abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42692383
Ik heb nu zo iets stoms gedaan, ik zal ff de situatie omschrijven:

4 weken geleden is het uitgegaan met m'n toenmalige vriendin, we hadden een relatie van dik 2 jaar (niet niks dus). Maar het liep de laatste maanden gewoon niet, sja dan gaat het gewoon over.. Er waren geen gevoelens meer en de vonk was wel aardig gedoofd. Maargoed, dit is nog niet het ergste van allemaal!
Gisteravond had ik een feest, en daar heb ik in beschonken toestand met een vriendin van haar gezoend! En ik moest ook allemaal dingen aanhoren die m'n ex me nog nooit verteld had (zoals ooit eens geprobeerd te blowen, soms gewoon liegen tegen me etcetera).
Maar met haar vriendin te zoenen is al 1 fout ding, het andere is dat ik vanochtend een smsje wilde verzenden naar een maat van me omdat ik niet echt wist wat ik moest doen. Daar stond dus in dat ik met iemand anders had gezoend en dat ze loog en dat ze de schijt kon krijgen. Allemaal 'leuk en aardig', maar dat smsje verzond ik per ongeluk naar m'n ex . Ze heeft het smsje nog niet gehad omdat ze nu in het buitenland zit (hopelijk zet ze haar telefoon ook niet meer aan deze week zodat dat smsje niet aankomt!).

Maar wat moet ik nu doen?

Graag serieuze reacties aub.
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:47:08 #2
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_42692420
Jeetje, dat is kut. Maar zoals je zelf al zegt; ik zou er gewoon schijt aan hebben! Je hebt toch niets meer met haar te maken? Uit = uit. En oké, ze zal het misschien wel niet zo leuk vinden... who cares? Je bent nu eindelijk vrijgezellig en daar moet je ook van genieten!

Dus: heb 'r lekker schijt aan!
Dreams do come true
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:48:17 #3
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_42692440
Speel open kaart, Piet. Indien reactie, spui de waarheid, klaar
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_42692455
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:47 schreef Jenny_ het volgende:
Jeetje, dat is kut. Maar zoals je zelf al zegt; ik zou er gewoon schijt aan hebben! Je hebt toch niets meer met haar te maken? Uit = uit. En oké, ze zal het misschien wel niet zo leuk vinden... who cares? Je bent nu eindelijk vrijgezellig en daar moet je ook van genieten!

Dus: heb 'r lekker schijt aan!
Mja je hebt wel gelijk..
Maar we gingen proberen om vrienden met elkaar te blijven, maar ik denk dat ik dat wel kan vergeten.
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:51:33 #5
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_42692489
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:49 schreef Maxxieh het volgende:
Maar we gingen proberen om vrienden met elkaar te blijven, maar ik denk dat ik dat wel kan vergeten.
Vriend, wijze les 1: je kunt geen vrienden blijven met je ex.
Dreams do come true
pi_42692513
Stuur haar nog 100 sms-jes. Met een beetje geluk verwijdert ze ze allemaal -dus ook de eerste- zonder ze te lezen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_42692538
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:49 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Mja je hebt wel gelijk..
dat zeggen ze altijd en komt er nooit van
pi_42692630
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:55 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat zeggen ze altijd en komt er nooit van
Zeker nu niet na het smsje.. Maar misschien is het ook maar beter zo, ze hoort het nu meteen en niet via via.
pi_42692669
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Zeker nu niet na het smsje.. Maar misschien is het ook maar beter zo, ze hoort het nu meteen en niet via via.
daarom. stuur d'r anders nog een sms en vraag d'r om advies
pi_42692698
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:04 schreef snellejelle het volgende:

[..]

daarom. stuur d'r anders nog een sms en vraag d'r om advies
Dude!
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:09:20 #11
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_42692747
Waarom zijn het altijd dit soort sms-jes die "per ongeluk" aan de verkeerde persoon worden gestuurd.?
Heb van mijn leven nog nooit een sms aan de verkeerde persoon gestuurd
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_42692828
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Nightwulf het volgende:
Waarom zijn het altijd dit soort sms-jes die "per ongeluk" aan de verkeerde persoon worden gestuurd.?
Waarschijnlijk omdat ik toen aan haar dacht zeg maar.. Ik voelde me vanochtend ook zo ontzettend kut dat ik een soort van waas had.
pi_42692833
Jezelf gaan zitten opvreten dat helpt . Vooral mee door blijven gaan . Dude , just forget it en als ze er op terugkomt, het is toch de waarheid ? Waar ben je dan bang voor?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:17:14 #14
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_42692835
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Nightwulf het volgende:
Dan mag je je gelukkig prijzen! Is bij mij al zo vaak gebeurt, en meestal in beschonken toestand...
Dreams do come true
pi_42693019
Mja dat je zoent met een vriendin van je ex..is so not done..
Maar oke je bent weer vrijgezel..
En het is ook niet normaal van die vriendin van je ex dat ze direct begint te roddelen ..(leuke vriendin )en dan denk ik ook maar meteen ,wat was er waar ..van wat ze je vertelde!!

Maar ehm een smsje sturen over je ex aan je ex...dat is niet logisch want voor je hem verstuurt krijg je nog eens haar nummer ter bevestiging...maar oke

Als ze hem krijgt en ze neemt contact..zeg je gewoon hoe en wat..
Weet ze ook meteen wat voor leuke vriendinnen ze er op na houd.
Salsa Española
pi_42693076
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:51 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Vriend, wijze les 1: je kunt geen vrienden blijven met je ex.
Niet iedereen is of blijft rancuneus hoor.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:41:39 #17
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_42693245
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niet iedereen is of blijft rancuneus hoor.
Het meerendeel wel
Dreams do come true
pi_42693273
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:28 schreef Salsagirl het volgende:
Mja dat je zoent met een vriendin van je ex..is so not done..
Maar oke je bent weer vrijgezel..
En het is ook niet normaal van die vriendin van je ex dat ze direct begint te roddelen ..(leuke vriendin )en dan denk ik ook maar meteen ,wat was er waar ..van wat ze je vertelde!!
Ik weet dat het echt not done is, maarja ik kan het alleen maar op de alcohol afschuiven anders had ik het echt nooooit gedaan! Maar van dat blowen liet ze foto's zien, dus dat is wel degelijk waar.. Ik weet ook niet hoe we er op kwamen, maar m'n ex doet sowieso vreemd tegen haar vriendinnen. M'n ex zegt dan: "over 2 jaar ben ik hier weg, dan begin ik een nieuw leven (studeren) en dan maak ik nieuwe vriendinnen".. Echt heel bizar allemaal! Maar het lijkt er gewoon op dat ze haar oude vriendinnen heeft 'afgeschreven'.
quote:
Maar ehm een smsje sturen over je ex aan je ex...dat is niet logisch want voor je hem verstuurt krijg je nog eens haar nummer ter bevestiging...maar oke

Als ze hem krijgt en ze neemt contact..zeg je gewoon hoe en wat..
Weet ze ook meteen wat voor leuke vriendinnen ze er op na houd.
Ik klikte ook meteen door, dus eigenlijk zonder te kijken..
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:50:53 #19
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42693441
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:43 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb nu zo iets stoms gedaan, ik zal ff de situatie omschrijven:

4 weken geleden is het uitgegaan met m'n toenmalige vriendin, we hadden een relatie van dik 2 jaar (niet niks dus). Maar het liep de laatste maanden gewoon niet, sja dan gaat het gewoon over.. Er waren geen gevoelens meer en de vonk was wel aardig gedoofd. Maargoed, dit is nog niet het ergste van allemaal!
Gisteravond had ik een feest, en daar heb ik in beschonken toestand met een vriendin van haar gezoend! En ik moest ook allemaal dingen aanhoren die m'n ex me nog nooit verteld had (zoals ooit eens geprobeerd te blowen, soms gewoon liegen tegen me etcetera).
Maar met haar vriendin te zoenen is al 1 fout ding, het andere is dat ik vanochtend een smsje wilde verzenden naar een maat van me omdat ik niet echt wist wat ik moest doen. Daar stond dus in dat ik met iemand anders had gezoend en dat ze loog en dat ze de schijt kon krijgen. Allemaal 'leuk en aardig', maar dat smsje verzond ik per ongeluk naar m'n ex . Ze heeft het smsje nog niet gehad omdat ze nu in het buitenland zit (hopelijk zet ze haar telefoon ook niet meer aan deze week zodat dat smsje niet aankomt!).

Maar wat moet ik nu doen?

Graag serieuze reacties aub.
Wat vind je het stomste: Dat je gezoend hebt met die vriendin, of dat je die SMS verkeerd verstuurd hebt?
KISSSSSSSSSSS
pi_42693500
Dit is echt een geval van gemengde gevoelens/emoties. Zoiets als je schoonmoeder in de allernieuwste BMW een ravijn in zien rijden.

Suc6 TS. Ik kan je niet echt advies geven. Je zoent haar vriendin (is echt fout), maar zij roddelt over jouw ex (is ook echt fout) en je stuurt vervolgens een smsje naar je ex, die voor je vriend bedoeld was (je raad het al: is ook echt fout). Dude, volgens mij zit je goed fout.

Sterkte iig.
pi_42693562
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:50 schreef Fawn het volgende:

[..]

Wat vind je het stomste: Dat je gezoend hebt met die vriendin, of dat je die SMS verkeerd verstuurd hebt?
Beide, ik heb er gewoon spijt van dat ik met die vriendin heb gezoend, ook al betekent het niks.. Sowieso omdat ik m'n ex nog niet verwerkt heb (zal ook nog wel ff duren).

En het is (of iig ik vind dat) gewoon lullig tegenover m'n ex..
pi_42693846
Zou het uitgaan met m n vriendin hoef ik niet eens met 1 van dr vriendinnen te zoenen want die zijn stervenslelijk

dus ik zal niente nooit never in datzelfde parket komen te zitten

Daarbij who fucking cares man. Als dat wijf tijdens de relatie al niet eerlijk tegen jou was. Neuk die vriendin gewoon plat, je ex deserves it.
JOHNNY HEITINGA
pi_42693884
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:09 schreef Camplo het volgende:
Zou het uitgaan met m n vriendin hoef ik niet eens met 1 van dr vriendinnen te zoenen want die zijn stervenslelijk

dus ik zal niente nooit never in datzelfde parket komen te zitten
....
Salsa Española
pi_42694208
oei je speelt met vuur Camplo
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_42694262
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
oei je speelt met vuur Camplo
nee, hoor, Salsagirl doet loyaal voor de vorm, maar stiekem denkt ze "yes, ik ben de mooiste"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')