abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:37:44 #251
157164 Thunder-man
Ophidian - butterfly (vip)
pi_41356315
Er is namelijk niks zo frustrerend als genegeerd worden. jouw gevoel werd namelijk ook genegeerd
Risin' up - back on the street
Did my time, took my chances , Went the distance
Now I'm back on my feet
Just a man and his will to survive
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:40:32 #252
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41356400
foutje
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:50:55 #253
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41356718
quote:
Vond d'r maar raar reageren, ze zei amper wat en liep zo ongeveer direct weg. Nouja het is in elk geval écht afgesloten nu voor mijn gevoel.
Mijn ex doet dat ook, maar dat komt omdat ze d'r gevoel niet durft te tonen, en me niet extra van streek wil maken. We zijn allebei nl. nog gek op elkaar (2 maanden later ook nog steeds), maar een relatie is gewoon niet meer mogelijk bij ons, teveel bijkomende problemen.

Ik vind geslotenheid en negeren van gevoel niet echt een manier om met ldvd om te gaan, maar 't is haar keuze. Ik geef gewoon uiting aan m'n verdriet wanneer ik de behoefte daartoe voel.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:00:27 #254
157164 Thunder-man
pi_41357029
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Mijn ex doet dat ook, maar dat komt omdat ze d'r gevoel niet durft te tonen, en me niet extra van streek wil maken. We zijn allebei nl. nog gek op elkaar (2 maanden later ook nog steeds), maar een relatie is gewoon niet meer mogelijk bij ons, teveel bijkomende problemen.

Ik vind geslotenheid en negeren van gevoel niet echt een manier om met ldvd om te gaan, maar 't is haar keuze. Ik geef gewoon uiting aan m'n verdriet wanneer ik de behoefte daartoe voel.
Verdriet dat komt van zelf wel . Maar ik denk dat het voor de meeste belangrijker is om dit verdriet,pijn tot minimale te beperken. Dat werkt meestal het beste als je mekaar niet ziet volgens mij. Trouwens als jullie allebei nog gek op mekaar zijn is het dan niet beter om wat aan die problemen te doen , problemen zijn er namelijk om opgelost te worden je moet namelijk niet denken in problemen maar in oplossingen.
Now I'm back on my feet
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:56:38 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41359135
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Thunder-man het volgende:
Verdriet dat komt van zelf wel . Maar ik denk dat het voor de meeste belangrijker is om dit verdriet,pijn tot minimale te beperken. Dat werkt meestal het beste als je mekaar niet ziet volgens mij. Trouwens als jullie allebei nog gek op mekaar zijn is het dan niet beter om wat aan die problemen te doen , problemen zijn er namelijk om opgelost te worden je moet namelijk niet denken in problemen maar in oplossingen.
Daar hebben we 4 jaar aan gewerkt. Maar een paar van die problemen zijn waarschijnlijk niet meer te verhelpen. Ze heeft een post-traumatische stress-stoornis, en een meervoudige persoonlijkheid. Beiden stonden seks dusdanig in de weg dat we nooit all the way zijn gegaan, en misschien ook nooit zouden gaan. En dat toekomstbeeld sprak ons beiden niet echt aan. Ze vond het wat dat betreft ook een beter idee dat ik op zoek moet gaan naar een relatie met wat meer seksmogelijkheden.

Neemt niet weg dat we gek op elkaar waren en nog zijn. Als het aan mij ligt kunnen we dan ook prima als gewone vrienden verder zodra de gevoelens wat bedaard zijn .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:12:37 #256
157164 Thunder-man
pi_41359758
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Daar hebben we 4 jaar aan gewerkt. Maar een paar van die problemen zijn waarschijnlijk niet meer te verhelpen. Ze heeft een post-traumatische stress-stoornis, en een meervoudige persoonlijkheid. Beiden stonden seks dusdanig in de weg dat we nooit all the way zijn gegaan, en misschien ook nooit zouden gaan. En dat toekomstbeeld sprak ons beiden niet echt aan. Ze vond het wat dat betreft ook een beter idee dat ik op zoek moet gaan naar een relatie met wat meer seksmogelijkheden.

Neemt niet weg dat we gek op elkaar waren en nog zijn. Als het aan mij ligt kunnen we dan ook prima als gewone vrienden verder zodra de gevoelens wat bedaard zijn .
Vrienden blijven is voor jouw wel een optie omdat je er allebei hetzelfde over denkt maar bij de meeste users op dit forum komt de beslissing vaak van 1 kant . Er wordt wel vaak gezegd dat ze erbeiden achterstonden maar in werkelijkheid is dat niet zo . Het is voor diegene die het uitmaakt net zo moeilijk als voor de partner . Het volgens mij vaak een vraag van kan ik wel zonder diegene en die kan alleen zo beantwoordt worden . Meestal is de gezegde van de tijd zal het leren of van tijd komt raad de beste optie. Een relatie zonder seks beschouw ik vaak als vrienden zijn . Intimiteit maakt namelijk de relatie .
Now I'm back on my feet
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:03:05 #257
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41365254
Nou ja, je hebt seks en seks he. Zoenen, in elkaars armen liggen e.d. kan ook tot intimiteit worden gerekend, het is iig iets wat ik niet met m'n vrienden doe .

Het is gelukkig wel op de 'best mogelijke manier' uitgegaan, voor zover dat bestaat. We waren er al een paar dagen over aan het praten wat de verwachtingen bij haar waren m.b.t. seks. En uiteindelijk waren we het er beide over eens dat ze niet binnen afzienbare tijd haar problemen zou hebben verholpen (hoewel het accepteren ervan me flink moeite kostte). En dan kan je maar 1 ding doen: besluiten uit elkaar te gaan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:34:34 #258
157164 Thunder-man
pi_41366198
Blind_Guardian wat zou jij in mijn geval doen dan ?
Now I'm back on my feet
pi_41467057
TVP.

Ik heb mijn exvriend net op MSN geblokkeerd en verwijderd zodat ik de neiging ook niet zo snel krijg om hem weer te unblocken.
pi_41473298
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
TVP.

Ik heb mijn exvriend net op MSN geblokkeerd en verwijderd zodat ik de neiging ook niet zo snel krijg om hem weer te unblocken.
Ik ben blij dat zij mij heeft geblokkeerd, scheelt mij weer de discussie met mijzelf
  maandag 4 september 2006 @ 09:28:29 #261
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41474604
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Thunder-man het volgende:
Blind_Guardian wat zou jij in mijn geval doen dan ?
Wat je zelf al aangaf: een paar maanden geen contact. En dan wel letterlijk proberen uit te voeren. Ik hield nl. tijdens die 2 maanden continu de neiging om haar toch even op msn aan te spreken. Foute beslissing! Ik voelde me er alleen maar minder prettig door omdat ik wist dat het geen zin had om in die tijd contact te houden.

Nu ben ik 2,5 maand verder, en afgelopen weekend haar weer gezien en gesproken tijdens een avondje uit. En was gelukkig heel gezellig, zonder dat we beide het gevoel kregen dat er liefdes-gevoelens in de weg zaten. Dus eindelijk beginnen we weer een beetje als goeie vrienden naar elkaar te zijn.

Misschien dat jou dat ook lukt na ruim 2 maanden maar neem ruim de tijd ervoor, Thunder-man. Als je contact met je ex wilt, beter laat dan vroeg, om dubbel gevoel te vermijden .
  maandag 4 september 2006 @ 15:38:17 #262
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41482922
Ik ga mijn ex woensdag zien, dan is het zo'n drie weken uit! Tja, ik weet het, misschien niet zo verstandig... maar we missen beide het contact heel erg, en zijn erg nieuwsgierig hoe het als vrienden zal gaan! Denk dat ik er wel klaar voor ben, maar ja, het kan in de praktijk wel tegenvallen natuurlijk.

Zal wel even moeilijk zijn om 's avonds naar huis te gaan en alleen in bed te liggen, maar hoe verrot ik me ook voel, zij zal dat niet aan mij zien!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41487665
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:38 schreef SofaKing het volgende:
Ik ga mijn ex woensdag zien, dan is het zo'n drie weken uit! Tja, ik weet het, misschien niet zo verstandig... maar we missen beide het contact heel erg, en zijn erg nieuwsgierig hoe het als vrienden zal gaan! Denk dat ik er wel klaar voor ben, maar ja, het kan in de praktijk wel tegenvallen natuurlijk.

Zal wel even moeilijk zijn om 's avonds naar huis te gaan en alleen in bed te liggen, maar hoe verrot ik me ook voel, zij zal dat niet aan mij zien!
Kerel geloof me bereid je erop voor, dat je je nog zwaar kutter gaat voelen dat je je nu voelt. Trust me....

Heb ook nadat het 3 a 4 weken uit was, contact weer met haar gehad zelfs bij haar geslapen ... Domste fout ooit ... Doe het niet, uit is uit man. Waarom jezelf kwellen met iets wat toch niet meer goed gaat komen. Tuurlijk weet ik dat die drang er is, om mekaar weer te zien.

Dacht ook dat ik er klaar voor was om haar weer te zien, het gekke is omdat je je beter gaat voelen je denkt dat je het wel aankan. Maar het proces word alleen maar zwaarder en zwaarder. tuurlijk voel je je omdat moment goed dat je haar ziet had ik precies hetzelfde, alleen toen ik thuis kwam alleen in mn bed zakte ik letterlijk en figuurlijk de grond in. Kon mezelf wel voor me kop slaan waarom ik het had gedaan !!!! Echt, je krijgt dingen te weten en te horen enz wat je gewoon niet wilt weten, je gaat mekaar uit zitten horen enz.

Maar van alles leer je, ik weet dat ik het nooit weer zou doen. En let op mijn woorden later ga je mn reactie lezen als je bij haar bent geweest en ga je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een psyschich spelletje met jezelf van hoe veel leed en pijn kan je verdragen.

Nu ben ik 2 maanden verder en echt geen contact meer met haar, negeer haar, bel haar niet meer, heb ook geen behoefte meer op dit moment om vrienden met haar te zijn.

En Sofaking, onthoud wat ik je nu zeg en laat dit goed tot je door dringen.. De ene mogelijkheid om erover heen te komen is geen enkel contact meer met haar op elk gebied het afkappen, anders zul je het nooit een plekje kunnen geven in je hoofd.

Vrienden zijn WERKT PAS als je er HELEMAAL OVER HEEN BENT, en zoals ik jou hoor ben je het nog lang niet. Zolang er nog gevoelens van ene kant zijn, werkt het niet en doe je je zelf alleen maar onnodig veel ellende aan.

Kerel je moet het echt zelf weten, kijk maar wat je met mn advies doet ga haar zien word het alleen maar moelijker. Ik kan het weten, het werd zelfs zo erg dat mn ouders zeiden dat ik maar eens hulp moest gaan zoeken. Maar dacht "jah daagg!!!!!" toen was het knoop ook doorgehakt en kijk nu !!!!

Ben sterker en sterker geworden en zie dat er meer is in het leven dan een vrouw ... Maar jah dat soort dingen zie je pas als je erover heen bent eerder NIET.

Grtzzz
pi_41490033
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:38 schreef SofaKing het volgende:

Heb ik met mijn ex ook gedaan. 3 weken nadat hij het had uitgemaakt vertelde hij me dat hij toch het contact mistte, of in ieder geval iets en het ergens overwoog om het opnieuw te willen proberen, mits ik ook wil natuurlijk. We hadden toen afgesproken en zijn de stad zomaar wat ingeslenterd. Dat was wel gezellig maar na afloop beseftte we beide dat we niet opnieuw moesten beginnen en het als vrienden beter werkte. Ik ben wel over hem heen ondanks dat ik soms de leuke begintijd wel mis maar verder niet.

Heb hem sinds die tijd nog niet gezien omdat we het beide verschrikkelijk druk hadden en nu nog wel. We spreken mekaar weleens online maar echt verder dan dat gaat het nog niet vanwege tijd en eigen leventje enzo.
Ik zag er die dag ook tegenop maar het hielp juist wel voor het "verwerkingsproces", hoop dat dat voor jou ook zo is.
Succes iig.
  maandag 4 september 2006 @ 20:40:53 #265
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41492494
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef vencodark het volgende:
Ik zag er die dag ook tegenop maar het hielp juist wel voor het "verwerkingsproces", hoop dat dat voor jou ook zo is.
Hmmm, twee heel verschillende ervaringen. Micro, ik waardeer het dat je me waarschuwt, maar ik denk dat, als ik merk dat het als vrienden goed klikt, ik het beter een plaatsje kan geven. De drang om haar op te zoeken is echt niet zo groot dat het me overweldigt, ik zou haar nog wel een paar weken niet kunnen zien. Maar we willen beslist als vrienden verder, dus hopen gewoon een leuke middag te hebben. We zijn er beide nieuwsgierig naar, hoe het zal zijn. Ik heb het mijn vorige ex ook zo aangepakt en dat heeft, net als bij vencodark, het verwerkingsproces ook goed gedaan.

Ik laat morgenavond weten hoe ik het ervaren heb, is verplaatst naar dinsdag.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:14:24 #266
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_41501854
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:31 schreef -XX- het volgende:

[..]

Haha
Grappig?
pi_41504463
Helaas zal ik ook in dit topic te vinden zijn de komende tijd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_41513132
Ok hier volgt mijn verhaal (het zal een lang verhaal worden)

Gister heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. We hadden 10 maanden een relatie en gingen al meer dan een jaar met elkaar om. Dit was 's middags. De reden was dat ik al heel lang twijfelde en dit had meerdere oorzaken. Ik hou nog steeds van hem maar hij heeft over een aantal dingen tegen mij gelogen. Dit deed hij eigenlijk alleen om beter bij me voor te komen. Ook wordt hij heel snel boos om kleine dingen, hiermee raak ik snel gekwetst. Ik heb hem hier meerdere keren op gewezen daardoor ging het de laatste tijd wel beter tussen ons. We zijn samen op vakantie geweest voor 2 weken,hier hebben we 3x ruzie gehad, waarvan 2 kleine ruzietjes. Dus dat valt wel mee. Ook is er een verschil in cultuur en niveau. Hij is Antilliaans, ik Nederlands. Hij doet MBO niveau 2 ik universiteit. In het begin merkte ik nauwelijks iets van het verschil maar hoe langer we hebben hoe meer ik het merk. Woorden die voor mij normaal zijn, begrijpt hij niet. Als mijn moeder hem een vraag stelt begrijpt hij het soms niet. Ik heb gemerkt dat we bij mij thuis veel meer op een hoog niveau praten dan bij hem thuis. Al met al zal ik een toekomst met hem niet echt zitten. Hij is heel lief voor me steunt me altijd.
Anyway ik had er super veel verdriet van om het uit te maken. Ik vertelde het aan mn vriendinnen. Ik heb weinig vriendinnen en ze reageerden allemaal heel vlak. Alsof het niet erg was omdat ik degene was die het uit had gemaakt terwijl ik me hartstikke rot voelde. Ik kreeg totaal geen steun van niemand. Op dat moment voelde ik me zo eenzaam.
Hij reageerde helemaal niet meer terwijl we het niet eens hadden uitgepraat. En nu ben ik fucking bang dat ik de verkeerde beslissing heb genomen. Ik mis hem zo erg en ik hou nog steeds van hem. Hij is de enige die achter me staat in dit leven. Nu ik het uit heb gemaakt heb ik echt het gevoel dat ik niks meer heb. Savonds heb ik hem gesproken en hij wou het uitpraten. Hij miste me heel erg en wou me graag terug. En ik, ik weet niet wat ik moet doen. Straks naar hem toe gaan om het uit te praten, maar ik kan toch niet zomaar weer naar hem terug gaan? Ik heb iedereen op de hoogte gesteld dat we uit elkaar zijn en krijg ik dan weer twijfels na een tijdje? Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik voel me zo eenzaam en in de war
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:22:45 #269
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_41513429
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Salie het volgende:
Je moet je niet laten beinvloeden door wat anderen wel niet mogen denken.
Wel zeg je wat opvallende dingen. Het gevoel dat je een toekomst met hem niet ziet zitten en daar tegenover dat hij je veel steun biedt.
Wat ik een geweldige site vind, die veel inzichten verschaft is de volgende http://www.thebecompany.nl/praktijktips+info.htm.
Kijk hem eens door.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_41514236
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Amanecer het volgende:

[..]

Je moet je niet laten beinvloeden door wat anderen wel niet mogen denken.
Wel zeg je wat opvallende dingen. Het gevoel dat je een toekomst met hem niet ziet zitten en daar tegenover dat hij je veel steun biedt.
Wat ik een geweldige site vind, die veel inzichten verschaft is de volgende http://www.thebecompany.nl/praktijktips+info.htm.
Kijk hem eens door.
hmmm site doet het niet. Maar ik ben ook een vreselijke twijfelaar. Weet dus ook echt niet wat ik moet doen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:46:11 #271
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41515791
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Salie het volgende:
De verschillen zijn blijkbaar toch te groot. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je nu alleen voelt. Je omgeving reageert nu op een manier alsof ze je al maanden geleden hadden verteld dat het niet zou gaan werken maar jij wou en zou er mee doorgaan.

Neemt niet weg dat je je verschrikkelijk alleen voelt. Net als ieder ander die een relatie verbroken heeft of "gedumpt" is. Het is iets waar je door heen moet. Hij heeft niet aan je verwachtingen kunnen voldoen. Hoe vreselijk het ook klinkt en ik haatte het ook toen ik het hoorde, maar beter nu dan dat je al jaren een relatie hebt en dan is het verdriet en de eenzaamheid nog groter.

Heel veerl sterkte
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:11:43 #272
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_41516563
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Salie het volgende:

[..]

hmmm site doet het niet. Maar ik ben ook een vreselijke twijfelaar. Weet dus ook echt niet wat ik moet doen.
Waarschijnlijk zo wel
http://www.thebecompany.nl/sitemap.htm
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:13:06 #273
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41530656
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef SofaKing het volgende:
Ik laat morgenavond weten hoe ik het ervaren heb, is verplaatst naar dinsdag.
Dus... Het was erg gezellig, maar wel raar om als vrienden met elkaar om te gaan. Of in ieder geval te proberen, want dat lukt je niet zo één twee drie. Je merkt dat er een zekere afstand is en die voelt heel onnatuurlijk. Zowel zij als ik had af en toe de neiging om elkaar te knuffelen, en het was erg vreemd om naast elkaar op de bank te zitten ipv tegen elkaar aan te hangen. Ook was het moeilijk om weer weg te gaan, maar echt traumatisch kan ik het gelukkig niet noemen. Ik zie dat ze op het moment wel tevreden is met haar leventje zo, en dat ze echt niet toe was aan het soort relatie dat wij hadden.

Ben wel benieuwd hoe het op de lange termijn zal gaan... of we allebei comfortabeler worden in onze rol als vrienden, of dat oude gevoelens op komen spelen. De tijd zal het leren.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:38:20 #274
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41534301
ik ook maar even typen hier....

Sinds afgelopen zaterdag is het officeel uit.. na 2,5jaar verkering (me eerste echte liefde)
Voor de vakantie hadden we het er al over gehad dat het misshcien beter is als we elkaar zouden laten gaan.. er was geen liefde meer en we waren meer soort vrienden die af en toe nog sex met elkaar hadden..

Een aantal dagen na dit gesprek moest ze voor 7weken naar Frankrijk om daar stage te lopen en voor haar zomerbaantje.. en heb ik haar nog op schiphol afgedropt.

We hebben wel contact gehouden, niet vaak, maar zo af en toe..

Afgelopen vrijdag er weer opgehaald op Schiphol en we wisten eigenlijk niet echt waar we het over moesten hebben in de auto.

Zaterdag hebben we het even uitgepraat en tot de conclusie gekomen:
"Dat we als vrienden nog harstikke goed met elkaar uit de voeten kunnen, maar dat een relatie er niet meer inzit. Omdat we al steeds meer gewoon vrienden waren en niet echt meer verliefd, het was meer houden van."

We hadden wel allebei nog een drang om het nog 1x met elkaar te doen, dit hebben we niet gedaan met de reden dat, dat hetgeen dat we nu juist houden stuk zou maken.

Het klinkt hier misschien niet stoer, maar als je het samen met je ex gewoon uitpraat en je huilt samen wat.. dan heb je er daarna iig een stuk beter gevoel bij. Dan wanneer je dat niet doet..
Samen huilen/lachen en praten helpt bij het proces.

***Normaal zou je nadit van elkaar scheiden en elkaar een x-aantal weken later weer spreken.***

Maar wij niet, we zijn s'avonds nog lekker uit eten geweest en hebben savonds nog in 1 bed geslapen. Ook zondag was heel gezellig en wederom gewoon weer samen in 1 bed geslapen, verder nix gebeurd.

Nu houden we wel even een tijdje minimaal contact, om ons gewonen leven weer op een rijtje te zetten.. Maar ik heb er vertrouwen in.. over een x-aantal maanden kunnen wij gewoon weer vrienden zijn.. zoals we nu ook waren.

Samenvatting: Het loslaten van me ex, is nu denk ik makkelijker dan wanneer we echt nog heel close en verliefd waren. Het proces is makkelijker omdat we samen gepraat/gelachen en gehuilt hebben en samen tot de conclusie zijn gekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door eRrrrJeee op 06-09-2006 00:17:55 ]
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  woensdag 6 september 2006 @ 00:10:42 #275
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41535532
Tof topic. Erg herkenbaar allemaal Mijn verhaaltje ook maar even in het kort ben niet zo'n schrijver:

Ik had anderhalf jaar met een meisje. Ech mijn grote liefde.. De eerste ook. We waren allebei strontjaloers. Het moest gewoon een keer fout gaan. Haar jaloersheid werd te erg. Ik maakte het uit.. Ik wist dat het niet verder kon gaan. Het moest wel.. Toch stortte ik in.. Een week later ging ik met dr beste vriendin. Ze was er kapot van. Logisch. Een week daarna ging ze met een bekende van mij. Ik was er ook kapot van. Duh.

Uiteindelijk mistte ze mij meer dan ik haar.. Maar ik mistte haar toch ook heel erg. Ze wou contact blijven houden en werd hysterisch toen ik dit niet meer wou maar ik kon niet meer. Ik wou haar gewoon vergeten. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht. Haar geblockt op msn. Dat was het einde.

Maar nu 7 maand later.. Denk ik nog elke dag aan haar. Ik heb al wel 4 maand een nieuwe vriendin. Maar toch.. Hoe lang blijft dit nog. Wanneer zal de eerste dag zijn. Dat haar naam gewoon niet meer in mij opkomt? Ik weet niet of ik haar nog echt mis. Maar krijg haar iig niet uit mijn hoofd.
  woensdag 6 september 2006 @ 00:19:03 #276
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41535812
echt vergeten zal je er immers nooit, ze was je eerste echte liefde..
pi_41537933
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef secret17 het volgende:
Gelukkig heb ik eindelijk in m'n leven 's een keer hard maar eerlijk kunnen zeggen dat het er echt niet in zat, dat ik haar niet terug kon geven waar zij nu naar op zoek was. Ik ben met haar naar mijn huis teruggereden en heb haar evenlater huilend naar huis zien rijden. Man man man, het is ook te lastig als je ex zoveel moeite heeft om jou los te laten...
Dat kan ik niemand aandoen.... ik voel heel sterk die verantwoordelijkheid om iemand geen pijn te doen. Dan zal ik proberen het contact net zo lang vol te houden, totdat ze vanzelf een leuke andere jongen tegenkomt en langzaam overstapt op hem. Na verloop van tijd (het kost misschien een jaar of twee) verwatert het contact gewoon en is het veel minder pijnlijk. Maarja, dat ben ik die nooit en te nimmer vrienden in de steek wil laten. Tenzij ze je bedriegen uiteraard, maar dat is een ander verhaal.

In mijn geval heb ik het nog steeds niet verwerkt, dat ik haar vanaf een bepaald moment niet meer gezien heb, omdat ze de last die jij beschrijft niet meer aankon. Ik mis haar nog altijd 2 jaar later. Maargoed, ik ben ook zo hardnekkig overtuigd dat ze de liefde van mn leven is/was, dat ik mijn gevoel voor haar ook niet los wil laten. Het is als een belofte aan mezelf, die ik niet wil breken. Zo sterk als: "Ik wil nooit iemand opzettelijk pijn doen". Zo voel ik ook: "Ik wil nooit minder van haar gaan houden".
Doe eens wild ....
  woensdag 6 september 2006 @ 13:57:45 #278
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41548375
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:41 schreef Tarot het volgende:

Maarja, dat ben ik die nooit en te nimmer vrienden in de steek wil laten. Tenzij ze je bedriegen uiteraard, maar dat is een ander verhaal.
Zo zit het hier ook
pi_41556644
Vind het knap dat mensen naar een lange intieme relatie en het gaat uit, gelijk vrienden kunnen zijn. Heb het ook geprobeert alleen begon te beseffen ( mede omdat ze mn eerste echt liefde en mn eerste relatie was EN ik nog gevoelens voor de had ), dat ik er alleen overheen kon komen om op elke gebied contact met haar te verbreken.

Iedereen om me heen adviseerde dat ook en mn hart zei dat dat ook het beste was, hoef niet te weten wat ze nu uitspookt met wie en wat. Vrienden kan ik best wel weer met haar zijn absoluut, misschien over een half jaar als ik het in ieder geval echt een plek heb gegeven en ik er in mn gedachten en mn hart er TOTAAL klaar mee ben anders niet.

Weet je wat het is als je vrienden blijft kom je meestal dingen te weten enz, wat je eigenlijk niet wil weten. En dan hou je contact met elkaar en dan komt er de dag dat 1 van de 2 een nieuw persoon ontmoet. Kijk al die dingen wil ik niet tegemoet komen of meemaken. Want maak het mezelf er alleen maar moelijker mee. Mis haar echt nog wel, maar heb het al wel een plekje gegeven en heb eindelijk rust in me hoofd.

Maar dit is wel het zwaarste wat ik ooit mee heb gemaakt, wist niet dat het zo enorm pijn kon doen. Heb echt dagen weken me echt zwaar kut gevoelt, mede omdat ik ook nadat het uit was nog contact met haar had. We woonden samen, en ze had een eigen kamer kwam ik bij haar thuis en zag hoe gezellig en perfect ze het voormekaar had. Damnnn ging een zwaard door me hart heen van kijk ze is niet meer van mij ze woont niet meer bij me.

Kijk dat zijn dus van die dingen van het heeft geen zin om vrienden te zijn als het NET uit is en je nog gevoelsn voor mekaar hebt. Want diep in je hart hoop je dat het dan weer goed komt.

grtzzz
  woensdag 6 september 2006 @ 20:27:29 #280
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41560699
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef micro1234 het volgende:

knip
Zodra het uit is, moet je ook eerst gewoon een tijdje het contact breken..

Ik weet niet hoe het bij jou gegaan is, maar bij mij was het al een tijdje houden van een geen verliefdheid meer. Ook wij houden nu een stop van een x-aantal tijd..

Maar er komt een moment waarop je haar de juiste plek hebt gegaan in je hart of waar dan ook..

En als zij dat ook heeft gedaan, kan je mits je niet met ruzie uitelkaar bent gegaan.. weer vrienden worden.. Je moet niet uitgaan van 2weken geen contact en weer beste maatjes... Maar begin met een maand en dan misshcien een x iets afspreken.. en dan weer een maand.. enz..

op een keer kan je weer gewoon met er omgaan..
pi_41560778
Ik denk dat ik het een plaatsje heb kunnen geven. Mijn ex kwam ik vandaag tegen bij een college en we konden weer gewoon normaal tegen elkaar doen.

Het voelt allemaal nog raar en voorlopig ga ik ook geen contact zoeken met haar maar nu weet ik dat mocht ik haar tegenkomen dat ik tenminste me normaal kan gedragen.

Het leven is cru gezegd gewoon te kort om hier zo lang mee bezig te zijn. Ik ben begonnen met een nieuwe sport en dat team verband doet echt goed. Je ziet weer de mogelijkheden van het vrij zijn en je begint er ook weer voor open te staan.

Ik wens iedereen hier nog veel succes met het verwerken en het doorkomen van deze vrij moeilijke tijd.
pi_41587993
Ik heb mijn ex imiddels drie weken niet meer gesproken, moet zeggen dat ik eindelijk weer een beetje vrolijk wordt en ook weer normaal eet. Ik heb verdomme weken slecht gegeten, als er zoiets in mijn hoofd zit dan kan ik alleen maar daar mee bezig zijn en al het andere vervaagd.

Ik mis haar elke dag, nu pas besef ik ook dat het echt uit is. De lieve woorden die ze altijd zei waren alleen als vrienden en ik heb een half jaar mezelf wijs gemaakt dat het allemaal wel goed zou komen. Mede door de dingen die ze zei, vroeg, situaties waarin ze mij belde, gaf ze mij het gevoel nog wel met mij verder te willen... helaas het is niet zo, het is over en ze kiest een andere weg, dat respecteer ik maar ik jammer vind ik het wel. baal er vooral van omdat we nog superverliefd en gek op elkaar waren toen we uit elkaar gingen, door haar thuis situatie hebben we elkaar maar 2 keer vluchtig kunnen zien, dan weet je op een gegeven moment niet meer wat je voelt.

Als ik er nu naar kijk denk ik sowieso dat het geen zin heeft om iest te beginnen, er staat te veel in de weg, teveel oud zeer, het voelt ook beter nu ik haar niet spreek en dat is voor mij een teken aan de wand! uitzitten er zit niks anders op!
  donderdag 7 september 2006 @ 17:11:43 #283
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41588780
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Xcept het volgende:
Ik heb mijn ex imiddels drie weken niet meer gesproken, moet zeggen dat ik eindelijk weer een beetje vrolijk wordt en ook weer normaal eet. Ik heb verdomme weken slecht gegeten, als er zoiets in mijn hoofd zit dan kan ik alleen maar daar mee bezig zijn en al het andere vervaagd.
Herkenbaar, ik had niet veel zin in eten en was als gevolg daarvan een aantal kilo afgevallen. Inmiddels kan ik weer lol hebben en begint het een beetje te wennen dat het voorbij is.

Ik heb haar nu één keer weer gezien en dat was best fijn maar ook weer een confrontatie met het feit dat er een zekere afstand tussen elkaar is. Denk dat er zeker waarheid in zit dat het beter is om elkaar een paar maanden niet te zien, maar wij hebben nou eenmaal gekozen voor deze methode. Weet wel dat als ze eenmaal een ander ontmoet (daar ga ik van uit, in tegenstelling tot hopen dat het nog goed komt), dat ik dan een tijdje helemaal geen contact meer wil. Want om haar te zien met een ander die aan haar zit enzo, dat zal ik moeilijk kunnen verdragen.
  donderdag 7 september 2006 @ 19:49:23 #284
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41592885
haha, dat slecht eten is wel herkenbaar ja... achja.. in de vakantie at ik ook al slecht.. 1a2 x perdag verder nix, bijna niet drinken.. niet snoepen af en toe een ijsje
  donderdag 7 september 2006 @ 20:34:18 #285
55017 christiaan1985
Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
pi_41594333
inderdaad, liefdesverdriet: de beste afslankkuur.

het loslaten van je ex kun je maar op 2 manieren bereiken volgens mij;
geef het tijd en heb geen contact

Het moeilijkst heb ik het nog wel met het idee dat ze weer met een ander gaat..
Met die gedachte gaat mijn maag steeds weer op slot.
Sterkte alle mensen in dit forum, het is een klote tijd, maar je komt er sterker weer uit!
pi_41597890
Welkom, Christiaan . Ook jij komt er wel overheen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:30:31 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41608217
Als ik jullie allemaal zo lees zijn jullie er dik sneller overheen dan ik dat ben. Na ruim 4 maanden had ik afgelopen week een megadip week. zal wel iets met de hormonen te maken hebben zeg ik tegen mezelf. Inmiddels gaat het weer wat beter en heb ik morgen een leuke dag en avond/nacht uit van mn werk. Ik verheug me er echt op. Mijn gedachten op iets anders richten is wel de beste manier om niet teveel na te denken over je liefdesverdriet.

Tot op heden niets meer vernomen. Ook op mijn mailtje heeft hij niet gereageerd. Mogelijk sluit hij me helemaal buiten of hij heeft het nog niet gelezen. Het is niet anders. Als dit zijn manier van vrienden zijn is dan denk ik dat ik blij mag zijn. Op deze manier zit ook dat er niet in, maar aan de andere kant... misschien heeft hij ook wel de tijd nodig om het een en ander te verwerken. Ik heb m best wel met zijn neus op een aantal dingen gewezen.
pi_41626703
Mooie quote die ik laatst las bij iemand op een t-shirt: "I you can't be with the one you love, love the one you're with."

Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en om nu iemand aan het lijntje te houden 'omdat je dr nu eenmaal wat mee hebt' is ook niet de oplossing.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:11:35 #289
55017 christiaan1985
pi_41627170
ik vind het een bijzonder slechte slogan
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:17:59 #290
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41633359
Ik had laast een maat van me mijn postbank-pinpas laten zien.
Er staat nl. een afbeelding op van zijn ex.
Ik weet nou nogsteeds niet offie het nou wel of niet kon waarderen
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41633879
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef mrkanarie het volgende:
Mooie quote die ik laatst las bij iemand op een t-shirt: "I you can't be with the one you love, love the one you're with."

Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en om nu iemand aan het lijntje te houden 'omdat je dr nu eenmaal wat mee hebt' is ook niet de oplossing.
Love the One You're With - Stephen Stills

If you're down and confused
And you don't remember who you're talking to
Concentration slips away
Cause you're baby is so far away

Well there's a rose in the fisted glove
And eagle flies with the dove
And if you can't be with the one you love, honey
Love the one you're with

Don't be angry - don't be sad
Don't sit crying over good times you've had
There's a girl right next to you
And she's just waiting for something to do

Turn your heartache right into joy
Cause she's a girl and you're a boy
Get it together come on make it nice
You ain't gonna need anymore advice
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:11:00 #292
55017 christiaan1985
pi_41635307
lastig bij het loslaten van je ex is ook het probleem van de controle. Heb steeds de neiging op hyves te kijken of ze online is geweest en berichten heeft geschreven aan ontvangen/van vrienden..
pi_41708592
Pffh vrijdag is ze jarig... als ik haar ga bellen hoop ik toch stiekum dat ze zegt dat de afgelopen tijd waardeloos was en dat ze me graag wil zien en afspreken. Gebeurd niet hoor, dit is over en uit maar ja ik had haar toegezegd haar met haar verjaardag nog te bellen. zucht ben nu dus weer helemaal aan het piekeren etc.

wat een kutzooi wou dat ik haar nooit had leren kennen.
pi_41708981
Sneu figuur. Als je nog zo aan haar denkt moet je heen gaan bossie bloemen mee en een ring erbij vragen om excuses dat je een lul bent en dat je haar mist en niet zonder haar kan leven.
(KOTS)

Ben je een kerel dan doe je helemaal niets bel je haar niet meer leg je haar foto's in de kast en van het opblaasschaap dollie en zoek je een lekkere nieuwe mokkel om je eikelkaas van je paal te schuren.
pi_41709000
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef odysseynet het volgende:
Sneu figuur. Als je nog zo aan haar denkt moet je heen gaan bossie bloemen mee en een ring erbij vragen om excuses dat je een lul bent en dat je haar mist en niet zonder haar kan leven.
(KOTS)

Ben je een kerel dan doe je helemaal niets bel je haar niet meer leg je haar foto's in de kast en van het opblaasschaap dollie en zoek je een lekkere nieuwe mokkel om je eikelkaas van je paal te schuren.
en zo is het
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_41709393
Gelukkig er zijn nog verstandige mensen jij hebt dus ook zo iets kies maar optie 2
pi_41709798
Zat wat reacties naar boven te lezen maar kan er bij mij gewoon echt niet over uit dat als je dan beide nog gek van elkaar bent, waarom je dan echt per se niet door bijkomende problemen nog een keer kan proberen. Je weet waarom dingen niet liepen en weet dus ook waar je kneiterhard aan moet werken om het deze keer wel goed te laten lopen. Kom op zeg, als je echt zo'n connectie heb, go for it en doe er gewoon kneiterhard je best voor. Snap dat van mijn ex ook niet eigenlijk maargoed...
Always look on the bright side of life :-)
  maandag 11 september 2006 @ 16:29:37 #298
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41709841
veel praten met vrienden/vriendinnen helpt
pi_41710392
Ja dat is dus ook mijn gevoel maar goed joh, geloof dat ik mijn opblaasschaap hoor blaten dus ga maar ff de kaas van mijn paal laten schuren

Jah beiden nog gek van elkaar, maar zij kan het verleden niet vergeten klaar. We gaan dus niet verder maar je mag tegenwoordig niet eens mee hopen dan ben je meteen een sneu figuur. Vind je eerder een sneu figuur als je zulke reacties plaatst maar goed.
  maandag 11 september 2006 @ 16:50:17 #300
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41710480
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef odysseynet het volgende:
(KOTS)

lol.. jij bent vast iemand met emotie en gevoelens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')