abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 09:33:03 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39898015
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #41

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees de laatste 5 post van het vorige topic nog even door.
Gogo!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_39898220
FiPo de clown!
  maandag 17 juli 2006 @ 09:49:42 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39898257
Van de kunst een Kunst gemaakt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 juli 2006 @ 10:06:22 #4
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39898655
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:49 schreef Copycat het volgende:
Van de kunst een Kunst gemaakt .
Tnx dear... tis nog vroeg hihi
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 17 juli 2006 @ 10:15:08 #5
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39898882
tvp voor het nieuwe deeltje
pi_39898929
pffh ik was op zoek naar een item over het loslaten van exen... man o man wat valt het koud op mijn dak en wat voel ik me ontzettend slecht zeg... heb al 5 dagen niks gegeten en als ik wil eten dan smaakt het totaal niet en krijg ik het niet weg...

6 jaar... flushed. daarvoor 4 jaar... en als ik om me heen kijk vind ik echt nog niemand leuk... helaas weet ik uit ervaring dat je over alles heen groeit, alles wordt weer beter en alles gaat op een gegeven moment weer goed, dat het na vier jaar met dat andere meisje uit ging zat ik in een dieper dal dan ik me ooit kon voorstellen, nu laat ik dat niet gebeuren alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar nu wil ik haar, meer dan ooit tevoren.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:38:38 #7
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39899449
Laat dat iig niet aan haar blijken, major turn-off.

Verder sterkte dude, tis idd vet lastig allemaal
pi_39899788
Mijn ex heeft laatst weer contact opgenomen. Nu wordt er vrij uitgebreid heen en weer gemaild.

Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:10:37 #9
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_39900434
na 7 jaar samenwonen zijn we 4 weken zonder ruzie uit elkaar, heb eerst 3 weken overal en nergens geslapen was zo kapot als de tering. ben nu een weekje weer in me eigen huis heb haar geholpen met een appartement enzo. Eerst was ik heel blij, hoopte ik meer rust te vinden en mijn eigen ritme op te pakken. Helaas kom je er dan achter dat dat je al jaren geen eigen ritme heb. Je deed alles samen, zij deed de was ik hing hem op. Ik snoeide de bomen en zij plante tomaten. Snel boodschappen doen terwijl zij stofzuigt enzo. Ben nu in de supermarkt en doe het rustig aan, geen haast meer om thuis te komen.
Ik begrijp de beslissing en we hebben nog zo goed mogelijk contact. Maar jezus wat mis ik haar en hoop ik dat we dit ooit kunnen oplossen. Nee, het is niet het ritme wat ik mis, voelt echt als me levenspartner. Het gaat langzaam aan beter, probeer beetje dag voor dag te leven en me over te geven aan wat komt.. Heb een machteloos gevoel dat ik het niet meer kan be-invloeden. Kan niet veel meer dan op mij zelf letten en door te gaan.

Zo das voor het eerst dat ik zo eerlijk ben op een openbaar forum

---

@Xcept
Was in 3 weken 6 kilo afgevallen, eerste week amper gegeten. Gaat vanzelf meer eten. Schrok me dood toen ik weer eens op de weegschaal ging staan. Is nu al weer 3 kilo bij in 1 week
  maandag 17 juli 2006 @ 11:35:12 #10
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39901190
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
i second that! ben benieuwd hoe het gaat lopen als mijn ex weer terug aan land is ..
  maandag 17 juli 2006 @ 11:41:14 #11
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_39901350
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef Duracell het volgende:
na 7 jaar samenwonen zijn we 4 weken zonder ruzie uit elkaar, heb eerst 3 weken overal en nergens geslapen was zo kapot als de tering. ben nu een weekje weer in me eigen huis heb haar geholpen met een appartement enzo. Eerst was ik heel blij, hoopte ik meer rust te vinden en mijn eigen ritme op te pakken. Helaas kom je er dan achter dat dat je al jaren geen eigen ritme heb. Je deed alles samen, zij deed de was ik hing hem op. Ik snoeide de bomen en zij plante tomaten. Snel boodschappen doen terwijl zij stofzuigt enzo. Ben nu in de supermarkt en doe het rustig aan, geen haast meer om thuis te komen.
Ik begrijp de beslissing en we hebben nog zo goed mogelijk contact. Maar jezus wat mis ik haar en hoop ik dat we dit ooit kunnen oplossen. Nee, het is niet het ritme wat ik mis, voelt echt als me levenspartner. Het gaat langzaam aan beter, probeer beetje dag voor dag te leven en me over te geven aan wat komt.. Heb een machteloos gevoel dat ik het niet meer kan be-invloeden. Kan niet veel meer dan op mij zelf letten en door te gaan.

Zo das voor het eerst dat ik zo eerlijk ben op een openbaar forum

---

@Xcept
Was in 3 weken 6 kilo afgevallen, eerste week amper gegeten. Gaat vanzelf meer eten. Schrok me dood toen ik weer eens op de weegschaal ging staan. Is nu al weer 3 kilo bij in 1 week
  maandag 17 juli 2006 @ 11:44:42 #12
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_39901450
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:41 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]
  maandag 17 juli 2006 @ 11:44:44 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39901451
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
-knip-
Ik heb dat met mannen.. daarom zalhet verhaal van venus en mars ook wel zijn
  maandag 17 juli 2006 @ 12:08:15 #14
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39902110
Ik heb sinds gisteren het gevoel dat het misschien niet uit had hoeven gaan, door bepaalde veranderingen aan mijn kant. Maar anderzijds zal zij niet veranderd zijn en is de kans dat dat nog gaat gebeuren vrij klein. Dus ondanks dat de liefde nog steeds borrelt tussen ons denk ik dat we de beslissing die we vorige maand namen maar moeten aanhouden .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  maandag 17 juli 2006 @ 16:26:29 #15
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39910493
Ik heb echt een topweekend gehad, en totaal niet aan haar gedacht... Nu keek ik net weer even op haar website, want ik had gevraagd onze foto's weg te halen, en ze waren dus ook echt weg. Gaf me toch weer ff kutgevoel, maarja de zon schijnt en het bier is koud!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39913672
Hij heeft inderdaad een nieuwe vriendin, aan de ene kant ben ik blij voor 'm maar aan de andere kant doet het me toch nog een klein beetje pijn. Ik zit er nu ook over te denken om het contact (voorlopig) te verbreken, want op deze manier schiet ik er niets mee op..
  maandag 17 juli 2006 @ 18:24:46 #17
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39914070
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft inderdaad een nieuwe vriendin, aan de ene kant ben ik blij voor 'm maar aan de andere kant doet het me toch nog een klein beetje pijn. Ik zit er nu ook over te denken om het contact (voorlopig) te verbreken, want op deze manier schiet ik er niets mee op..
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.

Sterkte!
pi_39914183
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.

Sterkte!
Dankje,
ach ik ben blij dat ie nu gelukkig is..
En daar bij zo lang hebben we niet eens wat gehad.
  woensdag 19 juli 2006 @ 07:22:53 #19
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_39964181
na een maand alleen "koud" contact van haar kant. Gisteren vvoor het eerst echt een leuk gesprek aan de telefoon gehad.Zo een gesprek dat je allebij eigelijk niet op wil hangen. Ik hou van je vloepte er bij haar spontaan uit. Ze zij ook meteen O, dat was spontaan, maar ik hou echt veel van je. Ben er verder niet op ingegaan bang om het moment te verpesten. uurtje daarna belt ze nog eens met een slappe vraag ... De afgelopen maand ben ik een wark geweest en wou zo graag met haar praten, maar zij zat zeg maar helemaal dicht. daarna was ik er van overtuigt dat ze echt op een 1 of andere manier klaar met me was. Sinds een kleine week liet ik het contact vallen, bel jij mij dan maar dacht ik en ik had niet verwacht dat ze dat zou doen. Nu heeft ze het gedaan en hebben we echt goed en fijn gepraat. Aan de ene kant ben ik blij, aan de andere kant ben ik bang dat het een vlaag is en als ik teveel hoop heb weer terleurgesteld word. Vermoeiend allemaal dit
pi_39964351
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:44 schreef Duracell het volgende:
Hmmm, dit is misschien wel een hele flauwe manier om te voorkomen dat je spijt krijgt van je eerlijkheid en je post kunt weghalen (quote blijft staan).
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:55:35 #21
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39967712
met mij gaat het nu weer lekker .. het is allemaal veel sneller gegaan dan ik eigenlijk had gedacht. ik had 2 weken geleden me niet kunnen voorstellen dat ik me weer zo goed kan voelen. komt wsch. ook wel omdat ik nu een erg leuk meisje ben tegengekomen. ben iig weer op weg uit het dal richting een nieuwe top. ik wil iedereen toch wel bedanken voor het luisteren en meedenken en meeleven. het heeft mij heel erg geholpen!
pi_39968279
Hmm, ik heb vandaag voor het eerst sinds het uit is weer sms-contact gehad met haar.
Omdat ik me zorgen maakte over iets had ik haar gesmst hoe het ging. Ging goed, maar stond ook in het smsje dat ze al een paar dagen zat te denken mij te smsen maar niet durfde. Ook stond er twee keer bedankt, dus geeft wel aan dat ze het leuk vond wat te horen.
Daarna ik ook weer wat terug gestuurd, en zij ook. Toen heb ik het maar afgekapt, omdat ik anders blijf denken aan haar.
Maar ze zei dat het redelijk goed ging met haar en dat ze zich nog een beetje raar voelt. Ze snapt dat ik ff weer wil stoppen met smsen, maar vond het fijn wat gehoord te hebben.

Opzich heb ik er niet zo veel moeite mee dat we gesmst hebben, maar ik vind het gek dat ze zegt dat het redelijk goed gaat en zich nog een beetje raar voelt. Ook dat ze al zat te denken om mij te smsen. Zij was degene die het uitgemaakt had, en we hadden afgesproken dat ik contact op zou nemen als ik daar behoefte aan had, zij niet. Hierdoor denk ik dat ze het er misschien toch nog wel moeilijk mee heeft, en ga ik weer dingen denken die ik niet wil en mag denken. Dat ze me misschien terug wilt ofzo. Want dit is toch niet zo en het ging net zo lekker met mij, en het is misschien ook wel beter dat het uit is.
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:54:13 #23
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39982149
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef UsurPia het volgende:
met mij gaat het nu weer lekker .. het is allemaal veel sneller gegaan dan ik eigenlijk had gedacht. ik had 2 weken geleden me niet kunnen voorstellen dat ik me weer zo goed kan voelen. komt wsch. ook wel omdat ik nu een erg leuk meisje ben tegengekomen. ben iig weer op weg uit het dal richting een nieuwe top. ik wil iedereen toch wel bedanken voor het luisteren en meedenken en meeleven. het heeft mij heel erg geholpen!
Mooi zo! Ik voel me ook weer goed, met veel mensen gepraat en dat heeft me goed gedaan! Denk er nog wel veel aan, maar niet meer met pijn, maar meer met een gedachte van 'wat is ze eigenlijk zielig dat ze het zo heeft moeten doen, dat moet 26 zijn'...
Ik heb dus nog steeds wel rancune, en dat zal mijn hele leven ook wel blijven aangezien het mijn eerste grote liefde was. Ik ben wel trots op mezelf dat ik me niet naar dat niveau heb verlaagd en lekker mijn eigen weg ben blijven bevaren...

Voor de rest de markt weer een beetje aan het verkennen en weer lekker aan het flirten. Goed nieuws is dat een leuk meisje die mijn ex-collega was in September in NL gaat wonen, altijd heel goed digitaal contact gehad maar elkaar nooit gezien aangezien zij in NZ werkte en ik in de UK.
Heb echt zin om haar te ontmoeten.. (de foto's beloven veel goeds:)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:26:36 #24
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39983043
Klinkt veelbelovend voor jullie inmiddels.

Zelf nu een week geen contact. Ik had nog een mail gestuurd dat ik hoopte niet wederom de eerste te zijn die het contact opnieuw hersteld. Hij heeft nog geen poging ondernomen. Wel blijf ik proberen de dingen van alle dag weer op te pakken en ben zelfs gaan dieten. wat meer aandacht voor mezelf. Niet dat het allemaal zo makkelijk is maar na 2 en halve maand lukt het me gewoon ook nog niet zo heel erg. Wel doe ik er in ieder geval een poging tot.

Op het werk praten we er ook wel eens over op de kamer, maar vandaag werkte het niet echt bevoordelijk dus heb ook snel het onderwerp veranderd. Alsof mijn leven nu voorbij is omdat ik tegen de 40 loop... lekker motiverend.. maar goed... we moeten het zelf doen.. en dat gaan we doen.

Good luck all
pi_39983116
Een kaartje voor de verjaardag van je ex, kan dat? Of is dat té?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')