quote:Op maandag 11 september 2006 16:28 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zat wat reacties naar boven te lezen maar kan er bij mij gewoon echt niet over uit dat als je dan beide nog gek van elkaar bent, waarom je dan echt per se niet door bijkomende problemen nog een keer kan proberen. Je weet waarom dingen niet liepen en weet dus ook waar je kneiterhard aan moet werken om het deze keer wel goed te laten lopen. Kom op zeg, als je echt zo'n connectie heb, go for it en doe er gewoon kneiterhard je best voor. Snap dat van mijn ex ook niet eigenlijk maargoed...
quote:Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
veel praten met vrienden/vriendinnen helpt
quote:Op maandag 11 september 2006 16:47 schreef Xcept het volgende:
Ja dat is dus ook mijn gevoel maar goed joh, geloof dat ik mijn opblaasschaap hoor blaten dus ga maar ff de kaas van mijn paal laten schuren![]()
Jah beiden nog gek van elkaar, maar zij kan het verleden niet vergeten klaar. We gaan dus niet verder maar je mag tegenwoordig niet eens mee hopen dan ben je meteen een sneu figuur. Vind je eerder een sneu figuur als je zulke reacties plaatst maar goed.
quote:Op maandag 11 september 2006 16:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lol.. jij bent vast iemand met emotie en gevoelens?
Gogo!quote:Op maandag 11 september 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Precies, hoop is juist gezonde reactie. Geeft blijk aan het feit dat je echt om iemand gegeven hebt en niet zo mans loopt te doen om je ego in stand te houden...
Van de laatste 4 jaar/200 weken staat die kerel 100 weken droog. Dus in 4 jaar mag die hem er 50x inhangen. Dat is lachwekkend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Goed om nog ff door te gaan op die laatste discussie van de andere topic. Sommige dingen zijn gewoon echt niet te snappen. Als je beide nog gevoelens hebt, waarom de 1 het gewoon echt niet meer wilt proberen. Snap dat echt niet hoor, je kan er toch kneiterhard je best voor doen???Niet zo snel opgeven enzo. Wat heeft die relatie anders voorgesteld zeg....
Dat gezeur heb ik zoals bij anderen misschien ook bekend voorkomt bij mijn ex. Telkens zit hij net op het randje om weer terug te komen, maar dan draait ie vervolgens weer volledig om. En is ie tevens mij aant na apen dat ik het druk heb. Hij ineens ook... Ook issie heel erg nieuwsgierig als ik of mn groepje het over hem gehad heeft...
1 plaats waar ik hem altijd zie (misschien handig als bij info): dansschool elke zondagavond. Afgelopen zondag was ie verbaasd dat ik moet helpen op die avond en vroeg meteen of ik met hem wou dansen. Maar dat was puntje bij paaltje niet door gegaan (omdat een ouder vrouwtje uit die les geen danspartner had die avond en ik enkel als hulp kwam en iemand anders moest helpen die echt totaal geen gevoel voor ritme heeft en niemand schijnbaar mee kan dansen)...
Pff.... Mannen!!!![]()
![]()
![]()
Lot? Womên..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef BloodyLotte het volgende:
tvp. Godverdomme.
Ja heel fijn. 't Is echt net gebeurd (het zal nu 24 uur geleden zijn), ik zit echt nu in de wtf-fase. Morgen wakker worden en dan was 't een nare droom. Dat idee.quote:
Hoe lang duurde je relatie, en hoe lang is het nu uit?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Stampurtjuh het volgende:
hmm sterkte thats all i can say about it....
begin er nu zelf net uit te krabbelen gelukkig
Bij mij kwam het na 2.5 jaar, iets langer zelfs geloof ik. Het kwam voor mij onverwachts en dacht er hetzelfde over als jij. Ik ben nu ong 5 maanden verder en het gaat goed met me. Maar er helemaal overheen ben ik nog niet, maar het slijt. Sterkte iigquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hoe lang duurde je relatie, en hoe lang is het nu uit?
Dan kan ik even rekening ermee houden. 3 jaar, 2 maanden en 2 dagen you know. Liefde van mijn leven enzo. Gone missing.
ik denk dat het iets met een andere vrouw te maken heeft gezien het feit dat ik net op haar homepage iets over een opmerking las ik citeer hierbij "Als uw vriendin u ooit de vraag stelt "Is zij mooier dan mij?" antwoordt dan niet (ik herhaal: niet! nooit! never! waaghetniet!) dat zij inderdaad mooier is. Tenzij u levensmoe bent."quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Moja het volgende:
[..]
Bij mij kwam het na 2.5 jaar, iets langer zelfs geloof ik. Het kwam voor mij onverwachts en dacht er hetzelfde over als jij. Ik ben nu ong 5 maanden verder en het gaat goed met me. Maar er helemaal overheen ben ik nog niet, maar het slijt. Sterkte iigWat was trouwens de reden, of weet je dat niet?
Lalalala.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Stampurtjuh het volgende:
[..]
ik denk dat het iets met een andere vrouw te maken heeft gezien het feit dat ik net op haar homepage iets over een opmerking las ik citeer hierbij "Als uw vriendin u ooit de vraag stelt "Is zij mooier dan mij?" antwoordt dan niet (ik herhaal: niet! nooit! never! waaghetniet!) dat zij inderdaad mooier is. Tenzij u levensmoe bent."
Uiteraardquote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
(hij leest vast mee. Hoi!).
Ik heb de rest van de discussie niet gevolgd, maar hier wil ik even iets over zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Goed om nog ff door te gaan op die laatste discussie van de andere topic. Sommige dingen zijn gewoon echt niet te snappen. Als je beide nog gevoelens hebt, waarom de 1 het gewoon echt niet meer wilt proberen. Snap dat echt niet hoor, je kan er toch kneiterhard je best voor doen???Niet zo snel opgeven enzo. Wat heeft die relatie anders voorgesteld zeg....
Okee, thnx! Enne..160 is best hard hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zeg optie 1. Als het zo is, dan loopt 't ook wel zo.
Maar hoor wie het zegt, ik heb vannacht lekker fatalistisch 160 gereden op de snelweg met de muziek heel hard aan. Niet geflitst oid, maar toch.Gas vol in en heel boos kijken.
Ook bedankt!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef dawg het volgende:
Ik zeg ook 1. Laten gaan, gewoon zien hoe het loopt.
Ik kreeg vandaag een smsje van mijn ex of ik vanmiddag iets met haar wilde doen. De eerste keer dat we weer bij elkaar kwamen was ik na afloop toch wel weer verdrietig, dus ik heb teruggestuurd dat ik er nog niet aan toe ben. Verstand en gevoel zijn in conflict, want het liefst zou ik leuke dingen met haar gaan doen vanmiddag. Maar ik ben eigenlijk nog een beetje verliefd op haar, dus kan ik het maar beter niet doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:20 schreef Stampurtjuh het volgende:
ik heb haar gisteren weer gesproken en het doet me toch nog meer dan dat ik zelf dacht.
Ja, dat herken ik wel. Maar op een gegeven moment moet je toch onder ogen zien dat het leven nou eenmaal zulke risico's met zich meebrengt. Je afsluiten voor potentiële scharrels/partners omdat je een paar slechte relaties achter de rug hebt is een grote fout, niet iedereen is als je ex!quote:Is het trouwens normaal om wel je ogen geopend te hebben voor anderen maar niet durfen aan te spreken in de veronderstelling dat je toch alleen maar weer pijn en ellende uiteindelijk wordt aangedaan?
Koppie op meis, het wordt beter al duurt het wel lang. Elkaar zien maakt het inderdaad niet beter. Zeg hem dat je liever niet meer met hem wil communiceren. Dansles prima maar verder geen gesprekken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:31 schreef Sunshine2006 het volgende:
Kutleven! Ik word gewoon non voortaan ofzo, trek dit niet meer...
Ik wil je niet ontmoedigen, maar in mijn ervaring gaat zoiets echt met twee stappen vooruit en weer eentje achteruit. Maar goed, waar het om gaat is dat je uiteindelijk wel verdergaat.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ik hoef mijn ex echt NOOIT meer terug. Dus ik heb zojuist de hele "boohoo ik wil je terug" fase overgeslagen. Yay me!
Thx voor je lieve reactie hoor maareh.... Alsof hij daar naar gaat luisteren. Das een klap op z'n ego, pikt ie niet. Hij gaat me echt niet ineens ff lekker met rust laten als ik daar om vraag. Ken meneertje trots langer dan vandaag...quote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Koppie op meis, het wordt beter al duurt het wel lang. Elkaar zien maakt het inderdaad niet beter. Zeg hem dat je liever niet meer met hem wil communiceren. Dansles prima maar verder geen gesprekken.
Overgeslagen??? Was je ex zo erg dan??? Heeft hij / zij iets ergs gedaan???quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ik hoef mijn ex echt NOOIT meer terug. Dus ik heb zojuist de hele "boohoo ik wil je terug" fase overgeslagen. Yay me!
Net zoals jij de dingen van hem moet "pikken" zal hij ook de dingen van jou moeten "pikken". Ik heb het nu zelf ook. Hij wou mij de dingen laten zeggen, maar nu kwam van de week toch het hoge woord eruit dat hij geen contact meer wil (voorlopig). Hij zet zichzelf gewoon te kijk. Probeer gewoon zo goed mogelijk voet bij stuk te houden. Hoe zeer het ook doet.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Thx voor je lieve reactie hoor maareh.... Alsof hij daar naar gaat luisteren. Das een klap op z'n ego, pikt ie niet. Hij gaat me echt niet ineens ff lekker met rust laten als ik daar om vraag. Ken meneertje trots langer dan vandaag...![]()
* Mickeys lacht ff keihard.. jouw klapper komt nog wel (of je hebt die al gehad), ook al zul je dat hier nooit toegeven.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Huh!quote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Net zoals jij de dingen van hem moet "pikken" zal hij ook de dingen van jou moeten "pikken". Ik heb het nu zelf ook. Hij wou mij de dingen laten zeggen, maar nu kwam van de week toch het hoge woord eruit dat hij geen contact meer wil (voorlopig). Hij zet zichzelf gewoon te kijk. Probeer gewoon zo goed mogelijk voet bij stuk te houden. Hoe zeer het ook doet.
Jij weet niet eens wat er allemaal gaande is in mijn leven en hoe ik er gewoon met mijn neus vol ben ingetuind. Dus ik lach fijn terug.quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
* Mickeys lacht ff keihard.. jouw klapper komt nog wel (of je hebt die al gehad), ook al zul je dat hier nooit toegeven.
Je moet je ook niet laten wegjagen, maar als hij bijvoorbeeld naar je toeloopt dat jij dan ineens naar het toilet toe moet of zo, of dat je ineens iemand anders 'ziet' waar je toevallig net naar toe wou lopen. Is zoiets niet te proberen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Huh!Wat moet ik dan doen. Ik negeer hem, laat hem duidelijk merken dat ik hem niet wil spreken. En dan? Ik kan toch niet als ie tegen me aan lult geen antwoord geven als er ook andere mensen bijstaan. Die kijken dan ook beetje vaag van eh... er praat iemand tegen je??? Oh en trouwens. Ik dans niet met hem. Help alleen in zijn groep. En dansschool is mijn territorium, hij kwam veel later dan mij, dus laat me echt niet wegjagen.
![]()
![]()
Wat een spelletjes allemaal... Zo te horen wordt zij nog vaak genoeg met haar ex geconfronteerd, dan moet je toch niet hebben dat zij allerlei toeren moet gaan uithalen om hem te ontwijken? Je kunt er beter aan wennen dat je hem tegen het lijf loopt, als dat toch niet te vermijden is. Dan kun je tenminste voortaan weer een normale avond op de dansschool hebben zonder dat alles wat je doet door hem bepaald wordt.quote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je moet je ook niet laten wegjagen, maar als hij bijvoorbeeld naar je toeloopt dat jij dan ineens naar het toilet toe moet of zo, of dat je ineens iemand anders 'ziet' waar je toevallig net naar toe wou lopen. Is zoiets niet te proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |