quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:52 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik wil wel mee met een weekendje Parijsen op die manier jouw leven beteren
![]()
Maareuhh, waarom zoek je geen baan? Dan heb je in ieder geval al een dagbesteding, geld en een verbetering.
Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijsquote:
jij hitsige popquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Jeej, dan hebben we al 3 personen voor de trip naar Parijs
.. Maareuhh.. ts, hoe wil je eigenlijk weekendjes Parijs/Londen e.d. gaan betalen, je hebt geen baan. Ik denk toch echt dat dat stap 1 moet worden (krijg ik nou weer met de zweep BoukeF?). En waarom ben je eigenlijk al zo vroeg je bed uit terwijl je de hele dag niks te doen hebt?
Totaal off-topic: Jouw usericon is heiligquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@TS: Ik ga niets voorschieten, hoor!![]()
1 2 | D:\>Wolf3d>wolf3d -goobers |
Ik wil ook stoppen met roken, nja..willen...als ik het echt wil dan zou ik alwel gestopt zijn..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:26 schreef Kreupelhout het volgende:
Vandaag weer een poging om te stoppen met roken... Ik doe mee
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:37 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Was jij niet uit de kast gekomen gisteravond?
Ooit kom je der voor uit net als boer_martinquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Naar aanleiding van bovenstaande melding wil ik graag melden dat de kast waar ik in zit dichtgespijkert/gesoldeert/gelijmt/geplamuurt is, dus geen hanky-panky onderweg!
Het komt er ook zo subtiel uit...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt. Ik kan maar 1 ding zeggen: Als je zelfs iets wilt moet je het ZELF halen. De rest van de wereld interesseert het echt geen fuck. Welcome to the real world.
(eigenlijk een verkapte: "goed dat je eindelijk je leven in eigen hand neemt in plaats van het eeuwige slachtoffer uit te hangen")
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt.
Zoek gewoon een baan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na te lang in 'de put' gezeten te hebben en te lang thuishangen [...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Kopie van huissleutel laten maken.
-Nieuw paspoort aangevraagd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse)
-Meisje mee uitgevraagd![]()
Goed bezig TS, zonder dit topic was ik waarschijnlijk niks gaan doen
Next up:
-Studente uit Nepal vragen voor een weekje Italië![]()
En daar sluit ik me bij aan! Volgens mij is hij bezig met een cold turkey aanpak. We gaan het gewoon rustig opbouwen!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingenDaar knap ik nou niet echt van op..
Tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Kopie van huissleutel laten maken.
-Nieuw paspoort aangevraagd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse)
-Meisje mee uitgevraagd![]()
Goed bezig TS, zonder dit topic was ik waarschijnlijk niks gaan doen
Next up:
-Studente uit Nepal vragen voor een weekje Italië![]()
Vrijwilligerswerk.quote:Elke dag gewoon even doelloos wat rondfietsen en de stad verkennen waar ik nog niet zo lang woon en beginnen met vrijwilligerswerk.
Niet alle vrijwilligerswerk is in de zorgquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk.
Als je je leven betert zou ik beginnen bij jezelf.
Wat een onzin man.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk.
Als je je leven betert zou ik beginnen bij jezelf.
Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.
Leuk dat je o zo lief bent voor de samenleving, maar als dat je manier is van je leven 'beteren' zou ik toch heel even hard gaan nadenken. Lekker dat oranje pakje aantrekken en een veilige oversteekplaats voor basisschoolkinderen garanderen: jeuh!![]()
Hoezo 'eigenlijk'?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef Mot het volgende:
eigenlijk zou ik met je mee moeten doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |