Haha.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef NeoTribalist het volgende:
Je moet gewoon afspreken om nog een laatste keer te neuken, en dan alles geven wat je hebt zodat je de komende tien jaar niet meer hoeft
jeweets,![]()
bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mistquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:
[..]
Haha.
Of zoals Ross & Rachel het noemen 'Bonusnight'
Ja, dat is zeker waar. Ligt er ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan misschien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mist![]()
Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Iemand dit ooit meegemaakt?
gezellig thee mee drinken kan nooit kwaad natuurlijk, kijk gewoon een beetje de kat uit de boom, is het een erg leuke meid ga er dan gewoon voorquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Ja in eerste instantie niet serieus, lijkt me niet echt mogelijk als het nog niet lang uit is. Maar wie weet, is niet uitgeslotenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Mavro het volgende:
[..]
Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?
En dan krijg je er iets heel moois voor terug!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:
[..]
Haha.
Of zoals Ross & Rachel het noemen 'Bonusnight'
Je kan er toch ook gewoon eens mee afspreken? Iets eten of iets drinken, wat kletsen. Je gewoon amuserenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
De mensen die dat denken, zijn jouw echte vrienden niet en daar moet je je dus niets van aantrekken. Echte vrienden steunen jouw in zo'n beslissingen (ik zeg niet: alle beslissingen, maar toch zeker in dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef Vallformosa het volgende:
ThanX.. ben alleen bang wat anderen er van zeggen... zo van: heeft ie nu al een ander, vorige stelde zeker nix voor.
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef flappiewappie het volgende:
Mijn ex was de week nadat het officieel uit was alweer op stap met een jongen, deze hebben nu serieus wat. Dan heb ik wel zoiets van jezus dat is té snel, als je echter gewoon lekker leuke dingen gaat doen vind ik het niet meer dan gezond. Dat heb ik ook gedaan, gewoon lekker paar keer naar de bios, lekker uit gaan dat soort dingen.
Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik behoor er nu ook bijna bij. Me vriendin heeft aangegeven geen zin meer te hebben in de relatie. Ik heb een tijdje niet voor haar klaar gestaan zegt ze. Had haar rug niet. En nu na 16 maanden is het genoeg volgens haar, als een donderslag op heldere hemel.
Dat heb ik ook gezegd. Het is zogenaamd over en klaar. Het is nu te laat. ALtijd chill als je iemand de shit uithelpt en er altijd voor klaar staat om dan zo gedumpt te worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:38 schreef Mavro het volgende:
[..]
Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?
het probleem is, dat weet ik wel. Ze hield nog van me, maar gewoon door gewenning ze wou eens wat anders kwam het op neer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef Mavro het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.
iszoooo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.
Ik heb het zelf meegemaakt. Ik heb gevochten voor mijn relatie, weken aan een stuk, aangegeven dat het niet meer ging, dat ik zo niet meer verder kon, dat ook hij iets moest doen voor onze relatie.
Toen ik het uitmaakte, had ik het uit elkaar gaan eigenlijk al volledig verwerkt. En daarom was het voor mij makkelijker om een nieuwe relatie te beginnen.
Elke persoon is uniek, elke situatie is uniek, elke relatie is uniek, dus is het heel moeilijk om een oordeel te vellen over een andermans relatie of het gedrag van een ander.
Dat was eigenlijk zo hetgeen ik wou zeggen.
Inderdaad, ik heb een relatie van een jaar stopgezet en ben zo goed als direct in een andere relatie gestapt. Maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik trots was op mezelf omdat ik het uitgemaakt heb of omdat ik direct erna een nieuwe relatie hadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
iszoooo.
Als je snel weer aan een andere relatie begint, wil dat niet zeggen dat de vorige relatie geen zak heeft voorgesteld en dat je ex 'makkelijk inwisselbaar' was. Soms lopen dingen gewoon net even anders. Verandert niks aan het verleden.
Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef flappiewappie het volgende:
tuurlijk ik begrijp het wel, echter is het in mijn ogen veel gezonder om de eerste relatie in je eentje fatsoenlijk te verwerken, en dan pas verder te gaan met een ander. Dat is veel meer ook volgens de "regeltjes"...
Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?![]()
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat niet alleen om je eigen gevoel, als je nog even wacht getuigt dat gewoon van iets meer respect naar de ànder toe.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.
Je hoeft je er niet gelijk helemaal volledig in te storten, doe het gewoon relaxed!
Maar de enige regel die er is is dat je ten alle tijden naar je eigen gevoel moet luisteren!![]()
Dat je iemand anders tegenkomt plan je natuurlijk niet in. Maar wat net iemand zei: na een week, dat vind ik op zich wel snel. Is voor iedereen anders natuurlijk. Het ligt er aan wat ik nog voor mn ex voel of ik het kan accepteren als hij snel een ander heeft. Maar na een week? Dat zou ik zelfs lullig vinden als ik hem met grote opluchting gedumpt had.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef annelies80 het volgende:
Sorry maar die domme beslissingen worden gemaakt uit hebzucht... en zo zwaar moet je mijn verhaaltje niet doortrekken, dat gaat namelijk over de liefde, niet over het regeren van een land.
Dus jij zegt, dat als het uit is met je vriendje (of vriendinnetje) dat je even moet wachten voordat je iemand nieuws treft? uhm... kan jij dat inplannen dan?
Je doet die dingen niet bewust hoor. Tenminste dat lijkt me, en doe je dat wel.... dan was er al langer iets mis met je! haha
En wat nou als jij netjes afwacht (weken, maanden?? hoe lang eigenlijk) en je ex heeft ineens een ander??? Voel jij je ff lullig naar jezelf toe dan... nee als ik iets voel voor diegene, ga ik dat niet voor een ander op zij zetten.
laten we een 'virtueel procent' plakken en zeggen dat meer dan 50% van de relatie's die verkeerd aflopen door mannen gebeurd dus dan is het terecht als ik zeg dat het meestal de vrouwen zijn die gekwetst zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef annelies80 het volgende:
Dus een vrouw is dan kwetsbaar... een man niet??
Tuurlijk is het soms beter om naar je verstand te luisteren, maar in een emotionele toestand en typetjes die nogal gevoelig zijn aangelegd, krijg je dat niet aan het verstand gepraat hoor :-)
Maar je hebt gelijk. Het komt vaak voor dat als de relatie over is en je al snel een nieuw iemand hebt gevonden dat dit puur en alleen voor het afkickuh is. En meestal gaat dat ook nog wel de fout in jah.
nu moet je ook niet beginnen een sticker op al de mannen te plakken want nu overdrijf je toch wel.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef annelies80 het volgende:
hahaha... dus het is waar?????? MANNEN GAAN GELIJK DOOR ALS HET OVER IS????
Heb ik al die tijd TOCH GELIJK GEHAD??? :-))
2x slikken en weer doorgaan voor jullie? uhm.... gevoellig zei je he?? hihi
wat is er met hotmail?? ik wacht nog ergens op!!![]()
je vergeeft het volproppen met chips en snoepgoedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef annelies80 het volgende:
Nee dat doe ik ook niet, ik plak geen sticker op elke man, maar wel op 75% haha![]()
Ja bij mij komen de hulptroepen aan en gaan we zielige films kijken, wraakacties bedenken die we toch nooit uit gaan voeren (fantaseren is ook nooit fout), muziek luisteren, stappen.
Vriendinnen blijven slapen terwijl vrienden proberen te voorkomen dat ik idd niet alle mannen als klootzakken zie.
Ik heb gecheckt... IK CHECK AL HEEL DE MIDDAG... maar ik heb niets... niet op hotmail, niet op .be... misschien home?
ja je hoeft me geen gelijk te geven als anderen meelezenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef annelies80 het volgende:
Algemeen bekend dat vrouwen een vreetbui krijgen??
hahaha...WIE PLAKT ER NOU EEN STICKER OP WIE???? al is het maar een kleintje, magoed...!
Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veelquote:Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef annelies80 het volgende:
Goh wat lief van je... maar wie zegt dat ik je zo persoonlijk gelijk ga geven???![]()
Ja, het is de meest gebruikte manier die vrouwen gebruiken om te mogen eten, zonder schuldgevoel achteraf... hahaha![]()
na een week gaat dat wel over maar ja'h t'is omdat jij ook rookt mensen die niet roken zullen meer gaan eten.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veel![]()
dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sexquote:Op woensdag 1 november 2006 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vorige relatie ging op 11 september uit en op 19 september was ik ineens smoorverliefd op een ander. Ik doe dingen graag in sneltreinvaart ja. Maar het voelt goed, het gaat goed en het is zeker geen rebound.
Regels zijn er niet, je moet doen wat goed voelt. Follow your heaaart ya know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |