abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41065694
Ben er eindelijk eens achter dat ik mn ex echt niet terug krijg .... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
Always look on the bright side of life :-)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:59:04 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41065995
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ben er eindelijk eens achter dat ik mn ex echt niet terug krijg .... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
Kopietje van mijn verhaal.... misschien ligt het wel juist aan dat soort mannen dat het niet werkt... precies dezelfde ervaring heb ik. Nu pas na bijna 4 maanden begint ik er een beetje overheen te komen, maar als ik er aan denk barst ik nog best wel vaak eigenlijk in tranen uit. Maar niet meer aan denken dus (poging wagen tot)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:32:31 #153
143815 Madski
ad-rem galore
pi_41068380
Gisteren even alles uit wezen huilen en muziek opgezet van toen. Hielp wel een boel moet ik zeggen
pi_41078973
quote:
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.
ik ben er gelukkig 1 van, heb alleen de pech gehad dat ik iemand tegen kwam die dat niet zo wist te waarderen of op zijn minst gezegd op waarde wist te schatten.
dat feit heeft mij toch wel een beetje terug houdender gemaakt in een relatie aan te gaan.
maar zodra ik weer dat gevoel bij een vrouw heb zal ik me er ook weer 100% voor laten gaan.
life is like a present you never know what is in it
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:32:19 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41085595
quote:
Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.
Er zijn trouwens genoeg mannen die zo zijn hoor. Niet denken dat er niemand anders is die al die eigenschappen niet heeft. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven (heb dat gevoel zelf ook wel eens, van: zijn er nog wel meisjes die zó perfect waren) maar ze zijn er heus wel.

Sterkte
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41085877
onthoud goed een perfecte vriend of vriendin bestaat niet.
Dat wat je vind moet alleen goed bij je passen.
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
-
pi_41086246
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
Juist de mogelijke onperfectheid van een vriendin maakt haar perfect . Het is een beetje een contradictus in terminus, maar juist een perfecte vriendin is alleen maar saai.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:08:21 #158
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41086369
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
En daarom open je deze topic????? Hypocriet?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41086482
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.
pi_41086862
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.
daarnaast zei is ook niet perfect!!!
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:46:35 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41087403
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.
Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.
daarnaast zei is ook niet perfect!!!
Nee inderdaad niet met exen, maar liegen is dus geoordloofd en alle andere zaken vind je dus ook goed. Blijkbaar neem je genoegen met heel weinig. Het is ook een vorm van niet los kunnen laten mijn inziens, maar ik merk het vanzelf wel of ik met het gevoel dat ik bij jouw verhaal heb, totaal er naast heb gezeten. (en ook dit is niet lelijk bedoeld maar ik voorzie gewoon problemen)
pi_41088885
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.
Kolere, jij strooit echt met aannames, he . Je bent de enige die het zo leest.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:46:51 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41088975
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Kolere, jij strooit echt met aannames, he . Je bent de enige die het zo leest.
Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaan
pi_41089259
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaan
Prima dat je je mening geeft, niks op tegen maar het is idd zo dat mijn topic helemaal niks te doen heeft met dit topic over EXEN.

Het probleem gaat over mijn huidige relatie die los staat van wat er in m'n verleden is gebeurd.
Dus thanx voor je advies en mening maar dat heeft er weinig mee van doen.
-
pi_41089887

[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshine2006 op 23-08-2006 12:20:12 ]
pi_41089999
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.
Er zijn trouwens genoeg mannen die zo zijn hoor. Niet denken dat er niemand anders is die al die eigenschappen niet heeft. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven (heb dat gevoel zelf ook wel eens, van: zijn er nog wel meisjes die zó perfect waren) maar ze zijn er heus wel.

Sterkte
Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...

Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.

Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.

Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
pi_41090215
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...

Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.

Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.

Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik ben zelf niet zo.
Maar ik zie het vaak genoeg dat mannen zo zijn, meestal is dat alleen maar hete lucht en als je daar doorheen prikt blijft er weinig meer over.

Tegen woordig zijn de meeste mannen idd alleen maar op sex uit maar ik denk dat dat komt doordaat het lijkt of er steeds meer vrouwen zijn die dat willen, tenminste dat beeld krijg ik van de maatschapij van tegen woordig.

Maar er is nog hoop er zijn ook nog gewone mannen
-
pi_41090503
1% vd mannen ja
pi_41090613
Je komt "HEM" vanzelf een krtje tegen!!! die 1%
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:09:57 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41091505
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Dan ga je echt met de verkeerde mannen om ja. Wel jammer dat je net alleen maar van die lompe pummels tegenkomt Ik heb dat dus precies omgekeerd met vrouwen. Altijd maar van die arrogante krengen lijkt het wel.
Ik ben zelf juist niet zo jagerig en val ook juist niet op van die omhooggevallen sletten. Doe maar normaal en respectvol naar elkaar. Het is toch juist leuk om eens verassingen te geven, en helemaal voor een relatie te gaan.
Het schijnt blijkbaar moeilijk te zijn tegenwoordig ik herken dat gevoel van je wel.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:19:08 #171
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41093713
tvp
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:13:33 #172
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41102812
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Stampurtjuh het volgende:
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.
ik ben er gelukkig 1 van, heb alleen de pech gehad dat ik iemand tegen kwam die dat niet zo wist te waarderen of op zijn minst gezegd op waarde wist te schatten.
dat feit heeft mij toch wel een beetje terug houdender gemaakt in een relatie aan te gaan.
maar zodra ik weer dat gevoel bij een vrouw heb zal ik me er ook weer 100% voor laten gaan.
Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.

Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41107526
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:

[..]
Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
Dit soort dingen herken ik. Het lijkt er dan op dat ze er even zeker van willen zijn dat je hen niet vergeet...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:54 #174
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41108454
quote:

[..]

Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.

erg interessant dit wat je zegt.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41114302
Laatst sprak ik mijn ex op msn en was hij blijkbaar best vrolijk. Hij zei me dat we binnekort nog eens af moesten spreken en ik kreeg het zogenaamde "roosje" op msn. Het was een lief gebaar en ergens doet het me nog steeds wat als hij zoiets zegt of doet. Hoe stom het misschien van me is.

Een paar dagen later weer gesproken en hij was volgens mij zo chaggie als wat. Ik ervaarde weer wat de reden was dat wij niet bij elkaar passen en ik vond het eigenlijk geen leuk gesprek.

Ik merk nu op dit moment dat het me nog niet helemaal los laat. Omdat ik best druk ben met werk heb ik weinig tijd me met hem bezig te houden maar ik droom 's nachts wel veel over hem dat het weer goedkomt en ik denk als eerst aan hem wanneer ik wakker wordt.
Ik ben niet actief met hem bezig maar over het algemeen komt hij veel in mijn hoofd voor.
Daar wordt ik wel moe van. Ik mis hem ergens nog steeds maar ik begrijp niet waarom.
pi_41119970
quote:

[..]

Ik zou echt oppassen dat ze je niet gebruikt als 'aandachtspop'. Ze heeft het in eerste instantie uitgemaakt omdat de gevoelens weg waren, maar toen ze merkte dat jij haar daardoor minder aandacht ging geven, probeert ze het contact nu levend te houden. Niet omdat ze je nog echt terug wilt, maar omdat ze je aandacht mist.

Dat is echt een valkuil die je zo vaak ziet.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:18:05 #177
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41126841
Wat je zegt, daar zit wel wat in.

Ik probeer berichten van haar kant iig niet op te vatten als een teken dat ze me terug wil, maar inderdaad gewoon als een teken dat ze de omgang/aandacht mist en dat ze bezorgd is over mijn geestelijke toestand.

Ik heb haar vannacht nog een lief smsje gestuurd, maar nog niets teruggekregen. En dat gebeurt ook niet, denk ik. Ergens doet me dat deugd. Het lijkt wel alsof ik een confrontatie opzoek ofzo, alsof ik wil dat ze hard tegen me is door harde dingen te zeggen of niet te reageren. Dat maakt het gemakkelijker om de negatieve kanten van onze relatie weer in te zien. Vanavond ga ik voor het eerst weer uit en ik hoop dat ik dan de nodige afleiding krijg.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:26:59 #178
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41127133
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef SofaKing het volgende:
Wat je zegt, daar zit wel wat in.

Ik probeer berichten van haar kant iig niet op te vatten als een teken dat ze me terug wil, maar inderdaad gewoon als een teken dat ze de omgang/aandacht mist en dat ze bezorgd is over mijn geestelijke toestand.

Ik heb haar vannacht nog een lief smsje gestuurd, maar nog niets teruggekregen. En dat gebeurt ook niet, denk ik. Ergens doet me dat deugd. Het lijkt wel alsof ik een confrontatie opzoek ofzo, alsof ik wil dat ze hard tegen me is door harde dingen te zeggen of niet te reageren. Dat maakt het gemakkelijker om de negatieve kanten van onze relatie weer in te zien. Vanavond ga ik voor het eerst weer uit en ik hoop dat ik dan de nodige afleiding krijg.
Ik had ook zoiets met mijn ex, maar hij wil/wou alleen maar vrienden zijn. toen ik zei dat hij alleen moest bellen als hij daar zin in had en niet om de haverklap omdat ik anders verkeerde hoop zou krijgen was het meteen afgelopen. Ik trek daaruit maar mijn conclusie, maar als hij ooit belt zal ik hem gewoon te woord staan.

Dat je uitgaat is alleen maar goed, als je er eenmaal bent dan gaat het een stuk makkelijker. Ik plan ook meer dingen in mijn agenda en ik merk gaande weg dat ik nu inmiddels redelijk de dingen in de hand heb. Ik denk nog steeds iedere dag aan hem, en ook regelmatig dat er een traantje te voorschijn komt maar de ernstigste huilbuien blijven tegenwoordig uit. En dat na bijna 4 maanden na de breuk.

Succes en ga je onwijs vermaken en voel je absoluut niet schuldig!!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:35:29 #179
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41127404
Thanx Mickeys! Heb jij er trouwens behoefte aan om ooit een vriendschap met hem in stand te houden? Als je er eenmaal aan toe bent dan...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:37:12 #180
143815 Madski
ad-rem galore
pi_41131349
Mijn ervaring is dat vriendschap instand houden nooit lukt. Voornamelijk omdat je dan weer herinnert word aan die tijd dat jullie samen hebben doorgebracht. Ook al was die nog zo mooi, ik kom er niet snel overheen over een relatie dus voor mij is het niet al te makkelijk.
Of je moet die persoon voordat je wat kreeg al heel goed gekent hebben, maar dat is bij mij nooit het geval dus vriendschap? Nah..
pi_41132098
hmzz over twee weken feestweek hier, altijd beregezellig. Ik heb mijn ex aan de lijn, vertel daarover dat ik daar zin in heb etc. ze vraagt wie er komt dus ik zeg Jan Smit, vind ze leuk en dat wist ik, dus zij super enthousiast tegen me "o wat leuk mag ik met je mee" dus ik uiteraard ja tuurlijk mag je mee, geen probleem. verder heel leuk gesprek en zij zou nog even laten weten hoe of wat. aanstaande zaterdag mysteryland, wilde ze ook mee, ik heb een kaart voor haar gehaald maar nog steeds niet gehoord of ze nou met me mee gaat. krijg er onderhand een beetje een sik van, ze is super enthousiast, vind het allemaal leuk en dat hoor ik ook echt aan haar er is geen irritatie of twijfel maar vervolgens vastzetten dat ze mee gaat... nope...

wat moet ik hier nu van denken? het lijkt me duidelijk dat ze niet af wil spreken, tenminste dat gevoel geeft ze me wel, maar aan de andere kant is ze heel positief erover, laat ik het zo zeggen, eerdere pogingen wat af te spreken werden direct afgewimpeld... Maar als ze nou niet mee wil dan kan ze dat toch gewoon tijdig aangeven? na ja vrouwen... zucht. Ik wacht totdat ik een ander tegen kom en als dat morgen is heeft ze echt pech, make up your freakin mind!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:27:40 #182
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41132940
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef Madski het volgende:
Mijn ervaring is dat vriendschap instand houden nooit lukt. Voornamelijk omdat je dan weer herinnert word aan die tijd dat jullie samen hebben doorgebracht. Ook al was die nog zo mooi, ik kom er niet snel overheen over een relatie dus voor mij is het niet al te makkelijk.
Of je moet die persoon voordat je wat kreeg al heel goed gekent hebben, maar dat is bij mij nooit het geval dus vriendschap? Nah..
Het is geen vriendschap in de zin van we zien elkaar regelmatig en we delen alles, maar ik heb met m'n ex uit m'n eerste relatie (uit sinds april vorig jaar) nog wel goed contact. Heb een paar maanden geen contact gehad, maar uiteindelijk wilden we elkaar wel weer eens zien. Overigens merk ik wel dat ik hoe langer hoe minder behoefte heb aan contact, aangezien we behoorlijk uit elkaar gegroeid waren toen het uit ging. We zijn nu behoorlijk verschillend. Maar we vinden het allebei fijn om een paar keer per jaar bij elkaar te komen om bij te kletsen. Het kan wel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:04:21 #183
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41137534
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef SofaKing het volgende:
Thanx Mickeys! Heb jij er trouwens behoefte aan om ooit een vriendschap met hem in stand te houden? Als je er eenmaal aan toe bent dan...
Op dit moment is daar erg moeilijk antwoord op te geven temeer ik door gevoelens heen en weer geslingerd word. Het kan wel. Hij is nog super goede vrienden met zijn ex vrouw wat een schat van een mens is. Ja ik ken haar ook. Zij is inmiddels hertrouwd en heeft een kindje. Theoretisch kan het wel, maar zij wonen dan ook als het ware om de hoek van elkaar (5 straten door) en ik 100 km verderop. Ik heb ook niets meer van hem vernomen dus ik weet niet eens of hij zelf nog wel weet wat hij wil.
pi_41153809
Zo gisteren difinitief afgekapt, hoef haar niet meer te spreken, niet meer te zien, het gaat beter als ik haar niet spreek dan wanneer ik haar wel spreek, kan geen pijl op haar trekken, dan weer super lief, dan weer ijs en ijskoud. Ik hou er lekker mee op en ga nu echt uitjanken en overnieuw beginnen!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:28:54 #185
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41154750
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef Madski het volgende:
Vriendschap kán wel maar dan wel als je er allebei echt 100% overheen bent. Ik zie sinds kort mijn ex ook weer op vriendschappelijke basis (3,5 jaar mee gehad, ruim 2 jaar over nu)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:31:25 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41154800
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Xcept het volgende:
wat moet ik hier nu van denken? het lijkt me duidelijk dat ze niet af wil spreken, tenminste dat gevoel geeft ze me wel, maar aan de andere kant is ze heel positief erover, laat ik het zo zeggen, eerdere pogingen wat af te spreken werden direct afgewimpeld... Maar als ze nou niet mee wil dan kan ze dat toch gewoon tijdig aangeven? na ja vrouwen... zucht. Ik wacht totdat ik een ander tegen kom en als dat morgen is heeft ze echt pech, make up your freakin mind!
Volgens mij is ze je gewoon aan het zieken. Jij koopt een kaart voor haar en ze gaat vervolgens niet mee. Dan zou ik echt direct boos aan de lijn hangen en haar op zijn minst het kaartje laten terugbetalen.

Niet meer mee omgaan zou ik zeggen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:42:27 #187
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41175389
Belangrijke vooruitgang geboekt vandaag.

Het begon met een enórme dip. Heb bijna alleen maar op bed gelegen en me ellendig gevoeld. Telkens er maar aan denken hoeveel ik haar mis en hopen dat het toch nog goed komt. Op een gegeven moment had ik het niet meer en heb ik haar een smsje gestuurd met de vraag of ik haar even mocht bellen voor een gesprekje. Tot mijn afschuw kreeg ik terug dat ik maar beter niet moest bellen, omdat ze het zo verwarrend vond om m'n stem te horen en dat ze er geen zin aan had om zich weer helemaal kut te voelen.

Vervolgens heb ik teruggestuurd dat ik haar wens zal respecteren en dat het nu wel duidelijk was dat ze geen contact meer met me wilde. Ik kreeg terug dat ik niet moest denken dat ze me niet wil spreken, maar dat ze het nu echt niet aankom om weer over 'relatie-gedoe' te praten. Er zijn toen nog een paar berichtjes over en weer gegaan over waarom het fout is gegaan en dat ik de situatie zo vreemd vond (het hele gedoe dat ze me zo geweldig en fantastisch vindt, enorm van me houdt maar dat 'het gevoel' toch mist). Uiteindelijk kwam het erop neer dat ze me stuurde dat ze me fantastisch vindt maar dat het niet genoeg is. En dat was nou juist de klap in m'n gezicht die ik even nodig had.

Heb nog gestuurd dat ik haar verzoek om afstand zal respecteren en het daarbij gelaten. Ik zocht vandaag duidelijk de confrontatie op omdat ik het echt nodig had om even met de neus op de feiten gedrukt te worden in plaats van maar weg te rotten door valse hoop. Ondanks dat ik er nu van uit ga dat het niet meer goed komt tussen ons (iig niet romantisch, vriendschap zit er denk ik wel in als we er beide aan toe zijn), voelt dit als een overwinning voor mezelf. Kan het nu een plaatsje geven en verder gaan. Zal haar de komende weken nog wel enorm gaan missen, maar heb iig weer een beetje een beter gevoel over de toekomst. Heb voor het eerst sinds zaterdag een muziekje op staan, and that's saying much.
pi_41177485
Hmmm, tis nu 5 weekjes uit met mn ex. We hebben zo'n 3 jaar een relatie gehad waarvan het laatste jaar het een beetje op en af was. Paar keer uitgeweest, maar de laatste tijd ging het echt goed, dacht ik. Maargoed, ze is op vakantie geweest, heeft nagedacht en toch besloten dat we niet bij elkaar passen. Beetje kort gezegd, maar het ziet er nu wel erg naar uit dat de break definitief is.

In het begin had ik het er erg moeilijk mee, helemaal omdat ik nu sinds kort op mezelf woon (bij haar op de hoek, toen leek het nog zo geweldig) en dus mn leven weer een beetje op moet bouwen. En zonder haar is dat zo tering moeilijk. Nu schijnt ze iemand van de sportclub waar ze bij zit leuk te vinden, en kwam ik helaas op dat weblog een foto van hen zoenend tegen. Net belde ze, ff wat misverstanden weggewerkt en ze zei me dat ze liever niet wilde dat ik contact met haar opneem, maar het gewoon ff wilde laten rusten.

Het probleem is, ik denk eigenlijk de hele dag aan haar. Wat ze aan het doen is, wat ze gaat doen etc. Ik weet dus zo'n beetje wat ze doet, dus ik ben in mn hoofd aan het afgaan wat haar planning is. Heel iritant en ik wil dat het nu eens een keer ophoudt. Ik begin morgen met een nieuwe baan, en dan straks in september met mn nieuwe studie. Kansen zat dus, om een nieuw level op te bouwen en haar achter me te laten. Dat is ook wat ik het liefste wil, maar god wat is het moeilijk.

Hebben mensen hier tips; dingen die ik juist wel zou moeten doen, en dingen die ik vooral niet moet doen? Ik zie mn ex één keer in de week (we komen namelijk allebei uit dezelfde plaats, en geven daar gezamenlijk training) en ze woont dus praktisch naast me.

Ik merk vooral dat ik het samenzijn, het intieme met iemand mis. Nou wil ik natuurlijk geen rebound relatie, maar een heel leuk meisje tegenkomen die mij ook ziet zitten zou wel leuk zijn

Ben nu ook wat meer bezig met mn lichaam, en eten. Heb nl t afgelopen jaar teveel bier gedronken en te weinig bewogen. Ik ga dus lekker met mezelf bezig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:23:38 #189
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41178976
Klote, Kanogor. Ik hoop dat ik er over vier weken beter aan toe ben dan jij nu. Lijkt me vooral vreselijk om zo'n foto aan te treffen.

Wat je moet doen is wat iedereen zo'n beetje zegt over zulke gevallen: veel afleiding zoeken. Stort je op je nieuwe baan en studie en ga veel leuke dingen doen met vrienden. Zorg dat je zo min mogelijk alleen bent, want dan komen die kwellende gedachten weer. Ik heb zelf het probleem dat ik de afgelopen elf maanden enorm veel samen was met mijn ex en dat ik vrienden niet meer zoveel zag als voor de relatie. Ik heb nu nog vakantie en heb dus heel veel tijd over ineens. Net als jij verheug ik me er dan ook op om in september weer aan de slag te gaan.

Nog een tip: als je aan je ex denkt komen waarschijnlijk alleen maar leuke herinneringen naar boven en zie je alleen maar de positieve eigenschappen van haar. Dwing jezelf om in die gevallen ook aan haar negatieve kanten te denken, en dat ZIJ het uitgemaakt heeft en nu interesse heeft in een ander (hoe pijnlijk het ook is). Het is natuurlijk dat je je dan boos en teleurgesteld voelt, probeer dat om te zetten in de realisatie dat zij niet bestemd voor je is en dat er op deze wereld genoeg leuke vrouwen rondlopen. Sterkte.
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:40:55 #190
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41179635
fuck man, het is nu 2 weken geleden en nog voel ik me superslecht
weliswaar ben ik er rustiger onder, en weet ik het al iets beter een plaats te geven, maar nog begrijp ik het niet helemaal, het kwam ook zo totaal onverwachts... Kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om zijn sms'jes te wissen..
ik denk dat zodra ik die zonder schuldgevoel kan wissen, ik me erbij neergelegd heb en het geaccepteerd heb..
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:26:47 #191
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_41189562
ex heeft allemaal stuk makkelijker gemaakt... Na 3 maanden is de waarheid er met veel pijn en moeite uitgekomen.

Ben klaar, met haar, met dit topic, misschien zelfs ook wel klaar met fok
pi_41190288
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:26 schreef Duracell het volgende:
ex heeft allemaal stuk makkelijker gemaakt... Na 3 maanden is de waarheid er met veel pijn en moeite uitgekomen.

Ben klaar, met haar, met dit topic, misschien zelfs ook wel klaar met fok
Haha
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:38:05 #193
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41195197
Het is nu een week uit. De hysterische buien zijn afgenomen, maar dat heeft plaatsgemaakt voor eenzaamheid, verontwaardiging en treurigheid over hoe het gelopen is. Je geeft je helemaal aan een meisje, biedt haar alles wat ze wensen kan en nog is het niet genoeg. Vraag me niet hoe het kan dat iemand je op alle vlakken helemaal geweldig vindt, je niets verandert en dat toch 'het gevoel' bij haar verdwijnt. Geeft niet veel hoop voor relaties in de toekomst, al bekijk ik het waarschijnlijk te negatief op het moment.

Kreeg nog een leuk kaartje van haar vandaag, ze denk erg veel aan me en mist het contact, maar ze denkt wel dat het de beste beslissing was om ermee te stoppen. Heb nu alle hoop laten varen, misschien maar goed ook.
  FOK!Fotograaf zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:44:38 #194
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_41195336
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef SofaKing het volgende:
Het is nu een week uit. De hysterische buien zijn afgenomen, maar dat heeft plaatsgemaakt voor eenzaamheid, verontwaardiging en treurigheid over hoe het gelopen is. Je geeft je helemaal aan een meisje, biedt haar alles wat ze wensen kan en nog is het niet genoeg. Vraag me niet hoe het kan dat iemand je op alle vlakken helemaal geweldig vindt, je niets verandert en dat toch 'het gevoel' bij haar verdwijnt. Geeft niet veel hoop voor relaties in de toekomst, al bekijk ik het waarschijnlijk te negatief op het moment.

Kreeg nog een leuk kaartje van haar vandaag, ze denk erg veel aan me en mist het contact, maar ze denkt wel dat het de beste beslissing was om ermee te stoppen. Heb nu alle hoop laten varen, misschien maar goed ook.
Ze dumpt je, maar ze vind je geweldig... Yeah Right. Dream on. Uitmaken met zo weinig mogelijk schuldgevoel heet dat.
En ze geeft je valse hoop zeg waar was dat kaartje nou weer voor nodig? ik vind het erg zwak van haar...
laat haar ff lekker in haar eigen soppie gaarkoken, juist als jij contact met haar zoekt zal ze zich goed ende niet schuldig voelen. Zodra jij niks meer van zich laat horen zal ze doorhebben dat het ook voor jou defintief is. Nu krijg ik er zo'n dubbel gevoel bij... laat haar maar lekker schuldgevoel hebben, dat verdient ze wel na wat ze je aangedaan heeft. En dan ook nog aan het lijntje houden
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_41196311
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef SofaKing het volgende:

Wat fraubitch zegt, geen contact meer met haar opnemen, geen smsje, geen email, geen kaartjes, geen telefoontjes, niks. Ook niet op haar emails/smsjes/kaartjes reageren. Als ze je belt, niet afstandelijk doen maar gewoon luchtig en relaxed. Laat haar maar (subtiel) weten dat jij nu verder gaat met je leven, zonder haar. Kerel ik weet, het is moeilijk, maar het is wel de beste manier om ervan af te komen. Ga leuke dingen doen, onderneem dingen, ga naar de bieb en haal een zooi boeken, weet ik veel. Alles wat je kan gebruiken om haar uit je hoofd, uit je systeem te krijgen. Weet niet hoelang je met haar gehad hebt, bij mij was het meer dan 3 jaar, tis nu 5 weken uit en nog steeds klote. Maar geloof me, het wordt beter. En ik weet dat je dat nu niet denkt, dat dacht ik toen ook niet, maar het gebeurt wel.

Bij mijn ex was het gevoel ook 'weg', opeens blijkbaar, hoewel het natuurlijk al veel langer speelde maar ze dat niet kon uitten want ze wilde je niet kwetsen, of zoiets. Schijnen vrouwen erg goed in te zijn, heb ik me laten vertellen. Die van mij is nu al weer verliefd op een ander, bestaat er een naam voor het 'Joey-syndroom' bij vrouwen?

Anyways, je bekijkt het inderdaad te negatief. Blijkbaar is zij niet the one, ook al dacht ik bij die van mij van wel. Ga lekker je eigen leven leiden nu, lekker makkelijk gezegd, maar het moet. Het is een cliché maar pijnt heelt alle wonden. Ik weet niet of het voor jou helpt, maar bij mij helpt een combinatie van dingen met mn vrienden doen (niet perse uitgaan, met zn allen bij iemand thuis een filmpje kijken vind ik momenteel VEEL gezelliger) en Friends kijken (ben nu bij seizoen 4 ).

Even een tip: ga ook geen oude kaartjes/smsjes of iets dergelijks lezen, heeft mij een middag janken gekost.

Sterkte man!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:00:18 #196
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41198622
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:44 schreef fraubitch het volgende:
Ze dumpt je, maar ze vind je geweldig... Yeah Right. Dream on. Uitmaken met zo weinig mogelijk schuldgevoel heet dat.
Mja, ik snap wel hoe het lijkt voor de buitenwereld zegmaar, maar ze is ook in de periode dat het zo'n beetje fout ging wel heel eerlijk geweest over wat er mis was in onze relatie. Ze heeft altijd benadrukt dat het niet aan mij lag. Waarom het gevoel weg was gegaan, die vraag kan zij ook niet beantwoorden. We hebben het nog een maand geprobeerd samen en zij was ook zeer gemotiveerd om een oplossing te vinden, omdat ze weet dat we goed bij elkaar passen en dat het wel eens een tijdje zou kunnen duren voordat ze weer iemand tegen komt waar het zo goed mee klikt. Dit was een relatie waarin veel gepraat werd en waarbij eerlijkheid van groot belang was... Ze zoekt de fout meer bij haarzelf, haar grillige karakter. Ze heeft wel eens gezegd: ik wou dat ik je twee jaar later ontmoet had, dan was ik misschien iets stabieler geweest.
quote:
En ze geeft je valse hoop zeg waar was dat kaartje nou weer voor nodig? ik vind het erg zwak van haar...
Dat valt wel mee, het kaartje was meer bedoeld om me te bedanken voor de mooie tijd die we gehad hebben en om het een beetje af te sluiten. Er stond in dat ze van mening is dat het wel de beste beslissing was (van mij) om de relatie te beëindigen. Ik waardeer het wel dat ze zo eerlijk is, want het neemt mijn valse hoop juist weg.
Ik neem haar dan ook niets kwalijk, ik ben alleen teleurgesteld in onze relatie, want ik was er van overtuigd dat we echt bij elkaar hoorden.

Ik ben blij dat ze het belangrijk vind om over een tijdje wel contact te houden in de vorm van vriendschap, maar ik koester geen hoop meer dat we ooit nog als stelletje bij elkaar komen. Misschien draait ze ooit bij en als we bij elkaar horen dan komt het vanzelf wel goed, maar ik zal er niet op wachten.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:07:04 #197
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41198818
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:27 schreef Kanogor het volgende:
Alles wat je kan gebruiken om haar uit je hoofd, uit je systeem te krijgen. Weet niet hoelang je met haar gehad hebt, bij mij was het meer dan 3 jaar, tis nu 5 weken uit en nog steeds klote. Maar geloof me, het wordt beter. En ik weet dat je dat nu niet denkt, dat dacht ik toen ook niet, maar het gebeurt wel.
Eerlijk gezegd merk ik nu al dat het beter gaat, als ik vergelijk met een paar dagen geleden. Komt puur omdat ik die valse hoop heb laten varen. We zijn slechts 11 maanden samen geweest, maar het ging heel diep en denk dat het daarom zo pijn doet. Wat dat betreft ben ik blij dat het niet drie jaren waren, zoals bij jou! Al is dat ook raar zeggen, want ik heb een fijne tijd met haar gehad en nergens spijt van.
quote:
Bij mijn ex was het gevoel ook 'weg', opeens blijkbaar, hoewel het natuurlijk al veel langer speelde maar ze dat niet kon uitten want ze wilde je niet kwetsen, of zoiets. Schijnen vrouwen erg goed in te zijn, heb ik me laten vertellen. Die van mij is nu al weer verliefd op een ander, bestaat er een naam voor het 'Joey-syndroom' bij vrouwen?
Heheh... Terwijl ik juist vaak verhalen lees dat mannen uitgekeken raken op de relatie.
quote:
Anyways, je bekijkt het inderdaad te negatief. Blijkbaar is zij niet the one, ook al dacht ik bij die van mij van wel. Ga lekker je eigen leven leiden nu, lekker makkelijk gezegd, maar het moet. Het is een cliché maar pijnt heelt alle wonden. Ik weet niet of het voor jou helpt, maar bij mij helpt een combinatie van dingen met mn vrienden doen (niet perse uitgaan, met zn allen bij iemand thuis een filmpje kijken vind ik momenteel VEEL gezelliger) en Friends kijken (ben nu bij seizoen 4 ).
Zeker, ben ook al bezig met dvd boxen afwerken. En inderdaad veel socializen en uitgaan helpt ook wel merk ik, al dan niet in dezelfde stad waar m'n ex woont want ik wil haar nu echt nog niet tegen komen in het uitgaansleven!
quote:
Even een tip: ga ook geen oude kaartjes/smsjes of iets dergelijks lezen, heeft mij een middag janken gekost.
Ja een zeer goede tip, ik heb alle dingen die mij aan haar herinneren opgeborgen uit zelfbescherming. Wat betreft TV kijken sla ik animal planet maar over want daar keken we veel samen naar. Jij ook sterkte, we slaan ons er wel doorheen!

Woops ze komt net online op msn, dat is ook een nare situatie. Ga haar niet aanspreken maar het is wel moeilijk.
pi_41199449
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef SofaKing het volgende:
Eerlijk gezegd merk ik nu al dat het beter gaat, als ik vergelijk met een paar dagen geleden. Komt puur omdat ik die valse hoop heb laten varen. We zijn slechts 11 maanden samen geweest, maar het ging heel diep en denk dat het daarom zo pijn doet. Wat dat betreft ben ik blij dat het niet drie jaren waren, zoals bij jou! Al is dat ook raar zeggen, want ik heb een fijne tijd met haar gehad en nergens spijt van.
Dat heb ik nu ook, het waren gewoon 3 geweldige jaren en ik ben blij dat ik die tijd met haar heb mogen beleven. Veel super herinneringen, en er komt wel een tijd dat ik die kan waarderen.
quote:
Ja een zeer goede tip, ik heb alle dingen die mij aan haar herinneren opgeborgen uit zelfbescherming. Wat betreft TV kijken sla ik animal planet maar over want daar keken we veel samen naar. Jij ook sterkte, we slaan ons er wel doorheen!
Inderdaad, heb een doos met alle foto's, kaartjes en dingetjes (ga ze dus echt niet weggooien, maar nu gewoon effe niet). En ja, alle programma's die we samen keken kijk ik nu dus ook niet meer
quote:
Woops ze komt net online op msn, dat is ook een nare situatie. Ga haar niet aanspreken maar het is wel moeilijk.
Ze heeft mij geblocked (in overleg), dus zie ik niet of ze online is. Very handig, ik kan het je aanraden
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:11:25 #199
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41200514
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Kanogor het volgende:
Ze heeft mij geblocked (in overleg), dus zie ik niet of ze online is. Very handig, ik kan het je aanraden
Ik heb zonet best een goed gesprek met haar gehad, heb er geen spijt van. Ze sprak mij aan trouwens. Even nog wat dingen uitgepraat enzo, hebben het nog gehad over haar moeilijke karakter wat betreft relaties... Ja, heeft me goed gedaan.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:08:45 #200
143815 Madski
ad-rem galore
pi_41201923
Gewoon blokken zonder overleg werkt ook wonderen moet ik zeggen. Je hebt echt rust in je hoofd dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')