abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39811496
Na te lang in 'de put' gezeten te hebben en te lang thuishangen ga ik maar eens de knoop doorhakken en vanaf vandaag spontaner, bewogener en relaxter leven. Het wordt als je eenmaal een tijdje thuis hebt gezeten zo makkelijk en snel een dagelijkse sleur om je bed uit te rollen en thuis met neutrale gemoedstand weer 'de dag door te komen' en voor je het weet ben je zo paar jaar verder.

Wachtend op een mirakel van buitenaf die het verhelpt heeft ook geen zin dus moet je zelf simpelweg gewoon een keer de knoop doorhakken en het tegenovergestelde gaan leven. Nu heb ik dit vaker wel eens gedacht uiteraard, en dan is het zo makkelijk om dan een dag later weer in die viceuze cirkel vast te zitten en voor jezelf een excuus te zoeken om het niet te doen, of het simpelweg gewoon weer vergeten.

Dus.. dit topic er maar bij open gegooit om me eraan te herinneren en om te rapporteren wat ik allemaal gedaan heb (ik doe nu helemaal niets zeg maar), zoek me vooral op om me een schop onder de kont te geven als ik gewoon niks van bak en na een tijdje aankom zetten van dat er niets verandert is

Verwacht niet meteen de gekste dingen, als je in gedachten houd dat af en toe boodschappen doen een van de weinige dingen is waar ik er voor op uit ga

Ik las pas dat er heel veel 20ers na een mislukte studie oid maar thuis zijn gaan hangen en in een vicieuze cirkel zijn beland en ondertussen nog meer in hun leven verliezen, dus lotgenoten, wie doet er mee?

En ja later zal ik wel spijt hebben van dit topic, want dan is het van 'ik heb niet geslapen, dus ben te moe, laat maar vandaag' of 'komt na het weekend wel, en dan gebeurt er niets' of 'eerst maar in huis wat doen' etc etc.

Maar ik moet gewoon me forceren om iig te beginnen met dagelijks of iig om de dag wat leuks buiten te gaan doen en dan als ik eenmaal uit die kutsleur ben gaat het daarna wel vanzelf weer hoop ik, ging vroeger ook goed

Voorbeelden; ipv thuis achter pc hangen lekker boekje lezen in het park, beetje chillen dus. Dagreisjes naar bijvoorbeeld Amsterdam en Keulen, misschien zelfs weekendreisjes naar Parijs, London oid. Elke dag gewoon even doelloos wat rondfietsen en de stad verkennen waar ik nog niet zo lang woon en beginnen met vrijwilligerswerk. Meer ideeen welkom (dingen die ook leuk zijn om alleen te doen).

Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 06:27:45 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39811498
waarom zou ik meedoen jouw leven verbeteren ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_39811519
Als je zelf in zo'n zelfde situatie zit.

Zie het als een soort stoppen met roken topic
pi_39811630
Ik rook niet.

En ik ben best tevreden, dus ik kan jou en je lotgenoten alleen maar succes wensen
In ieder geval goed dat je wat aan jezelf gaat doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_39811744
Was jij niet uit de kast gekomen gisteravond?
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_39811809
Ik wil wel mee met een weekendje Parijs en op die manier jouw leven beteren

Maareuhh, waarom zoek je geen baan? Dan heb je in ieder geval al een dagbesteding, geld en een verbetering.
pi_39811836
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 07:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik wil wel mee met een weekendje Parijs en op die manier jouw leven beteren

Maareuhh, waarom zoek je geen baan? Dan heb je in ieder geval al een dagbesteding, geld en een verbetering.
van dit soort opmerkingen houden werkelozen meestal niet,
dit is namelijk een structurele oplossing van een probleem en dat wil TS helemaal niet,
TS wil gewoon even zielig zijn,

Wat ik wel positief vind van TS is dat TS niet de hele dag in zijn bed ligt te stinken
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_39811875
Ik doe mee! (Heb wel al een baan. )
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_39811935
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik doe mee! (Heb wel al een baan. )
Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijs

.. Maareuhh.. ts, hoe wil je eigenlijk weekendjes Parijs/Londen e.d. gaan betalen, je hebt geen baan. Ik denk toch echt dat dat stap 1 moet worden (krijg ik nou weer met de zweep BoukeF?). En waarom ben je eigenlijk al zo vroeg je bed uit terwijl je de hele dag niks te doen hebt?
pi_39812109
@TS: Ik ga niets voorschieten, hoor!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_39812158
Ik doe ook mee, al ben ik eigenlijk hier 2 weken mee begonnen

Heb echt iets van 5 maanden thuis gezeten nadat uit ging en bruiloft gecancled werd enzo met mn nu dan ex. op gegeven moment begonnen vrienden van me dat ik maar eens de deur uit moest komen en dat als ik nie vrijwillig ging zij me mee zouden slepen 1st met 2 maten gaan skimboarden en 'savonds met andere vrienden gaan stappen in utrecht. was echt te relaxe dag enzo heb toen en daar ook besloten je moet gewoon alles op je af laten komen en zien waar het schip strand gewoon lol maken en chillen en kijken waar je uitkomt en waar je uit komt boeit ook nie zolang je maar lol hebt! en je zal zeker af en toe nog wel dip hebben maar daar ben je ook zo weer uit dan gewoon veel met vrienden doen enzo of zoals ik nu met een oude ex vriendin wat liggen rotzooien werkt ook erg goed
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_39812357
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijs

.. Maareuhh.. ts, hoe wil je eigenlijk weekendjes Parijs/Londen e.d. gaan betalen, je hebt geen baan. Ik denk toch echt dat dat stap 1 moet worden (krijg ik nou weer met de zweep BoukeF?). En waarom ben je eigenlijk al zo vroeg je bed uit terwijl je de hele dag niks te doen hebt?
jij hitsige pop
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  Moderator vrijdag 14 juli 2006 @ 09:02:04 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39812480
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@TS: Ik ga niets voorschieten, hoor!
Totaal off-topic: Jouw usericon is heilig !

1
2
D:\cd Wolf3d
D:\>Wolf3d>wolf3d -goobers

*entering übergame*

Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:26:07 #14
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_39812870
Vandaag weer een poging om te stoppen met roken... Ik doe mee
pi_39813317
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:26 schreef Kreupelhout het volgende:
Vandaag weer een poging om te stoppen met roken... Ik doe mee
Ik wil ook stoppen met roken, nja..willen...als ik het echt wil dan zou ik alwel gestopt zijn..
Maar het is gewoon niet leuk om te stoppen zucht..het is ook zo lekker met een biertje!

C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.C.M.O.N.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 09:54:32 #16
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39813348
doe ook mee
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39813564
Met wie z'n auto gaan we?

@CoolGuy: Thanks, zelf gemaakt.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:38 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_39814007
kan je beter gaan studeren, dan leer je nog iets.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 10:43:24 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39814497
Maar dit topic is er dus om collectief iets te gaan doen?

Wat zijn de doelstellingen voor vandaag?

Ik begin, ik ga vanavond de stad in!
Room 23
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:14:15 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_39815400
Je bent al uit de kast gekomen boer_martin
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:16:10 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_39815456
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Was jij niet uit de kast gekomen gisteravond?
Hertog_Martin komt uit de kast
pi_39817567
Naar aanleiding van bovenstaande melding wil ik graag melden dat de kast waar ik in zit dichtgespijkert/gesoldeert/gelijmt/geplamuurt is, dus geen hanky-panky onderweg!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:45:33 #23
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_39818159
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Naar aanleiding van bovenstaande melding wil ik graag melden dat de kast waar ik in zit dichtgespijkert/gesoldeert/gelijmt/geplamuurt is, dus geen hanky-panky onderweg!
Ooit kom je der voor uit net als boer_martin
pi_39820012
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt. Ik kan maar 1 ding zeggen: Als je zelfs iets wilt moet je het ZELF halen. De rest van de wereld interesseert het echt geen fuck. Welcome to the real world.

(eigenlijk een verkapte: "goed dat je eindelijk je leven in eigen hand neemt in plaats van het eeuwige slachtoffer uit te hangen")
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 14:26:40 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39821273
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt. Ik kan maar 1 ding zeggen: Als je zelfs iets wilt moet je het ZELF halen. De rest van de wereld interesseert het echt geen fuck. Welcome to the real world.

(eigenlijk een verkapte: "goed dat je eindelijk je leven in eigen hand neemt in plaats van het eeuwige slachtoffer uit te hangen")
Het komt er ook zo subtiel uit...
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')