abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39821569
tvp
pi_39821784
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Keffo het volgende:
Beetje sneu dat je daar een topic voor nodig hebt.

Zeg je dat altijd tegen mensen?

"Keffo, ik heb een probleem. Ik snap mezelf niet meer."
"Beetje sneu dat je dan met mij wil praten. Interessert me echt geen fuck dit."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:46:30 #28
107521 Furia
snoopy weer
pi_39821895
Ik doe ook mee

Als eerste stap ga ik nu weg van Fok! om mooi mijn scriptie af te schrijven. Of in ieder geval mijn doelstelling voor vandaag op tijd te halen. Daarna lekker op de trampoline en rielekst een boekje kunnen lezen. Dat is zó lang geleden!

Ik heb structuur nodig!
pi_39822651
Ik doe ook mee .
Ik wil met name gezonder gaan leven en wat afvallen.
Sinds ik studeer ben ik wel wat aangekomen maar wil weer terug naar me conditie voor de studie.
Dus ben alweer lekker veel aan het sporten, heb gister worteltjes gegeten, zojuist 4 mandarijntjes . En morgen naar Extrema, dus zeg maar 'n hele dag lang fitnessen .

Dus ik doe mee!!!
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_39822862
Hmz, ik doe ook mee!
Nu meteen maar ff een extra huissleutel laten maken, m'n welkomstpakket van de gemeente ophalen (wat er al een maand ligt), m'n telefoon abbonnement opzeggen (wat ik al een 1,5 jaar moet doen) en een nieuw paspoort aanvragen (want m'n oude is alweer 3 jaar ongeldig)
Kut, krijg 't nog druk met al die dingen die ik steeds maar uitstel
pi_39822972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 06:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na te lang in 'de put' gezeten te hebben en te lang thuishangen [...]
Zoek gewoon een baan.

En dat meen ik serieus.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:21:36 #32
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39822984
tvp.
Ben wel benieuwd naar dit mooie iniatief. Hoop dat ik nog steentje kan bijdragen aan het proberen te genieten van het leven per moment. Dat zouden meer mensen namelijk moeten doen, ipv te roepen dat het leven hard en grillig is. positief in het leven is een kostbaar bezit
pi_39824723
Dat hele 'uit de kast kom' topic is natuurlijk een van zeer laag niveau 'grap' van die nutteloze Skippy. En had hem al wel verwacht in dit topic. Hoop dat ie spoedig een ban krijgt

Maar ben gewoon hetero dus, zelf quotes verzinnen kan iedereen. Misschien is Skippy zelf wel in de kast.

Even over de mensen die zeggen van 'ga studeren, en/of zoek een baan' > die opmerkingen vind ik niet naar hoor, helemaal gelijk. Ik ga deze zomer nog eerst beginnen met vrijwilligerswerk (betaald werk zoeken kan nu helaas niet zomaar, ookal zou ik willen) en volgend jaar wil ik een HBO opleiding gaan beginnen. Weet nu nog niet wat ik zou willen gaan doen, maar zelfs ookal weet ik het dan nog niet, ik ga dan toch iets proberen.

Reacties dat het sneu is om er een topic over te openen had ik ook al verwacht maar normaal gesproken is het in R&P idd alleen maar de klachten. En vervolgens zie je een topic vol met goed advies maar daar wordt vaak niets mee gedaan, of de TS reageert ineens niet meer. Het leek me gewoon wel grappig om het eens om te draaien en positief te starten.
pi_39825615
-Abonnement opgezegd.
-Kopie van huissleutel laten maken.
-Nieuw paspoort aangevraagd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse )
-Meisje mee uitgevraagd

Goed bezig TS, zonder dit topic was ik waarschijnlijk niks gaan doen

Next up:
-Studente uit Nepal vragen voor een weekje Italië
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:53:16 #35
107521 Furia
snoopy weer
pi_39825732
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Welkomstpakket opgehaald (YES! Nu krijg ik 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd van Vitesse )
-Meisje mee uitgevraagd

Next up:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingen Daar knap ik nou niet echt van op..
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 17:11:20 #36
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39826235
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw vorderingen wat deprimerend vind, als ik ze vergelijk met mijn eigen vorderingen Daar knap ik nou niet echt van op..
En daar sluit ik me bij aan! Volgens mij is hij bezig met een cold turkey aanpak. We gaan het gewoon rustig opbouwen!!

TS wat zijn jouw goede voornemens voor vandaag?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_39826419
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:49 schreef Migwi het volgende:
-Abonnement opgezegd.
-Meisje mee uitgevraagd

Next up:
Tof

Ik ben vandaag eigenlijk eerst vooral bezig geweest het hier thuis weer helemaal netjes maken, wel zo handig mocht je keer iemand uitnodigen En rondgekeken wat er allemaal te doen valt.

- Tentoonstelling World Press Photo.
- Burgers Zoo (fotografie als hobby, dus hoop wat mooie pics te maken)
- Dag naar Keulen, chocolademuseum enzo en de rest van deze mooie stad checken.
- Naar de bioscoop om Pirates of the Carribean 2 te zien (zat vanavond al volgeboekt)
- Eens bij de buren langs die me uitgenodigd hadden tijdje terug
- Nijmegen eens bezoeken, woon er vlak bij opzich.

En ik moet ook maar eens langs de gemeente voor mn welkomst pakket ook kaartjes vitesse (als ik de brief nog heb)
pi_39826487
quote:
Elke dag gewoon even doelloos wat rondfietsen en de stad verkennen waar ik nog niet zo lang woon en beginnen met vrijwilligerswerk.
Vrijwilligerswerk.

Als je je leven betert zou ik beginnen bij jezelf.
pi_39826511
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk.

Niet alle vrijwilligerswerk is in de zorg
pi_39826594
TVP
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39826600
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk.

Wat een onzin man.
pi_39826780
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Wat een onzin man.
Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.

Leuk dat je o zo lief bent voor de samenleving, maar als dat je manier is van je leven 'beteren' zou ik toch heel even hard gaan nadenken. Lekker dat oranje pakje aantrekken en een veilige oversteekplaats voor basisschoolkinderen garanderen: jeuh!
pi_39826921
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:27 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als er iets nuttelozers bestaat dan vrijwilligerswerk: bel me op.

Leuk dat je o zo lief bent voor de samenleving, maar als dat je manier is van je leven 'beteren' zou ik toch heel even hard gaan nadenken. Lekker dat oranje pakje aantrekken en een veilige oversteekplaats voor basisschoolkinderen garanderen: jeuh!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:23:27 #44
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39831286
Ik vind dit wel een sympathiek topic.
Je bent iig al vroeg opgestaan, da's al een aardig begin!
Mag ik een tip geven? Ik lees nu allerlei 'grootse' plannen (in de zin van echt dingen doen enzo), maar loop niet te hard van stapel. Dat hou je ws niet vol. Probeer ook je rust te vinden in bv het lezen van een boek, luisteren naar muziek etc. Anders maak je het beteren van je lezen afhankelijk van activiteiten buitenshuis en die zijn nu eenmaal niet altijd voorradig.

Succes! Ben benieuwd hoe het je vergaat en bevalt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:48:03 #45
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39831942
Wil je ook wat aan je persoon veranderen of alleen aan je leven? Ik raadt je "double your dating" van DeAngelo aan als je iets wil doen aan je zelfvertrouwen of belangrijker, hoe zelfverzekerd je overkomt

Met mij gaat het prima atm, maar ik wens je veel succes!
pi_39831996
goed man, dat je dit doet!

eigenlijk zou ik met je mee moeten doen..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:09:27 #47
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_39832551
Goed topic

Probeer zelf ook wat meer activiteit en variatie in mijn leven te brengen. Naast het tv kijken, computeren, lezen en af en toe poolen waar het nu uit bestaat.

Wellicht een aardige idee is om af te spreken met vrienden om dingen te gaan doen. Dan zit er wat meer druk achter dan als je alleen iets onderneemt.
En sport je verder?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:12:33 #48
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39832650
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:50 schreef Mot het volgende:
eigenlijk zou ik met je mee moeten doen..
Hoezo 'eigenlijk'?
Hup! Actie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_39840771
Wat werkt is een doel zoeken om naartoe te werken.
Ik moest ook wat actie, en ben een half jaar ervoor een mountainbike gaan kopen en trainen voor de EgmondPierEgmond tocht.
Ik noem maar een voorbeeld.
  † In Memoriam † zaterdag 15 juli 2006 @ 13:36:43 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_39848728
En wat zijn de doelstellingen van TS voor vandaag?
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')