Tnx dear... tis nog vroeg hihiquote:
i second that!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef Duracell het volgende:
na 7 jaar samenwonen zijn we 4 weken zonder ruzie uit elkaar, heb eerst 3 weken overal en nergens geslapen was zo kapot als de tering. ben nu een weekje weer in me eigen huis heb haar geholpen met een appartement enzo. Eerst was ik heel blij, hoopte ik meer rust te vinden en mijn eigen ritme op te pakken. Helaas kom je er dan achter dat dat je al jaren geen eigen ritme heb. Je deed alles samen, zij deed de was ik hing hem op. Ik snoeide de bomen en zij plante tomaten. Snel boodschappen doen terwijl zij stofzuigt enzo. Ben nu in de supermarkt en doe het rustig aan, geen haast meer om thuis te komen.
Ik begrijp de beslissing en we hebben nog zo goed mogelijk contact. Maar jezus wat mis ik haar en hoop ik dat we dit ooit kunnen oplossen. Nee, het is niet het ritme wat ik mis, voelt echt als me levenspartner. Het gaat langzaam aan beter, probeer beetje dag voor dag te leven en me over te geven aan wat komt.. Heb een machteloos gevoel dat ik het niet meer kan be-invloeden. Kan niet veel meer dan op mij zelf letten en door te gaan.
Zo das voor het eerst dat ik zo eerlijk ben op een openbaar forum
---
@Xcept
Was in 3 weken 6 kilo afgevallen, eerste week amper gegeten. Gaat vanzelf meer eten. Schrok me dood toen ik weer eens op de weegschaal ging staan. Is nu al weer 3 kilo bij in 1 week
Ik heb dat met mannen.. daarom zalhet verhaal van venus en mars ook wel zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
-knip-
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft inderdaad een nieuwe vriendin, aan de ene kant ben ik blij voor 'm maar aan de andere kant doet het me toch nog een klein beetje pijn. Ik zit er nu ook over te denken om het contact (voorlopig) te verbreken, want op deze manier schiet ik er niets mee op..![]()
Dankje,quote:Op maandag 17 juli 2006 18:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.
Sterkte!
Hmmm, dit is misschien wel een hele flauwe manier om te voorkomen dat je spijt krijgt van je eerlijkheid en je post kunt weghalen (quote blijft staan).quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef UsurPia het volgende:
met mij gaat het nu weer lekker .. het is allemaal veel sneller gegaan dan ik eigenlijk had gedacht. ik had 2 weken geleden me niet kunnen voorstellen dat ik me weer zo goed kan voelen. komt wsch. ook wel omdat ik nu een erg leuk meisje ben tegengekomen. ben iig weer op weg uit het dal richting een nieuwe top. ik wil iedereen toch wel bedanken voor het luisteren en meedenken en meeleven. het heeft mij heel erg geholpen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |