abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42866586
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef Maxxieh het volgende:
Ik schrijf nu een brief gericht naar m'n ex, ik 'durf' haar gewoon niet te bellen aangezien ik dan bang ben voor gezeik ofzo. Ik weet ook nog niet zeker of ik 'm opstuur. Misschien is het ook alleen maar voor mezelf..
Bah dit is echt een kutperiode.
volgens mij maak jij een probleem waar er geen probleem is.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42866825
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef milagro het volgende:

[..]

volgens mij maak jij een probleem waar er geen probleem is.
Het gaat niet zozeer alleen over zaterdagavond.. Want het ging de laatste maanden al kut, en ik ben eigenlijk benieuwd hoe zij die had 'beleefd' enzo.
pi_42872467
Zo, vanaf nu zet ik er echt een punt achter. De brief houd ik lekker zelf. Het enige wat ik krijg is een fucking mailtje van der dat ze nog geld van me krijgt. Zo kinderachtig he..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:56:10 #104
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42875633
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Maxxieh het volgende:
Zo, vanaf nu zet ik er echt een punt achter. De brief houd ik lekker zelf. Het enige wat ik krijg is een fucking mailtje van der dat ze nog geld van me krijgt. Zo kinderachtig he..
idd erg kinderachtig.geldwolf(in).
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_42875795
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

idd erg kinderachtig.geldwolf(in).
Het grappige is, is dat het maar 5 euro is..
Tijd van verwerking kan nu pas echt goed beginnen denk ik, gewoon ff geen contact zodat haar vergeten veel makkelijker gaat.
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:28:45 #106
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42876326
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Het grappige is, is dat het maar 5 euro is..
Tijd van verwerking kan nu pas echt goed beginnen denk ik, gewoon ff geen contact zodat haar vergeten veel makkelijker gaat.
5 euro
pi_42879495
eh... en nu dit dan : hij was van plan naar Istanbul te komen om mij te verrassen. Ook klaagde hij erover dat we ondanks het feit dat ik ook in Turkije was maar 4 keer in twee dagen hadden gesproken.

pure waanzin dit
  zondag 22 oktober 2006 @ 08:54:28 #108
92409 Twinky
Little star.
pi_42879716
Soms vraag ik me af bij zulke situaties of het wel van twee kanten hetzelfde beleefd wordt. Toen het tussen mij een T uitging was ik er echt al helemaal doorheen, gejankt en stond op het punt het uit te maken omdat ik niks van hem hoorde. Toen bleek dat hij nog aan het nadenken was.

ik denk dat je hiervan kunt leren dat je heel duidelijk moet zijn met je gevoelens aan het einde van een relatie. Vertel je vriend/vriendin gewoon wat je voor hem/haar voelt en vooral niet meer voelt. Natuurlijk is het niet fijn om de ander pijn te doen, maar hou hem/haar in ieder geval niet aan het lijntje door niet te vertellen dat je eigenlijk helemaal niks meer met hem/haar te maken wil hebben maar tegen je zin in door blijft knuffelen.
pi_42914268
Nou ja, dat zou je denken he? Alleen gaat dat hier niet echt op. Hij heeft enorm veel behoefte aan contact met me. Zegt regelmatig dingen over de toekomst die helemaal niet passen bij een relatie die uit is. Zo zei hij dat hij volgend jaar naar Istanbul wil verhuizen om meer bij mij te kunnen zijn. Maar even makkelijk zegt ie dan dat dit niet kan betekenen dat we weer bij elkaar zijn.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:59:21 #110
160346 Mavro
Black & Red
pi_42915011
Bij mij is het maandag net uitgegaan. Hij was na de vakantie weer gaan korfballen en was daar een meisje tegengekomen waar hij eerst ook op verliefd was. Die gevoelens kwamen terug en ik merkte dat er iets mis was. Zonder dat ik wist wat er precies was vroeg ik wat er aan de hand was en hij zei dat het gevoel weg was maar dat hij wel voor me wilde vechten. 3 fucking weken heb ik op mn tenen gelopen, bij alles wat ik zei dacht ik eerst na of hij dat niet verkeerd kon interpreteren. Ik was extra lief tegen hem en de dagen dat ik hem niet zag miste ik hem vreselijk en wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen.
Totdat ik afgelopen maandag na de film buiten onder een afdakje met hem stond. Ik duwde hem tegen de muur aan en zei: 'wij MOETEN even praten, want ik heb last van liefdesverdriet terwijl we een relatie hebben.' Toen kwam het hoge woord eruit. Zijn gevoel voor mij was weg en die gevoelens voor dat andere meisje waren terug.
Ik stond paf. Hij wilde er toch voor vechten? Waarom gaat hij dan niet van korfbal af? De trainingen vond hij al niks alleen de wedstrijden op zaterdag waren leuk.
Nouja, als iemand je dat verteld heeft dan zit er niets anders op dan er een einde aan te maken. En nou heb ik zoveel last van verdriet. Ik sta jankend op, kan me niet concentreren op het leren van mn tentamens en wil hem de hele tijd een mailtje sturen dat ik nog zoveel van hem hou.
Nou krijg ik gisteravond een smsje dat 'hij het er moeilijker mee heeft dan hij dacht'. En dan krijg ik gelijk weer hoop, stommeling dat ik ben.
Ik weet dat hij deze week niet hoeft te korfballen en pas volgende week dinsdag haar weer ziet op de training. Ik weet verder niet precies wie ze is, maar zijn broer en ik denken het te weten en dat meisje heeft gewoon een vriend.
Nou zit er in mn hoofd dat ik vóór dinsdag iets moet doen. Want als hij dat meisje dinsdag weer ziet, dan kan ik het wel vergeten denk ik.
Waarom geeft iemand daar aan toe? Je weet toch dat in een relatie je vroeg of laat andere interessante mensen tegen komt? Bij ons was dat vroeg (na 5 maanden)... Ga dan ook GVD van dat korfbal af!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:44:52 #111
135490 Judah
Ondertiteling
pi_42918501
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Mavro het volgende:
Bij mij is het maandag net uitgegaan. Hij was na de vakantie weer gaan korfballen en was daar een meisje tegengekomen waar hij eerst ook op verliefd was. Die gevoelens kwamen terug en ik merkte dat er iets mis was. Zonder dat ik wist wat er precies was vroeg ik wat er aan de hand was en hij zei dat het gevoel weg was maar dat hij wel voor me wilde vechten. 3 fucking weken heb ik op mn tenen gelopen, bij alles wat ik zei dacht ik eerst na of hij dat niet verkeerd kon interpreteren. Ik was extra lief tegen hem en de dagen dat ik hem niet zag miste ik hem vreselijk en wist ik van gekkigheid niet wat ik moest doen.
Totdat ik afgelopen maandag na de film buiten onder een afdakje met hem stond. Ik duwde hem tegen de muur aan en zei: 'wij MOETEN even praten, want ik heb last van liefdesverdriet terwijl we een relatie hebben.' Toen kwam het hoge woord eruit. Zijn gevoel voor mij was weg en die gevoelens voor dat andere meisje waren terug.
Ik stond paf. Hij wilde er toch voor vechten? Waarom gaat hij dan niet van korfbal af? De trainingen vond hij al niks alleen de wedstrijden op zaterdag waren leuk.
Nouja, als iemand je dat verteld heeft dan zit er niets anders op dan er een einde aan te maken. En nou heb ik zoveel last van verdriet. Ik sta jankend op, kan me niet concentreren op het leren van mn tentamens en wil hem de hele tijd een mailtje sturen dat ik nog zoveel van hem hou.
Nou krijg ik gisteravond een smsje dat 'hij het er moeilijker mee heeft dan hij dacht'. En dan krijg ik gelijk weer hoop, stommeling dat ik ben.
Ik weet dat hij deze week niet hoeft te korfballen en pas volgende week dinsdag haar weer ziet op de training. Ik weet verder niet precies wie ze is, maar zijn broer en ik denken het te weten en dat meisje heeft gewoon een vriend.
Nou zit er in mn hoofd dat ik vó³² dinsdag iets moet doen. Want als hij dat meisje dinsdag weer ziet, dan kan ik het wel vergeten denk ik.
Waarom geeft iemand daar aan toe? Je weet toch dat in een relatie je vroeg of laat andere interessante mensen tegen komt? Bij ons was dat vroeg (na 5 maanden)... Ga dan ook GVD van dat korfbal af!
Ben zelf ook geen expert of iets dergelijks, maar ik denk niet dat je kunt stellen dat ᬳ hij van korfbal af zou gaan, het er spontaan beter op zou gaan worden. Ik dénk dat verliefd worden op een ander zo ongeveer samenvalt met het verliezen van gevoelens voor de één in dit geval jou dus. Ik maak uit je bericht op dat jullie nu zo'n 5 maanden samen zijn, dat is - als ik het goed heb - ook zo'n beetje de gemiddelde 'verliefdheidshoudbaarheid' (om het maar even heel crux te stellen). In andere woorden: je blijft niet altijd verliefd; na een poosje gaat het over in 'houden van' en krijg je periodes waarin gevoelens, zoals je die had tijdens het verliefd-zijn, weer even terugkomen. Beetje oppervlakkig gesteld allemaal, dat weet ik. Misschien dat daar voor hem de strubbeling zit.

Ik vind in ieder geval dat je er heel goed aan hebt gedaan om erover te beginnen met je (ex-)vriend. Ik hoop ook voor jou dat je er of bovenop komt óf dat het weer goed komt. Misschien is het beter als je je vriend gewoon even tijd geeft om na te denken over zijn gevoelens. Ook des te meer omdat pogingen tot contact met hem je alleen nog maar meer pijn kunnen doen. Jezelf onnodig opzadelen met meer liefdesverdriet doet alleen maar meer pijn. De bal (i.a.w. het probleem) ligt tenslotte bij hem. Succes ermee.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_42918984
verliefdheid kán overgaan in houden van, soms blijft er echter niets over na die roze wolk en dat is lullig voor degene die nog nog wel verliefd is en/of al is gaan houden van de ander.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:01:41 #113
135490 Judah
Ondertiteling
pi_42919093
Dat probeerde ik te vertellen, ja.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
pi_42920766
Ik heb dit topic een beetje laat ontdekt Maar toch wil ik mijn verhaal kwijt, hoewel het al 4 maanden terug is dat het uit ging met mijn ex. We zijn 2 jaar samen geweest, dus het was toch nog best een klap.
Het zijn altijd vooral de kleine dingen die je mist hè?
Vanmorgen had ik dat nog. Ik had een paar eieren gekookt en ik goot het kokende water weg en deed koud water in het pannetje om de eieren te koelen. Precies wat hij altijd deed, en dat had hij weer van zijn vader. Ik herrinerde me plotseling de gezellige momenten die we met zijn allen gehad hadden als we met ons allen ontbeten op zondagochtend. Was toch wel even confronterend, en op zo'n moment wil ik hem dan ook weer even terug.
Natuurlijk is dat volledig irrationeel, en wil ik hem helemaal niet écht terug, maar op zo'n moment mis ik die kleine dingen van het samenzijn wel. De dingen waar je samen om lachte, gewoon lekker tegen elkaar aan een film kijken, te laat komen op je werk doo een vluggertje. Al die dingen mis je toch echt als je alleen bent.
En de eerste nacht alleen vond ik echt een ramp, de eerste nacht dat ik zonder hem naar bed ging werd ik echt overstuur en heb ik zelfs midden in de nacht mijn moeder gebeld, helemaal in paniek, ik dacht dat ik nooit meer een vriendje zou krijgen en voor altijd alleen zou blijven. Nu heb ik dat niet meer, en over het algemeen vind ik het nu wel best om vrijgezel te zijn. Maar soms heb je die momenten gewoon.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:50:40 #115
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_42926245
Na een paar van jullie verhalen te hebben gelezen (herkenbaar) wil ik mijn verhaal eens vertellen. Ik heb hier al gepost toen het net uit was met mijn ex, toen ik nog midden in een diep gat zat.
Voor mij is het inmiddels bijna een jaar geleden dat het uitging met mijn ex (drie en een half jaar samen geweest), dat zwarte diepe gat duurde een week of 3, heel langzaam werd het grijs en nu denk ik af en toe nog aan hem, maar is hij helemaal uit mijn leven. Op dit moment focus ik me op mijn (nieuwe) vriend. Nu is mijn situatie wel een beetje anders dan die van de meesten hier, ik heb namelijk een vriend, de jongen door wie het is uitgegaan met mijn ex. Maar mijn vriend woont in Amerika en ik zie hem met moeite 5 keer per jaar een week of 2.
Hoe het nu eigenlijk zat, ik was 2 jaar samen met mijn ex toen ik naar het buitenland ging voor mijn studie (1 semester). Daar kwam ik S. tegen, en werd halsoverkop verliefd. Hij ook op mij, en hoewel ik het probeerde tegen te houden lukte dat natuurlijk niet, en kwamen we in het geheim samen. Ik dacht dat het een leuke bevlieging zou zijn voor een keertje, en dat ik hem nooit meer zou zien na de uitwisseling. Dat ik even zou huilen en weer verder ging met mijn vriend in Nederland, een ervaring rijker en de wilde haren kwijt, klaar om echt met hem verder te gaan. Dat ging anders.
S. en ik bleven contact houden, en ik bleef hevig verliefd. We zagen elkaar een aantal keer, en op een gegeven moment (ik kon de keuze niet maken) kwam het uit, en maakte mijn ex het uit. Die keuze was zo moeilijk omdat de ene jongen voor een vrij, avontuurlijk leven stond (waar ik wel van droomde), maar ook onzeker, de andere stond voor veiligheid en vertrouwdheid, en een beetje saai. Beide had zn voordelen en ik kon echt niet kiezen. Maar goed, die keuze is uiteindelijk (gelukkig) voor mij gemaakt.
Toch voelt het wel een beetje als vrijgezel zijn, aangezien we juist die dingetjes missen die je hebt als je een stel bent, samen naar een familiefeestje, af en toe samen wakker worden, elkaar kunnen opzoeken binnen een uur als je er zin in hebt, die regelmatige knuffels en kussen (en sex natuurlijk). Daarom ook dat ik het rouwproces na de verbroken relatie met mijn ex ook toch wel volledig heb ervaren. Plus nog het verdriet van iedere keer dat afscheid van mijn huidige vriend.
De eerste keer dat ik mijn vriend zag nadat het uit was gegaan met mijn ex (behalve die keer 3 dagen erna, toen was ik emotioneel totaal in de war, een soort van rare gevoelloosheid met soms een emotionele uitbarsting) was na 5 maanden, die tijd heb ik ook heel erg hard nodig gehad mijn vorige relatie te verwerken. En zelfs toen, had ik mijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt, en dat merkte ik ook in mijn contact met mijn vriend. Nog steeds zat mijn ex weleens in mijn hoofd en had ik het er moeilijk mee. We hadden ook een vrij intense relatie, we zagen elkaar erg veel. Dit heeft me ook geleerd dat ik maar blij moet zijn dat mijn nieuwe relatie op dit moment een lange-afstands relatie is, ik denk niet dat een nieuwe relatie die kort ontstaat na een oude (rebound) veel kans maakt, doordat de oude nog niet is verwerkt. Dat werkt gewoon niet.
Pas over een jaar of anderhalf kan ik misschien een jaar in het land van S. gaan wonen, zodat we de korte afstand relatie kunnen gaan uitproberen. Ik moet eerst afstuderen en wat geld sparen. Vaak heb ik het er moeilijk mee, ik ben gek op S. maar de onzekerheid vind ik erg. Ook twijfel ik weleens of hij wel genoeg van me houdt, ik kan het hem niet zomaar vragen (wil ik ook niet op msn of telefoon). Het zou een droom of een nachtmerrie kunnen worden, dat weet ik pas als we het gaan uitproberen.
Ik vraag me weleens af wat er zou zijn gebeurd als ik bij mijn ex nog steeds was. Hoe mijn leven dan zou zijn. Maar ik moet verder, het is zoals het is, en ik wil er het beste van maken. En wat zou het mooi zijn als het met S. zou lukken...
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:41:05 #116
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42927718
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:50 schreef Fasai het volgende:
Na een paar van jullie verhalen te hebben gelezen (herkenbaar) wil ik mijn verhaal eens vertellen. Ik heb hier al gepost toen het net uit was met mijn ex, toen ik nog midden in een diep gat zat.
Voor mij is het inmiddels bijna een jaar geleden dat het uitging met mijn ex (drie en een half jaar samen geweest), dat zwarte diepe gat duurde een week of 3, heel langzaam werd het grijs en nu denk ik af en toe nog aan hem, maar is hij helemaal uit mijn leven. Op dit moment focus ik me op mijn (nieuwe) vriend. Nu is mijn situatie wel een beetje anders dan die van de meesten hier, ik heb namelijk een vriend, de jongen door wie het is uitgegaan met mijn ex. Maar mijn vriend woont in Amerika en ik zie hem met moeite 5 keer per jaar een week of 2.
Hoe het nu eigenlijk zat, ik was 2 jaar samen met mijn ex toen ik naar het buitenland ging voor mijn studie (1 semester). Daar kwam ik S. tegen, en werd halsoverkop verliefd. Hij ook op mij, en hoewel ik het probeerde tegen te houden lukte dat natuurlijk niet, en kwamen we in het geheim samen. Ik dacht dat het een leuke bevlieging zou zijn voor een keertje, en dat ik hem nooit meer zou zien na de uitwisseling. Dat ik even zou huilen en weer verder ging met mijn vriend in Nederland, een ervaring rijker en de wilde haren kwijt, klaar om echt met hem verder te gaan. Dat ging anders.
S. en ik bleven contact houden, en ik bleef hevig verliefd. We zagen elkaar een aantal keer, en op een gegeven moment (ik kon de keuze niet maken) kwam het uit, en maakte mijn ex het uit. Die keuze was zo moeilijk omdat de ene jongen voor een vrij, avontuurlijk leven stond (waar ik wel van droomde), maar ook onzeker, de andere stond voor veiligheid en vertrouwdheid, en een beetje saai. Beide had zn voordelen en ik kon echt niet kiezen. Maar goed, die keuze is uiteindelijk (gelukkig) voor mij gemaakt.
Toch voelt het wel een beetje als vrijgezel zijn, aangezien we juist die dingetjes missen die je hebt als je een stel bent, samen naar een familiefeestje, af en toe samen wakker worden, elkaar kunnen opzoeken binnen een uur als je er zin in hebt, die regelmatige knuffels en kussen (en sex natuurlijk). Daarom ook dat ik het rouwproces na de verbroken relatie met mijn ex ook toch wel volledig heb ervaren. Plus nog het verdriet van iedere keer dat afscheid van mijn huidige vriend.
De eerste keer dat ik mijn vriend zag nadat het uit was gegaan met mijn ex (behalve die keer 3 dagen erna, toen was ik emotioneel totaal in de war, een soort van rare gevoelloosheid met soms een emotionele uitbarsting) was na 5 maanden, die tijd heb ik ook heel erg hard nodig gehad mijn vorige relatie te verwerken. En zelfs toen, had ik mijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt, en dat merkte ik ook in mijn contact met mijn vriend. Nog steeds zat mijn ex weleens in mijn hoofd en had ik het er moeilijk mee. We hadden ook een vrij intense relatie, we zagen elkaar erg veel. Dit heeft me ook geleerd dat ik maar blij moet zijn dat mijn nieuwe relatie op dit moment een lange-afstands relatie is, ik denk niet dat een nieuwe relatie die kort ontstaat na een oude (rebound) veel kans maakt, doordat de oude nog niet is verwerkt. Dat werkt gewoon niet.
Pas over een jaar of anderhalf kan ik misschien een jaar in het land van S. gaan wonen, zodat we de korte afstand relatie kunnen gaan uitproberen. Ik moet eerst afstuderen en wat geld sparen. Vaak heb ik het er moeilijk mee, ik ben gek op S. maar de onzekerheid vind ik erg. Ook twijfel ik weleens of hij wel genoeg van me houdt, ik kan het hem niet zomaar vragen (wil ik ook niet op msn of telefoon). Het zou een droom of een nachtmerrie kunnen worden, dat weet ik pas als we het gaan uitproberen.
Ik vraag me weleens af wat er zou zijn gebeurd als ik bij mijn ex nog steeds was. Hoe mijn leven dan zou zijn. Maar ik moet verder, het is zoals het is, en ik wil er het beste van maken. En wat zou het mooi zijn als het met S. zou lukken...
mensen die verliefd op anderen worden tijdens de relatie
pi_42930111
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

mensen die verliefd op anderen worden tijdens de relatie
alsof je dat volledig onder controle hebt.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:30:16 #118
92409 Twinky
Little star.
pi_42930835
Vanmiddag was T's zusje bij mij op school voor hetzelfde theaterproject als waarbij wij elkaar twee jaar geleden hebben leren kennen. het was erg leuk om haar te zien, maar ook wel moeilijk. Toch merkte ik dat ik hun (familie en huis enzo) meer miste dan T. Ben toch blij dat we geen contact hebben, want dat zou het toch een stuk moeilijker maken.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:48:08 #119
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42937698
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:04 schreef HiZ het volgende:

[..]

alsof je dat volledig onder controle hebt.
verliefd worden op een ander kan altijd tijdens een relatie, maar er daadwerkelijk ook iets mee doen is een ander.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:40:02 #120
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42939685
God, wat een zielig topic is dit toch!

Jammer alleen dat ik zelf er nu ook aan mag deelnemen. 4 jaar en 3 maanden lang een relatie gehad, moeilijke dingen meegemaakt, dingen die je uiteindelijk toch de das omdoen...

Verschrikkelijk, het gemis van je vriendin, o, nee, wacht, je ex.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:54:35 #121
160346 Mavro
Black & Red
pi_42940273
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:48 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

verliefd worden op een ander kan altijd tijdens een relatie, maar er daadwerkelijk ook iets mee doen is een ander.
Word. Wat nog erger is: als je weet dat je ex gelukkiger is met die ander dan met jou.
pi_42948285
Ik kom hier ook maar even mee lezen.

Sinds dit weekend, op de dag dat we één jaar samen waren, is het uit gegaan. De verliefdheid was weg van mijn kant, het voelde allemaal niet meer zo geweldig als in het begin. Echt slecht ging het niet, dus het is heel vreemd dat het nu ineens allemaal weg is. Maar ik had gewoon laatste tijd een raar gevoel en denk op één of andere manier dat dit beter is.

Vind het ontzettend kut om te zien dat ik haar er zoveel verdriet mee aan doe. Erg veel last van schuldgevoel dus. Buiten dat mis ik haar ook ontzettend en het ik vaak momenten dat ik denk dat dit een verkeerde beslissing is geweest.

Ik dacht dat het misschien even zou opluchten om er hier wat over te schrijven. Aangezien m'n vrienden alleen wat reageren in de trant van "Boeie, nu kun je rondneuken"

[ Bericht 24% gewijzigd door square. op 26-10-2006 12:25:01 ]
pi_42959995
Gister was het een maand uit, kom in de stad en ik zag haar fiets al geparkeerd staan. (ja die valt op met roze enzo)
Dus ik liep naar het cafe waar me vrienden waren, zat zij daar ook en ik schrok een beetje... zo'n donderslag door je lichaam... zij had het uitgemaakt maar het ergste is ik ben al met iemand naar bed geweest. Anyhoo, ik wil haar nog ontzettend en ben verliefd nog op haar. En durfde haar gewoon niet te begroeten. Uiteindelijk kwam ze wel even naar onze tafel, kusje gegeven en ze zo van hoe gaat het bla goed allebei. Ik loog niet, zij ook niet maar het was nog raar. Later op de avond ander cafe zaten we met zelfde groep, het voelde nog zo raar.... soms kijk ik dan even naar haar en volgens mij keek ze ook wel naar mij.

Gewoon nog een vreemd gevoel als we bij elkaar zijn, van druk of spanning... Het gedag zeggen was ook raar. (eerste keer dat we dat deden nadat het uit is)
Het voelt nog niet als vrienden, terwijl we dat wel willen zijn...

Vannacht droomde ik dat ik weer met haar zoende... een maand geleden, de dag voordat het uitging droomde ik dat ze was verdwenen en spoorloos was....
Moest er gister op de terugweg weer onwijs aandenke en hoe erg ik haar nog wil... vanochtend ook nog wel, gelukkig rest van de dag genoeg afleiding gehad.
Gewoon ups en downs heeft het nu voor mij.

[ Bericht 11% gewijzigd door HiddeRV op 26-10-2006 18:06:18 ]
pi_42966573
blegh,

zaterdag heb ik mn ex weer gezien op een feest, ze had wat gedronken en ik weet dat ze daar niet tegen kan (zij zelf ook) ze had ondertussen al iemand anders ontmoet die ze wel redelijk leuk vond, en dat wist ik, ze hadden enkel 3 keer afgesproken ofzo, maar verder nog niks gebeurt.

aangekomen op dat feest ging het allemaal prima, 1ste keer sinds 2 weken dat ik haar zeg en konden gewoon normaal praten, zij vermaakte zich, en ik ook wel. Later op de avond even met haar zitten praten over haar nieuwe "scharrel" en ons, boel dingen recht gepraat. ging weer naar binnen en tot mijn verbazing zag ik haar een kwartier later kotsen op de wc..., nah ik ben de kwaadste niet dus ik haar even over de rug gewreven en knuffel gegeven.. het ging wel weer ze had wat water op en we stonden nu buiten de wc. Ze kwam tegen me aan staan en begon me te zoenen, ik wou niet echt (en niet alleen omdat ze net had zitten kotsen..) maar kon moeilijk haar weg duwen omdat ik ook wat op had. Dus wij staan zoenen, ondertussen kreeg ik een belletje van 2 vrienden die weg wouden naar het volgende feest en waar ik bleef. Ik weg en gaf haar nog een zoen, we zouden later die week nog een keer afspreken om nuchter alles te bespreken.

Volgende feest was leuk, paar meiden gesproken en lekker zitten flirten (zoals ik dat vroeger in de relatie ook eigenlijk al deed) nog wat bier op en naar de stad. In de stad aangekomen discotheek in en lekker staan dansen. Op een gegeven moment kwamen 2 dames aan die erg geinterreseerd in mij waren, nog geen kwartier later stond ik met alle twee (tegelijk notabene) te zoenen... mijn weekend was spontaan uitgeroepen tot het raarste weekend allertijden

Die maandag op msn even met mijn ex zitten msnen (gezzelig hé...) en toen afgesproken dat ik vrijdag (morgen) zou langs komen, moest ook nog wat andere dingen repareren bij haar thuis...Prima niks mis mee. Ze is echter deze week alleen al 3x bij die nieuwe "vriend" van haar geweest en het begint me een beetje te irriteren door de jaloezie, ik kan niet meer normaal functioneren terwijl ik eigenlijk ook al 2 verschillende dates heb gehad (1tje bios ander hier gezzelig thuis etentje)

Ik heb het gevoel alof ik nu weer opnieuw verliefd ben geworden oid, ik mis haar, ik heb haar nodig ik begin zelfs wanhopig te worden... diep van binnen zegt er iets dat ik beter morgen niet naar haar toe kan gaan, maar ik wil zou graag, misschien... misschien wordt alles weer beter...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:16:04 #125
135490 Judah
Ondertiteling
pi_42977747
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
blegh,

zaterdag heb ik mn ex weer gezien op een feest, ze had wat gedronken en ik weet dat ze daar niet tegen kan (zij zelf ook) ze had ondertussen al iemand anders ontmoet die ze wel redelijk leuk vond, en dat wist ik, ze hadden enkel 3 keer afgesproken ofzo, maar verder nog niks gebeurt.

aangekomen op dat feest ging het allemaal prima, 1ste keer sinds 2 weken dat ik haar zeg en konden gewoon normaal praten, zij vermaakte zich, en ik ook wel. Later op de avond even met haar zitten praten over haar nieuwe "scharrel" en ons, boel dingen recht gepraat. ging weer naar binnen en tot mijn verbazing zag ik haar een kwartier later kotsen op de wc..., nah ik ben de kwaadste niet dus ik haar even over de rug gewreven en knuffel gegeven.. het ging wel weer ze had wat water op en we stonden nu buiten de wc. Ze kwam tegen me aan staan en begon me te zoenen, ik wou niet echt (en niet alleen omdat ze net had zitten kotsen..) maar kon moeilijk haar weg duwen omdat ik ook wat op had. Dus wij staan zoenen, ondertussen kreeg ik een belletje van 2 vrienden die weg wouden naar het volgende feest en waar ik bleef. Ik weg en gaf haar nog een zoen, we zouden later die week nog een keer afspreken om nuchter alles te bespreken.

Volgende feest was leuk, paar meiden gesproken en lekker zitten flirten (zoals ik dat vroeger in de relatie ook eigenlijk al deed) nog wat bier op en naar de stad. In de stad aangekomen discotheek in en lekker staan dansen. Op een gegeven moment kwamen 2 dames aan die erg geinterreseerd in mij waren, nog geen kwartier later stond ik met alle twee (tegelijk notabene) te zoenen... mijn weekend was spontaan uitgeroepen tot het raarste weekend allertijden

Die maandag op msn even met mijn ex zitten msnen (gezzelig hé...) en toen afgesproken dat ik vrijdag (morgen) zou langs komen, moest ook nog wat andere dingen repareren bij haar thuis...Prima niks mis mee. Ze is echter deze week alleen al 3x bij die nieuwe "vriend" van haar geweest en het begint me een beetje te irriteren door de jaloezie, ik kan niet meer normaal functioneren terwijl ik eigenlijk ook al 2 verschillende dates heb gehad (1tje bios ander hier gezzelig thuis etentje)

Ik heb het gevoel alof ik nu weer opnieuw verliefd ben geworden oid, ik mis haar, ik heb haar nodig ik begin zelfs wanhopig te worden... diep van binnen zegt er iets dat ik beter morgen niet naar haar toe kan gaan, maar ik wil zou graag, misschien... misschien wordt alles weer beter...
Heb je weinig aan, denk ik.
Ik weet niet precies hoe de breuk tussen jullie twee is ontstaan en hoe groot het probleem is, maar ik herken heel goed hoe jij je voelt. Voor mij werkte het beste om mijn ex compleet uit mijn leven te zetten. Uit het oog, uit het hart. Vooral als er derden in het spel zijn, want dat zal op ten duur toch alleen maar weer voor frictie zorgen. Maar goed, jij maakt uiteindelijk hier de keuzes. Ik zou, als ik jou was, in ieder geval heel erg nadenken of ik juist echt háár - om wie zij als persoon is - zou terugwillen, of dat ik juist de relatie - zoals die was - terug zou willen.

Bij de tweede optie zou ik als ik jou was nog even vrijgezel blijven en even heel goed over alles nadenken.
pi_42979495
Ik voel me helaas ook geroepen in dit topic te posten...

Twee dagen geleden is mijn relatie na bijna een jaar (zondag had een mooie dag moeten worden) uitgegaan. Het is een zeer intensieve relatie geweest, waarin we zeker de eerste 10 maanden bijna geen dag zonder elkaar zijn geweest. We hebben altijd bewust niet aan af en toe afstand nemen gedaan, omdat we vonden dat zolang het goed ging en we allebei bij elkaar wilden zijn, we er gewoon zo lang van moesten genieten als het kon. Er is een aantal dingen gebeurd tijdens de relatie die onze band alleen maar heeft versterkt en ook al heb ik nooit het idee gehad dat dit voor altijd zou zijn, is ze toch altijd ontzettend speciaal geweest voor mij. Als we bij elkaar waren ging alles automatisch, tot een week of 2 geleden.

Zo'n 2 maanden geleden was het eerste deukje al ontstaan, toen zij in een stressvolle periode opeens 'onzeker was over haar gevoelens'. Na een roerige week waarin ze veel heeft nagedacht en ik door een hel ben gegaan, was ze toch tot de conclusie gekomen dat ze met me verder wilde en sindsdien ging het weer als vanouds. Het was voor mij opvallend om te zien dat ondanks deze twijfel onze relatie gewoon weer verder ging alsof er niets was gebeurd. Maar sinds twee weken is het dus anders geworden. Daar waar ze normaal gesproken altijd verliefdheid uitstraalde wanneer ik haar zag, leek het nu opeens verdwenen. Ook gedroeg ze zich heel anders dan normaal, veel killer en afstandelijker en reageerde ze steeds vaker bot en zelfs beledigend op mij. Nou zit ze weer in een stressvolle periode (tentamens), maar ik merkte gelijk dat het anders was dan in andere stressperiodes. Het vuur was gewoon gedoofd.

Twee dagen geleden dan toch maar besloten dat de kogel door de kerk moest en dus heb ik haar gevraagd of ze nog wel verliefd op me was. 'Weet ik niet' was het antwoord en nadat we uren gepraat en gehuild hebben, zagen we uiteindelijk geen andere uitweg dan uit elkaar gaan. Zij had ook door dat ze zich anders gedroeg en ze wist niet goed waarom, maar dacht inderdaad dat ze niet meer verliefd op me was. Ze wilde me de twee weken voordat het uitging wel steeds blijven zien en bellen omdat ze hoopte dat het weer goed zou komen, maar dat gebeurde niet.

We houden nog wel van elkaar, maar we hebben allebei altijd zo iets gehad van: zo lang het leuk is, is het leuk'. Sommige vrienden van ons hebben dat altijd raar gevonden, maar het was onze visie en we stonden er allebei achter. Maar nu werkte het gewoon niet meer, het liep stroef ipv automatisch als we bij elkaar waren. En het duidelijkste teken was voor mij dus dat ik die verliefdheid niet meer kon zien bij haar. Het afscheid was ontzettend emotioneel (van 2 kanten), maar het is wel beter zo. De kans dat we elkaar zo ontzettend gaan missen, dat we weer bij elkaar terugkomen is aanwezig, maar dan zal het altijd van korte duur zijn. Het is gewoon over.

Het rare is dat ik nog helemaal niet ben ingestort. Ik heb altijd gedacht dat wanneer het uit zou gaan, ik helemaal kapot zou gaan en weken mijn bed niet meer uit zou komen. De laatste twee dagen zit het wel constant in mn hoofd, maar echte huilbuien heb ik nog niet gehad. Het lijkt wel of ik het nog niet besef en de klap zal ook heus nog wel komen. Ik mis vooral de kleine dingetjes, zoals nog even bellen voordat je gaat slapen. We hebben sinds het uit geen contact meer gehad en dat is eigenlijk wel goed, want ik weet dat het daar alleen maar erger van zou worden, maar toch...de drang om haar te bellen of te smsen is zo groot. Ik zit raar genoeg een beetje te wachten tot de klap komt, maar misschien komt ie wel helemaal niet en zat er blijkbaar al in mn hoofd dat het er aan zat te komen, dat het niet meer werkte en dat het maar beter is zo. Maar ik weet ook wel weer zeker eigenlijk dat wanneer ik haar zie en niet gewoon naar haar toe kan gaan en een kusje geven, het echt tot me doordringt en de klap alsnog zal komen.

Het is raar zo, het is net alsof er een stuk van mij is weggenomen, ik voel me leeg. Ze heeft in het jaar zo'n belangrijke rol in mijn leven gespeeld en nu is dat opeens weg. Ik heb er al veel over gepraat met vrienden en familie en dat helpt wel, maar toch begrijp ik maar niet waarom ik er zo koel onder blijf. Ik mis der, maar ik wil der ook niet terug. Eigenlijk is het een grote verwarde brei in mn hoofd en ik weet niet hoe ik het weer op orde kan krijgen.

Dit even opschrijven lucht wel op, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er mee wil. Net zo goed als dat ik momenteel eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:09:40 #127
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_42992311
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef cloudydays1 het volgende:
Ik voel me helaas ook geroepen in dit topic te posten...

Twee dagen geleden is mijn relatie na bijna een jaar (zondag had een mooie dag moeten worden) uitgegaan. Het is een zeer intensieve relatie geweest, waarin we zeker de eerste 10 maanden bijna geen dag zonder elkaar zijn geweest. We hebben altijd bewust niet aan af en toe afstand nemen gedaan, omdat we vonden dat zolang het goed ging en we allebei bij elkaar wilden zijn, we er gewoon zo lang van moesten genieten als het kon. Er is een aantal dingen gebeurd tijdens de relatie die onze band alleen maar heeft versterkt en ook al heb ik nooit het idee gehad dat dit voor altijd zou zijn, is ze toch altijd ontzettend speciaal geweest voor mij. Als we bij elkaar waren ging alles automatisch, tot een week of 2 geleden.

Zo'n 2 maanden geleden was het eerste deukje al ontstaan, toen zij in een stressvolle periode opeens 'onzeker was over haar gevoelens'. Na een roerige week waarin ze veel heeft nagedacht en ik door een hel ben gegaan, was ze toch tot de conclusie gekomen dat ze met me verder wilde en sindsdien ging het weer als vanouds. Het was voor mij opvallend om te zien dat ondanks deze twijfel onze relatie gewoon weer verder ging alsof er niets was gebeurd. Maar sinds twee weken is het dus anders geworden. Daar waar ze normaal gesproken altijd verliefdheid uitstraalde wanneer ik haar zag, leek het nu opeens verdwenen. Ook gedroeg ze zich heel anders dan normaal, veel killer en afstandelijker en reageerde ze steeds vaker bot en zelfs beledigend op mij. Nou zit ze weer in een stressvolle periode (tentamens), maar ik merkte gelijk dat het anders was dan in andere stressperiodes. Het vuur was gewoon gedoofd.

Twee dagen geleden dan toch maar besloten dat de kogel door de kerk moest en dus heb ik haar gevraagd of ze nog wel verliefd op me was. 'Weet ik niet' was het antwoord en nadat we uren gepraat en gehuild hebben, zagen we uiteindelijk geen andere uitweg dan uit elkaar gaan. Zij had ook door dat ze zich anders gedroeg en ze wist niet goed waarom, maar dacht inderdaad dat ze niet meer verliefd op me was. Ze wilde me de twee weken voordat het uitging wel steeds blijven zien en bellen omdat ze hoopte dat het weer goed zou komen, maar dat gebeurde niet.

We houden nog wel van elkaar, maar we hebben allebei altijd zo iets gehad van: zo lang het leuk is, is het leuk'. Sommige vrienden van ons hebben dat altijd raar gevonden, maar het was onze visie en we stonden er allebei achter. Maar nu werkte het gewoon niet meer, het liep stroef ipv automatisch als we bij elkaar waren. En het duidelijkste teken was voor mij dus dat ik die verliefdheid niet meer kon zien bij haar. Het afscheid was ontzettend emotioneel (van 2 kanten), maar het is wel beter zo. De kans dat we elkaar zo ontzettend gaan missen, dat we weer bij elkaar terugkomen is aanwezig, maar dan zal het altijd van korte duur zijn. Het is gewoon over.

Het rare is dat ik nog helemaal niet ben ingestort. Ik heb altijd gedacht dat wanneer het uit zou gaan, ik helemaal kapot zou gaan en weken mijn bed niet meer uit zou komen. De laatste twee dagen zit het wel constant in mn hoofd, maar echte huilbuien heb ik nog niet gehad. Het lijkt wel of ik het nog niet besef en de klap zal ook heus nog wel komen. Ik mis vooral de kleine dingetjes, zoals nog even bellen voordat je gaat slapen. We hebben sinds het uit geen contact meer gehad en dat is eigenlijk wel goed, want ik weet dat het daar alleen maar erger van zou worden, maar toch...de drang om haar te bellen of te smsen is zo groot. Ik zit raar genoeg een beetje te wachten tot de klap komt, maar misschien komt ie wel helemaal niet en zat er blijkbaar al in mn hoofd dat het er aan zat te komen, dat het niet meer werkte en dat het maar beter is zo. Maar ik weet ook wel weer zeker eigenlijk dat wanneer ik haar zie en niet gewoon naar haar toe kan gaan en een kusje geven, het echt tot me doordringt en de klap alsnog zal komen.

Het is raar zo, het is net alsof er een stuk van mij is weggenomen, ik voel me leeg. Ze heeft in het jaar zo'n belangrijke rol in mijn leven gespeeld en nu is dat opeens weg. Ik heb er al veel over gepraat met vrienden en familie en dat helpt wel, maar toch begrijp ik maar niet waarom ik er zo koel onder blijf. Ik mis der, maar ik wil der ook niet terug. Eigenlijk is het een grote verwarde brei in mn hoofd en ik weet niet hoe ik het weer op orde kan krijgen.

Dit even opschrijven lucht wel op, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er mee wil. Net zo goed als dat ik momenteel eigenlijk helemaal niet weet wat ik wil...
Ik heb dat ook wel man. 4 jaar een relatie, niet echt ingestort ofzo. Wel af en toe een brok in m'n keel en verdrietig. Maar ach, als je het dan ziet aankomen dan weet je het toch een beetje, misschien maak je dan onbewust toch op dat de klap wel zal komen. Je moet natuurlijk niet gaan wachten op de klap, probeer gewoon door te gaan en je merkt het wel als het even niet gaat. Vooral kerst of je verjaardag zal moeilijk worden.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:13:11 #128
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_42993690
Ik zat ff deze topic te lezen, en wil mijn verhaal ook ff kwijt.
Ik zat al behoorlijk met mezelf in de knoop, waarvoor ik al onder behandeling was van Parnassia.
En na een behoorlijk uit de hand gelopen ruzie (waar we beiden schuld aan hadden) heeft zij het uitgemaakt.
En daarna ben ik wel behoorlijk ingestort.
Ik heb dan ook nog het probleem dat mijn ex-vriendin bij dezelfde sociale werkplaats werkt als ik, alleen op een andere afdeling.
Dus ik zie mijn ex nog elke dag ook.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_43008186
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef square. het volgende:
Ik kom hier ook maar even mee lezen.

Sinds dit weekend, op de dag dat we één jaar samen waren, is het uit gegaan. De verliefdheid was weg van mijn kant, het voelde allemaal niet meer zo geweldig als in het begin. Echt slecht ging het niet, dus het is heel vreemd dat het nu ineens allemaal weg is. Maar ik had gewoon laatste tijd een raar gevoel en denk op één of andere manier dat dit beter is.

Vind het ontzettend kut om te zien dat ik haar er zoveel verdriet mee aan doe. Erg veel last van schuldgevoel dus. Buiten dat mis ik haar ook ontzettend en het ik vaak momenten dat ik denk dat dit een verkeerde beslissing is geweest.

Ik dacht dat het misschien even zou opluchten om er hier wat over te schrijven. Aangezien m'n vrienden alleen wat reageren in de trant van "Boeie, nu kun je rondneuken"
Exact hetzelfde bij mij, alleen heeft zij het uitgemaakt, ook 1 jaar een relatie en het gevoel bij haar kant was weg....best klote maarja ik merk aan mezelf dat ik haar nu na een week al niet meer zo erg mis dus dat zegt denk ik ook al genoeg
Make The Floor Burn!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:04:35 #130
92409 Twinky
Little star.
pi_43008539
oh, nu heb ik best een kutactie gedaan. zijn zusje was dus bij ons op school. Nou heeft T nog een boek van mij (ben ik een keer expres bij hem vergeten, men are from mars and women are from venus). Daar maakten we wel eens grapjes over van: 'nou moet je nog terugkomen om dat boek te halen.' Nu heb ik dus aan haar gevraagd of zij dat boek meegeeft met iemand die bij mij op school zit. ben benieuwd of ik iets van hem hoor..
pi_43009401
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:46 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Exact hetzelfde bij mij, alleen heeft zij het uitgemaakt, ook 1 jaar een relatie en het gevoel bij haar kant was weg....best klote maarja ik merk aan mezelf dat ik haar nu na een week al niet meer zo erg mis dus dat zegt denk ik ook al genoeg
zorg dat je haar de komende maand niet spreekt, anders kwam het bij mij allemaal in 1x terug en was ik weer terug bij af...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:10:13 #132
160346 Mavro
Black & Red
pi_43012432
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

zorg dat je haar de komende maand niet spreekt, anders kwam het bij mij allemaal in 1x terug en was ik weer terug bij af...
O_o. Het is nu bijna een week uit, en het gaat al iets beter met me. Gisteren gewoon gezellig op msn gekletst en afgesproken op 15 nov. (over 3 weken dus) om met een vriendin van mij en een paar gemeenschappelijke kennissen/vrienden in hun toko Nederland-Engeland te kijken. (Ja, ik hou van voetbal.) Maar als ik er dan over denk te zijn dan zeg jij dat er toch een grote kans is dat het weer helemaal mis gaat?
pi_43012759
nja mis, als je haar dan net vergeten bent, en het weer "beter" gaat heb je kans dat het in een keer terug komt en je al die moeite voor niks heb gedaan.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:28:00 #134
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_43014370
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:10 schreef Mavro het volgende:

[..]

O_o. Het is nu bijna een week uit, en het gaat al iets beter met me. Gisteren gewoon gezellig op msn gekletst en afgesproken op 15 nov. (over 3 weken dus) om met een vriendin van mij en een paar gemeenschappelijke kennissen/vrienden in hun toko Nederland-Engeland te kijken. (Ja, ik hou van voetbal.) Maar als ik er dan over denk te zijn dan zeg jij dat er toch een grote kans is dat het weer helemaal mis gaat?
Is voor iedereen anders natuurlijk. Je komt er eigenlijk pas achter als je haar weer ziet..
pi_43026350
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef gewoonte het volgende:

[..]

Is voor iedereen anders natuurlijk. Je komt er eigenlijk pas achter als je haar weer ziet..
ik denk het eerlijk gezegd ook. Als je bij ons kijkt heb je te maken met twee mensen die zich allebei nog niet echt vrij zien van de relatie en gemengde gevoelens hebben over wat nu. Behalve dan dat hij vaker vindt dat het uit moet zijn en ik dat alleen heb in relatie tot zijn huidige 'onbetrouwbaarheid'.

Wat ook wel opvallend was, was dat ik afgelopen vrijdag een volledig verslag te horen kreeg van wat ik allemaal had gedaan tijdens het uitgaan in een bar in Istanbul. Hij wist precies met wie ik er was geweest en wat er was gebeurd. En dat terwijl hij 1200 km verderop woont.
pi_43036531
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wat ook wel opvallend was, was dat ik afgelopen vrijdag een volledig verslag te horen kreeg van wat ik allemaal had gedaan tijdens het uitgaan in een bar in Istanbul. Hij wist precies met wie ik er was geweest en wat er was gebeurd. En dat terwijl hij 1200 km verderop woont.
klinkt alsof iemand jaloers is...

maar goed, ik begin het nu echt zat te worden dat ik bij alles wat ik doe verdrietig ben, ik schiet er heleemaaaaaal niks mee op. Ik haat dat gevoel nog meer dan dat ik het haat om weer single te zijn. Kon gister niet eens normaal functioneren op mijn werk, ik ga nu bezig voor school en als dat dan ook al niet lukt word ik echt helemaal gek en gaak een jaar op vakantie ofzo
pi_43063062
ik snap mezelf niet.

*had echt niet verwacht dat me verhaal zo lang zou worden*

1 oktober had ik 6 maanden met me (ex)vriendin gekregen.
Ik had voor haar gekookt , toetje gemaakt , ze had me een zelfgemaakte boek gegeven met 184 reden waarom ze van me houd. Het was echt zo gezellig.
de volgende dag was ze bij mij , en ik had ruzie gekregen met me ouders.
Ze vertelde me dat ik teveel bij haar was en daardoor me studie vergat.
Het sloeg hard in en uit het niets raakte ik van slag.
Ander half week was ik down. wou alleen in me bed liggen , niet eten , alleen slapen.
Ik kon ook niet naar school, alles trok me aan.
Had spijt van dingen van vroeger en ik dacht alleen aan , wat als ik de tijd kon terug draaien
3 dagen lang alleen huilen, ik dacht dat ik het uit moest maken.
Ik dacht dat ik twijfels had dus heb met haar gesproken. Het was echt alleen maar huilen van beide kanten.
Het deed me echt pijn om haar te zien huilen. maar het was ook mij schuld.
Ik zij steeds dat het wel uit moest en daarna nam ik me worden terug.
Uiteindelijk had ik besloten het niet uitmaken.
12 oktober , spraken we vervolgens met elkaar af
en het werd weer gezellig , me twijfels waren opeens weg(ik weet niet eens of ik twijfels had , had wel een slecht gevoel)

Het ging een tijdje goed , tot vorige week 22 oktober. Ik was uitgegaan met me vriendin en 2 van haar vriendinnen ik was eerder weggaan om 3 uur snachts. het was echt zo druk dat ik chagrijnig werd.
Dus ik zij tegen me vriendin dat ik haar de volgende dag wel zou spreken. 45 min naar huis lopen , boos ,geïrriteerd , chagrijnig. Onder weg naar huis wou ik haar echt knuffelen.
de volgende dag werd ik wakker met weer zo kut gevoel , angstig gevoel, zenuwen in me buik
en de eerste wat ik dacht was, niet weer.
Niet weer dezelfde gevoel als een maand geleden.
Ik voel me echt zo schuldig dat ik haar eerst liet huilen en die huilende blik zie ik steeds voor me. dat doet me echt pijn.
en het doet me ook pijn dat ik dingen weet van haar en haar ex samen.
Die ik achteraf gewoon niet wou horen ,ookal haat zij haar ex. ik kan gewoon niet vergeten dat zij het ook samen hebben gedaan , en dat hij haar gewoon gebruikt had.
en ik voelt me zo kut als dat weer in me hoofd op komt , boos dat ze samen ook hebben gedaan
boos dat hij haar gebruikt haar. Ik dacht dat ik minder voor haar zou voelen , dat ik haar alleen als me beste vriendin zie.

Ik begon weer te twijfelen. en had 27 oktober , vorige week vrijdag met der gesproken.
dat alles zo normaal voelde. die vlinders waren soort van weg.
Weer had ik het niet uitgemaakt , want ik wou voor deze relatie vechten.
ik belde haar later die avond op en ze maakte het uit, maar we zouden vrienden blijven.
en daar ben ik blij om want ik wil haar echt niet helemaal kwijt raken.

Ze is echt me zielsmaatje. aan de ene kant was ik opgelucht, maar aan de andere kant had ik spijt van alles , nu nog steeds haast direct dat ze het uitmaakte had ze spijt en zij ze of ik weer een relatie met der wil.
Ik kon geen ja zeggen maar ook geen nee.ik gaf geen antwoord.
Ik was bang dat ik ja zou zeggen en dat het vervolgens weer uit zou gaan.
de dag daarna was ik toch bij der huis geweest. want haar moeder was jarig.(zij wou dat ik kwam)
toen ik haar weer zag voelde ik me beter dan de dag ervoor toen het uitging.
Ik knuffelde haar ook meteen. Ze zij dat we gewoon goede vrienden zijn.
Maar uiteindelijk kuste we elkaar en was alles zoals eerst. Ze zij tegen mij of ik haar weer terug wou .En ik kon weer gaan antwoord geven. het kussen en knuffelen voelde zo goed met haar maar ik wist niet zeker of ik weer zou twijfelen als ik weer een relatie met haar zou hebben.
dus ik zij , kunnen we niet op vriendschap op nummer 1 zetten en ons relatie op nummer 2 en dan kijken hoe het gaat.
maar dat wou ze niet. en ze deed gelijk afstandelijk , ik kon haar niet aanraken en ze was heel kill tegen me.
Ze zij dat we alleen vrienden zijn. en het deed me echt zeer om dat te horen en te zien dat ze afstand van me nam. die dag was echt als een roller coaster. Want later die avond kuste we elkaar weer , en hielden we elkaar weer vast en dat voelde weer goed .

Ik bleef ook bij der slapen en toen ik wakker werd , had ik weer die zenuwen in me maag. toch deden we intieme dingen waar we later spijt van gekregen. Maar alles wat ik met haar doe voelt zo vertrouwt en ik heb zulke mooie herinneringen aan haar dat ik weer terug bij der wil.
Maar ik wil niet dat ik dan weer zou twijfelen of me weer slecht zou voelen.
Want dan zou het weer uitmaken en een 2e keer zou meer pijn doen voor haar en mij. en dan ben ik bang dat ons vriendschap ook daardoor kapot zou gaan.
ze is meer dan me vriendin ze is me zielsmaatje. Ik voelde me echt kut toen ik gister weer naar huis moest gaan. ik huilde direct toen ik uit haar huis was. misde haar direct.
Elke keer als ik aan haar denkt en de herinneringen die we samen hadden ga ik automatisch huilen en ga ik me kut voelen.ik zou ook niet willen weten dat ze met andere jongens zou dansen , zoenen , flirten. dat zou me echt zeer doen. als ik wou dat het uit zou gaan , waarom voel ik me dan kut en schuldig. ik wil echt nu bij der zijn. ik kan me huiswerk nie maken en heb al een achterstand van een maand
ik ga het dit jaar denk ik niet halen.
mischien was die kut gevoel gewoon dat ik zoveel werk en stress heb van me opleiding dat ik me slecht ging voelen en vervolgens een reden zocht waarom ik me kut voelde en bij haar uit kwam
misschien voel ik me door iets anders kut.

ik wil dat we een samen een toekomst kunnen hebben.
ik mis haar nu wel , maar deels ben ik ook opgelucht. maar ik wil der tergelijk ook weer terug.
ik mis iets , ik voel me leeg
pi_43064015
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef Davito het volgende:

....
Verhaal komt me zeer bekent voor, het beste is gewoon; move on.

Vandaag had ik zon gevoel, er is nog ZOVEEL anders waar voor je moeite kunt doen en plezier uit kunt halen. Dat kut en leeg voelen hoort erbij, je betekent zoveel voor elkaar en het enigste wat je kunt doen is elkaar kwetsen, bij alles wat je doet. Alles kwetst want het is niet meer zoals voorheen. Als ze bijvoorbeeld iets leuks gaat doen met iemand anders kwetst dat, want vroeger was jij dan mee.

Het enigste wat je kunt doen is poosje terugvallen op eventuele familie of vrienden, lekker uit huilen, andere dingen doen, afleiding zoeken.

En imo als je denkt dat je dit jaar niet gaat halen, doe er dan ook geen moeite meer voor, ga praten met je decaan en vraag of je een poos mag uitstellen of eventueel de helft van de vakken volgen (zodat je nog iets moet doen) want de stress die dat veroorzaakt is het in dit soort situaties niet waard en kan alleen maar voor meer ongeluk zorgen.

zo cheer up, ga iets doen wat je altijd al heb willen doen en nooit tijd voor had, does gek
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:21:13 #139
160346 Mavro
Black & Red
pi_43065850
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef gewoonte het volgende:

[..]

Hem. Ik ben de haar
Ik hoop echt dat het leuk wordt. Gewoon vrienden, samen bioscoopjes pakken en broodjes eten. Ik heb andere vrienden met wie ik dat ook doe en dat is ook altijd heel gezellig.
Zaterdagavond kreeg zn broer een baby en hij smst me gelijk. Is toch wel een goed teken toch? Dat hij vrienden wil blijven enzo? Het is nu een week geleden en het doet nog steeds een beetje pijn, maar ik kom er ook achter dat ik de leuke 'vrienden' dingen mis. Voetbal, lekker rondhangen, PES spelen op de playstation. Dat soort dingen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:34:26 #140
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_43066288
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef Mavro het volgende:

[..]

Hem. Ik ben de haar
...
Zaterdagavond kreeg zn broer een baby en hij smst me gelijk. Is toch wel een goed teken toch? Dat hij vrienden wil blijven enzo?
Sorry ik had bij de verkeerde gekeken om het geslacht te achterhalen
Ja vrienden blijven enzo, 5 dagen nadat het uit was gegaan heb ik mijn rijbewijs gehaald toen smste ik hem dan ook onder het mom van "vrienden" en vrienden melden dat aan elkaar. Anders lijkt het echt zo out of sight out of mind. Ik vind het zelf wel een goed teken iig.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 oktober 2006 @ 15:08:34 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_43067407
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef Davito het volgende:
blablabla
Firefox 2.0 heeft een ingebouwde spellingchecker.

Groetjes,

Krea.

p.s. Get a life.
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:12:12 #142
160346 Mavro
Black & Red
pi_43067526
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef gewoonte het volgende:

[..]

Sorry ik had bij de verkeerde gekeken om het geslacht te achterhalen
Ja vrienden blijven enzo, 5 dagen nadat het uit was gegaan heb ik mijn rijbewijs gehaald toen smste ik hem dan ook onder het mom van "vrienden" en vrienden melden dat aan elkaar. Anders lijkt het echt zo out of sight out of mind. Ik vind het zelf wel een goed teken iig.
Ja idd! Het is niet alsof diegene dood is ofzo. Bovendien woon hij in een huis samen met twee gasten die ik nog ken van de middelbare en ik en een vriendin van mij hebben daar nog steeds wel eens contact mee. Bovendien is zn broer echt relaxt en daar kun je lekker mee een sigaretje roken en je hart bij uitstorten of filosofisch lullen
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:47:56 #143
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43068749
quote:
Ja idd! Het is niet alsof diegene dood is ofzo.
En toch is dat vaak het slimste om te doen voor beide partijen.. als er 1 nog verliefd is iig....
pi_43068965
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef Xtinction het volgende:

[..]

En toch is dat vaak het slimste om te doen voor beide partijen.. als er 1 nog verliefd is iig....
juist, ik kan mijn ex voorlopig echt niet recht aankijken en zeggen of ze vrienden wil blijven, wants zelfs vrienden flikken het niet om iemand gewoon bij het grof vuil te zetten...
pi_43069043
Kga me ex vertelle hoe ik me voel binnenkort, als dat niet werkt weet ik al een ander meisje hahahaha.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:01:44 #146
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43069250
Ik heb nu al medelijden met dat ander meisje, maar ok
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:10:15 #147
160346 Mavro
Black & Red
pi_43069514
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Ik ken een jongen die een tijd op gek op mij is geweest. We zagen elkaar elke week maar ik had altijd duidelijk gemaakt dat het niks kon worden. Nu vroeg ik aan hem of hij spijt ervan had dat we contact hebben gehouden: Reactie was heel stellig 'echt niet!' Hij zei dat het vanzelf sleet en dat je er een leuke vriendschap aan over houd. Als het namelijk maar van 1 kant komt, wordt je verliefdheid ook niet 'gevoed' om het zo maar eens te zeggen. Bovendien moet je naar jezelf toe heel eerlijk zijn. Ik wil sowieso vrienden blijven, gezellig enzo.
Stel dat hij een nieuwe vriendin zou krijgen en ik zou daar niet tegen kunnen, of hij zou gemixte signalen in mijn richting sturen dan zou ik er met hem over praten en zeggen dat een vriendschap op die manier niet werkt.

@XTinction: ik ook
pi_43073778
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:01 schreef Xtinction het volgende:
Ik heb nu al medelijden met dat ander meisje, maar ok
Ik vind beiden denks leuk... whaha. Irritante is met me ex ken ik al alles en bij de ander niet.
Bij het nieuwe meisje weer alles leren kennen, wat ze leuk vind, haar ouders enzo. Dast enige waar ik altijd tegen opkijk in een relatie.
pi_43074719
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Ik vind beiden denks leuk... whaha. Irritante is met me ex ken ik al alles en bij de ander niet.
Bij het nieuwe meisje weer alles leren kennen, wat ze leuk vind, haar ouders enzo. Dast enige waar ik altijd tegen opkijk in een relatie.
ow dat lijkt me juist weer heerlijk, nieuwe gezichten en alles
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:03:08 #150
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43075582
Je moet gewoon afspreken om nog een laatste keer te neuken, en dan alles geven wat je hebt zodat je de komende tien jaar niet meer hoeft

jeweets,
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:40:59 #151
160346 Mavro
Black & Red
pi_43077149
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef NeoTribalist het volgende:
Je moet gewoon afspreken om nog een laatste keer te neuken, en dan alles geven wat je hebt zodat je de komende tien jaar niet meer hoeft

jeweets,
Haha.
Of zoals Ross & Rachel het noemen 'Bonusnight'
pi_43085057
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:

[..]

Haha.
bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mist
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:27:53 #153
160346 Mavro
Black & Red
pi_43085272
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

bonusnights maken het imo alleen maar lastiger, zelfde als dat je bijvoorbeeld wilt afvallen en niet mag snoepen... 1 snoepje en je weet weer wat je mist
Ja, dat is zeker waar. Ligt er ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan misschien?
pi_43085433
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Iemand dit ooit meegemaakt?
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:41:49 #155
160346 Mavro
Black & Red
pi_43085880
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Vallformosa het volgende:
Wie kan me helpen?
Vriendin heeft het pas uitgemaakt, en weet dat een ander meisje me heel leuk vind. Ik vind haar ook best leuk, maar om met haar aan te klooien is nu wel heel snel of niet?
Ze zegt dat ze me echt leuk vind.. maar als ik t nu maar even zn gang laat gaan krijg ik later misschien wel spijt van?
Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?
pi_43085885
quote:
Wie kan me helpen?
gezellig thee mee drinken kan nooit kwaad natuurlijk, kijk gewoon een beetje de kat uit de boom, is het een erg leuke meid ga er dan gewoon voor
pi_43086084
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Mavro het volgende:

[..]

Niet meegemaakt nee. Maarre, zie je het als een rebound girl of wil je gelijk weer serieus?
Ja in eerste instantie niet serieus, lijkt me niet echt mogelijk als het nog niet lang uit is. Maar wie weet, is niet uitgesloten
pi_43087793
Als het uit is moet je je ook gedragen alsof het uit is. En dat betekent dus ook open staan voor anderen. Zelfs al voelt het niet allemaal even geweldig, het helpt je wel bjij de realisatie dat het echt over is en door te gaan met je leven. Verwacht alleen niet te veel van die nieuwe situatie.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:57:28 #159
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43094370
Agreed met HiZ hier, als zij het heeft uitgemaakt is ze ws ook al verder in het verwerkingsproces dan jij. Het was haar keuze, en jij ben echt 100% vrij om te doen wat je wil...
pi_43099383
dus..
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43099723
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:40 schreef Mavro het volgende:

[..]

Haha.
En dan krijg je er iets heel moois voor terug!
pi_43099789
quote:
Wie kan me helpen?
Je kan er toch ook gewoon eens mee afspreken? Iets eten of iets drinken, wat kletsen. Je gewoon amuseren
Ik zou nog niet direct aan een relatie denken (als je dat natuurlijk nog niet zou zien zitten )

Wil je het wel en je bent ervan overtuigd dat het echt iets kan worden (no rebound-stuff) waarom niet?
pi_43107969
ThanX.. ben alleen bang wat anderen er van zeggen... zo van: heeft ie nu al een ander, vorige stelde zeker nix voor.
pi_43108072
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef Vallformosa het volgende:
ThanX.. ben alleen bang wat anderen er van zeggen... zo van: heeft ie nu al een ander, vorige stelde zeker nix voor.
De mensen die dat denken, zijn jouw echte vrienden niet en daar moet je je dus niets van aantrekken. Echte vrienden steunen jouw in zo'n beslissingen (ik zeg niet: alle beslissingen, maar toch zeker in deze ). Het belangrijkste is dat jij en jouw eventuele vriendin er kunnen mee leven.
pi_43109891
Mijn ex was de week nadat het officieel uit was alweer op stap met een jongen, deze hebben nu serieus wat. Dan heb ik wel zoiets van jezus dat is té snel, als je echter gewoon lekker leuke dingen gaat doen vind ik het niet meer dan gezond. Dat heb ik ook gedaan, gewoon lekker paar keer naar de bios, lekker uit gaan dat soort dingen.
pi_43110196
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef flappiewappie het volgende:
Mijn ex was de week nadat het officieel uit was alweer op stap met een jongen, deze hebben nu serieus wat. Dan heb ik wel zoiets van jezus dat is té snel, als je echter gewoon lekker leuke dingen gaat doen vind ik het niet meer dan gezond. Dat heb ik ook gedaan, gewoon lekker paar keer naar de bios, lekker uit gaan dat soort dingen.
Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:20:15 #167
160346 Mavro
Black & Red
pi_43114337
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niet noodzakelijk. Je weet toch niet hoe jouw ex tegenover heel de situatie en jullie relatie stond op het einde?
Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.
pi_43114735
Nou ik behoor er nu ook bijna bij. Me vriendin heeft aangegeven geen zin meer te hebben in de relatie. Ik heb een tijdje niet voor haar klaar gestaan zegt ze. Had haar rug niet. En nu na 16 maanden is het genoeg volgens haar, als een donderslag op heldere hemel.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:38:14 #169
160346 Mavro
Black & Red
pi_43115168
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou ik behoor er nu ook bijna bij. Me vriendin heeft aangegeven geen zin meer te hebben in de relatie. Ik heb een tijdje niet voor haar klaar gestaan zegt ze. Had haar rug niet. En nu na 16 maanden is het genoeg volgens haar, als een donderslag op heldere hemel.
Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?
pi_43115441
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:38 schreef Mavro het volgende:

[..]

Enne, ze geeft jou geen kans om er iets aan te doen?
Dat heb ik ook gezegd. Het is zogenaamd over en klaar. Het is nu te laat. ALtijd chill als je iemand de shit uithelpt en er altijd voor klaar staat om dan zo gedumpt te worden.
pi_43115462
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

het probleem is, dat weet ik wel. Ze hield nog van me, maar gewoon door gewenning ze wou eens wat anders kwam het op neer...

voelt kut kan ik je vertellen
pi_43115977
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef Mavro het volgende:

[..]

Nou ik snap het wel hoor. Je krijgt dan echt het gevoel dat je wel heel erg weinig voor iemand betekent hebt.
Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.

Ik heb het zelf meegemaakt. Ik heb gevochten voor mijn relatie, weken aan een stuk, aangegeven dat het niet meer ging, dat ik zo niet meer verder kon, dat ook hij iets moest doen voor onze relatie.
Toen ik het uitmaakte, had ik het uit elkaar gaan eigenlijk al volledig verwerkt. En daarom was het voor mij makkelijker om een nieuwe relatie te beginnen.

Elke persoon is uniek, elke situatie is uniek, elke relatie is uniek, dus is het heel moeilijk om een oordeel te vellen over een andermans relatie of het gedrag van een ander.

Dat was eigenlijk zo hetgeen ik wou zeggen.
pi_43118014
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, echt waar. Maar misschien was de relatie voor diegene die het uitgemaakt heeft al een tijdje zo goed als afgelopen.

Ik heb het zelf meegemaakt. Ik heb gevochten voor mijn relatie, weken aan een stuk, aangegeven dat het niet meer ging, dat ik zo niet meer verder kon, dat ook hij iets moest doen voor onze relatie.
Toen ik het uitmaakte, had ik het uit elkaar gaan eigenlijk al volledig verwerkt. En daarom was het voor mij makkelijker om een nieuwe relatie te beginnen.

Elke persoon is uniek, elke situatie is uniek, elke relatie is uniek, dus is het heel moeilijk om een oordeel te vellen over een andermans relatie of het gedrag van een ander.

Dat was eigenlijk zo hetgeen ik wou zeggen.
iszoooo.
Als je snel weer aan een andere relatie begint, wil dat niet zeggen dat de vorige relatie geen zak heeft voorgesteld en dat je ex 'makkelijk inwisselbaar' was. Soms lopen dingen gewoon net even anders. Verandert niks aan het verleden.
pi_43118242
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

iszoooo.
Als je snel weer aan een andere relatie begint, wil dat niet zeggen dat de vorige relatie geen zak heeft voorgesteld en dat je ex 'makkelijk inwisselbaar' was. Soms lopen dingen gewoon net even anders. Verandert niks aan het verleden.
Inderdaad, ik heb een relatie van een jaar stopgezet en ben zo goed als direct in een andere relatie gestapt. Maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik trots was op mezelf omdat ik het uitgemaakt heb of omdat ik direct erna een nieuwe relatie had Of dat ik het een makkelijke beslissing vond.

Ik ben blij dat toch iemand mij hier begrijpt in dit topic
pi_43128188
tuurlijk ik begrijp het wel, echter is het in mijn ogen veel gezonder om de eerste relatie in je eentje fatsoenlijk te verwerken, en dan pas verder te gaan met een ander. Dat is veel meer ook volgens de "regeltjes"...
pi_43129711
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef flappiewappie het volgende:
tuurlijk ik begrijp het wel, echter is het in mijn ogen veel gezonder om de eerste relatie in je eentje fatsoenlijk te verwerken, en dan pas verder te gaan met een ander. Dat is veel meer ook volgens de "regeltjes"...
Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?
pi_43130838
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar sinds wanneer zijn er daarvoor "regeltjes"?
Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.
Je hoeft je er niet gelijk helemaal volledig in te storten, doe het gewoon relaxed!
Maar de enige regel die er is is dat je ten alle tijden naar je eigen gevoel moet luisteren!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  woensdag 1 november 2006 @ 13:27:11 #178
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_43134720
Misschien is het ook handig om even verder te denken dan de datum waarop eindelijk eens uitgesproken is om het uit te maken.. Die beslissing neem je niet van de ene op de andere dag dus daar was de persoon mogelijk al weken en misschien al wel maanden mee bezig. Als die persoon dan een week nadat het die het uitgemaakt heeft een ander heeft... tja.. dat kan... hij/zij was immers al tijden niet meer verliefd
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 1 november 2006 @ 14:05:55 #179
160346 Mavro
Black & Red
pi_43136070
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:03 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Precies, er zijn geen regeltjes als het over gevoel gaat. Als jouw gevoel zegt dat je het een kans moet geven, moet je dat doen en absoluut niet aan de opmerkingen van de mensen om je heen denken.
Je hoeft je er niet gelijk helemaal volledig in te storten, doe het gewoon relaxed!
Maar de enige regel die er is is dat je ten alle tijden naar je eigen gevoel moet luisteren!
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat niet alleen om je eigen gevoel, als je nog even wacht getuigt dat gewoon van iets meer respect naar de ànder toe.

Bovendien: als je altijd, ten alle tijde naar je gevoel moest luisteren ipv naar je verstand zouden er denk ik nog meer domme beslissingen gemaakt worden dan normaal al het geval is op de wereld.
pi_43137136
Sorry maar die domme beslissingen worden gemaakt uit hebzucht... en zo zwaar moet je mijn verhaaltje niet doortrekken, dat gaat namelijk over de liefde, niet over het regeren van een land.

Dus jij zegt, dat als het uit is met je vriendje (of vriendinnetje) dat je even moet wachten voordat je iemand nieuws treft? uhm... kan jij dat inplannen dan?
Je doet die dingen niet bewust hoor. Tenminste dat lijkt me, en doe je dat wel.... dan was er al langer iets mis met je! haha

En wat nou als jij netjes afwacht (weken, maanden?? hoe lang eigenlijk) en je ex heeft ineens een ander??? Voel jij je ff lullig naar jezelf toe dan... nee als ik iets voel voor diegene, ga ik dat niet voor een ander op zij zetten.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:45:49 #181
160346 Mavro
Black & Red
pi_43137233
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef annelies80 het volgende:
Sorry maar die domme beslissingen worden gemaakt uit hebzucht... en zo zwaar moet je mijn verhaaltje niet doortrekken, dat gaat namelijk over de liefde, niet over het regeren van een land.

Dus jij zegt, dat als het uit is met je vriendje (of vriendinnetje) dat je even moet wachten voordat je iemand nieuws treft? uhm... kan jij dat inplannen dan?
Je doet die dingen niet bewust hoor. Tenminste dat lijkt me, en doe je dat wel.... dan was er al langer iets mis met je! haha

En wat nou als jij netjes afwacht (weken, maanden?? hoe lang eigenlijk) en je ex heeft ineens een ander??? Voel jij je ff lullig naar jezelf toe dan... nee als ik iets voel voor diegene, ga ik dat niet voor een ander op zij zetten.
Dat je iemand anders tegenkomt plan je natuurlijk niet in. Maar wat net iemand zei: na een week, dat vind ik op zich wel snel. Is voor iedereen anders natuurlijk. Het ligt er aan wat ik nog voor mn ex voel of ik het kan accepteren als hij snel een ander heeft. Maar na een week? Dat zou ik zelfs lullig vinden als ik hem met grote opluchting gedumpt had.
pi_43137500
Tuurlijk, dat zou ik ook zeer lullig vinden. Je kunt ook niet alle gevallen hetzelfde zien denk ik.
Kijk, gevoelsmatig... mjah... kan er veel gebeuren. Tuurlijk is het nooit je bedoeling en nooit de bedoeling van je ex (meestal dan) om zo snel alweer verder te gaan. (en ik denk ook dat de gevoelens er dan al eerder waren)

Magoed, normaal gesproken zit er wel een langere tijd tussen jah hahaha....

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken dat iemand me dat flikt...
pi_43138417
dat van X aantal tijd wachten tot je een nieuwe vriend(in) neemt is eerder suggestie dat je niet zomaar doet uit wraak ofzo of om die andere jaloers te maken die al wel een vriend(in) heeft.
waar je mss later spijt van zult hebben en ja'h als je net uit een relatie komt dan heb je meestal het gevoel dat je alleen bent en dan ben je juist kwetsbaar alé vrouwen dan. en dan kan een troostende persoon vlug eventjes de persoon zijn waar je op dat moment naar opzoek bent maar paar dagen later zul je dan opeens merken dat je een fout hebt gemaakt en dat je dan niet bij elkaar past ofzo.

en soms is het beter naar je verstand te luisteren naar je hart
en soms omgekeerd. mensen die passie zoeken denken niet na en volgen hun hart niet nadenkent aan de gevolgen.
pi_43138777
Dus een vrouw is dan kwetsbaar... een man niet??

Tuurlijk is het soms beter om naar je verstand te luisteren, maar in een emotionele toestand en typetjes die nogal gevoelig zijn aangelegd, krijg je dat niet aan het verstand gepraat hoor :-)

Maar je hebt gelijk. Het komt vaak voor dat als de relatie over is en je al snel een nieuw iemand hebt gevonden dat dit puur en alleen voor het afkickuh is. En meestal gaat dat ook nog wel de fout in jah.
pi_43138981
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef annelies80 het volgende:
Dus een vrouw is dan kwetsbaar... een man niet??

Tuurlijk is het soms beter om naar je verstand te luisteren, maar in een emotionele toestand en typetjes die nogal gevoelig zijn aangelegd, krijg je dat niet aan het verstand gepraat hoor :-)

Maar je hebt gelijk. Het komt vaak voor dat als de relatie over is en je al snel een nieuw iemand hebt gevonden dat dit puur en alleen voor het afkickuh is. En meestal gaat dat ook nog wel de fout in jah.
laten we een 'virtueel procent' plakken en zeggen dat meer dan 50% van de relatie's die verkeerd aflopen door mannen gebeurd dus dan is het terecht als ik zeg dat het meestal de vrouwen zijn die gekwetst zijn.
en mannen gaan daar anders mee om denk ik. wij gaan weg met vrienden ons gaan zat drinken terwijl vrouwen in hun bed liggen te wenen en naar depri liedjes luisteren die het verdriet nog erger maakt

btw hotmail ;-)
pi_43139442
hahaha... dus het is waar?????? MANNEN GAAN GELIJK DOOR ALS HET OVER IS????
Heb ik al die tijd TOCH GELIJK GEHAD??? :-))
2x slikken en weer doorgaan voor jullie? uhm.... gevoellig zei je he?? hihi

wat is er met hotmail?? ik wacht nog ergens op!!
pi_43139767
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef annelies80 het volgende:
hahaha... dus het is waar?????? MANNEN GAAN GELIJK DOOR ALS HET OVER IS????
Heb ik al die tijd TOCH GELIJK GEHAD??? :-))
2x slikken en weer doorgaan voor jullie? uhm.... gevoellig zei je he?? hihi

wat is er met hotmail?? ik wacht nog ergens op!!
nu moet je ook niet beginnen een sticker op al de mannen te plakken want nu overdrijf je toch wel.
als een meisje verdrietig is dan belt ze haar 'beste' vriendin op en hangen ze uren aan de lijn of komt die vriendin en babbelen ze uren. al een man verdrietig is dan zegt meestal een vriend van kom we gaan u beter maken en wat gaan zuipen.

daarom mss ook wel de uitdrukking: BE A MAN ;-)

ja check daar ;-)
pi_43140713
Nee dat doe ik ook niet, ik plak geen sticker op elke man, maar wel op 75% haha

Ja bij mij komen de hulptroepen aan en gaan we zielige films kijken, wraakacties bedenken die we toch nooit uit gaan voeren (fantaseren is ook nooit fout), muziek luisteren, stappen.
Vriendinnen blijven slapen terwijl vrienden proberen te voorkomen dat ik idd niet alle mannen als klootzakken zie.

Ik heb gecheckt... IK CHECK AL HEEL DE MIDDAG ... maar ik heb niets... niet op hotmail, niet op .be... misschien home?
pi_43140942
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef annelies80 het volgende:
Nee dat doe ik ook niet, ik plak geen sticker op elke man, maar wel op 75% haha

Ja bij mij komen de hulptroepen aan en gaan we zielige films kijken, wraakacties bedenken die we toch nooit uit gaan voeren (fantaseren is ook nooit fout), muziek luisteren, stappen.
Vriendinnen blijven slapen terwijl vrienden proberen te voorkomen dat ik idd niet alle mannen als klootzakken zie.
Ik heb gecheckt... IK CHECK AL HEEL DE MIDDAG ... maar ik heb niets... niet op hotmail, niet op .be... misschien home?
je vergeeft het volproppen met chips en snoepgoed

ja had naar hotmail gestuurd maar nu naar be
pi_43141148
Wie.... WIJ???????

Ja.... ben hem al aandachtig aan het lezen!!
pi_43141210
Ja t'is toch algemeen bekend dat vrouwen die verdrietig zijn altijd een vreetbui krijgen?
pi_43141484
Algemeen bekend dat vrouwen een vreetbui krijgen??

hahaha... WIE PLAKT ER NOU EEN STICKER OP WIE???? al is het maar een kleintje, magoed...!
pi_43141603
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef annelies80 het volgende:
Algemeen bekend dat vrouwen een vreetbui krijgen??

hahaha... WIE PLAKT ER NOU EEN STICKER OP WIE???? al is het maar een kleintje, magoed...!
ja je hoeft me geen gelijk te geven als anderen meelezen uit de virtuele poll zou toch blijken dat meer dan 50% van de vrouwen dat heeft

anyway ja'h da's toch een van de meeste gebruikte manieren om uw ex te verwerken
pi_43141959
Goh wat lief van je... maar wie zegt dat ik je zo persoonlijk gelijk ga geven???

Ja, het is de meest gebruikte manier die vrouwen gebruiken om te mogen eten, zonder schuldgevoel achteraf... hahaha
pi_43142334
* redboyonline geeft annelies een pluspunt :p
pi_43142554
hihi Dank je wel!!!!!

Check je mail.... check... check! haha
  woensdag 1 november 2006 @ 17:25:42 #197
160346 Mavro
Black & Red
pi_43143125
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef annelies80 het volgende:
Goh wat lief van je... maar wie zegt dat ik je zo persoonlijk gelijk ga geven???

Ja, het is de meest gebruikte manier die vrouwen gebruiken om te mogen eten, zonder schuldgevoel achteraf... hahaha
Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veel
pi_43143284
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ik eet nu anders al een week bijna niets. Rook wel ineens heel veel
na een week gaat dat wel over maar ja'h t'is omdat jij ook rookt mensen die niet roken zullen meer gaan eten.

laten me het héél crue zeggen je zoekt vervanging om iets in je mond te stoppen
mensen die stoppen met roken steken ook vanalles in hun mond.
pi_43144068
Mijn vorige relatie ging op 11 september uit en op 19 september was ik ineens smoorverliefd op een ander. Ik doe dingen graag in sneltreinvaart ja. Maar het voelt goed, het gaat goed en het is zeker geen rebound.

Regels zijn er niet, je moet doen wat goed voelt. Follow your heaaart ya know.
pi_43144148
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vorige relatie ging op 11 september uit en op 19 september was ik ineens smoorverliefd op een ander. Ik doe dingen graag in sneltreinvaart ja. Maar het voelt goed, het gaat goed en het is zeker geen rebound.

Regels zijn er niet, je moet doen wat goed voelt. Follow your heaaart ya know.
dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sex
je miste de aandacht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')