbereiding
woensdag uit tegen Galatasaray (WINST)
even uitlopen na een belangrijk partijtje :
een voetbalclinic ergens in het land geven:
Weer warmlopen:
Zaterdag uit tegen RKC
We geven een buitenlandse ploeg een stage:
Beetje warmblijven natuurlijk:
Zaterdag thuis tegen NAC
Wedstrijd voor de punten. We hadden niet voor niets die warmhoud wedstrijd.
Het uitlopen na een belangrijke wedstrijd.
Zondag uit tegen ajax
Is een bekerwedstrijd dus niet voor de punten, maar om de volgende ronde te halenquote:Wedstrijd voor de punten. We hadden niet voor niets die warmhoud wedstrijd.
Inderdaad. We gaan gewoon alles winnen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de afgelopen jaren kwam PSV dan juist in een lekker ritme en won de belangrijke drukke series! En nu lijken we weer in vorm te zijn in de drukte
Of we gaan het record van de wedstrijd tegen Volendam verbrekenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef Leso_Varen het volgende:
We kunnen vanavond voor de vierde keer op rij vier keer scoren tegen RKC in Waalwijk. Doen? Of gaan we er overheen en gaan we weer voor een uitslag als tegen Sparta?
seizoen 2003 - 2004 3 - 1 0 - 4
seizoen 2004 - 2005 1 - 0 1 - 4
seizoen 2005 - 2006 2 - 0 4 - 4
Ontken ik dat ergens? Ik wijs gewoon op de puntjes die niet zo goed gingen woensdag. En dat was in de eerste helft de verdediging. Sparta mocht tot de 3-0 steeds hopen dat er misschien nog wel iets inzat en dat kwam louter en alleen door het slechte verdedigen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:17 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven. Het gaat gewoon heel goed met PSV.
quote:PSV Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Da Costa, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Cocu, Afellay, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Reiziger, Väyrynen, Culina, Aissati, Lamey en Tardelli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |