abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 07:32:24 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41728019
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #42

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees hier de laatste 5 post van het vorige topic.
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zat wat reacties naar boven te lezen maar kan er bij mij gewoon echt niet over uit dat als je dan beide nog gek van elkaar bent, waarom je dan echt per se niet door bijkomende problemen nog een keer kan proberen. Je weet waarom dingen niet liepen en weet dus ook waar je kneiterhard aan moet werken om het deze keer wel goed te laten lopen. Kom op zeg, als je echt zo'n connectie heb, go for it en doe er gewoon kneiterhard je best voor. Snap dat van mijn ex ook niet eigenlijk maargoed...
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
veel praten met vrienden/vriendinnen helpt
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:47 schreef Xcept het volgende:
Ja dat is dus ook mijn gevoel maar goed joh, geloof dat ik mijn opblaasschaap hoor blaten dus ga maar ff de kaas van mijn paal laten schuren

Jah beiden nog gek van elkaar, maar zij kan het verleden niet vergeten klaar. We gaan dus niet verder maar je mag tegenwoordig niet eens mee hopen dan ben je meteen een sneu figuur. Vind je eerder een sneu figuur als je zulke reacties plaatst maar goed.
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

lol.. jij bent vast iemand met emotie en gevoelens?
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Precies, hoop is juist gezonde reactie. Geeft blijk aan het feit dat je echt om iemand gegeven hebt en niet zo mans loopt te doen om je ego in stand te houden...
Gogo!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41728446
Met mij gaat het ondertussen al wat beter nadat ik van de week een flinke ruzie met haar heb gehad.
over het feit dat ze telkens chagrijnig doet en dat afreageert op mij.
Ben nu ook alweer bezig met een andere meid die ik wel leuk vindt kijken of dat wat gaat worden
life is like a present you never know what is in it
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:26:08 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_41728459
Ach na 3 keer samen gewoond te hebben en één keer getrouwd te zijn geweest heb ik nu eindelijk leuk vriendinnetje. En deze kan haar benen wel bij elkaar houden, in tegenstelling tot sommige vorige :s
pi_41728512
hmm dat is herkenbaar al hield ze haar benen wel bij elkaar.
het is namelijk uitgegaan omdat ze voor de 2de keer ging kijken bij de buren of het gras groener was en dat toch wel interesant scheen te vinden.
ze zoekt het maar uit want ik kan wel wat beters krijgen, heb ik ondertussen ondervonden en dat zeggen de mensen om me heen ook.
het spijtige voor haar is dat diegene haar weer niet leuk vindt
pi_41736809
Goed om nog ff door te gaan op die laatste discussie van de andere topic. Sommige dingen zijn gewoon echt niet te snappen. Als je beide nog gevoelens hebt, waarom de 1 het gewoon echt niet meer wilt proberen. Snap dat echt niet hoor, je kan er toch kneiterhard je best voor doen??? Niet zo snel opgeven enzo. Wat heeft die relatie anders voorgesteld zeg....

Dat gezeur heb ik zoals bij anderen misschien ook bekend voorkomt bij mijn ex. Telkens zit hij net op het randje om weer terug te komen, maar dan draait ie vervolgens weer volledig om. En is ie tevens mij aant na apen dat ik het druk heb. Hij ineens ook... Ook issie heel erg nieuwsgierig als ik of mn groepje het over hem gehad heeft...

1 plaats waar ik hem altijd zie (misschien handig als bij info): dansschool elke zondagavond. Afgelopen zondag was ie verbaasd dat ik moet helpen op die avond en vroeg meteen of ik met hem wou dansen. Maar dat was puntje bij paaltje niet door gegaan (omdat een ouder vrouwtje uit die les geen danspartner had die avond en ik enkel als hulp kwam en iemand anders moest helpen die echt totaal geen gevoel voor ritme heeft en niemand schijnbaar mee kan dansen)...

Pff.... Mannen!!!
Always look on the bright side of life :-)
pi_41736959
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Goed om nog ff door te gaan op die laatste discussie van de andere topic. Sommige dingen zijn gewoon echt niet te snappen. Als je beide nog gevoelens hebt, waarom de 1 het gewoon echt niet meer wilt proberen. Snap dat echt niet hoor, je kan er toch kneiterhard je best voor doen??? Niet zo snel opgeven enzo. Wat heeft die relatie anders voorgesteld zeg....

Dat gezeur heb ik zoals bij anderen misschien ook bekend voorkomt bij mijn ex. Telkens zit hij net op het randje om weer terug te komen, maar dan draait ie vervolgens weer volledig om. En is ie tevens mij aant na apen dat ik het druk heb. Hij ineens ook... Ook issie heel erg nieuwsgierig als ik of mn groepje het over hem gehad heeft...

1 plaats waar ik hem altijd zie (misschien handig als bij info): dansschool elke zondagavond. Afgelopen zondag was ie verbaasd dat ik moet helpen op die avond en vroeg meteen of ik met hem wou dansen. Maar dat was puntje bij paaltje niet door gegaan (omdat een ouder vrouwtje uit die les geen danspartner had die avond en ik enkel als hulp kwam en iemand anders moest helpen die echt totaal geen gevoel voor ritme heeft en niemand schijnbaar mee kan dansen)...

Pff.... Mannen!!!
Van de laatste 4 jaar/200 weken staat die kerel 100 weken droog. Dus in 4 jaar mag die hem er 50x inhangen. Dat is lachwekkend. Daar valt niet meer voor te vechten. Dat is al voorbij alleen weten ze het nog niet.
pi_41750018
tvp. Godverdomme.
pi_41750701
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef BloodyLotte het volgende:
tvp. Godverdomme.
Lot? Womên.. .
Whatever I want.
pi_41755039
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:

[..]

Lot? Womên.. .
Ja heel fijn. 't Is echt net gebeurd (het zal nu 24 uur geleden zijn), ik zit echt nu in de wtf-fase. Morgen wakker worden en dan was 't een nare droom. Dat idee.

Maar dat zal wel niet.
pi_41755797
hmm sterkte thats all i can say about it....
begin er nu zelf net uit te krabbelen gelukkig
pi_41755881
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Stampurtjuh het volgende:
hmm sterkte thats all i can say about it....
begin er nu zelf net uit te krabbelen gelukkig
Hoe lang duurde je relatie, en hoe lang is het nu uit?
Dan kan ik even rekening ermee houden. 3 jaar, 2 maanden en 2 dagen you know. Liefde van mijn leven enzo. Gone missing.
pi_41756031
mijn relatie heeft in totaal 4 jaar geduurt waarvan het nu 2 maanden definitief uit is.
pi_41756083
zie haar trouwens nog wel af en toe maar het is en blijft moeilijk, juist omdat je de dingen mist zoals een hand vast houden.
just the little things en dan vooral het wakker worden is het moeilijkst omdat je wakker wordt en dan naast je kijkt en hij of zij er niet meer ligt.
pi_41756103
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Hoe lang duurde je relatie, en hoe lang is het nu uit?
Dan kan ik even rekening ermee houden. 3 jaar, 2 maanden en 2 dagen you know. Liefde van mijn leven enzo. Gone missing.
Bij mij kwam het na 2.5 jaar, iets langer zelfs geloof ik. Het kwam voor mij onverwachts en dacht er hetzelfde over als jij. Ik ben nu ong 5 maanden verder en het gaat goed met me. Maar er helemaal overheen ben ik nog niet, maar het slijt. Sterkte iig Wat was trouwens de reden, of weet je dat niet?
pi_41756233
bij mij is het gevoel ook nog niet helemaal weg maar ik open wel langzaam aan mijn ogen voor andere vrouwen die mijn leven in wandelen en soms evensnel weer eruit wandelen.
het slijt inderdaad en bij mij heeft een fikse ruzie nadat het uit was een flinke gat geslagen in mijn emoties, waardoor ik nu puur zakelijk tegen haar doe.
puur uit zelfbescherming dat geef ik toe, want ik wil me niet meer kwetsbaar opstellen naar haar dat heb ik al lang genoeg gedaan.
pi_41756263
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Moja het volgende:

[..]

Bij mij kwam het na 2.5 jaar, iets langer zelfs geloof ik. Het kwam voor mij onverwachts en dacht er hetzelfde over als jij. Ik ben nu ong 5 maanden verder en het gaat goed met me. Maar er helemaal overheen ben ik nog niet, maar het slijt. Sterkte iig Wat was trouwens de reden, of weet je dat niet?
ik denk dat het iets met een andere vrouw te maken heeft gezien het feit dat ik net op haar homepage iets over een opmerking las ik citeer hierbij "Als uw vriendin u ooit de vraag stelt "Is zij mooier dan mij?" antwoordt dan niet (ik herhaal: niet! nooit! never! waaghetniet!) dat zij inderdaad mooier is. Tenzij u levensmoe bent."
pi_41756333
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Stampurtjuh het volgende:

[..]

ik denk dat het iets met een andere vrouw te maken heeft gezien het feit dat ik net op haar homepage iets over een opmerking las ik citeer hierbij "Als uw vriendin u ooit de vraag stelt "Is zij mooier dan mij?" antwoordt dan niet (ik herhaal: niet! nooit! never! waaghetniet!) dat zij inderdaad mooier is. Tenzij u levensmoe bent."
Lalalala. Nee, dat is het niet geweest. Maar goed, tijd heelt alle wonden. Ik ga gewoon niet al teveel hier praten, ook voor hem (hij leest vast mee. Hoi! ). Gewoon even meelezen, herkenning vinden en proberen te relaxen.
pi_41756441
als ie meeleest is het inderdaad niet echt verstandig de reden hier te posten
zou zeggen zoek genoeg afleiding bij vrienden, werk whatever keeps you going .
piekeren en denken en huilen zal je vast wel in de avond uren maar dan heb je de grootste gedeelte van de dag al hopenlijk gehad.
en veel praten helpt ook nog weleens, met elkaar maar ook met anderen die een apparte visie heeft over jullie en de dingen wat meer helder kan bekijken.
diegene kan je een luisterend oor aanbieden maar ook tevens advies.
pi_41756565
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

(hij leest vast mee. Hoi! ).
Uiteraard
pi_41756714
quote:
Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

Uiteraard
I knew it!
Ik vind je nog steeds lief hoor.
pi_41757422
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik heb de rest van de discussie niet gevolgd, maar hier wil ik even iets over zeggen.

Mijn ex en ik hebben ook nog gevoelens voor elkaar, simpelweg omdat we 4 jaar lang heel veel van elkaar hebben gehouden en zoiets niet zomaar weg is. We spelen allebei nog wel eens met de gedachte van "wat als we toch weer bij elkaar zouden komen", want als we samen zijn is het (nog steeds) ontzettend fijn. De helft van de tijd. Aan de andere kant weten we allebei dat wij, hoeveel we ook van elkaar houden, elkaar uiteindelijk niet gelukkig kunnen maken. Er waren al vanaf het begin problemen, en ik dacht heel lang dat dat wel over zou gaan als we ouder werden, maar uiteindelijk komt het erop neer dat we allebei bepaalde slechte kanten hebben die juist versterkt lijken te worden als we bij elkaar zijn, en slechte manieren van met elkaar omgaan die er na die vier jaar zo in zijn gaan zitten dat het niet meer op te lossen lijkt. Ik probeer me nu te richten op het idee dat ik over een tijdje heus wel weer iemand tegenkom op wie ik voor de verandering eens ongecompliceerd verliefd kan worden, zonder alle problemen die ik met mijn ex gehad heb, en met wie ik het heel leuk ga hebben. Nu lijkt dat nog even onmogelijk, maar ik weet dat het gaat gebeuren en dat ik dan gelukkiger zal zijn dan ik nu zou kunnen worden.

Wat ik wil zeggen is dat het best kan samengaan dat je nog gevoelens voor elkaar hebt, en zelfs graag bij elkaar wilt zijn, maar tegelijkertijd toch weet dat het beter is om dat niet te doen. Dat betekent niet altijd dat je te snel opgeeft, of dat je relatie niets voorstelde. Het is moeilijk genoeg om je dan in te houden, en toch je verstand te volgen terwijl je gevoel zegt "ik wil hem alleen maar vasthouden". Wij hebben heel lang keihard gevochten voor onze relatie, maar uiteindelijk toch moeten inzien dat het beter was om ermee te stoppen.
They can't say we never tried.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_41800148
Mijn verhaal:
Morgen is het 6 maanden(!!) uit met m'n vriendin, we hebben 7 maanden wat gehad..
Het ging uit omdat het niet meer werkte, we wonen ver van elkaar af, dus elke keer dat we elkaar zagen waren we een weekend constant bij elkaar. Ze hield nog veel van me, maar kon het zo niet meer.
Eigelijk vanaf toen hebben we elke keer als we elkaar zagen nog gezoend. Als we bij elkaar zijn gaat het echt super, maar de rest van de tijd lopen we elkaar finaal mis. Ik wil het weer proberen, zij ziet het allemaal wel.
Ik kan dat niet, ik zit veel te piekeren en te twijfelen. Kan het niet zomaar los laten.
Met hoe het ging kon ik toch best leven, als ik minder aan haar "hing" voelde het voor mij ook goed en ik dacht: dan maar even niks, als we afspreken gaat het toch goed.. En hoopte dat dit steeds beter zou worden..

3 weken geleden hebben we het echt super fijn gehad, goede gesprekken..gewoon gezellig! Ze zei toen dat ze als het nodig zou zijn echt voor me zou gaan vechten, om te voorkomen dat ze me helemaal verliest. Ze zei bijvoorbeeld ook dat ze zeker weet dat ookal is het nu uit, we ooit weer samen wat krijgen, gewoon door het gevoel dat we hebben als we samen zijn.. Dit meende ze echt, maar nu, 3 weken later merk ik er helemaal niks van.
Ik heb aan gegeven dat ik meer nodig heb, ze doet dit af als gezeik en zegt dat ze het druk heeft. Okee, ze heeft het ook echt druk met school, maar 5 minuutjes de tijd nemen om mij te mailen of te smsen kan er toch echt wel van af.. Zeker als ze zegt dat ze nog van me houdt!
Afgelopen zondag heb ik dit verteld en gezegd dat als we beiden wat toe geven het veel beter kan gaan(ik minder aan haar hangen en zij mij wat meer aandacht geven). Maar haar instelling blijft: ach..het kan nu wel wat minder gaan, maar over een tijdje gaat het toch weer goed..
Vanaf zondag heb ik niks meer laten horen.
Gisteravond had ze hulp nodig bij d'r huiswerk, geen probleem natuurlijk, ik help wel. Maar dan achteraf geeft ze me het gevoel dat ik alleen goed genoeg ben als ze me nodig heeft, als het haar uitkomt.

Ik zit nu aan 2 dingen te denken:
1) Minder van me laten horen, m'n eigen gang gaan en haar eens naar mij laten komen..

2) Vanavond vragen of ze het opnieuw wil proberen, het heeft lang genoeg geduurd zo.. Als ze dat niet wil, dan hoort ze helemaal niks van me de komende tijd en neem ik ook haar telefoontjes niet op..

Dat laatste zal heeel moeilijk zijn voor me, als ze belt wil ik dan toch opnemen, of uit mezelf smsen.. Zeker omdat ik weet dat ze het soms moeilijk heeft met dingen, en ze tegen mij alles durft te vertellen..
Maar ergens denk ik ook dat ik het haar nu veel te makkelijk maak, als ze me nodig heeft ben ik er altijd voor d'r, ookal vind ik dat ze stom heeft gedaan..

Ik hou nog veel van d'r en ik weet zeker dat zij ook nog van mij houdt. Dit komt er alleen totaal niet uit, en ik weet dat ik haar nu moet laten vallen zodat zij dat ook beseft..maar ik kan het niet.. Ik wil mezelf later niet kunnen verwijten dat ik er niet genoeg voor heb gedaan(ookal heb ik dat gevoel nu niet).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 13:48:14 ]
pi_41800465
Ik zeg optie 1. Als het zo is, dan loopt 't ook wel zo.
Maar hoor wie het zegt, ik heb vannacht lekker fatalistisch 160 gereden op de snelweg met de muziek heel hard aan. Niet geflitst oid, maar toch. Gas vol in en heel boos kijken.
pi_41800497
En ja, 160 is vast heel mietig voor de rest hier, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n held.
pi_41800620
Ik zeg ook 1. Laten gaan, gewoon zien hoe het loopt.

En Bloodylotte, grappig, daar heb ik ooit eens een gedicht over geschreven, toen ik autorijden nog heel rustgevend vond (nu nog wel, maar niet meer zoals een paar jaar geleden). Sterkte trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')