Tnx dear... tis nog vroeg hihiquote:
i second that!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef Duracell het volgende:
na 7 jaar samenwonen zijn we 4 weken zonder ruzie uit elkaar, heb eerst 3 weken overal en nergens geslapen was zo kapot als de tering. ben nu een weekje weer in me eigen huis heb haar geholpen met een appartement enzo. Eerst was ik heel blij, hoopte ik meer rust te vinden en mijn eigen ritme op te pakken. Helaas kom je er dan achter dat dat je al jaren geen eigen ritme heb. Je deed alles samen, zij deed de was ik hing hem op. Ik snoeide de bomen en zij plante tomaten. Snel boodschappen doen terwijl zij stofzuigt enzo. Ben nu in de supermarkt en doe het rustig aan, geen haast meer om thuis te komen.
Ik begrijp de beslissing en we hebben nog zo goed mogelijk contact. Maar jezus wat mis ik haar en hoop ik dat we dit ooit kunnen oplossen. Nee, het is niet het ritme wat ik mis, voelt echt als me levenspartner. Het gaat langzaam aan beter, probeer beetje dag voor dag te leven en me over te geven aan wat komt.. Heb een machteloos gevoel dat ik het niet meer kan be-invloeden. Kan niet veel meer dan op mij zelf letten en door te gaan.
Zo das voor het eerst dat ik zo eerlijk ben op een openbaar forum
---
@Xcept
Was in 3 weken 6 kilo afgevallen, eerste week amper gegeten. Gaat vanzelf meer eten. Schrok me dood toen ik weer eens op de weegschaal ging staan. Is nu al weer 3 kilo bij in 1 week
Ik heb dat met mannen.. daarom zalhet verhaal van venus en mars ook wel zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
-knip-
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft inderdaad een nieuwe vriendin, aan de ene kant ben ik blij voor 'm maar aan de andere kant doet het me toch nog een klein beetje pijn. Ik zit er nu ook over te denken om het contact (voorlopig) te verbreken, want op deze manier schiet ik er niets mee op..![]()
Dankje,quote:Op maandag 17 juli 2006 18:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.
Sterkte!
Hmmm, dit is misschien wel een hele flauwe manier om te voorkomen dat je spijt krijgt van je eerlijkheid en je post kunt weghalen (quote blijft staan).quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef UsurPia het volgende:
met mij gaat het nu weer lekker .. het is allemaal veel sneller gegaan dan ik eigenlijk had gedacht. ik had 2 weken geleden me niet kunnen voorstellen dat ik me weer zo goed kan voelen. komt wsch. ook wel omdat ik nu een erg leuk meisje ben tegengekomen. ben iig weer op weg uit het dal richting een nieuwe top. ik wil iedereen toch wel bedanken voor het luisteren en meedenken en meeleven. het heeft mij heel erg geholpen!![]()
Tuurlijk kan dat, als je je alleen maar wel beperkt tot het feliciteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:29 schreef mrkanarie het volgende:
Een kaartje voor de verjaardag van je ex, kan dat? Of is dat té?
mja, zal er geen hele verhalen in zetten van hoe leuk ik haar nog wel vind. Gewoon feliciteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, als je je alleen maar wel beperkt tot het feliciteren.
Dat hebben we eigelijk zo afgesproken, uitermate ons best doen ons hele goede vrienden te blijven. En contact houden en er voor elkaar zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das kut idd, niet te snel alweer contact gekregen?
Ook voor jou : Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Public_NME het volgende:
Ik voel me ook weer goed, met veel mensen gepraat en dat heeft me goed gedaan! Denk er nog wel veel aan, maar niet meer met pijn, maar meer met een gedachte van 'wat is ze eigenlijk zielig dat ze het zo heeft moeten doen, dat moet 26 zijn'...
Ik heb dus nog steeds wel rancune, en dat zal mijn hele leven ook wel blijven aangezien het mijn eerste grote liefde was. Ik ben wel trots op mezelf dat ik me niet naar dat niveau heb verlaagd en lekker mijn eigen weg ben blijven bevaren...
Ik ben het met je eens... hij geeft zichzelf valse hoop en dat moet je niet willenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:53 schreef Xtinction het volgende:
para, zeg ff tegen dr dat je niet gediend bent van dat soort mixed signals en dat je daar dan dus weet ik het hoe lang over na blijft denken.
Ze doet wel lief. Het mailcontact wat we nu hebben is wel fijn. Er zit geen gezeik meer in, ze is open en eerlijk. Ze vertelt veel en geeft ook moeiteloos antwoord op vragen die ik heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef het.ismij het volgende:
Loopt dat wijf nou nog steeds te zeiken?
Dan is het goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef VD het volgende:
[..]
Ze doet wel lief. Het mailcontact wat we nu hebben is wel fijn. Er zit geen gezeik meer in, ze is open en eerlijk. Ze vertelt veel en geeft ook moeiteloos antwoord op vragen die ik heb.
Geen zorgen..
Da's inderdaad wel het slimste, contact verbreken.. Ik wilde dat ik het veel eerder had gedaan, dan was mij (en hem) een hoop ellende bespaard gebleven.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Xcept het volgende:
Ik heb van de week nog een gesprek met haar en dan verbreek ik alle contact.
Dat gevoel heb ik nu nog steeds,ondanks dat 't al 'n tijdje uit is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef Moja het volgende:
Hier is het nu zo'n 5 maanden uit en het gaat best goed. Heb een totaal ander leven nu vergeleken met eerst, wat ik als ik heel eerlijk ben gewoon niet had willen missen. Ik huil niet meer om de hele situatie of mn ex. Op een gegeven moment wordt je dat gejank gewoon zatMaar ik denk er nog wel heel vaak aan. Ik merk wel dat ik er een flinke deuk aan heb overgehouden. Ik zal nu niet meer zo snel me totaal geven in het hele gebeuren zonder na te denken en teveel vetrouwen op het gevoel dat ik erover heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |