quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een praktisch iets. Ik kan hem voor bijna niks bellen (90 cent per uur). Hij betaalt bijna hetzelfde per minuut.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:23 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
dat soort dingetjes zijn altijd zo leuk aan een relatie, van die kleine dingen, maar die gewoon overal zijn! blegh ik mis het.
Gister te kampen gehad met een gigantisch jaloers gevoel, ik wist waar ze uitging en met wie ed. door dat uitgaan was het de vorige week dus uitgelopen op ruzie...
gister kwam ze dr spullen op halen, ik had alleen nog een telefoon van haar (besteld via internet, maar was kapot dus moest terug ook nog hele week geziek geen gehad, kon geen bedankje af van haar kant ofzo) en nog wat klein pruttel. zei had nog paar sokken+ondergoed en tot mn verbazig had ze zelfs mijn pasfoto dr bij in gedaan...![]()
maar goed, ik wil zo graag weten wat er in haar omgaat, waarom ze iets doet waar we allebei eigenlijk geen zin in hadden. heb nu een date voor vrijdag naar de bios maar voel me eigenlijk beetje schuldig omdat ik het gevoel heb dat ik haar gebruik (heel lief meisje) om over mn ex heen te komen.
Vooral dat jaloerse stalker gedrag, wat doen jullie daaraan? dat je gewoon echt de hele dag alles van haar wilt weten?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf de hele dag bezig te houden, ik wil het nog wel weten maar dan doe ik net of ik geen tijd heb om jaloers stalker gedrag te vertonen. En ik vertel mezelf dat het me toch niet boeit, wat op zich stom is want ik weet dat dat niet waar is.
Gisteren kon ik het al niet laten om wat van me te laten horen. Nu weet ik niet of ik blij ben dat ik het gedaan heb of niet..ik voelde me er wel eventjes beter door (ook al kreeg ik niet echt een geruststellende reactie) en de rest van de dag dacht ik "oh het gaat al beter, ik kom er wel overheen hoor". Gisteravond zat ik zelfs weer vol zelfvertrouwen en voelde ik me gewoon echt goed.
Dat is nu ook weer weg. Ik heb vandaag weer de neiging om te mailen, ik hoop dat ik me in kan houden. Ik mis alles het meest als ik net wakker word en dat komt niet doordat ik normaal naast hem wakker werd want dat gebeurde niet al te vaak. Maar goed het is ook nog geen 4 dagen geleden. Gelukkig staan er wel mensen constant voor me klaar en heb ik sinds donderdagmiddag niet meer alleen hoeven zijn, behalve om te slapen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:36 schreef HiZ het volgende:
Die neiging om te bellen/mailen/msn'en kun je (in mijn ervaring) alleen voorkomen door naar buiten te gaan zonder je GSM, iemand op te zoeken, gaan praten met een vriend/in die jullie allebei kent en hier posten. Op de momenten dat ik me echt alleen voel, dan roetsj ik heel snel in een gemoedstoestand waarin ik MOET bellen.
En inderdaad, wakker worden is het ergste moment voor mij ook.
Gogo!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef Twinky het volgende:
ik heb zijn naam en nummer uit m'n telefoon gewist. ik weet het wel uit m'n hoofd maar het is toch al een stuk minder verleiding. msnen (icq dan) ook gewoon uit m'n lijst en mezelf al een paar keer moeten weerhouden om hem weer toe te voegen.
nog een paar dagen en dan is de maand voorbij.
moet ik nou vier weken of een hele maand aanhouden?
Nee onmogelijk, denk dat het alleen een dronken avontuurtje was. Alleen zij vindt me nu helemaal leuk enzo, gaat te snel voor mij. Weg met haar dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef flappiewappie het volgende:
gewoon kijken of je dat gepassioneerde zoenen + lekker bij elkaar zijn met dat nieuwe meisje kunt krijgen, zo niet; dan inderdaad geen van beiden.
ik begin er telkens meer over heen te komen, en tis nog maar een week, ik denk dat deze week wel mee valt en kijk erg uit naar mijn date vrijdag...
Overigens; alle Turkse kennissen en vrienden die ik vertel dat het uit is, die reageren van 'ach joh, geef 'm eventjes wat tijd en hij komt echt wel terug, dit is een moeilijke tijd voor 'm'quote:Wat mij vooral verbaast is dat ik enige moeite heb met het geen contact opnemen iedere dag, maar dat hij ondertussen elke dag probeert of we kunnen praten. Vandaag dus weer. Ik was vanaf een uur of 4 weg van huis en had geen telefoon bij me. Maar mooi dat toen ik terugkwam hij tegen me was begonnen op MSN.
Ze wil vrienden blijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef Spike1506 het volgende:
... en gaf ze 2 kusjes + een knuffel op MSN iets wat ze normaal niet doet..
jezus de verwarring, wat wil ze nou..
Wat de tactloze hoerin zegt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze wil batsen.
Zou ik ook doen, komt ten eerste niet zo desperate over (als jou dat wat uitmaakt) en ten tweede voel je je minder kut als hij dan nooit antwoord geeft. Kan zijn dat hij het namelijk pas veel later ziet als jij een keer offline bent of hij het vergeet ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:49 schreef Twinky het volgende:
ik heb 'm dus weer toegevoegd op icq, waar ik 'm dezelfde avond nog verwijderd had. Nou is het donderdag vier weken en zaterdag een maand, qua dagnummer. Maar eigenlijk wil ik wel weer een keer met 'm praten... en nu staat hij de hele tijd op away, met in zijn berichtje of 'nee' of 'i've been away since ..:..'
nou begin ik weer helemaal te twijfelen! En ik wacht denk ik toch maar tot hij een keer op online staat...
Het lukt je niet om erboven te staan. Je bent en blijft slaaf van je eigen hormonen. Je eigen wil is er namelijk afhankelijk van. Je lijkt daarmee misschien een gevoel te weerstaan... maar in feite is dat weer een ander gevoel dat je hebt. Het haalt wel een beetje van de magie uit het leven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef flappiewappie het volgende:tarot, heb je iets van een site over die stofjes? ik kan er namelijk nooit iets over vinden. lijkt me wel intressant om daar iets over te lezen. Zodat je er een beetje boven kunt staan.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Love#Chemical_basisquote:Chemical basis
Recent studies in neuroscience have indicated that a consistent number of chemicals are present in the brain when people testify to feeling love. These chemicals include; Testosterone, Oestrogen, Dopamine, Norepinephrine, Serotonin, Oxytocin, and Vasopressin. More specifically, higher levels of Testosterone and Oestrogen are present during the lustful phase of a relationship. Dopamine, Norepinephrine, and Seretonin are more commonly found during the attraction phase of a relationship. Oxytocin, and Vasopressin seemed to be more closely linked to long term bonding and relationships characterized by strong attachments.
In December 2005, Italian scientists at Pavia University found that a molecule known as the Nerve Growth Factor has high levels when people first fall in love, but these levels return to as they were after one year.
"NGF level was significantly higher (p<0.001) in the subjects in love [mean (SEM): 227 (14) pg/ml] than in either the subjects with a long-lasting relationship [123 (10) pg/ml] or the subjects with no relationship [149 (12) pg/ml]. Notably, there was also a significant positive correlation between levels of NGF and the intensity of romantic love as assessed with the passionate love scale (r=0.34; p=0.007). No differences in the concentrations of other NTs were detected. In 39 subjects in love who—after 12–24 months—maintained the same relationship but were no longer in the same mental state to which they had referred during the initial evaluation, plasma NGF levels decreased and became indistinguishable from those of the control groups."[1]
Hehe, tja, die momenten zijn er en daar doe je niks aan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Hmmm... heeft iemand nog tips wat je moet gaan doen als je een dag, of avond alleen bent?
Dat zijn voor mij echt de zwaarste momenten, normaal ben je dan samen met haar, maar dat kan nu dus niet meer. En dan is de kans bij mij het groots dat ik in een redelijk diep dal val en alleen maar aan haar kan denken.
De laatste tijd probeer ik dat te voorkomen door na training met de teammaten de kroeg in te gaan, ofzo, maar elke avond in de kroeg is ook geen oplossing...
Wat mij wel een helpt is gewoon opschrijven wat je op dat moment dan voelt, denkt en graag zou willen zeggen. Het voor jezelf ordenen zeg maar. Mss is t ook wel n echte meisjes-oplossing maar baadt t niet, dan schaadt t ook niet. Moest de eerste keer wel huilen maar het wordt wel steeds minder, ook de behoefte om t van je af te schrijven neemt af. Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Hmmm... heeft iemand nog tips wat je moet gaan doen als je een dag, of avond alleen bent?
Ja, dat zijn allemaal dingen waar ik in de toekomst een antwoord op zal moeten vinden. Los van wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Twinky het volgende:
Goh HiZ, dat is best een beetje lullig. Nou, zoals ik al eerder zijn wordt het nu belangrijk voor jou om te bedenken wat je wil. want als hij zoals je turkse vrienden zeggen terug komt op z'n knietjes, wil jij dat dan nog wel?
en probeer niet al te boos op hem te zijn, en bedenk ook of je nog vrienden wil blijven... succes joh!
Inderdaad, die momenten dat je eigenlijk wilt praten en moet praten en huilen en weet ik veel wat, maar dat je je vooral heel alleen en verlaten voelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Dat zijn voor mij echt de zwaarste momenten, normaal ben je dan samen met haar, maar dat kan nu dus niet meer. En dan is de kans bij mij het groots dat ik in een redelijk diep dal val en alleen maar aan haar kan denken.
De laatste tijd probeer ik dat te voorkomen door na training met de teammaten de kroeg in te gaan, ofzo, maar elke avond in de kroeg is ook geen oplossing...
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:05 schreef Refragmental het volgende:
...
De enige gedachte waar ik echt misselijk van wordt is om haar in te denken met iemand anders. Daar word ik fysiek goed misselijk van. Maar dat heeft iedereen denk ik wel.
...
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!
Laatst was ik Hans Teeuwen aan het luisteren en daar was een scene die het mooi beschreef![]()
![]()
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken. Dat kwam behoorlijk hard aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!
Laatst was ik Hans Teeuwen aan het luisteren en daar was een scene die het mooi beschreef![]()
![]()
ligt eraan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Ltd. het volgende:
Ik denk wel dat je ex dit niet graag zal horen. Hoe zou je zelf reageren als je hoort dat je ex al na 2.5 weken met iemand anders naar bed geweest is?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken. Dat kwam behoorlijk hard aan.
Idd... als zij jou verlaten heeft moet ze ook niet gaan zeiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan natuurlijk
of je de verlater of de verlatene bent.
Zij verliet mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan natuurlijk
of je de verlater of de verlatene bent.
ja dat dacht ik al anders post je hier nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Zij verliet mij.
Het gaat erom dat ik besefde hoe erg ik de relatie mis na vrijdag. Dat nieuwe meisje kon het totaal niet evenaren.
Zal ik het me ex gewoon vertellen en me hoop verliezen dat ze terugkomt?
Het was uitgegaan om niets, gevoel was weg.
Maar ik kan wel vergeten dat ooit bij haar het gevoel terugkomt nu ik dit gedaan heb? Ik hoopte altijd op een kleine kans, gezien de manier het uitging en de reden. Als het een echte ruzie was ja. Maar we pasten perfect bij elkaar en twas altijd leuk. Daarnaast ervaring van een vriendin gehoord waar het gevoel voor een jongen terugkwam nadat zij het had uitgemaakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al anders post je hier niet
als ik de verlater was, zou ik eerlijk gezegd opgelucht zijn als mijn ex met een ander geslapen had,ook zo snel al, verbaasd ms in bepaalde gevallen, maar zeker niet kwaad, waarom zou ik
een soort misplaatste trots dan of zo, dat hij zo snel al over mij heen was, liever zie ik hem treuren om mij maandenlang of zo? nou, nee, hoor, dus ik denk ook niet dat jouw ex kwaad zal zijn, hooguit dus verbaasd.
maar waarom vertellen? ik snap best dat je je soort van schuldig voelt, ook al slaat dat nergens op, ik herken dat wel, voelt op de een of andere manier als een soort van vreemdgaan dan....maar het nut van het je ex vertellen zie ik echt totaal niet, behalve dan dat je hoopt dat de ander ms upset raakt en dat jij dan denkt dat dat betekent dat ze nog iets voelt voor je, en dat dat betekent dat ze je ms wel terug wil?
bij mij werkt snel met een ander in bed duiken ook averechts en ik doe dat dus ook beter niet meer, gewoon de verliefdheid uitzitten en uitzieken.
ik gun mezelf 2 weken echt tranen met tuiten en dan moet het klaar zijn, met de tranen dan en het 'totnietsinstaatzijn', het verdriet is er dan nog wel, maar het zit niet meer in de weg, zeg maar, beetje streng zijn, jezelf af en toe een kleine terugval gunnen, maar na zo'n terugval 4 stappen vooruit ipv de dagelijkse 2
en vooral géén kontakt, hè, niets, dat werkt toch het beste, vriendjes blijven cq worden kan later ms nog wel en ms heb je er niet eens behoefte aan nog tzt.
geen idee, ik ken haar niet, ik weet niet waarom het uitging en al zou ik het wel weten, dan nog zegt dat niets , want ik ben haar nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:35 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Maar ik kan wel vergeten dat ooit bij haar het gevoel terugkomt nu ik dit gedaan heb? Ik hoopte altijd op een kleine kans, gezien de manier het uitging en de reden. Als het een echte ruzie was ja. Maar we pasten perfect bij elkaar en twas altijd leuk. Daarnaast ervaring van een vriendin gehoord waar het gevoel voor een jongen terugkwam nadat zij het had uitgemaakt.
Leuk hoor, van die strenge regels... maar dan komt er een moment dat je iemand tegenkomt die anders is dan alle anderen en dan wil je niet dat jouw gevoel zo triviaal met een regeltje van 2 weken kan worden weggewuifd. Dat zou dan wel eens een belediging kunnen zijn voor de liefde die je voelde t.o.v. andere mannen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
ik gun mezelf 2 weken echt tranen met tuiten en dan moet het klaar zijn, met de tranen dan en het 'totnietsinstaatzijn', het verdriet is er dan nog wel, maar het zit niet meer in de weg, zeg maar, beetje streng zijn, jezelf af en toe een kleine terugval gunnen, maar na zo'n terugval 4 stappen vooruit ipv de dagelijkse 2
iedereen is anders dan alle anderen en een paar weken de ogen uit je kop huilen is lang zat, vind je niet, daarna moet het op die wijze actief treuren beter over zijn, anders zitten we net zo als jij na jaren nog te miepen om die ene, en daardoor niet openstaand voor een volgende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Tarot het volgende:
[..]
Leuk hoor, van die strenge regels... maar dan komt er een moment dat je iemand tegenkomt die anders is dan alle anderen en dan wil je niet dat jouw gevoel zo triviaal met een regeltje van 2 weken kan worden weggewuifd. Dat zou dan wel eens een belediging kunnen zijn voor de liefde die je voelde t.o.v. andere mannen.
Het leven gaat door en zo, en de pijn is een stuk minder accuut. Maar toch he, het is niet mijn ervaring dat je er echt volledig overheenkomt als iemand de relatie met je verbreekt. Je gaat door en op een gegeven ogenblik stel je je wel open voor andere mensen, maar de 'littekens op je ziel' draag je mee naar je volgende relatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef milagro het volgende:
..het leven gaat door en dat van die ex zeker, die maalt echt niet over jouw rouwperiode, hoor, en om voor jezelf je liefde zo te bewijzen, door moedwillig in je verdriet te blijven hangen, sorry, dan spoor je niet.
je neemt iedere ervaring mee naar een volgende, helaas vaak ook de mindere, dus het wantrouwen, de voorzichtigheid, en zo, once bitten , twice shy.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het leven gaat door en zo, en de pijn is een stuk minder accuut. Maar toch he, het is niet mijn ervaring dat je er echt volledig overheenkomt als iemand de relatie met je verbreekt. Je gaat door en op een gegeven ogenblik stel je je wel open voor andere mensen, maar de 'littekens op je ziel' draag je mee naar je volgende relatie.
Ik werd me daarvan heel pijnlijk bewust als ik denk over mijn vorige traincrash. Die jongen kwam op een gegeven ogenblik na ruim een jaar plotseling met het voorstel om het 'weer te proberen'. Ik heb dat toen niet aangenomen, maar het was wel moeilijk om het zomaar af te wijzen. En nu ik dus weer eens de blijde boodschap heb gekregen dat het leuk was met me maar niet leuk genoeg, zit ik toch onvermijdelijk ook af en toe te denken aan 'en wat als ik nou deze zomer geen nee had gezegd?'.
Godzijdank is er ook nog een stukje rationaliteit aanwezig dat zegt; je bent beter af zonder die ellende van vriendjes die elke dag wat anders willen.
Iets wat mij overigens heel erg heeft geholpen, en heel onverwacht heeft geholpen is dat ik ben begonnen met vasten (zoals in Ramadan ja). Iemand zei in de vorige aflevering dat je geen andere keuze hebt dan plaatsnemen in de rollercoaster en het ritje uit te zitten. Ik heb ontdekt dat door het vrijwillig volgen van een draconisch voorschrift als overdag niet eten of drinken mij het gevoel teruggaf dat ik wel degelijk iets te vertellen had over mijn eigen leven.
Ik ben het met je eens behalve met de 'magie'-opmerking. In elke relatie onstaat emotionele afhankelijkheid, wat zich uit in de genoemde stofjes. Iemand missen is bijv een duidelijk voorbeeld daarvan. Maar een goede relatie is imo niet alleen maar afhankelijkheid, juist de momenten waarbij de afhankelijkheid geen rol speelt kunnen zeer 'magisch' zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het lukt je niet om erboven te staan. Je bent en blijft slaaf van je eigen hormonen. Je eigen wil is er namelijk afhankelijk van. Je lijkt daarmee misschien een gevoel te weerstaan... maar in feite is dat weer een ander gevoel dat je hebt. Het haalt wel een beetje van de magie uit het leven.
[..]
..
hoort er ook bij,en mag je ook best aan toegeven, maar niet te lang, je moet het niet gaan 'koesteren', zeg maar, onbewust doet men dat soms toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Nyles het volgende:
precies het helpt heel even maar daarna komen al die scenario's weer in me kop waar niet aan te ontkomen is!
Ik heb heel snel het gevoel en het idee dat ik dingen fout tegenover het verleden en hoe ik nu tegen ander mensen die er dichtbijstonden destijds toen het niet lekker ging, voornamelijk het vertrouwen in andere mensen is nogal geschaadt het afgelopen jaar en op een of andere manier heb ik het idee dat nog een hoop goed te maken heb ofzo?!
Dat gek maken van mezelf heb ik niet in echt in de hand volgens mij een "goeie dag "kan heel snel omslaan in niks om vervolgens savonds voor de tv te hangen en naar buiten staren (klinkt cliche ja!) , maargoed ik neem aan dat dat d'rbij hoort!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hoort er ook bij,en mag je ook best aan toegeven, maar niet te lang, je moet het niet gaan 'koesteren', zeg maar, onbewust doet men dat soms toch.
ik denk dat het niet verstandig is troost te zoeken bij haar moeder, het is haar dochter die jou verdriet doet tenslotte, zij vertelt wat jij zegt weer tegen haar dochter, die voelt zich schuldig, en neemt dan weer kontakt op met jou,met de goede intenties maar tegelijkertijd om de oh zo verkeerde redenen, en dito resultaat.
het is voor jou een onbewust alibi ms wel, je weet dat het zo zal lopen, je wil dat je ex weet dat je verdriet hebt en hoopt dan etc etc.... heel begrijpelijk, maar toch beter niet doen.
Hoe onlogisch het ook klinkt... ik doe het schijnbaar allemaal toch. Daarnaast beschrijf je nu juist die romantische waanbeelden van eeuwige liefde waar velen tijdens films bij zullen wegzwijmelen. Dat het niks voor jou is kan ik inkomen, maar als je zegt dat iemand dan niet spoort heb je het tegen een heleboel mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 en woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef milagro ... een heleboel dat ik op mijzelf kan betrekken
na een jaar nog actief treuren om iemand, je niet kunnen openstellen voor anderen, nog steeds iedereen vergelijken met haar, je lijden als het ware moedwillig in stand houden dus en dat dan voor jezelf zien als bewijs van ware liefde, dán spoor je niet, wmb dan (en met niet sporen bedoel ik niet rijp voor de funny farm, maar gewoon dom bezig zijn)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hoe onlogisch het ook klinkt... ik doe het schijnbaar allemaal toch. Daarnaast beschrijf je nu juist die romantische waanbeelden van eeuwige liefde waar velen tijdens films bij zullen wegzwijmelen. Dat het niks voor jou is kan ik inkomen, maar als je zegt dat iemand dan niet spoort heb je het tegen een heleboel mensen.
Ik vond in haar iets, dat ik mijn leven lang gemist heb... en alle fijne dingen die ik nog kan herinneren zijn daar nu het symbool van geworden. Het is waarschijnlijk onrealistisch om te verwachten dat ik in een volgende relatie weer zoiets kan vinden en laat ik daarom nu ook maar stellen dat elke poging tot relatie die mislukt, los staat van het feit dat ik mijn ex nog altijd mis.
Ik vind mijzelf niet ontzettend zielig, ik probeer alleen afleiding en mss een tip te vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef HiZ het volgende:
Ga er nu maar vanuit dat iedereen die hier in dit topic zit er zit om dezelfde reden. En die reden is niet dat iemand anders het uit heeft gemaakt, maar omdat wij onszelf zo ontzettend zielig vinden.
Nu ik terugkijk naar mijn ex (grm) besef ik steeds meer wat een lul het eigenlijk was, hoe naief ik ben geweest om bij hem te blijven en hoe hij me bijna misbruikt heeft door zo lang te rekken terwijl hij niks meer voor me voelde. Ik heb dus steeds meer het idee dat ik gewoon niet meer met 'm hoef te praten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef lief_kellytje het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf niet ontzettend zielig, ik probeer alleen afleiding en mss een tip te vinden.
Nu ik mijn ex niet meer door een roze bril bekijk, besef ik dat ik beter af ben zonder hem. Wil vrienden blijven omdat we gezamelijke vrienden hebben en omdat hij als persoon en vriend heel aardig is maar niet als mijn vriendje. Denk dat dit een goede stap is in het verwerkingsproces en dat ik alweer bijna mn vroegere zelf ben.![]()
Het is ook zo dat ik bij elke andere vrouw tot nu toe zo kan reageren zoals milagro het beschrijft. Ik ben het dus eigenlijk gewoon met haar eens. Maar bij deze ene niet... en daar voel ik mij inderdaad met enige regelmaat hartstikke zielig omquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat Milagro die romantische liefde best wel begrijpt, alleen heeft ze iets geleerd van wat het met haar doet. En dat lesje probeert ze over te dragen aan andere mensen met hetzelfde probleem. Ga er nu maar vanuit dat iedereen die hier in dit topic zit er zit om dezelfde reden. En die reden is niet dat iemand anders het uit heeft gemaakt, maar omdat wij onszelf zo ontzettend zielig vinden.
Fijn om te lezenquote:...en schreef verder:
Ik begin trouwens te merken dat ik me alweer wat minder zielig voel dan gisteren.
Voor mijzelf ja... ik heb dat zwelgen in het verleden blijkbaar nodig alsof het drugs is. Door terug te denken aan die fijne herinneringen kan ik even vergeten wat voor een loser ik in het echte leven eigenlijk ben. En wanneer ik er dan weer bij stil sta dat ik haar toch niet heb kunnen behouden, krijg ik een bad trip en ga ik zielig zitten doen op dit forum. Wel lief dat je er na al die tijd nog steeds op in gaatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:25 viel milagro in herhaling met het volgende:
voor wie wil je dat Anna Karenina gevoel nu in stand houden? voor jezelf, en wat doet het met je? brengt het je vooruit, levert het je wat op behalve een in jouw ogen bewijs van wat echte liefde is, of zou moeten zijn?
ik las baaijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn ex heeft op een heel effectieve manier ervoor gezorgd dat ik over haar heen raakte. Begin september waren we nl. uitgeweest samen met een goeie vriendin van ons (jep, gaan stappen met je ex, 't kan gebeuren). Was verrassend genoeg erg gezellig, en ik krege echt het idee van "wauw, ze is echt over me heen dus we kunnen beide lekker verder gaan met ons eigen leven". We hebben zelfs nog gezocht naar nieuwe flirts voor elkaar
.
Een week later loop ik per toeval tegen mijn huidige vriendin op, wat ik een dag later aan mijn ex vertel die ik toen weer eens tegenkwam. Zij dus pissed off en een of ander kletsverhaal over haar fictieve flirt en liefdesleven ophangen. Ik had dus echt zo iets van "als je tegen mij gaat zitten liegen ben je duidelijk nog niet over me heen en kan je wat mij betreft de pot op".
Sindsdien ben ik dus alweer een ruime maand gelukkig met m'n vriendin en heb ik geen last meer van gevoelens voor m'n ex
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef milagro het volgende:
loopt te woefdrammen
Mooie variant van Van Kooten's: Gestopt met roken ben je pas echt, als jet het tegen niemand meer zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als mensen op een openbaar forum komen posten over hoe goed ze over hun ex heen zijn dan denk ik daar het mijne van.![]()
-edit-
Maar het is idd een kunst.![]()
Ik zou haar niet gaan bellen om te melden dat je met een ander hebt gedaan neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.
Veel mensen weten het, maar zij nog niet.
Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
je zoekt gewoon een excuus nu , zogenaamd vind je het correcter dat ze het van jou hoort, je wil haar gewoon bellenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Me ex weet niet dat ik na 3 weken dat het uit was met iemand naar bed ben gegaan die ik niet leuk vond. Dronkenschap enzo, maar ok.
Moet ik het zelf vertellen of moet ze het maar van iemand anders horen? Om haar los te laten moet ik immers geen contact opnemen, maar tis beetje lullig als ze het hoort van iemand anders. (ik wil haar terug, zij heeft het uitgemaakt)
Zij heeft het uit gemaakt dus het staat je vrij met een ander naar bed te gaan. Ik zou niet weten waarom je verplicht zou zijn dit aan haar te melden. Als ze het te horen krijgt, van jou of iemand anders, zal het haar slechts sterken in haar beslissing dat het uit is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:08 schreef HiddeRV het volgende:
Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef flappiewappie het volgende:
lastige.., enigste voordeel als jij het zelf verteld is dat je er een beetje jou verhaal bij kunt plakken. Waar een vriendin misschien erg negatief maakt...
waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef FreakerS het volgende:
Het duurt jaren voordat je over je eerste liefde heen bent. Daarna gaat het steeds sneller. Maar ik ben bang dat ik deze niet na het legen van wat 6-packs ben vergeten.
Ik ben geen helderziende he............quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:27 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
waarom duurt het jaren? hoeveel jaar?
inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:36 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende he............
het is uit, zij had er geen zin meer in.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Het probleem is, ik ben met me ex níet naar bed geweest, dus wat zal ze nu wel denken? Want echt, ik hield van haar en wilde juist niet naar bed gaan en ik besef nu dat het totaal niet boeiend is. Het liefst zit ik met haar relex 1 of andere kut tv serie te kijken, en intiem tegen elkaar aanliggen en strelen.
Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
inderdaad ik denk zelfs dat een helderziende dat niet weet, maar waarom zou het jaren duren zoals je beweert?
Hier heb je inderdaad een punt. Valt mij op dat ik hier wel nog mee lees maar steeds minder ga posten. Met jouw theorie zou ik dus goed bezig zijn om over mijn ex heen te geraken..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als mensen op een openbaar forum komen posten over hoe goed ze over hun ex heen zijn dan denk ik daar het mijne van.![]()
-edit-
Maar het is idd een kunst.![]()
ik kwam 's avonds thuis van mn werk en dacht......"heeeee!! vanavond is pas voor het eerst dat ik weer aan haar dacht..."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
Wat ik me afvraag... wanneer wisten jullie dat het ECHT over was?
Toen hij zei dat het goed met hem ging en begon te praten over hoe tevreden hij wel niet is nuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef xgirlxlindax het volgende:
De liefde voor elkaar.. dat de relatie niet meer te redden valt.. etc etc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:09 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wat echt over? de liefde voor elkaar? of dat je erover heen bent?
volgens mij maak jij een probleem waar er geen probleem is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef Maxxieh het volgende:
Ik schrijf nu een brief gericht naar m'n ex, ik 'durf' haar gewoon niet te bellen aangezien ik dan bang ben voor gezeik ofzo. Ik weet ook nog niet zeker of ik 'm opstuur. Misschien is het ook alleen maar voor mezelf..
Bah dit is echt een kutperiode.
Het gaat niet zozeer alleen over zaterdagavond.. Want het ging de laatste maanden al kut, en ik ben eigenlijk benieuwd hoe zij die had 'beleefd' enzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij maak jij een probleem waar er geen probleem is.
idd erg kinderachtig.geldwolf(in).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Maxxieh het volgende:
Zo, vanaf nu zet ik er echt een punt achter. De brief houd ik lekker zelf. Het enige wat ik krijg is een fucking mailtje van der dat ze nog geld van me krijgt. Zo kinderachtig he..
Het grappige is, is dat het maar 5 euro is..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
idd erg kinderachtig.geldwolf(in).![]()
5 euroquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Het grappige is, is dat het maar 5 euro is..
Tijd van verwerking kan nu pas echt goed beginnen denk ik, gewoon ff geen contact zodat haar vergeten veel makkelijker gaat.
Ben zelf ook geen expert of iets dergelijks, maar ik denk niet dat je kunt stellen dat ᬳ hij van korfbal af zou gaan, het er spontaan beter op zou gaan worden. Ik dénk dat verliefd worden op een ander zo ongeveer samenvalt met het verliezen van gevoelens voor de één in dit geval jou dus. Ik maak uit je bericht op dat jullie nu zo'n 5 maanden samen zijn, dat is - als ik het goed heb - ook zo'n beetje de gemiddelde 'verliefdheidshoudbaarheid' (om het maar even heel crux te stellen). In andere woorden: je blijft niet altijd verliefd; na een poosje gaat het over in 'houden van' en krijg je periodes waarin gevoelens, zoals je die had tijdens het verliefd-zijn, weer even terugkomen. Beetje oppervlakkig gesteld allemaal, dat weet ik. Misschien dat daar voor hem de strubbeling zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Mavro het volgende:
Bij mij is het maandag net uitgegaan. Hij was na de vakantie weer gaan korfballen en was daar een meisje tegengekomen waar hij eerst ook op verliefd was. Die gevoelens kwamen terug en ik merkte dat er iets mis was. Zonder dat ik wist wat er precies was vroeg ik wat er aan de hand was en hij zei dat het gevoel weg was maar dat hij wel voor me wilde vechten. 3 fucking weken heb ik op mn tenen gelopen, bij alles wat ik zei dacht ik eerst na of hij dat niet verkeerd kon interpreteren. Ik was extra lief tegen hem en de dagen dat ik hem niet zag miste ik hem vreselijk en wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen.
Totdat ik afgelopen maandag na de film buiten onder een afdakje met hem stond. Ik duwde hem tegen de muur aan en zei: 'wij MOETEN even praten, want ik heb last van liefdesverdriet terwijl we een relatie hebben.' Toen kwam het hoge woord eruit. Zijn gevoel voor mij was weg en die gevoelens voor dat andere meisje waren terug.
Ik stond paf. Hij wilde er toch voor vechten? Waarom gaat hij dan niet van korfbal af? De trainingen vond hij al niks alleen de wedstrijden op zaterdag waren leuk.
Nouja, als iemand je dat verteld heeft dan zit er niets anders op dan er een einde aan te maken. En nou heb ik zoveel last van verdriet. Ik sta jankend op, kan me niet concentreren op het leren van mn tentamens en wil hem de hele tijd een mailtje sturen dat ik nog zoveel van hem hou.
Nou krijg ik gisteravond een smsje dat 'hij het er moeilijker mee heeft dan hij dacht'. En dan krijg ik gelijk weer hoop, stommeling dat ik ben.
Ik weet dat hij deze week niet hoeft te korfballen en pas volgende week dinsdag haar weer ziet op de training. Ik weet verder niet precies wie ze is, maar zijn broer en ik denken het te weten en dat meisje heeft gewoon een vriend.
Nou zit er in mn hoofd dat ik vó³² dinsdag iets moet doen. Want als hij dat meisje dinsdag weer ziet, dan kan ik het wel vergeten denk ik.
Waarom geeft iemand daar aan toe? Je weet toch dat in een relatie je vroeg of laat andere interessante mensen tegen komt? Bij ons was dat vroeg (na 5 maanden)... Ga dan ook GVD van dat korfbal af!
mensen die verliefd op anderen worden tijdens de relatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:50 schreef Fasai het volgende:
Na een paar van jullie verhalen te hebben gelezen (herkenbaar) wil ik mijn verhaal eens vertellen. Ik heb hier al gepost toen het net uit was met mijn ex, toen ik nog midden in een diep gat zat.
Voor mij is het inmiddels bijna een jaar geleden dat het uitging met mijn ex (drie en een half jaar samen geweest), dat zwarte diepe gat duurde een week of 3, heel langzaam werd het grijs en nu denk ik af en toe nog aan hem, maar is hij helemaal uit mijn leven. Op dit moment focus ik me op mijn (nieuwe) vriend. Nu is mijn situatie wel een beetje anders dan die van de meesten hier, ik heb namelijk een vriend, de jongen door wie het is uitgegaan met mijn ex. Maar mijn vriend woont in Amerika en ik zie hem met moeite 5 keer per jaar een week of 2.
Hoe het nu eigenlijk zat, ik was 2 jaar samen met mijn ex toen ik naar het buitenland ging voor mijn studie (1 semester). Daar kwam ik S. tegen, en werd halsoverkop verliefd. Hij ook op mij, en hoewel ik het probeerde tegen te houden lukte dat natuurlijk niet, en kwamen we in het geheim samen. Ik dacht dat het een leuke bevlieging zou zijn voor een keertje, en dat ik hem nooit meer zou zien na de uitwisseling. Dat ik even zou huilen en weer verder ging met mijn vriend in Nederland, een ervaring rijker en de wilde haren kwijt, klaar om echt met hem verder te gaan. Dat ging anders.
S. en ik bleven contact houden, en ik bleef hevig verliefd. We zagen elkaar een aantal keer, en op een gegeven moment (ik kon de keuze niet maken) kwam het uit, en maakte mijn ex het uit. Die keuze was zo moeilijk omdat de ene jongen voor een vrij, avontuurlijk leven stond (waar ik wel van droomde), maar ook onzeker, de andere stond voor veiligheid en vertrouwdheid, en een beetje saai. Beide had zn voordelen en ik kon echt niet kiezen. Maar goed, die keuze is uiteindelijk (gelukkig) voor mij gemaakt.
Toch voelt het wel een beetje als vrijgezel zijn, aangezien we juist die dingetjes missen die je hebt als je een stel bent, samen naar een familiefeestje, af en toe samen wakker worden, elkaar kunnen opzoeken binnen een uur als je er zin in hebt, die regelmatige knuffels en kussen (en sex natuurlijk). Daarom ook dat ik het rouwproces na de verbroken relatie met mijn ex ook toch wel volledig heb ervaren. Plus nog het verdriet van iedere keer dat afscheid van mijn huidige vriend.
De eerste keer dat ik mijn vriend zag nadat het uit was gegaan met mijn ex (behalve die keer 3 dagen erna, toen was ik emotioneel totaal in de war, een soort van rare gevoelloosheid met soms een emotionele uitbarsting) was na 5 maanden, die tijd heb ik ook heel erg hard nodig gehad mijn vorige relatie te verwerken. En zelfs toen, had ik mijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt, en dat merkte ik ook in mijn contact met mijn vriend. Nog steeds zat mijn ex weleens in mijn hoofd en had ik het er moeilijk mee. We hadden ook een vrij intense relatie, we zagen elkaar erg veel. Dit heeft me ook geleerd dat ik maar blij moet zijn dat mijn nieuwe relatie op dit moment een lange-afstands relatie is, ik denk niet dat een nieuwe relatie die kort ontstaat na een oude (rebound) veel kans maakt, doordat de oude nog niet is verwerkt. Dat werkt gewoon niet.
Pas over een jaar of anderhalf kan ik misschien een jaar in het land van S. gaan wonen, zodat we de korte afstand relatie kunnen gaan uitproberen. Ik moet eerst afstuderen en wat geld sparen. Vaak heb ik het er moeilijk mee, ik ben gek op S. maar de onzekerheid vind ik erg. Ook twijfel ik weleens of hij wel genoeg van me houdt, ik kan het hem niet zomaar vragen (wil ik ook niet op msn of telefoon). Het zou een droom of een nachtmerrie kunnen worden, dat weet ik pas als we het gaan uitproberen.
Ik vraag me weleens af wat er zou zijn gebeurd als ik bij mijn ex nog steeds was. Hoe mijn leven dan zou zijn. Maar ik moet verder, het is zoals het is, en ik wil er het beste van maken. En wat zou het mooi zijn als het met S. zou lukken...
alsof je dat volledig onder controle hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
mensen die verliefd op anderen worden tijdens de relatie![]()
verliefd worden op een ander kan altijd tijdens een relatie, maar er daadwerkelijk ook iets mee doen is een ander.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
alsof je dat volledig onder controle hebt.
Word. Wat nog erger is: als je weet dat je ex gelukkiger is met die ander dan met jou.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:48 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
verliefd worden op een ander kan altijd tijdens een relatie, maar er daadwerkelijk ook iets mee doen is een ander.
Heb je weinig aan, denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
blegh,
zaterdag heb ik mn ex weer gezien op een feest, ze had wat gedronken en ik weet dat ze daar niet tegen kan (zij zelf ook) ze had ondertussen al iemand anders ontmoet die ze wel redelijk leuk vond, en dat wist ik, ze hadden enkel 3 keer afgesproken ofzo, maar verder nog niks gebeurt.
aangekomen op dat feest ging het allemaal prima, 1ste keer sinds 2 weken dat ik haar zeg en konden gewoon normaal praten, zij vermaakte zich, en ik ook wel. Later op de avond even met haar zitten praten over haar nieuwe "scharrel" en ons, boel dingen recht gepraat. ging weer naar binnen en tot mijn verbazing zag ik haar een kwartier later kotsen op de wc..., nah ik ben de kwaadste niet dus ik haar even over de rug gewreven en knuffel gegeven.. het ging wel weer ze had wat water op en we stonden nu buiten de wc. Ze kwam tegen me aan staan en begon me te zoenen, ik wou niet echt (en niet alleen omdat ze net had zitten kotsen..) maar kon moeilijk haar weg duwen omdat ik ook wat op had. Dus wij staan zoenen, ondertussen kreeg ik een belletje van 2 vrienden die weg wouden naar het volgende feest en waar ik bleef. Ik weg en gaf haar nog een zoen, we zouden later die week nog een keer afspreken om nuchter alles te bespreken.
Volgende feest was leuk, paar meiden gesproken en lekker zitten flirten (zoals ik dat vroeger in de relatie ook eigenlijk al deed) nog wat bier op en naar de stad. In de stad aangekomen discotheek in en lekker staan dansen. Op een gegeven moment kwamen 2 dames aan die erg geinterreseerd in mij waren, nog geen kwartier later stond ik met alle twee (tegelijk notabene) te zoenen... mijn weekend was spontaan uitgeroepen tot het raarste weekend allertijden
Die maandag op msn even met mijn ex zitten msnen (gezzelig hé...) en toen afgesproken dat ik vrijdag (morgen) zou langs komen, moest ook nog wat andere dingen repareren bij haar thuis...Prima niks mis mee. Ze is echter deze week alleen al 3x bij die nieuwe "vriend" van haar geweest en het begint me een beetje te irriteren door de jaloezie, ik kan niet meer normaal functioneren terwijl ik eigenlijk ook al 2 verschillende dates heb gehad (1tje bios ander hier gezzelig thuis etentje)
Ik heb het gevoel alof ik nu weer opnieuw verliefd ben geworden oid, ik mis haar, ik heb haar nodig ik begin zelfs wanhopig te worden... diep van binnen zegt er iets dat ik beter morgen niet naar haar toe kan gaan, maar ik wil zou graag, misschien... misschien wordt alles weer beter...
Ik heb dat ook wel man. 4 jaar een relatie, niet echt ingestort ofzo. Wel af en toe een brok in m'n keel en verdrietig. Maar ach, als je het dan ziet aankomen dan weet je het toch een beetje, misschien maak je dan onbewust toch op dat de klap wel zal komen. Je moet natuurlijk niet gaan wachten op de klap, probeer gewoon door te gaan en je merkt het wel als het even niet gaat. Vooral kerst of je verjaardag zal moeilijk worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef cloudydays1 het volgende:
Ik voel me helaas ook geroepen in dit topic te posten...![]()
Twee dagen geleden is mijn relatie na bijna een jaar (zondag had een mooie dag moeten worden) uitgegaan. Het is een zeer intensieve relatie geweest, waarin we zeker de eerste 10 maanden bijna geen dag zonder elkaar zijn geweest. We hebben altijd bewust niet aan af en toe afstand nemen gedaan, omdat we vonden dat zolang het goed ging en we allebei bij elkaar wilden zijn, we er gewoon zo lang van moesten genieten als het kon. Er is een aantal dingen gebeurd tijdens de relatie die onze band alleen maar heeft versterkt en ook al heb ik nooit het idee gehad dat dit voor altijd zou zijn, is ze toch altijd ontzettend speciaal geweest voor mij. Als we bij elkaar waren ging alles automatisch, tot een week of 2 geleden.
Zo'n 2 maanden geleden was het eerste deukje al ontstaan, toen zij in een stressvolle periode opeens 'onzeker was over haar gevoelens'. Na een roerige week waarin ze veel heeft nagedacht en ik door een hel ben gegaan, was ze toch tot de conclusie gekomen dat ze met me verder wilde en sindsdien ging het weer als vanouds. Het was voor mij opvallend om te zien dat ondanks deze twijfel onze relatie gewoon weer verder ging alsof er niets was gebeurd. Maar sinds twee weken is het dus anders geworden. Daar waar ze normaal gesproken altijd verliefdheid uitstraalde wanneer ik haar zag, leek het nu opeens verdwenen. Ook gedroeg ze zich heel anders dan normaal, veel killer en afstandelijker en reageerde ze steeds vaker bot en zelfs beledigend op mij. Nou zit ze weer in een stressvolle periode (tentamens), maar ik merkte gelijk dat het anders was dan in andere stressperiodes. Het vuur was gewoon gedoofd.
Twee dagen geleden dan toch maar besloten dat de kogel door de kerk moest en dus heb ik haar gevraagd of ze nog wel verliefd op me was. 'Weet ik niet' was het antwoord en nadat we uren gepraat en gehuild hebben, zagen we uiteindelijk geen andere uitweg dan uit elkaar gaan. Zij had ook door dat ze zich anders gedroeg en ze wist niet goed waarom, maar dacht inderdaad dat ze niet meer verliefd op me was. Ze wilde me de twee weken voordat het uitging wel steeds blijven zien en bellen omdat ze hoopte dat het weer goed zou komen, maar dat gebeurde niet.
We houden nog wel van elkaar, maar we hebben allebei altijd zo iets gehad van: zo lang het leuk is, is het leuk'. Sommige vrienden van ons hebben dat altijd raar gevonden, maar het was onze visie en we stonden er allebei achter. Maar nu werkte het gewoon niet meer, het liep stroef ipv automatisch als we bij elkaar waren. En het duidelijkste teken was voor mij dus dat ik die verliefdheid niet meer kon zien bij haar. Het afscheid was ontzettend emotioneel (van 2 kanten), maar het is wel beter zo. De kans dat we elkaar zo ontzettend gaan missen, dat we weer bij elkaar terugkomen is aanwezig, maar dan zal het altijd van korte duur zijn. Het is gewoon over.
Het rare is dat ik nog helemaal niet ben ingestort. Ik heb altijd gedacht dat wanneer het uit zou gaan, ik helemaal kapot zou gaan en weken mijn bed niet meer uit zou komen. De laatste twee dagen zit het wel constant in mn hoofd, maar echte huilbuien heb ik nog niet gehad. Het lijkt wel of ik het nog niet besef en de klap zal ook heus nog wel komen. Ik mis vooral de kleine dingetjes, zoals nog even bellen voordat je gaat slapen. We hebben sinds het uit geen contact meer gehad en dat is eigenlijk wel goed, want ik weet dat het daar alleen maar erger van zou worden, maar toch...de drang om haar te bellen of te smsen is zo groot. Ik zit raar genoeg een beetje te wachten tot de klap komt, maar misschien komt ie wel helemaal niet en zat er blijkbaar al in mn hoofd dat het er aan zat te komen, dat het niet meer werkte en dat het maar beter is zo. Maar ik weet ook wel weer zeker eigenlijk dat wanneer ik haar zie en niet gewoon naar haar toe kan gaan en een kusje geven, het echt tot me doordringt en de klap alsnog zal komen.
Het is raar zo, het is net alsof er een stuk van mij is weggenomen, ik voel me leeg. Ze heeft in het jaar zo'n belangrijke rol in mijn leven gespeeld en nu is dat opeens weg. Ik heb er al veel over gepraat met vrienden en familie en dat helpt wel, maar toch begrijp ik maar niet waarom ik er zo koel onder blijf. Ik mis der, maar ik wil der ook niet terug. Eigenlijk is het een grote verwarde brei in mn hoofd en ik weet niet hoe ik het weer op orde kan krijgen.
Dit even opschrijven lucht wel op, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er mee wil. Net zo goed als dat ik momenteel eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil...![]()
Exact hetzelfde bij mij, alleen heeft zij het uitgemaakt, ook 1 jaar een relatie en het gevoel bij haar kant was weg....best klote maarja ik merk aan mezelf dat ik haar nu na een week al niet meer zo erg mis dus dat zegt denk ik ook al genoegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef square. het volgende:
Ik kom hier ook maar even mee lezen.![]()
Sinds dit weekend, op de dag dat we één jaar samen waren, is het uit gegaan. De verliefdheid was weg van mijn kant, het voelde allemaal niet meer zo geweldig als in het begin. Echt slecht ging het niet, dus het is heel vreemd dat het nu ineens allemaal weg is. Maar ik had gewoon laatste tijd een raar gevoel en denk op één of andere manier dat dit beter is.
Vind het ontzettend kut om te zien dat ik haar er zoveel verdriet mee aan doe. Erg veel last van schuldgevoel dus. Buiten dat mis ik haar ook ontzettend en het ik vaak momenten dat ik denk dat dit een verkeerde beslissing is geweest.
Ik dacht dat het misschien even zou opluchten om er hier wat over te schrijven. Aangezien m'n vrienden alleen wat reageren in de trant van "Boeie, nu kun je rondneuken"
zorg dat je haar de komende maand niet spreekt, anders kwam het bij mij allemaal in 1x terug en was ik weer terug bij af...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:46 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Exact hetzelfde bij mij, alleen heeft zij het uitgemaakt, ook 1 jaar een relatie en het gevoel bij haar kant was weg....best klote maarja ik merk aan mezelf dat ik haar nu na een week al niet meer zo erg mis dus dat zegt denk ik ook al genoeg
O_o. Het is nu bijna een week uit, en het gaat al iets beter met me. Gisteren gewoon gezellig op msn gekletst en afgesproken op 15 nov. (over 3 weken dus) om met een vriendin van mij en een paar gemeenschappelijke kennissen/vrienden in hun toko Nederland-Engeland te kijken. (Ja, ik hou van voetbal.) Maar als ik er dan over denk te zijn dan zeg jij dat er toch een grote kans is dat het weer helemaal mis gaat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zorg dat je haar de komende maand niet spreekt, anders kwam het bij mij allemaal in 1x terug en was ik weer terug bij af...
Is voor iedereen anders natuurlijk. Je komt er eigenlijk pas achter als je haar weer ziet..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:10 schreef Mavro het volgende:
[..]
O_o. Het is nu bijna een week uit, en het gaat al iets beter met me. Gisteren gewoon gezellig op msn gekletst en afgesproken op 15 nov. (over 3 weken dus) om met een vriendin van mij en een paar gemeenschappelijke kennissen/vrienden in hun toko Nederland-Engeland te kijken. (Ja, ik hou van voetbal.) Maar als ik er dan over denk te zijn dan zeg jij dat er toch een grote kans is dat het weer helemaal mis gaat?
ik denk het eerlijk gezegd ook. Als je bij ons kijkt heb je te maken met twee mensen die zich allebei nog niet echt vrij zien van de relatie en gemengde gevoelens hebben over wat nu. Behalve dan dat hij vaker vindt dat het uit moet zijn en ik dat alleen heb in relatie tot zijn huidige 'onbetrouwbaarheid'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders natuurlijk. Je komt er eigenlijk pas achter als je haar weer ziet..
klinkt alsof iemand jaloers is...quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat ook wel opvallend was, was dat ik afgelopen vrijdag een volledig verslag te horen kreeg van wat ik allemaal had gedaan tijdens het uitgaan in een bar in Istanbul. Hij wist precies met wie ik er was geweest en wat er was gebeurd. En dat terwijl hij 1200 km verderop woont.
Verhaal komt me zeer bekent voor, het beste is gewoon; move on.quote:
Hem. Ik ben de haarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders natuurlijk. Je komt er eigenlijk pas achter als je haar weer ziet..
Sorry ik had bij de verkeerde gekeken om het geslacht te achterhalenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hem. Ik ben de haar
...
Zaterdagavond kreeg zn broer een baby en hij smst me gelijk. Is toch wel een goed teken toch? Dat hij vrienden wil blijven enzo?
Firefox 2.0 heeft een ingebouwde spellingchecker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef Davito het volgende:
blablabla
Ja idd! Het is niet alsof diegene dood is ofzo. Bovendien woon hij in een huis samen met twee gasten die ik nog ken van de middelbare en ik en een vriendin van mij hebben daar nog steeds wel eens contact mee. Bovendien is zn broer echt relaxt en daar kun je lekker mee een sigaretje roken en je hart bij uitstorten of filosofisch lullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Sorry ik had bij de verkeerde gekeken om het geslacht te achterhalen![]()
Ja vrienden blijven enzo, 5 dagen nadat het uit was gegaan heb ik mijn rijbewijs gehaaldtoen smste ik hem dan ook onder het mom van "vrienden" en vrienden melden dat aan elkaar. Anders lijkt het echt zo out of sight out of mind. Ik vind het zelf wel een goed teken iig.
En toch is dat vaak het slimste om te doen voor beide partijen.. als er 1 nog verliefd is iig....quote:Ja idd! Het is niet alsof diegene dood is ofzo.
juist, ik kan mijn ex voorlopig echt niet recht aankijken en zeggen of ze vrienden wil blijven, wants zelfs vrienden flikken het niet om iemand gewoon bij het grof vuil te zetten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef Xtinction het volgende:
[..]
En toch is dat vaak het slimste om te doen voor beide partijen.. als er 1 nog verliefd is iig....
Ik ken een jongen die een tijd op gek op mij is geweest. We zagen elkaar elke week maar ik had altijd duidelijk gemaakt dat het niks kon worden. Nu vroeg ik aan hem of hij spijt ervan had dat we contact hebben gehouden: Reactie was heel stellig 'echt niet!' Hij zei dat het vanzelf sleet en dat je er een leuke vriendschap aan over houd. Als het namelijk maar van 1 kant komt, wordt je verliefdheid ook niet 'gevoed' om het zo maar eens te zeggen. Bovendien moet je naar jezelf toe heel eerlijk zijn. Ik wil sowieso vrienden blijven, gezellig enzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef Xtinction het volgende:
[..]
En toch is dat vaak het slimste om te doen voor beide partijen.. als er 1 nog verliefd is iig....
Ik vind beiden denks leuk... whaha. Irritante is met me ex ken ik al alles en bij de ander niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:01 schreef Xtinction het volgende:
Ik heb nu al medelijden met dat ander meisje, maar ok
ow dat lijkt me juist weer heerlijk, nieuwe gezichten en allesquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik vind beiden denks leuk... whaha. Irritante is met me ex ken ik al alles en bij de ander niet.
Bij het nieuwe meisje weer alles leren kennen, wat ze leuk vind, haar ouders enzo. Dast enige waar ik altijd tegen opkijk in een relatie.
Haha.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef NeoTribalist het volgende:
Je moet gewoon afspreken om nog een laatste keer te neuken, en dan alles geven wat je hebt zodat je de komende tien jaar niet meer hoeft
jeweets,![]()
bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mistquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:
[..]
Haha.
Of zoals Ross & Rachel het noemen 'Bonusnight'
Ja, dat is zeker waar. Ligt er ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan misschien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mist![]()
Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Iemand dit ooit meegemaakt?
gezellig thee mee drinken kan nooit kwaad natuurlijk, kijk gewoon een beetje de kat uit de boom, is het een erg leuke meid ga er dan gewoon voorquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Ja in eerste instantie niet serieus, lijkt me niet echt mogelijk als het nog niet lang uit is. Maar wie weet, is niet uitgeslotenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Mavro het volgende:
[..]
Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?
En dan krijg je er iets heel moois voor terug!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:
[..]
Haha.
Of zoals Ross & Rachel het noemen 'Bonusnight'
Je kan er toch ook gewoon eens mee afspreken? Iets eten of iets drinken, wat kletsen. Je gewoon amuserenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
De mensen die dat denken, zijn jouw echte vrienden niet en daar moet je je dus niets van aantrekken. Echte vrienden steunen jouw in zo'n beslissingen (ik zeg niet: alle beslissingen, maar toch zeker in dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef Vallformosa het volgende:
ThanX.. ben alleen bang wat anderen er van zeggen... zo van: heeft ie nu al een ander, vorige stelde zeker nix voor.
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef flappiewappie het volgende:
Mijn ex was de week nadat het officieel uit was alweer op stap met een jongen, deze hebben nu serieus wat. Dan heb ik wel zoiets van jezus dat is té snel, als je echter gewoon lekker leuke dingen gaat doen vind ik het niet meer dan gezond. Dat heb ik ook gedaan, gewoon lekker paar keer naar de bios, lekker uit gaan dat soort dingen.
Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik behoor er nu ook bijna bij. Me vriendin heeft aangegeven geen zin meer te hebben in de relatie. Ik heb een tijdje niet voor haar klaar gestaan zegt ze. Had haar rug niet. En nu na 16 maanden is het genoeg volgens haar, als een donderslag op heldere hemel.
Dat heb ik ook gezegd. Het is zogenaamd over en klaar. Het is nu te laat. ALtijd chill als je iemand de shit uithelpt en er altijd voor klaar staat om dan zo gedumpt te worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:38 schreef Mavro het volgende:
[..]
Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?
het probleem is, dat weet ik wel. Ze hield nog van me, maar gewoon door gewenning ze wou eens wat anders kwam het op neer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef Mavro het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.
iszoooo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.
Ik heb het zelf meegemaakt. Ik heb gevochten voor mijn relatie, weken aan een stuk, aangegeven dat het niet meer ging, dat ik zo niet meer verder kon, dat ook hij iets moest doen voor onze relatie.
Toen ik het uitmaakte, had ik het uit elkaar gaan eigenlijk al volledig verwerkt. En daarom was het voor mij makkelijker om een nieuwe relatie te beginnen.
Elke persoon is uniek, elke situatie is uniek, elke relatie is uniek, dus is het heel moeilijk om een oordeel te vellen over een andermans relatie of het gedrag van een ander.
Dat was eigenlijk zo hetgeen ik wou zeggen.
Inderdaad, ik heb een relatie van een jaar stopgezet en ben zo goed als direct in een andere relatie gestapt. Maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik trots was op mezelf omdat ik het uitgemaakt heb of omdat ik direct erna een nieuwe relatie hadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
iszoooo.
Als je snel weer aan een andere relatie begint, wil dat niet zeggen dat de vorige relatie geen zak heeft voorgesteld en dat je ex 'makkelijk inwisselbaar' was. Soms lopen dingen gewoon net even anders. Verandert niks aan het verleden.
Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef flappiewappie het volgende:
tuurlijk ik begrijp het wel, echter is het in mijn ogen veel gezonder om de eerste relatie in je eentje fatsoenlijk te verwerken, en dan pas verder te gaan met een ander. Dat is veel meer ook volgens de "regeltjes"...
Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?![]()
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat niet alleen om je eigen gevoel, als je nog even wacht getuigt dat gewoon van iets meer respect naar de ànder toe.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.
Je hoeft je er niet gelijk helemaal volledig in te storten, doe het gewoon relaxed!
Maar de enige regel die er is is dat je ten alle tijden naar je eigen gevoel moet luisteren!![]()
Dat je iemand anders tegenkomt plan je natuurlijk niet in. Maar wat net iemand zei: na een week, dat vind ik op zich wel snel. Is voor iedereen anders natuurlijk. Het ligt er aan wat ik nog voor mn ex voel of ik het kan accepteren als hij snel een ander heeft. Maar na een week? Dat zou ik zelfs lullig vinden als ik hem met grote opluchting gedumpt had.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef annelies80 het volgende:
Sorry maar die domme beslissingen worden gemaakt uit hebzucht... en zo zwaar moet je mijn verhaaltje niet doortrekken, dat gaat namelijk over de liefde, niet over het regeren van een land.
Dus jij zegt, dat als het uit is met je vriendje (of vriendinnetje) dat je even moet wachten voordat je iemand nieuws treft? uhm... kan jij dat inplannen dan?
Je doet die dingen niet bewust hoor. Tenminste dat lijkt me, en doe je dat wel.... dan was er al langer iets mis met je! haha
En wat nou als jij netjes afwacht (weken, maanden?? hoe lang eigenlijk) en je ex heeft ineens een ander??? Voel jij je ff lullig naar jezelf toe dan... nee als ik iets voel voor diegene, ga ik dat niet voor een ander op zij zetten.
laten we een 'virtueel procent' plakken en zeggen dat meer dan 50% van de relatie's die verkeerd aflopen door mannen gebeurd dus dan is het terecht als ik zeg dat het meestal de vrouwen zijn die gekwetst zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef annelies80 het volgende:
Dus een vrouw is dan kwetsbaar... een man niet??
Tuurlijk is het soms beter om naar je verstand te luisteren, maar in een emotionele toestand en typetjes die nogal gevoelig zijn aangelegd, krijg je dat niet aan het verstand gepraat hoor :-)
Maar je hebt gelijk. Het komt vaak voor dat als de relatie over is en je al snel een nieuw iemand hebt gevonden dat dit puur en alleen voor het afkickuh is. En meestal gaat dat ook nog wel de fout in jah.
nu moet je ook niet beginnen een sticker op al de mannen te plakken want nu overdrijf je toch wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef annelies80 het volgende:
hahaha... dus het is waar?????? MANNEN GAAN GELIJK DOOR ALS HET OVER IS????
Heb ik al die tijd TOCH GELIJK GEHAD??? :-))
2x slikken en weer doorgaan voor jullie? uhm.... gevoellig zei je he?? hihi
wat is er met hotmail?? ik wacht nog ergens op!!![]()
je vergeeft het volproppen met chips en snoepgoedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef annelies80 het volgende:
Nee dat doe ik ook niet, ik plak geen sticker op elke man, maar wel op 75% haha![]()
Ja bij mij komen de hulptroepen aan en gaan we zielige films kijken, wraakacties bedenken die we toch nooit uit gaan voeren (fantaseren is ook nooit fout), muziek luisteren, stappen.
Vriendinnen blijven slapen terwijl vrienden proberen te voorkomen dat ik idd niet alle mannen als klootzakken zie.
Ik heb gecheckt... IK CHECK AL HEEL DE MIDDAG... maar ik heb niets... niet op hotmail, niet op .be... misschien home?
ja je hoeft me geen gelijk te geven als anderen meelezenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef annelies80 het volgende:
Algemeen bekend dat vrouwen een vreetbui krijgen??
hahaha...WIE PLAKT ER NOU EEN STICKER OP WIE???? al is het maar een kleintje, magoed...!
Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veelquote:Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef annelies80 het volgende:
Goh wat lief van je... maar wie zegt dat ik je zo persoonlijk gelijk ga geven???![]()
Ja, het is de meest gebruikte manier die vrouwen gebruiken om te mogen eten, zonder schuldgevoel achteraf... hahaha![]()
na een week gaat dat wel over maar ja'h t'is omdat jij ook rookt mensen die niet roken zullen meer gaan eten.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veel![]()
dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sexquote:Op woensdag 1 november 2006 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vorige relatie ging op 11 september uit en op 19 september was ik ineens smoorverliefd op een ander. Ik doe dingen graag in sneltreinvaart ja. Maar het voelt goed, het gaat goed en het is zeker geen rebound.
Regels zijn er niet, je moet doen wat goed voelt. Follow your heaaart ya know.
nee wat ik denk over jou klopt wel degelijk.quote:
geen woorden in m'n mond leggen dat ik niet heb gezegt.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Gut wat een mensenkennis.Dus ik heb een avatar van Bettie Page en een weblog en meteen ben ik een hoer die op aandacht geilt en niet weet wat liefde is. En waar heb jij je diploma psychologie gekregen? Bij de Viva?
Kansloosje.
Hoeft niet hoor. Misschien stond ze al eerder open voor een verliefdheid en ging het daarom zo snel. Als het uit is, is er geen belemmering meer om een nieuwe verliefdheid te onderdrukken.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef redboyonline het volgende:
[..]
dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sex
je miste de aandacht...
ja als dat zo was dan was ze ook niet eerlijk tegenover haar vriend en mss wel degelijk de reden waarom het nu gedaan is.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Misschien stond ze al eerder open voor een verliefdheid en ging het daarom zo snel. Als het uit is, is er geen belemmering meer om een nieuwe verliefdheid te onderdrukken.
Nou, ik vind 8 dagen ook wel erg snel, hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee, ik was niet de persoon die mijn vorige relatie verbrak.Je weet niks, oordeel dan ook niet zo makkelijk.
Zo.... nou... dat is er ook maar weer ff mooi uit!!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef dawg het volgende:
Ik vind het ook raar.
Nouja, ze is nogal aanwezig de laatste tijd. Eerst om te laten weten hoe kut ze zich voelde, en na een weekquote:Op woensdag 1 november 2006 19:05 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Zo.... nou... dat is er ook maar weer ff mooi uit!!![]()
had ik toch gelijk?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:05 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Zo.... nou... dat is er ook maar weer ff mooi uit!!![]()
Hoe overdrevenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef redboyonline het volgende:
[..]
dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sex
je miste de aandacht...
er zijn uitzonderingen maar 9 kansen op 10 omt het neer op dat.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe overdreven
Ik ga het dan maar in de groep gooien. Ik heb het uitgemaakt in de voormiddag en 's avonds had ik een nieuwe relatie. Niets te rebound. Ondertussen bijna drie maand gehuwd
Ik weet wat liefde is en ik was helemaal niet uit op seks en had geen tekort aan aandacht. Kwestie van het duidelijk te maken![]()
We zijn 3.5 jaar samenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef redboyonline het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen maar 9 kansen op 10 omt het neer op dat.
hoelang kennen jullie mekaar?
hoe groot schat je je kansen in dat als je 60 bent jullie nog altijd samen gelukkig getrouwt zijn?quote:
Maar had je het uitgemaakt omdat je met die ander een relatie wilde?quote:
Ja dat vraag ik me ook af jah!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Mavro het volgende:
[..]
Maar had je het uitgemaakt omdat je met die ander een relatie wilde?
dat is voor niemand te schatten, wat een absurde vraag.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef redboyonline het volgende:
[..]
hoe groot schat je je kansen in dat als je 60 bent jullie nog altijd samen gelukkig getrouwt zijn?
Whoa, dezelfde avond nog! Dat lukt mij dan weer niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe overdreven
Ik ga het dan maar in de groep gooien. Ik heb het uitgemaakt in de voormiddag en 's avonds had ik een nieuwe relatie. Niets te rebound. Ondertussen bijna drie maand gehuwd
Ik weet wat liefde is en ik was helemaal niet uit op seks en had geen tekort aan aandacht. Kwestie van het duidelijk te maken![]()
Mag ik u eerst zeggen dat ik het een onzinnige vraag vind? Ik ben nu echt zeker, met mijn man wil ik oud worden, ik wil samen met hem een huisje hebben, een thuis maken en ik wil dat hij de vader wordt van mijn kinderen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef redboyonline het volgende:
[..]
hoe groot schat je je kansen in dat als je 60 bent jullie nog altijd samen gelukkig getrouwt zijn?
ja, dus een probleem van aandachtstekort had ik nietquote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Mavro het volgende:
[..]
Maar had je het uitgemaakt omdat je met die ander een relatie wilde?
jawel de uitkomst is niet belangerijk, maar zo'n vraag zet je wel aan het denken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is voor niemand te schatten, wat een absurde vraag.
Thxquote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is voor niemand te schatten, wat een absurde vraag.
Ik heb over die vraag nagedacht vóór ik trouwde, zoals het hoort dus volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef redboyonline het volgende:
[..]
jawel de uitkomst is niet belangerijk, maar zo'n vraag zet je wel aan het denken.
Kijk, zo erg was het dus toch niet!?! hahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Whoa, dezelfde avond nog! Dat lukt mij dan weer niet.
Zij weet datquote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Kijk, zo erg was het dus toch niet!?! hahaha
maar wie weet was ze al wel verliefd op diegene terwijl ze nog met die ander had.... ;-)
Een beetje dezelfde situatie als bij mij dusquote:Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond mijn huidige vriend tijdens mijn vorige relatie al leuk. Maar daar deed ik niks mee, want monogamie is hartstikke cool. Nou was het niet zo dat ik smoorverliefd op hem was, maar ik vond hem wel leuker dan normaal. Ik heb het er zelfs nog tijdens mijn toenmalige relatie over gehad, over kriebels voor anderen. Hij had het gehad, en ik zei dat dus. Verder niets meer mee gedaan, weggestopt, 't was toch useless.
Oh whatever, het hele verhaal staat in het verliefdheidstopic. Ik blijf niet bezig.
En nu verlaat ik dit topic, want ik heb hier geen fuck meer te zoeken en de meesten hier zijn toch verbitterde mensen met een gebroken hart. En daar hoor ik niet tussen.
Laatste post hier dan;quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde situatie als bij mij dus![]()
En trek je maar niets aan van de reacties hier. Of weet je ook nog niet hoe je binnen35 jaar tegenover jouw vriend zult staan?![]()
Ga je al stoppen bij 12?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Laatste post hier dan;
Ja over 35 jaar heb ik 12 kinderen van hem en zijn we heel burgerlijk getrouwd en wonen we in een bungalow in Maastricht en rijden we rond in een Volvo en laat ik zo ongeveer NU onze Golden Retriever -genaamd Fluffy- uit.
je vind het allemaal mss wel grappig, maar we zien wel als de tijd komt dat jouw man jouw eens bedriegt en je dan aan de andere kant van het verhaal staat eens zien of je dan nog altijd die smile op je gezicht hebt staan.jij vind dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat je je vriendje bedriegt voor iemand anders. en maak me niet wijs dat die gevoelens van diezelfde dag waren en dat je niet op voorhand heb zitten flikflooien.ik hoop dan ook dat van je 3.5 jaar der al zeker 3 van samen woont en niet 3 maanden.verder wens ik u nog veel geluk ook al verdien je het niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een beetje dezelfde situatie als bij mij dus![]()
En trek je maar niets aan van de reacties hier. Of weet je ook nog niet hoe je binnen35 jaar tegenover jouw vriend zult staan?![]()
En waar heb ik in godsnaam zitten beweren dat ik mijn ex bedrogen heb?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:47 schreef redboyonline het volgende:
[..]
je vind het allemaal mss wel grappig, maar we zien wel als de tijd komt dat jouw man jouw eens bedriegt en je dan aan de andere kant van het verhaal staat eens zien of je dan nog altijd die smile op je gezicht hebt staan.jij vind dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat je je vriendje bedriegt voor iemand anders. en maak me niet wijs dat die gevoelens van diezelfde dag waren en dat je niet op voorhand heb zitten flikflooien.ik hoop dan ook dat van je 3.5 jaar der al zeker 3 van samen woont en niet 3 maanden.verder wens ik u nog veel geluk ook al verdien je het niet.
ja ok na het verhaal gehoord te hebben kan ik je wel gelijk geven maar dan vind ik dat je veel vroeger een punt achter de relatie had kunnen zetten.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waar heb ik in godsnaam zitten beweren dat ik mijn ex bedrogen heb?
En we wonen al meer dan 2 jaar samen, dus wat dat betreft, geen enkel probleem.
Je bent echt zwaar gefrustreerd... En als je zo verder doet, is het misschien beter dat je nog een tijdje alleen blijft. Je trekt conclusies die je niet moet trekken.
De gevoelens waren idd niet van dezelfde dag. En dat heb ik ook aangegeven bij mijn ex. Als hij het maar de normaalste zaak van de wereld vindt dat hij zich geen zorgen moet maken en dus ook niets moet doen voor mij (en dan spreek ik over het feit dat IK elke week 400km reed om hem te zien, dat IK heel de week aan het werk was en hij niet werkte, dat IK in het weekend nog moest gaan schilderen bij hem omdat hij dat te lastig vond tijdens de week, dat IK na de 200km die ik moest rijden nog eens naar Maastricht moest rijden om drugs terwijl IK uitgeput was en hij heel de dag (wat zeg ik: heel de week) was thuisgeweest, dat IK een bureaustoel achter mijn kop heb gekregen omdat hij geen weed had, dat IK uit bed ben geschopt geweest omdat hij geen drugs meer had, dat hij nog een hoop schulden heeft bij mij) dan zat hij idd met een probleem.
Vooraleer je zo jouw oordeel velt, zou je misschien beter eens navragen hoe de situatie precies was. Je denkt dat je een mens kent na 3 posts. Ik was inderdaad blij dat ik iemand ben tegengekomen die WEL respect had voor mij, die mij wel soigneerde zoals het hoort (het moment dat ik de eerste keer blijf slapen bij mijn nieuwe vriend en schrik omdat hij mij vasthoudt en hij dat normaal vindt, dan zegt dat volgens mij al genoeg). En verdorie, ik kan u zeggen dat ik geen minuut spijt heb gehad van mijn beslissing. Oh jawel, sorry, het spijt mij dat ik hem niet vroeger aan de deur heb gezet![]()
En Lotte moet ik inderdaad gelijk geven, je bent het niet waard om nog woorden aan vuil te maken want je denkt dat jij het slachtoffer van alle miserie in de wereld bent en kan geen begrip opbrengen voor de situatie van een ander. En als je de situatie niet kent, dan veronderstel je maar dat je ze tot in de puntjes kent.
Ik was jong, het was mijn eerste relatie, ik dacht (verklaar me maar gek) dat het normaal was (oke die stoel niet, maar wel het alleen gaan slapen, of kwaad worden als hij niet klaarkwam tijdens de seks, ...). Ik kan u zeggen dat het heel frustrerend is als je na 200km rijden een bureaustoel achter je kop krijgt en terug naar huis wil, maar weet dat je niet meer veilig zal thuis geraken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ja ok na het verhaal gehoord te hebben kan ik je wel gelijk geven maar dan vind ik dat je veel vroeger een punt achter de relatie had kunnen zetten.
bedoel als iemand een stoel naar je hoofd gooit dan is dat duidelijk een teken dat het geen goeie relatie is.
jou misschien, ja, moet een compleet nieuwe ervaring zijn voor je, vertel eens hoe voelt dat nu?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef redboyonline het volgende:
[..]
jawel de uitkomst is niet belangerijk, maar zo'n vraag zet je wel aan het denken.
Je kent me he, milagro, ik probeer me altijd te verantwoorden (of ik denk toch dat je mij op die manier kent van hier op het forumquote:Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef milagro het volgende:
[..]
jou misschien, ja, moet een compleet nieuwe ervaring zijn voor je, vertel eens hoe voelt dat nu?
en Leonieke en B.Lotte, ga ajb geen verantwoording afleggen hier, niet aan mij, niet aan de denker hierboven, aan niemand niet.
Als je happy bent, ben je happy en dat is alleen maar fijn
mja je moet het ook begrijpen langs onze kant dat het ook niet echt normaal is van 8 dagen of nog dezelfde dag na een relatie direct een nieuwe te beginnen.dit is nu echt wel een extreem geval. en volgende keer als je met zoiets zit dan vraag je dat aan iedereen en als de meerderheid zegt van het zit niet goed dan is het waarschijnlijk ook zo. en da's soms ook de fout dat sommige mensen maken. ze vragen raad bij andere mensen maar vergeten dan heel het verhaal te vertellen waardoor het antwoord anders kan uitvallen.en wat jouw ex vriendje betreft die weet waarschijnlijk niet beter.bedoel iemand die drugs nodig heeft om zich goed te voelen dan zegt dat toch wel iets.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
En dat bewijst dan ook maar eens voor de buitenwereld dat het heel moeilijk is om een oordeel te vellen over het feit dat een relatie opeens stopt of dat iemand heel vlug een andere relatie heeft. Je kent nooit de hele situatie en dan ben je er zo snel bij met je oordeel en het kan soms zo verkeerd zijn.
ik heb trouwens opzettelijk niet heel het verhaal verteld in het begin om de reacties hier af te wachten...
En heel raar misschien, maar mijn ex is er dus nog altijd van overtuigd dat hij mij goed behandeld heeft (dat weet ik van een aantal van zijn vrienden die mij al maanden verwittigd hadden dat dit zo toch niet verder kon, en als ZIJN vrienden het al zeggen, dan betekent dat toch ook iets denk ik)
Het is moeilijk om te zeggen wat normaal is en wat niet als het om gevoelens gaat (maar dat je het idd niet in 99% van de situaties gaat tegenkomen, dat kan ik wel toegeven jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:16 schreef redboyonline het volgende:
[..]
mja je moet het ook begrijpen langs onze kant dat het ook niet echt normaal is van 8 dagen of nog dezelfde dag na een relatie direct een nieuwe te beginnen.dit is nu echt wel een extreem geval.
Moet je de grootste grap eens weten? Heel veel mensen hebben mij voor hem gewaarschuwd.. maar ja, liefde maakt blind zeggen ze soms. Mijn man is eigenlijk de enige die mijn ogen heeft kunnen doen opengaan.quote:en volgende keer als je met zoiets zit dan vraag je dat aan iedereen en als de meerderheid zegt van het zit niet goed dan is het waarschijnlijk ook zo. en da's soms ook de fout dat sommige mensen maken. ze vragen raad bij andere mensen maar vergeten dan heel het verhaal te vertellen waardoor het antwoord anders kan uitvallen.
Ik ben ondertussen veel minder naïef geworden en heb een hoop ervaring opgedaanquote:en wat jouw ex vriendje betreft die weet waarschijnlijk niet beter.bedoel iemand die drugs nodig heeft om zich goed te voelen dan zegt dat toch wel iets.
ah ja, zeker, en niet doen dusquote:Op woensdag 1 november 2006 21:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je kent me he, milagro, ik probeer me altijd te verantwoorden (of ik denk toch dat je mij op die manier kent van hier op het forum)
Ik heb mijn man voor een week moeten verlatenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef redboyonline het volgende:
dus je ziet ook wel dat ik niet onredelijk ben en een doemdenker ben.
en durf ook wel toegeven wanneer ik fout ben.maarals je het hele verhaal niet had verteld dan was ik waarschijnlijk bij m'n oude standpunt gebleven.wat nu onterecht blijkt.
k'zou zeggen ga wat samen tv kijken want je zit al zo lang achter de computer
quote:
Inderdaad, ik kan me trouwens perfect voorstellen dat mijn ex het allemaal niet zo plezant vond hoor. Hij was er trouwens van overtuigd dat ik hem nooit ging durven verlaten (hij was ook 9 jaar ouder dan ikquote:het scheelt ook wel of je verlaat, of verlaten wordt.
Je verwoordt het heel goedquote:maar dan nog, al word je verlaten, ik denk dat iedereen een week of wat kort vind, ook degene die het overkomt, maar ja, om dan maar niet te voelen wat je voelt omdat het niet kies is, of niet betrouwbaar zou zijn dat gevoel?
en al zou het niet betrouwbaar zijn, als je je er beter door voelt, waarom niet, als het helpt waarom niet, een rouwperiode is niet voor iedereen nodig, de een verwerkt het zus, de ander verwerkt het zo.
ik doe meestal zus
Idem hierquote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef redboyonline het volgende:
leonieke bedankt voor de leuke babbel ben blij dat dit uitgepraat is.
Same herequote:ik ga nu even wat tv kijken. ik kom mss nog wel ees af en toe piepen.
samenvatting?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:27 schreef Maxxieh het volgende:
Brr, het begint ook steeds meer aan mij te knagen.. Elke keer weer aan haar denken en zo, ik word daar echt gek van! Ik probeer haar nog wel te bereiken, maar ze reageert niet op mijn mailtjes. Ik durf haar nog niet te bellen, denk toch dat dat 'uit de hand' loopt.. Ze heeft nog wel een aantal dingetjes van mij bij haar thuis liggen die ik graag terug wil (nee geen cadeaus die ik aan haar heb gegeven, maar gewoon mijn dingen). Ik weet echt niet wat ik moet doen, het laten rusten en ze later ophalen of binnenkort ophalen..
kleine samenvatting wat er gebeurd is waarom jullie nietmeer samen zijn.quote:
Ja dat vind ik echt. Als zij je die hints geeft, dat is hetquote:Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef Stampurtjuh het volgende:
en het feit dat ze toch open moet staan voor het feit dat mij wat dwars zit als ze om mij geeft klopt inderdaad.
ik ben ditzelfde ook van mening namelijk en aangezien zij aangeeft dat ze nog wel degelijk iets om mij geeft weet ik wat me te doen staat
Wat heb je nu nog te verliezen als je haar belt?quote:
Ik weet al dat het echt over is..quote:Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Wat heb je nu nog te verliezen als je haar belt?
En so what als jullie woorden krijgen aan de foon.... die praat je of uit, of je komt beide tot de conclussie dat het echt over is. zodat je ook werkelijk kan beginnen met verwerken.
Zolang je nu nog twijffelt... verwerk je niets hoor!![]()
denk je dat ze zou opnemen? of je laten doorverbinden met voicemail?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:53 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik weet al dat het echt over is..
Maar ik geloof dat ze heel erg boos is op me of zo, aangezien ze niet reageert, ze me heeft geblokkeerd op msn et cetera. Maar misschien ga ik haar morgen bellen..
Ze kwam terug van een uitwisselingsproject en daarna liep het gewoon niet meer, ze was veranderd (voor mij in negatieve zin, maar haar vrienden vonden het positief -> ze was wat losser en zo). Ik weet zeker dat ze niet is vreemd gegaan toen, ook haar 'niet-vrienden' bevestigen dat.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:37 schreef redboyonline het volgende:
[..]
kleine samenvatting wat er gebeurd is waarom jullie nietmeer samen zijn.
en sinds wanneer jullei uit lekaar zijn.
Voor mijn spullen en te vragen waarom ze nou zo doet.. Mij compleet uit haar gedachten 'verwijderen' nadat ik met haar 'vriendin' had gezoend (dit verhaal heb ik ook op fok geplaatst, de link staat ook in dit topic -> Stomme actie nadat het uit is ).quote:Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef annelies80 het volgende:
Waarom wil je haar bellen? alleen maar voor je spullen?
of om iets uit te praten?
zal het direct eens opzoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:00 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Voor mijn spullen en te vragen waarom ze nou zo doet.. Mij compleet uit haar gedachten 'verwijderen' nadat ik met haar 'vriendin' had gezoend (dit verhaal heb ik ook op fok geplaatst, de link staat ook in dit topic -> Stomme actie nadat het uit is ).
dat allemaal voor een kus?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:03 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zou het uiteraard niet leuk vinden, maar of ik haar dan compleet uit mijn leven zou verwijderen?
edit: Ik zou dan het recht niet hebben om zo boos te zijn denk ik, ze is dan toch vrijgezel (hoe moeilijk dat dan ook is te beseffen)..
edit2: ik heb haar vorige week toch nog een brief geschreven, hoe ik me voelde en dat ik spijt had van de situatie.. En er stond ook nog in dat ik graag wilde weten wat zij er nou precies van vond, maar ze heeft niet gereageerd..
mja als het niet echt goed boterde kon ze evengoed een excuus zoeken om het uit te maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef annelies80 het volgende:
Een kus kan best intiem zijn hoor!!![]()
hihi die van mij wel iig
Ja dat vrees ik ook jah!!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef redboyonline het volgende:
[..]
mja als het niet echt goed boterde kon ze evengoed een excuus zoeken om het uit te maken.
en zo te zien wil ze blijkbaar dat je haar met rust laat
ik zou het ni weten
muziek luisteren is zoieso kut, je gaat alles er mee associëren...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is dat nummer van Beyonce toch een kut nummer om nu te horen. Zelfde geld voor Rihana.
Klopt, ook al is het hardhouse of wat dan ook. Overal ga je shit in zoeken.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
muziek luisteren is zoieso kut, je gaat alles er mee associëren...
gewoon blijven negeren, heerlijk is dat zorg dat je altijd een stap voor bent op haarquote:Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Klopt, ook al is het hardhouse of wat dan ook. Overal ga je shit in zoeken.
Ik probeer me (ex) vriendin nu maar te negeren, ze heeft me niet nodig denkt ze. maar loopt nu al te zeiekn waarom ik haar negeer, maar nog steeds niets tegen haar gezegd.
Ik vraag me af of zo'n verdrietwegneukertje nou echt gaat helpen.
Ik heb het 2 jaar gleeden ook al meegemaakt, die ex wou vrienden blijven en ondertussen ging ze ervandoor met een ander. "Maar we hadden toch niet meer?"quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
gewoon blijven negeren, heerlijk is dat zorg dat je altijd een stap voor bent op haar![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Klopt, ook al is het hardhouse of wat dan ook. Overal ga je shit in zoeken.
Ik probeer me (ex) vriendin nu maar te negeren, ze heeft me niet nodig denkt ze. maar loopt nu al te zeiekn waarom ik haar negeer, maar nog steeds niets tegen haar gezegd.
Ik vraag me af of zo'n verdrietwegneukertje nou echt gaat helpen.
Klopt wel wat je hier zegt. Een neef van me had hetzelfde meegemaakt. Dolgelukkig was hij nadat zij 7 maanden nadat zij hem had gedumpt opeens weer contact met hem opnam (ze hadden 5 jaar).quote:Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb het 2 jaar gleeden ook al meegemaakt, die ex wou vrienden blijven en ondertussen ging ze ervandoor met een ander. "Maar we hadden toch niet meer?"
Sorry, uit is uit. En ook meteen uit het zicht. (dit geef ik als tip mee aan al die mensen hier, blijf geen 'vrienden' die wijven naaien je achter je rug om)
Amen, voor je gevoel ben je blij omdat je weer intiem bent, maar ondertussen hebben die 'wijven' schijt aan je.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Klopt wel wat je hier zegt. Een neef van me had hetzelfde meegemaakt. Dolgelukkig was hij nadat zij 7 maanden nadat zij hem had gedumpt opeens weer contact met hem opnam (ze hadden 5 jaar).
Ze begonnen vriendschappelijk weer met elkaar te smsen en opeens na 1 maand stopte ze opeens abrupt weer met alles,had ze weer een neukertje, hij weer verdrietig.![]()
hoe plaat het ook klinkt;quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Amen, voor je gevoel ben je blij omdat je weer intiem bent, maar ondertussen hebben die 'wijven' schijt aan je.
Mja maar heb alsnog een andere geschreven, maar begin daar eigenlijk steeds meer spijt van te krijgen.. Voornamelijk omdat ze niet meer reageert en zo.. Ik ga haar denk ik ook niet meer bellen, ik doe niks meer. Gewoon proberen te vergeten en lekker te genieten van mijn studentenleven.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef annelies80 het volgende:
heb je die dan toch verstuurd? ik dacht dat je die voor jezelf had gehouden. dat las ik in het forum terug.
en daar put je toch hopelijk geen hoop uit, hè.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:13 schreef Maxxieh het volgende:
Wow, een reactie! Ze is vandaag jarig en had haar gesmt, en daarop kreeg ik een berichtje terug.. Het leven is ook zo onvoorspelbaar he..
Nope, maar ik stond er wel ff van te kijken!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:36 schreef milagro het volgende:
[..]
en daar put je toch hopelijk geen hoop uit, hè.
ook dat zou ik niet doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:11 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Nope, maar ik stond er wel ff van te kijken!
had ik ook, toen ging ze er van door met een ander...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:09 schreef HiddeRV het volgende:
Ik voel me goed, heb gister gewoon een leuke avond met me ex gehad en ze komt vanavond op mn verjaardagsfeestje even langs.
Ik heb hoop, maar ok dat heb ik altijd. Het gaat erom dat ik me nu beter voel omdat ik iig nog lol met der kan hebben en we gewoon over de herinneringen kunnen praten en erom kunnen lachen samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |