Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou Vä¹²ynen boven Afellay kiezen.
Voor achter de spitsen
Waarom niet Väyrynen i.p.v. Mendéz laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat Väyrynen veel meer mee verdedigt dan Mendézquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.
Misschien is Vayrynen wel de ideale invaller voor PSV, als hij in de basis start ben ik nooit zo kapot van hem.
Dat kan natuurlijk ook. Ibrahim moet wel iets harder worden vind ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man Ibrahim doet het heel goed op de positie waar hij nu neergezet wordt.
Misschien is Vayrynen wel de ideale invaller voor PSV, als hij in de basis start ben ik nooit zo kapot van hem.
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet Väyrynen i.p.v. Mendéz laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat Väyrynen veel meer mee verdedigt dan Mendéz.
Omdat ik vind dat Mendez veel meer loopvermogen en dreiging richting goal heeft dan Mika.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom niet Vä¹²ynen i.p.v. Mendéº laten starten op rechts ? Afellay kan dan uitstekend in een vrije rol achter de spitsen uit de voeten omdat Vä¹²ynen veel meer mee verdedigt dan Mendéº :).
Leuke column MMquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 10
Over de spits die niet eens hoeft te scoren, omdat ie andere mooie dingen doet.
Lucky youquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraal![]()
![]()
(woonde voorheen in Best)
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zal je woorden even kracht bijzetten d.m.v. een gifje:
[afbeelding]
![]()
En verder was je op de training van PSV voor een interview met Kluivert... Hmmm jaja...
Ja dat had ik onderhand wel door hoor! (zat ook in het stadion)quote:
Verdedigend zag hij er in de eerste helft toch echt vrij onzeker uit. Daar doen zijn passes niks aan af.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vond dat nog al meevallen. Da Costa speelde een aardige wedstrijd met veel mooie lange passes
arnhem nou daar moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance heeft een appartement in Arnhem, naast het Centraal![]()
![]()
(woonde voorheen in Best)
Heb je die azijnpisser ook weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdedigend zag hij er in de eerste helft toch echt vrij onzeker uit. Daar doen zijn passes niks aan af.
Het kan altijd beter hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Heb je die azijnpisser ook weer.![]()
Je kunt het ook overdrijven. Het gaat gewoon heel goed met PSV.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het kan altijd beter heNooit tevreden zijn het kan altijd beter
![]()
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
arnhem nou daar moet je blij mee zijn
Het kan anders nog een stuk beter in Gelderland zelf hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!
al gaat het voetballend wat minder![]()
Ben er nu 2x geweest, en beviel me beide keren goed. Een keer kroegtocht gedaan en een keer in de Manhatten geweest. Dat was best leuk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:06 schreef rubbereend het volgende:
idd, stappen in Arnhem vind ik persoonlijk echt bagger
Hij heeft een goede techniek. Vond wel dat ie een paar keer te zelfzuchtig was. Ik moet het ook nog zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom zijn wel allemaal zo lyrisch over Afellay?
De wedstrijden hiervoor heeft hij keer op keer teleurgesteld, nu tegen Sparta speelt hij idd een goede wedstrijd. Hij had dan wel een andere positie, maar wie zegt dat hij de volgende keer er ook zo goed speelt. Sparta biedt niet zoveel weerstand als de meeste ploegen...
Lelijk centrum, stappen op de Korenmarkt is wel aardig. Nijmegen blijft toch echt mijn stadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is dan wel geen Brabant, maar toch erg goed te hebben hier! Mooie stad met een leuk centrum waar je goed kunt stappen!
al gaat het voetballend wat minder![]()
Afellay kan mij ook minder bekoren dan Aissati. Afellay is een leuke speler in je ploeg, mits hij wat minder geblesseerd raakt. Nier meer, maar ook zeker niet minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:30 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom zijn wel allemaal zo lyrisch over Afellay?
De wedstrijden hiervoor heeft hij keer op keer teleurgesteld, nu tegen Sparta speelt hij idd een goede wedstrijd. Hij had dan wel een andere positie, maar wie zegt dat hij de volgende keer er ook zo goed speelt. Sparta biedt niet zoveel weerstand als de meeste ploegen...
Grrrrr heeft gewoon gelijk hoor, Da Costa speelde verdedigend niet fantastisch en moet duidelijk nog een hoop leren en rust over zich heen krijgen. Hij is nog jong, dus er is nog hoop, maar hij is nu duidelijk nog niet op het niveau toen Alex hier bijvoorbeeld kwam. Een paar goede lange passen maakt dat inderdaad niet beter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Heb je die azijnpisser ook weer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |