abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43144202
Dat denk je verkeerd.
pi_43144431
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat denk je verkeerd.
nee wat ik denk over jou klopt wel degelijk.
uw avatar bewijst dat en uw onderschrift bewijst dat en die site van je
pi_43144542
Gut wat een mensenkennis. Dus ik heb een avatar van Bettie Page en een weblog en meteen ben ik een hoer die op aandacht geilt en niet weet wat liefde is. En waar heb jij je diploma psychologie gekregen? Bij de Viva?

Kansloosje.
pi_43144665
Een psychologie diploma is daar niet voor nodig hoor
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43144801
Ik vind het bullshit.
pi_43144921
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Gut wat een mensenkennis. Dus ik heb een avatar van Bettie Page en een weblog en meteen ben ik een hoer die op aandacht geilt en niet weet wat liefde is. En waar heb jij je diploma psychologie gekregen? Bij de Viva?

Kansloosje.
geen woorden in m'n mond leggen dat ik niet heb gezegt.
jij kunt niet zonder aandacht dus daarom maar zo snel mogelijk op pad om nieuw iemand om die leegte te vullen maar we zien wel hoe lang het duurt voor je hier terug zult posten.
t'is dus duidelijk dat jij degene bent die een einde gemaakt heeft aan de relatie want anders zou je n iet zo doen alsof het je niks kon schelen. als je uit een deftige relatie komt dan word je niet 'smooverleifd' op een andere binnen 8 dagen.

je bent mss 22 maar je gedraagt je als iemand van 15 " lanterfanten met mijn loved ones."
pi_43145015
Nee, ik was niet de persoon die mijn vorige relatie verbrak. Je weet niks, oordeel dan ook niet zo makkelijk.
pi_43145313
als je niet wilt dat mensen oordelen, kun je misschien beter niet alle feiten overal posten over hoe je relatie uitging en hoe je aan deze kwam
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43145537
Als je in een relatie zit, waar liefde bij komt kijken... dan ben je niet binnen 8 dagen over iemand heen.
Tuurlijk kun je denken dat je op iemand verliefd bent, maar dat valt meer onder het... verliefd zijn op het verliefd zijn.
Dat is niet erg, je bent 22 en je zoekt nog naar van alles... damn... en blijf vooral even doorzoeken... geniet.
Maar voel je niet gelijk zo aangevallen als mensen je simpelweg vertellen dat echte liefde, niet binnen 8 dagen weg is. Het is wel zo namelijk.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  woensdag 1 november 2006 @ 18:33:40 #210
160346 Mavro
Black & Red
pi_43145564
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef redboyonline het volgende:

[..]

dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sex
je miste de aandacht...
Hoeft niet hoor. Misschien stond ze al eerder open voor een verliefdheid en ging het daarom zo snel. Als het uit is, is er geen belemmering meer om een nieuwe verliefdheid te onderdrukken.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_43145648
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Mavro het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Misschien stond ze al eerder open voor een verliefdheid en ging het daarom zo snel. Als het uit is, is er geen belemmering meer om een nieuwe verliefdheid te onderdrukken.
ja als dat zo was dan was ze ook niet eerlijk tegenover haar vriend en mss wel degelijk de reden waarom het nu gedaan is.

hoe zou jij reageren moest je te weten komen dat jou vriend openstaat voor de verleiding andere vrouwen?
juist ja...
pi_43145773
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee, ik was niet de persoon die mijn vorige relatie verbrak. Je weet niks, oordeel dan ook niet zo makkelijk.
Nou, ik vind 8 dagen ook wel erg snel, hoor

Als ik echt gek op iemand was, zélfs als dat niet wederzijds was, dan duurt het toch wel langer dan een week, hoor, omdat helemaal achter me te laten, laat staan een relatie van maanden of jaren.

Iedereen is anders, klopt, maar toch, een week is wel rete snel, en niet zo gek om te denken dat het een manier is om de pijn niet meer te voelen, je kan verliefdheid forceren soms bij jezelf.

Of de relatie was al sinds tijden niet leuk meer, kan ook.
Maar goed, als je nu echt happy bent weer, good for you
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43145853
Nou, als de liefde van mijn leven me na jaren dumpt, zou ik echt geen zin hebben in een andere vent, en zeker niet na een week

Maar hey wie weet, misschien is dit het wel en gaat het jaren duren.
pi_43146393
Ik vind het ook raar.
pi_43146620
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef dawg het volgende:
Ik vind het ook raar.
Zo.... nou... dat is er ook maar weer ff mooi uit!!
pi_43146805
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:05 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Nouja, ze is nogal aanwezig de laatste tijd. Eerst om te laten weten hoe kut ze zich voelde, en na een week het egengestelde. Dus, ja, raar.
pi_43146979
Ja, dingen kunnen raar lopen. Maar ik klaag niet, ik ben gelukkig.
pi_43146985
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:05 schreef annelies80 het volgende:

[..]

had ik toch gelijk?

@ Lotte geen zorgen binnen 60 dagen verwelkomen we je terug

check

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2006 19:15:20 ]
pi_43147115
Yep jij had gelijk jah!

check!!!
pi_43148855
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef redboyonline het volgende:

[..]

dan denk ik niet dat jij weet wat liefde is en dat je meer uit bent op sex
je miste de aandacht...
Hoe overdreven
Ik ga het dan maar in de groep gooien. Ik heb het uitgemaakt in de voormiddag en 's avonds had ik een nieuwe relatie. Niets te rebound. Ondertussen bijna drie maand gehuwd

Ik weet wat liefde is en ik was helemaal niet uit op seks en had geen tekort aan aandacht. Kwestie van het duidelijk te maken
pi_43149620
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hoe overdreven
Ik ga het dan maar in de groep gooien. Ik heb het uitgemaakt in de voormiddag en 's avonds had ik een nieuwe relatie. Niets te rebound. Ondertussen bijna drie maand gehuwd

Ik weet wat liefde is en ik was helemaal niet uit op seks en had geen tekort aan aandacht. Kwestie van het duidelijk te maken
er zijn uitzonderingen maar 9 kansen op 10 omt het neer op dat.

hoelang kennen jullie mekaar?
pi_43149671
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef redboyonline het volgende:

[..]

er zijn uitzonderingen maar 9 kansen op 10 omt het neer op dat.

hoelang kennen jullie mekaar?
We zijn 3.5 jaar samen
pi_43149779
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

We zijn 3.5 jaar samen
hoe groot schat je je kansen in dat als je 60 bent jullie nog altijd samen gelukkig getrouwt zijn?
  woensdag 1 november 2006 @ 20:23:52 #224
160346 Mavro
Black & Red
pi_43149785
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

We zijn 3.5 jaar samen
Maar had je het uitgemaakt omdat je met die ander een relatie wilde?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_43149911
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af jah!
pi_43149940
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef redboyonline het volgende:

[..]

hoe groot schat je je kansen in dat als je 60 bent jullie nog altijd samen gelukkig getrouwt zijn?
dat is voor niemand te schatten, wat een absurde vraag.
pi_43150010
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hoe overdreven

Whoa, dezelfde avond nog! Dat lukt mij dan weer niet.
pi_43150031
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef redboyonline het volgende:

[..]

Mag ik u eerst zeggen dat ik het een onzinnige vraag vind? Ik ben nu echt zeker, met mijn man wil ik oud worden, ik wil samen met hem een huisje hebben, een thuis maken en ik wil dat hij de vader wordt van mijn kinderen.

Binnen 35 jaar... dat is nog een heel eind. Onmogelijk om te zeggen hoe ik me dan ga voelen of wat ik dan ga denken. Maar dan moet niemand trouwen
Mijn ouders zijn na 27 jaar huwelijk gescheiden, mijn ma had ook nooit gedacht dat dit ging gebeuren.

Ik ben uit overtuiging getrouwd en hou van mijn man.

Kun jij trouwens nu ff zeggen hoe jij je binnen 35 jaar gaat voelen en hoe jij dan in de wereld zal staan?
pi_43150076
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Mavro het volgende:

[..]

ja, dus een probleem van aandachtstekort had ik niet
pi_43150086
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef milagro het volgende:

[..]

jawel de uitkomst is niet belangerijk, maar zo'n vraag zet je wel aan het denken.
pi_43150095
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Thx
pi_43150129
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef redboyonline het volgende:

[..]

jawel de uitkomst is niet belangerijk, maar zo'n vraag zet je wel aan het denken.
Ik heb over die vraag nagedacht vóór ik trouwde, zoals het hoort dus volgens mij
pi_43150146
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Whoa, dezelfde avond nog! Dat lukt mij dan weer niet.
Kijk, zo erg was het dus toch niet!?! hahaha

maar wie weet was ze al wel verliefd op diegene terwijl ze nog met die ander had.... ;-)
pi_43150330
Ik vond mijn huidige vriend tijdens mijn vorige relatie al leuk. Maar daar deed ik niks mee, want monogamie is hartstikke cool. Nou was het niet zo dat ik smoorverliefd op hem was, maar ik vond hem wel leuker dan normaal. Ik heb het er zelfs nog tijdens mijn toenmalige relatie over gehad, over kriebels voor anderen. Hij had het gehad, en ik zei dat dus. Verder niets meer mee gedaan, weggestopt, 't was toch useless.
Oh whatever, het hele verhaal staat in het verliefdheidstopic. Ik blijf niet bezig.

En nu verlaat ik dit topic, want ik heb hier geen fuck meer te zoeken en de meesten hier zijn toch verbitterde mensen met een gebroken hart. En daar hoor ik niet tussen.
pi_43150353
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Kijk, zo erg was het dus toch niet!?! hahaha

maar wie weet was ze al wel verliefd op diegene terwijl ze nog met die ander had.... ;-)
Zij weet dat
pi_43150420
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond mijn huidige vriend tijdens mijn vorige relatie al leuk. Maar daar deed ik niks mee, want monogamie is hartstikke cool. Nou was het niet zo dat ik smoorverliefd op hem was, maar ik vond hem wel leuker dan normaal. Ik heb het er zelfs nog tijdens mijn toenmalige relatie over gehad, over kriebels voor anderen. Hij had het gehad, en ik zei dat dus. Verder niets meer mee gedaan, weggestopt, 't was toch useless.
Oh whatever, het hele verhaal staat in het verliefdheidstopic. Ik blijf niet bezig.

En nu verlaat ik dit topic, want ik heb hier geen fuck meer te zoeken en de meesten hier zijn toch verbitterde mensen met een gebroken hart. En daar hoor ik niet tussen.
Een beetje dezelfde situatie als bij mij dus
En trek je maar niets aan van de reacties hier. Of weet je ook nog niet hoe je binnen35 jaar tegenover jouw vriend zult staan?
pi_43150554
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

En trek je maar niets aan van de reacties hier. Of weet je ook nog niet hoe je binnen35 jaar tegenover jouw vriend zult staan?
Laatste post hier dan;
Ja over 35 jaar heb ik 12 kinderen van hem en zijn we heel burgerlijk getrouwd en wonen we in een bungalow in Maastricht en rijden we rond in een Volvo en laat ik zo ongeveer NU onze Golden Retriever -genaamd Fluffy- uit.
pi_43150622
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Laatste post hier dan;
Ja over 35 jaar heb ik 12 kinderen van hem en zijn we heel burgerlijk getrouwd en wonen we in een bungalow in Maastricht en rijden we rond in een Volvo en laat ik zo ongeveer NU onze Golden Retriever -genaamd Fluffy- uit.
Ga je al stoppen bij 12?

En euh.. Fluffy vind ik een beetje een mietjesnaam voor een Golden Retriever, maar verder geen commentaar hoor
pi_43150869
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

je vind het allemaal mss wel grappig, maar we zien wel als de tijd komt dat jouw man jouw eens bedriegt en je dan aan de andere kant van het verhaal staat eens zien of je dan nog altijd die smile op je gezicht hebt staan.jij vind dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat je je vriendje bedriegt voor iemand anders. en maak me niet wijs dat die gevoelens van diezelfde dag waren en dat je niet op voorhand heb zitten flikflooien.ik hoop dan ook dat van je 3.5 jaar der al zeker 3 van samen woont en niet 3 maanden.verder wens ik u nog veel geluk ook al verdien je het niet.
pi_43151151
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:47 schreef redboyonline het volgende:

[..]

je vind het allemaal mss wel grappig, maar we zien wel als de tijd komt dat jouw man jouw eens bedriegt en je dan aan de andere kant van het verhaal staat eens zien of je dan nog altijd die smile op je gezicht hebt staan.jij vind dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat je je vriendje bedriegt voor iemand anders. en maak me niet wijs dat die gevoelens van diezelfde dag waren en dat je niet op voorhand heb zitten flikflooien.ik hoop dan ook dat van je 3.5 jaar der al zeker 3 van samen woont en niet 3 maanden.verder wens ik u nog veel geluk ook al verdien je het niet.
En waar heb ik in godsnaam zitten beweren dat ik mijn ex bedrogen heb?

En we wonen al meer dan 2 jaar samen, dus wat dat betreft, geen enkel probleem.

Je bent echt zwaar gefrustreerd... En als je zo verder doet, is het misschien beter dat je nog een tijdje alleen blijft. Je trekt conclusies die je niet moet trekken.
De gevoelens waren idd niet van dezelfde dag. En dat heb ik ook aangegeven bij mijn ex. Als hij het maar de normaalste zaak van de wereld vindt dat hij zich geen zorgen moet maken en dus ook niets moet doen voor mij (en dan spreek ik over het feit dat IK elke week 400km reed om hem te zien, dat IK heel de week aan het werk was en hij niet werkte, dat IK in het weekend nog moest gaan schilderen bij hem omdat hij dat te lastig vond tijdens de week, dat IK na de 200km die ik moest rijden nog eens naar Maastricht moest rijden om drugs terwijl IK uitgeput was en hij heel de dag (wat zeg ik: heel de week) was thuisgeweest, dat IK een bureaustoel achter mijn kop heb gekregen omdat hij geen weed had, dat IK uit bed ben geschopt geweest omdat hij geen drugs meer had, dat hij nog een hoop schulden heeft bij mij) dan zat hij idd met een probleem.

Vooraleer je zo jouw oordeel velt, zou je misschien beter eens navragen hoe de situatie precies was. Je denkt dat je een mens kent na 3 posts. Ik was inderdaad blij dat ik iemand ben tegengekomen die WEL respect had voor mij, die mij wel soigneerde zoals het hoort (het moment dat ik de eerste keer blijf slapen bij mijn nieuwe vriend en schrik omdat hij mij vasthoudt en hij dat normaal vindt, dan zegt dat volgens mij al genoeg). En verdorie, ik kan u zeggen dat ik geen minuut spijt heb gehad van mijn beslissing. Oh jawel, sorry, het spijt mij dat ik hem niet vroeger aan de deur heb gezet

En Lotte moet ik inderdaad gelijk geven, je bent het niet waard om nog woorden aan vuil te maken want je denkt dat jij het slachtoffer van alle miserie in de wereld bent en kan geen begrip opbrengen voor de situatie van een ander. En als je de situatie niet kent, dan veronderstel je maar dat je ze tot in de puntjes kent.
pi_43151309
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

En waar heb ik in godsnaam zitten beweren dat ik mijn ex bedrogen heb?

En we wonen al meer dan 2 jaar samen, dus wat dat betreft, geen enkel probleem.

Je bent echt zwaar gefrustreerd... En als je zo verder doet, is het misschien beter dat je nog een tijdje alleen blijft. Je trekt conclusies die je niet moet trekken.
De gevoelens waren idd niet van dezelfde dag. En dat heb ik ook aangegeven bij mijn ex. Als hij het maar de normaalste zaak van de wereld vindt dat hij zich geen zorgen moet maken en dus ook niets moet doen voor mij (en dan spreek ik over het feit dat IK elke week 400km reed om hem te zien, dat IK heel de week aan het werk was en hij niet werkte, dat IK in het weekend nog moest gaan schilderen bij hem omdat hij dat te lastig vond tijdens de week, dat IK na de 200km die ik moest rijden nog eens naar Maastricht moest rijden om drugs terwijl IK uitgeput was en hij heel de dag (wat zeg ik: heel de week) was thuisgeweest, dat IK een bureaustoel achter mijn kop heb gekregen omdat hij geen weed had, dat IK uit bed ben geschopt geweest omdat hij geen drugs meer had, dat hij nog een hoop schulden heeft bij mij) dan zat hij idd met een probleem.

Vooraleer je zo jouw oordeel velt, zou je misschien beter eens navragen hoe de situatie precies was. Je denkt dat je een mens kent na 3 posts. Ik was inderdaad blij dat ik iemand ben tegengekomen die WEL respect had voor mij, die mij wel soigneerde zoals het hoort (het moment dat ik de eerste keer blijf slapen bij mijn nieuwe vriend en schrik omdat hij mij vasthoudt en hij dat normaal vindt, dan zegt dat volgens mij al genoeg). En verdorie, ik kan u zeggen dat ik geen minuut spijt heb gehad van mijn beslissing. Oh jawel, sorry, het spijt mij dat ik hem niet vroeger aan de deur heb gezet

En Lotte moet ik inderdaad gelijk geven, je bent het niet waard om nog woorden aan vuil te maken want je denkt dat jij het slachtoffer van alle miserie in de wereld bent en kan geen begrip opbrengen voor de situatie van een ander. En als je de situatie niet kent, dan veronderstel je maar dat je ze tot in de puntjes kent.
ja ok na het verhaal gehoord te hebben kan ik je wel gelijk geven maar dan vind ik dat je veel vroeger een punt achter de relatie had kunnen zetten.
bedoel als iemand een stoel naar je hoofd gooit dan is dat duidelijk een teken dat het geen goeie relatie is.
pi_43151498
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef redboyonline het volgende:

[..]

ja ok na het verhaal gehoord te hebben kan ik je wel gelijk geven maar dan vind ik dat je veel vroeger een punt achter de relatie had kunnen zetten.
bedoel als iemand een stoel naar je hoofd gooit dan is dat duidelijk een teken dat het geen goeie relatie is.
Ik was jong, het was mijn eerste relatie, ik dacht (verklaar me maar gek) dat het normaal was (oke die stoel niet, maar wel het alleen gaan slapen, of kwaad worden als hij niet klaarkwam tijdens de seks, ...). Ik kan u zeggen dat het heel frustrerend is als je na 200km rijden een bureaustoel achter je kop krijgt en terug naar huis wil, maar weet dat je niet meer veilig zal thuis geraken.

Mijn hoofdpijn die maanden geduurd heeft, was ook opeens opgelost toen ik een punt achter die relatie had gezet.

En toegegeven: ik had schrik om het uit te maken, niet om alleen te blijven, maar schrik van hem. Ik was toen ik het uitmaakte 22 jaar, dus maakte mij geen zorgen om alleen te zijn, maar ik durfde de stap niet zetten. Mijn man heeft mij idd mijn ogen doen openen, maar hij heeft mij nooit proberen te dwingen. Dat wou hij ook niet, ik moest zelf de beslissing nemen, maar na heel veel gesprekken, heb ik inderdaad de moed gekregen om het uit te maken. En jah, dan groei je ondertussen naar elkaar toe... Menselijk hoor denk ik
pi_43151666
En dat bewijst dan ook maar eens voor de buitenwereld dat het heel moeilijk is om een oordeel te vellen over het feit dat een relatie opeens stopt of dat iemand heel vlug een andere relatie heeft. Je kent nooit de hele situatie en dan ben je er zo snel bij met je oordeel en het kan soms zo verkeerd zijn.

ik heb trouwens opzettelijk niet heel het verhaal verteld in het begin om de reacties hier af te wachten...

En heel raar misschien, maar mijn ex is er dus nog altijd van overtuigd dat hij mij goed behandeld heeft (dat weet ik van een aantal van zijn vrienden die mij al maanden verwittigd hadden dat dit zo toch niet verder kon, en als ZIJN vrienden het al zeggen, dan betekent dat toch ook iets denk ik )
pi_43151990
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef redboyonline het volgende:

[..]

jou misschien, ja, moet een compleet nieuwe ervaring zijn voor je, vertel eens hoe voelt dat nu?

en Leonieke en B.Lotte, ga ajb geen verantwoording afleggen hier, niet aan mij, niet aan de denker hierboven, aan niemand niet.

Als je happy bent, ben je happy en dat is alleen maar fijn
pi_43152073
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:14 schreef milagro het volgende:

[..]

jou misschien, ja, moet een compleet nieuwe ervaring zijn voor je, vertel eens hoe voelt dat nu?

en Leonieke en B.Lotte, ga ajb geen verantwoording afleggen hier, niet aan mij, niet aan de denker hierboven, aan niemand niet.

Als je happy bent, ben je happy en dat is alleen maar fijn
Je kent me he, milagro, ik probeer me altijd te verantwoorden (of ik denk toch dat je mij op die manier kent van hier op het forum )
pi_43152101
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
En dat bewijst dan ook maar eens voor de buitenwereld dat het heel moeilijk is om een oordeel te vellen over het feit dat een relatie opeens stopt of dat iemand heel vlug een andere relatie heeft. Je kent nooit de hele situatie en dan ben je er zo snel bij met je oordeel en het kan soms zo verkeerd zijn.

ik heb trouwens opzettelijk niet heel het verhaal verteld in het begin om de reacties hier af te wachten...

En heel raar misschien, maar mijn ex is er dus nog altijd van overtuigd dat hij mij goed behandeld heeft (dat weet ik van een aantal van zijn vrienden die mij al maanden verwittigd hadden dat dit zo toch niet verder kon, en als ZIJN vrienden het al zeggen, dan betekent dat toch ook iets denk ik )
mja je moet het ook begrijpen langs onze kant dat het ook niet echt normaal is van 8 dagen of nog dezelfde dag na een relatie direct een nieuwe te beginnen.dit is nu echt wel een extreem geval. en volgende keer als je met zoiets zit dan vraag je dat aan iedereen en als de meerderheid zegt van het zit niet goed dan is het waarschijnlijk ook zo. en da's soms ook de fout dat sommige mensen maken. ze vragen raad bij andere mensen maar vergeten dan heel het verhaal te vertellen waardoor het antwoord anders kan uitvallen.en wat jouw ex vriendje betreft die weet waarschijnlijk niet beter.bedoel iemand die drugs nodig heeft om zich goed te voelen dan zegt dat toch wel iets.
pi_43152342
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:16 schreef redboyonline het volgende:

[..]

mja je moet het ook begrijpen langs onze kant dat het ook niet echt normaal is van 8 dagen of nog dezelfde dag na een relatie direct een nieuwe te beginnen.dit is nu echt wel een extreem geval.
Het is moeilijk om te zeggen wat normaal is en wat niet als het om gevoelens gaat (maar dat je het idd niet in 99% van de situaties gaat tegenkomen, dat kan ik wel toegeven ja )
quote:
en volgende keer als je met zoiets zit dan vraag je dat aan iedereen en als de meerderheid zegt van het zit niet goed dan is het waarschijnlijk ook zo. en da's soms ook de fout dat sommige mensen maken. ze vragen raad bij andere mensen maar vergeten dan heel het verhaal te vertellen waardoor het antwoord anders kan uitvallen.
Moet je de grootste grap eens weten? Heel veel mensen hebben mij voor hem gewaarschuwd.. maar ja, liefde maakt blind zeggen ze soms. Mijn man is eigenlijk de enige die mijn ogen heeft kunnen doen opengaan.
En wat dat flikflooien betreft, ik heb mijn man via internet leren kennen, dus veel geflikflooi kon er al niet bijkomen
quote:
en wat jouw ex vriendje betreft die weet waarschijnlijk niet beter.bedoel iemand die drugs nodig heeft om zich goed te voelen dan zegt dat toch wel iets.
Ik ben ondertussen veel minder naïef geworden en heb een hoop ervaring opgedaan Kwestie van heel de situatie positief te bekijken
pi_43152635
dus je ziet ook wel dat ik niet onredelijk ben en een doemdenker ben.
en durf ook wel toegeven wanneer ik fout ben.maarals je het hele verhaal niet had verteld dan was ik waarschijnlijk bij m'n oude standpunt gebleven.wat nu onterecht blijkt.
k'zou zeggen ga wat samen tv kijken want je zit al zo lang achter de computer
pi_43152739
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je kent me he, milagro, ik probeer me altijd te verantwoorden (of ik denk toch dat je mij op die manier kent van hier op het forum )
ah ja, zeker, en niet doen dus

het scheelt ook wel of je verlaat, of verlaten wordt.
maar dan nog, al word je verlaten, ik denk dat iedereen een week of wat kort vind, ook degene die het overkomt, maar ja, om dan maar niet te voelen wat je voelt omdat het niet kies is, of niet betrouwbaar zou zijn dat gevoel?
en al zou het niet betrouwbaar zijn, als je je er beter door voelt, waarom niet, als het helpt waarom niet, een rouwperiode is niet voor iedereen nodig, de een verwerkt het zus, de ander verwerkt het zo.

ik doe meestal zus
pi_43152889
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef redboyonline het volgende:
dus je ziet ook wel dat ik niet onredelijk ben en een doemdenker ben.
en durf ook wel toegeven wanneer ik fout ben.maarals je het hele verhaal niet had verteld dan was ik waarschijnlijk bij m'n oude standpunt gebleven.wat nu onterecht blijkt.
k'zou zeggen ga wat samen tv kijken want je zit al zo lang achter de computer
Ik heb mijn man voor een week moeten verlaten (ik heb verlof, hij moet werken, ik moest maandag naar een begrafenis bij mij thuis (100km verder) en vandaag op familiebezoek, dus ik zie hem pas vrijdagavond terug als hij naar mij komt na zijn werk ) dus nu moet ik wel computeren als ik met hem wil praten (net zoals vroeger dus )
pi_43153159
Mij lijkt het in ieder geval raar om meteen door te gaan met een andere (vooral bij een langere relatie) omdat je dan in mijn ogen ELKE dag er nog mee geconfronteerd wordt, omdat je de dan volgens mij de hele dag loopt te vergelijken (kan ik niet over oordelen heb ik zelf namelijk nog nooit mee gemaakt) . Wat ik trouwens erg belangrijk heb gevonden afgelopen weken is dat ik me zelfkennis met misschien wel 100% heb opgekrikt...

En natuurlijk als die gene waarmee je dan doorgaat weg is, je als het ware 2 relaties in 1x moet verwerken, en je kans hebt een soort van relatie verslaving.
pi_43153165
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef milagro het volgende:

[..]

ah ja, zeker, en niet doen dus
quote:
het scheelt ook wel of je verlaat, of verlaten wordt.
Inderdaad, ik kan me trouwens perfect voorstellen dat mijn ex het allemaal niet zo plezant vond hoor. Hij was er trouwens van overtuigd dat ik hem nooit ging durven verlaten (hij was ook 9 jaar ouder dan ik )
quote:
maar dan nog, al word je verlaten, ik denk dat iedereen een week of wat kort vind, ook degene die het overkomt, maar ja, om dan maar niet te voelen wat je voelt omdat het niet kies is, of niet betrouwbaar zou zijn dat gevoel?
en al zou het niet betrouwbaar zijn, als je je er beter door voelt, waarom niet, als het helpt waarom niet, een rouwperiode is niet voor iedereen nodig, de een verwerkt het zus, de ander verwerkt het zo.

ik doe meestal zus
Je verwoordt het heel goed Zoals ik al ergens zei: er zijn hier echt geen regeltjes voor en die gevoelens heeft een mens gewoon niet altijd onder controle.
pi_43153822
leonieke bedankt voor de leuke babbel ben blij dat dit uitgepraat is.
ik ga nu even wat tv kijken. ik kom mss nog wel ees af en toe piepen.
pi_43154043
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef redboyonline het volgende:
leonieke bedankt voor de leuke babbel ben blij dat dit uitgepraat is.
Idem hier
quote:
ik ga nu even wat tv kijken. ik kom mss nog wel ees af en toe piepen.
Same here (ale, wat dat tv kijken betreft, dat doe ik al heel de avond... Wifi is toch soms )
pi_43154149
ik heb pc op mijn kamer en ik kijk tv via de pc. CSI miami is hier bezig
pi_43156532
hmmm ok hier ben ik weer zoals jullie allemaal hadden vernomen was mijn relatie een aantal maanden geleden uitgegaan...
ondertussen heb ik haar een poosje terug alweer eens flink de waarheid verteld over haar persoonlijkheid en dat heeft haar toen flink aan het huilen gemaakt...
overigens heb ik ondertussen weer contact met haar..
zo ook gisteren... ik gaf maandag namelijk aan dat ik haar ontzettend erg miste en zij wist dat ik gisteren vrij zou wezen.
en bood ze aan of ik haar wou helpen in de winkel waar zij tijdelijk de verantwoordelijkheid over heeft aangezien haar baas op vakantie is...
haar moeder zou niet thuis wezen vermelde ze er nog bij...dus mijn plan was om voor haar te gaan koken.
eenmaal aangekomen in de winkel heb ik haar geholpen door een beetje op te letten of er niets gestolen werd in de winkel (wat nog weleens gebeurd).
heb ik een beetje met haar kunnen praten en uiteindelijk werdt er min of meer uitgedaagd...
ze vertelde dat haar moeder toch wel thuis zou zijn omdat de afspraak die zij had niet meer door ging.
geen punt want ook met haar moeder kan ik nog prima overweg dit betekend echter wel dat ik niet meer hoefde te koken.
Ik ben om half 6 de winkel uitgegaan om nog even wat bonbons te halen en andere boodschappen.
omstreeks half 7 kwam zij thuis en hebben we wat gegeten en een filmpje gekeken.
ik weet echter helemaal niet meer wat ik met de situatie aan moet aangezien ik nog steeds gevoelens heeft waarvan zij afweet.
en zij ook wel bepaalde signalen (mischien onbewust) afgeeft....
life is like a present you never know what is in it
pi_43156936
Erover beginnen tegen haar? Duidelijkheid vragen?
Of is er een reden waardoor je het niet bespreekbaar kunt maken?
pi_43157211
jah er is min of meer een reden dat ik het niet bespreekbaar durf te maken.
1. ze is best wel opvliegend vooral als ik over dit onderwerp begin.
2. we hadden beiden toch wel aangegeven een paar weken geleden dat we toch ook aan ons eigen moeten werken.
dit zijn de hoofd redenen waarom ik er niet over begin.
pi_43157333
Nou ja, 'de mijne' belde dus net alleen om te zeggen dat ie van me hield en dat hij me bedankte dat ik toch nog in zijn leven was.
pi_43157532
Brr, het begint ook steeds meer aan mij te knagen.. Elke keer weer aan haar denken en zo, ik word daar echt gek van! Ik probeer haar nog wel te bereiken, maar ze reageert niet op mijn mailtjes. Ik durf haar nog niet te bellen, denk toch dat dat 'uit de hand' loopt.. Ze heeft nog wel een aantal dingetjes van mij bij haar thuis liggen die ik graag terug wil (nee geen cadeaus die ik aan haar heb gegeven, maar gewoon mijn dingen). Ik weet echt niet wat ik moet doen, het laten rusten en ze later ophalen of binnenkort ophalen..
pi_43157592
1. uhm... okay... maar dat hoeft je niet tegen te houden. Zij geeft naar jou zeggen ook hints weg aan jou.... sorry, maar als dat onduidelijk is voor de een of de ander... moet daar over kunnen worden gepraat, als dat al niet meer kan.

2. Uhm... aangeven wil nog geen garantie geven dat dat ook van beide kanten gaat lukken. Er kan dus op worden teruggekomen. Het is geen contract wat je ondertekend, het gaat om gevoel.

Als zij iets om jou geeft staat zij open voor hetgeen wat jou dwarszit, ook al gaat dit over jou en haar. (juist als dit om jou en haar gaat)
Het moet niet zo zijn, dat jij niets zegt omdat zij dat liever niet wilt... nee je moet wel van beide begrip voor elkaar kunnen tonen, en i.i.g. naar elkaar kunnen luisteren.
Als zij dat niet wilt, prima, maar dan moet ze duidelijk zeggen wat ze wilt, en verder ook geen hints geven in andere richting.

Als zij duidelijk weer aangeeft dat ze het er niet meer over wilt hebben... zou ik toch proberen om er een punt achter te zetten voor jezelf. Ze weet dan hoe jij over de dingen denkt... dus komt zij wel naar jou.
pi_43157598
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:27 schreef Maxxieh het volgende:
Brr, het begint ook steeds meer aan mij te knagen.. Elke keer weer aan haar denken en zo, ik word daar echt gek van! Ik probeer haar nog wel te bereiken, maar ze reageert niet op mijn mailtjes. Ik durf haar nog niet te bellen, denk toch dat dat 'uit de hand' loopt.. Ze heeft nog wel een aantal dingetjes van mij bij haar thuis liggen die ik graag terug wil (nee geen cadeaus die ik aan haar heb gegeven, maar gewoon mijn dingen). Ik weet echt niet wat ik moet doen, het laten rusten en ze later ophalen of binnenkort ophalen..
samenvatting?

check
pi_43157736
Annelies bedankt voor je berichtje ik denk dat ik het toch ga proberen om het een en ander te bespreken inderdaad.
aangezien ik er anders aan onder door ga en ik dit echt niet wil.... niet op deze manier in iedergeval.
ik wil duidelijkheid en weten waar ik aan toe ben uiteindelijk
pi_43157756
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:29 schreef redboyonline het volgende:

[..]

samenvatting?

check
Begrijp je even niet
pi_43157796
en het feit dat ze toch open moet staan voor het feit dat mij wat dwars zit als ze om mij geeft klopt inderdaad.
ik ben ditzelfde ook van mening namelijk en aangezien zij aangeeft dat ze nog wel degelijk iets om mij geeft weet ik wat me te doen staat
pi_43157873
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:33 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Begrijp je even niet
kleine samenvatting wat er gebeurd is waarom jullie nietmeer samen zijn.
en sinds wanneer jullei uit lekaar zijn.
pi_43157973
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef Stampurtjuh het volgende:
en het feit dat ze toch open moet staan voor het feit dat mij wat dwars zit als ze om mij geeft klopt inderdaad.
ik ben ditzelfde ook van mening namelijk en aangezien zij aangeeft dat ze nog wel degelijk iets om mij geeft weet ik wat me te doen staat
Ja dat vind ik echt. Als zij je die hints geeft, dat is het
*ook openstaan voor jouw gevoel hierin.
*of overal mee kappen en duidelijkheid bieden.

Geen gezeur er omheen... heeft niemand iets aan.

Succes!!!!!!!!!!
pi_43158060
dankje ik laat hopenlijk vrijdag weten hoe het is gegaan, hoop haar vrijdag weer te zien maar dat is nog niet zeker
pi_43158061
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:33 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Begrijp je even niet
Wat heb je nu nog te verliezen als je haar belt?
En so what als jullie woorden krijgen aan de foon.... die praat je of uit, of je komt beide tot de conclussie dat het echt over is. zodat je ook werkelijk kan beginnen met verwerken.

Zolang je nu nog twijffelt... verwerk je niets hoor!
pi_43158072
ow.... check!!! hihihi
pi_43158326
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:45 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Wat heb je nu nog te verliezen als je haar belt?
En so what als jullie woorden krijgen aan de foon.... die praat je of uit, of je komt beide tot de conclussie dat het echt over is. zodat je ook werkelijk kan beginnen met verwerken.

Zolang je nu nog twijffelt... verwerk je niets hoor!
Ik weet al dat het echt over is..
Maar ik geloof dat ze heel erg boos is op me of zo, aangezien ze niet reageert, ze me heeft geblokkeerd op msn et cetera. Maar misschien ga ik haar morgen bellen..
pi_43158440
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:53 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Ik weet al dat het echt over is..
Maar ik geloof dat ze heel erg boos is op me of zo, aangezien ze niet reageert, ze me heeft geblokkeerd op msn et cetera. Maar misschien ga ik haar morgen bellen..
denk je dat ze zou opnemen? of je laten doorverbinden met voicemail?
al in gedachten wat je gaat zeggen?
pi_43158444
Waarom wil je haar bellen? alleen maar voor je spullen?
of om iets uit te praten?
pi_43158487
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:37 schreef redboyonline het volgende:

[..]

kleine samenvatting wat er gebeurd is waarom jullie nietmeer samen zijn.
en sinds wanneer jullei uit lekaar zijn.
Ze kwam terug van een uitwisselingsproject en daarna liep het gewoon niet meer, ze was veranderd (voor mij in negatieve zin, maar haar vrienden vonden het positief -> ze was wat losser en zo). Ik weet zeker dat ze niet is vreemd gegaan toen, ook haar 'niet-vrienden' bevestigen dat.
Maar ik heb het een paar keer tegen haar gezegd dat het niet ging en zo, en ze zei dat het vanzelf wel over ging. Ze wilde er eigenlijk niet over praten, ze praatten eigenlijk nauwelijks over dingen van onze relatie, dat was echt klote.. Maar op een gegeven moment was ik het zat en zei ik dat het echt niet goed ging en dat we iets moesten doen. Naja van het een kwam het ander en toen ging het uit met de afspraak dat we vrienden zouden blijven.

Maar toen ze weer naar het buitenland ging heb ik op een feestje met een 'vriendin' van haar gezoend, dit is bij haar verkeerd gevallen en sindsdien reageert ze nergens meer op.
pi_43158536
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef annelies80 het volgende:
Waarom wil je haar bellen? alleen maar voor je spullen?
of om iets uit te praten?
Voor mijn spullen en te vragen waarom ze nou zo doet.. Mij compleet uit haar gedachten 'verwijderen' nadat ik met haar 'vriendin' had gezoend (dit verhaal heb ik ook op fok geplaatst, de link staat ook in dit topic -> Stomme actie nadat het uit is ).
pi_43158593
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:00 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Voor mijn spullen en te vragen waarom ze nou zo doet.. Mij compleet uit haar gedachten 'verwijderen' nadat ik met haar 'vriendin' had gezoend (dit verhaal heb ik ook op fok geplaatst, de link staat ook in dit topic -> Stomme actie nadat het uit is ).
zal het direct eens opzoeken

maar laten we de rollen eens omdraaien wat had jij gedaan als je vriendin een ander kerel had gezoent?
pi_43158620
Ik zou het uiteraard niet leuk vinden, maar of ik haar dan compleet uit mijn leven zou verwijderen?

edit: Ik zou dan het recht niet hebben om zo boos te zijn denk ik, ze is dan toch vrijgezel (hoe moeilijk dat dan ook is te beseffen)..
edit2: ik heb haar vorige week toch nog een brief geschreven, hoe ik me voelde en dat ik spijt had van de situatie.. En er stond ook nog in dat ik graag wilde weten wat zij er nou precies van vond, maar ze heeft niet gereageerd..
pi_43158845
heb je die dan toch verstuurd? ik dacht dat je die voor jezelf had gehouden. dat las ik in het forum terug.
pi_43158861
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:03 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zou het uiteraard niet leuk vinden, maar of ik haar dan compleet uit mijn leven zou verwijderen?

edit: Ik zou dan het recht niet hebben om zo boos te zijn denk ik, ze is dan toch vrijgezel (hoe moeilijk dat dan ook is te beseffen)..
edit2: ik heb haar vorige week toch nog een brief geschreven, hoe ik me voelde en dat ik spijt had van de situatie.. En er stond ook nog in dat ik graag wilde weten wat zij er nou precies van vond, maar ze heeft niet gereageerd..
dat allemaal voor een kus?
pi_43158893
Een kus kan best intiem zijn hoor!!

hihi die van mij wel iig
pi_43158966
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef annelies80 het volgende:
Een kus kan best intiem zijn hoor!!

hihi die van mij wel iig
mja als het niet echt goed boterde kon ze evengoed een excuus zoeken om het uit te maken.
en zo te zien wil ze blijkbaar dat je haar met rust laat

ik zou het ni weten
pi_43159058
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef redboyonline het volgende:

[..]

mja als het niet echt goed boterde kon ze evengoed een excuus zoeken om het uit te maken.
en zo te zien wil ze blijkbaar dat je haar met rust laat

ik zou het ni weten
Ja dat vrees ik ook jah!!

nee dat weet ik, leuk he??
pi_43176885
ik begin ook steeds bozer op mn ex te worden, en ook op mezelf trouwens. Ik heb in die 2,5 jaar echt een paar keer gevochten voor onze relatie, het kwam vrijwel altijd van mijn kant, ik heb zelfs een keer zoenen met een ander door de vingers gezien...

en dan ben ik nog steeds verdrietig als me verlaat en een week later met een ander loopt, maar ik wil ook niet boos worden op haar, want dan beheerst ze me nog steeds... kan dat vergeten niet wat sneller
pi_43178167
Wat is dat nummer van Beyonce toch een kut nummer om nu te horen. Zelfde geld voor Rihana.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43179705
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is dat nummer van Beyonce toch een kut nummer om nu te horen. Zelfde geld voor Rihana.
muziek luisteren is zoieso kut, je gaat alles er mee associëren...
pi_43179805
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

muziek luisteren is zoieso kut, je gaat alles er mee associëren...
Klopt, ook al is het hardhouse of wat dan ook. Overal ga je shit in zoeken.

Ik probeer me (ex) vriendin nu maar te negeren, ze heeft me niet nodig denkt ze. maar loopt nu al te zeiekn waarom ik haar negeer, maar nog steeds niets tegen haar gezegd.

Ik vraag me af of zo'n verdrietwegneukertje nou echt gaat helpen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_43180643
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik probeer me (ex) vriendin nu maar te negeren, ze heeft me niet nodig denkt ze. maar loopt nu al te zeiekn waarom ik haar negeer, maar nog steeds niets tegen haar gezegd.

gewoon blijven negeren, heerlijk is dat zorg dat je altijd een stap voor bent op haar
pi_43190373
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

gewoon blijven negeren, heerlijk is dat zorg dat je altijd een stap voor bent op haar
Ik heb het 2 jaar gleeden ook al meegemaakt, die ex wou vrienden blijven en ondertussen ging ze ervandoor met een ander. "Maar we hadden toch niet meer?"

Sorry, uit is uit. En ook meteen uit het zicht. (dit geef ik als tip mee aan al die mensen hier, blijf geen 'vrienden' die wijven naaien je achter je rug om)
  donderdag 2 november 2006 @ 23:49:51 #289
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_43192109
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:00:23 #290
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_43192508
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik heb het 2 jaar gleeden ook al meegemaakt, die ex wou vrienden blijven en ondertussen ging ze ervandoor met een ander. "Maar we hadden toch niet meer?"

Sorry, uit is uit. En ook meteen uit het zicht. (dit geef ik als tip mee aan al die mensen hier, blijf geen 'vrienden' die wijven naaien je achter je rug om)
Klopt wel wat je hier zegt. Een neef van me had hetzelfde meegemaakt. Dolgelukkig was hij nadat zij 7 maanden nadat zij hem had gedumpt opeens weer contact met hem opnam (ze hadden 5 jaar).

Ze begonnen vriendschappelijk weer met elkaar te smsen en opeens na 1 maand stopte ze opeens abrupt weer met alles,had ze weer een neukertje, hij weer verdrietig.
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_43192751
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Klopt wel wat je hier zegt. Een neef van me had hetzelfde meegemaakt. Dolgelukkig was hij nadat zij 7 maanden nadat zij hem had gedumpt opeens weer contact met hem opnam (ze hadden 5 jaar).

Ze begonnen vriendschappelijk weer met elkaar te smsen en opeens na 1 maand stopte ze opeens abrupt weer met alles,had ze weer een neukertje, hij weer verdrietig.
Amen, voor je gevoel ben je blij omdat je weer intiem bent, maar ondertussen hebben die 'wijven' schijt aan je.
pi_43196166
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Amen, voor je gevoel ben je blij omdat je weer intiem bent, maar ondertussen hebben die 'wijven' schijt aan je.
hoe plaat het ook klinkt;

hoeren zijn te vervangen
pi_43221609
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef annelies80 het volgende:
heb je die dan toch verstuurd? ik dacht dat je die voor jezelf had gehouden. dat las ik in het forum terug.
Mja maar heb alsnog een andere geschreven, maar begin daar eigenlijk steeds meer spijt van te krijgen.. Voornamelijk omdat ze niet meer reageert en zo.. Ik ga haar denk ik ook niet meer bellen, ik doe niks meer. Gewoon proberen te vergeten en lekker te genieten van mijn studentenleven.
pi_43221850
Wow, een reactie! Ze is vandaag jarig en had haar gesmt, en daarop kreeg ik een berichtje terug.. Het leven is ook zo onvoorspelbaar he..
pi_43227350
hmm het is bij mij wat anders gegaan dan verwacht...we hebben namelijk nog steeds niet gepraat .
ik ging haar me zelfgemaakte sushi brengen in de winkel waar ze op dat moment alleen stond...en ben even bij haar gebleven om te helpen oppassen op de winkel...
toen ze thuis kwam heb ik haar wel lekker een aantal keren geknuffeld en het lijkt wel alsof we zonder te praten op de een of andere manier toch weer een stel aan het vormen zijn...
er was zelfs even dat ene kleine kus moment tijdens het intieme knuffelen wat we deden maar ik trok net me hoofd terug....
pi_43227386
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:13 schreef Maxxieh het volgende:
Wow, een reactie! Ze is vandaag jarig en had haar gesmt, en daarop kreeg ik een berichtje terug.. Het leven is ook zo onvoorspelbaar he..
en daar put je toch hopelijk geen hoop uit, hè.
pi_43230617
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:36 schreef milagro het volgende:

[..]

en daar put je toch hopelijk geen hoop uit, hè.
Nope, maar ik stond er wel ff van te kijken!
pi_43233197
Ik voel me goed, heb gister gewoon een leuke avond met me ex gehad en ze komt vanavond op mn verjaardagsfeestje even langs.
Ik heb hoop, maar ok dat heb ik altijd. Het gaat erom dat ik me nu beter voel omdat ik iig nog lol met der kan hebben en we gewoon over de herinneringen kunnen praten en erom kunnen lachen samen.
pi_43233241
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:11 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Nope, maar ik stond er wel ff van te kijken!
ook dat zou ik niet doen

gewoon beleefdheid, je negeert een felicitatie smsje gewoon wat lastiger.
pi_43233437
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:09 schreef HiddeRV het volgende:
Ik voel me goed, heb gister gewoon een leuke avond met me ex gehad en ze komt vanavond op mn verjaardagsfeestje even langs.
Ik heb hoop, maar ok dat heb ik altijd. Het gaat erom dat ik me nu beter voel omdat ik iig nog lol met der kan hebben en we gewoon over de herinneringen kunnen praten en erom kunnen lachen samen.
had ik ook, toen ging ze er van door met een ander...
dat komt erg hard aan, als ik jou was zou ik ERG op je hoede zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')