Meest geweldige? Dus liegen is goed? Kijk daar eens naar. En kijk eens naar jezelf gezien je 2e post.. het kan ook maar zo aan jou liggen (niet lelijk bedoeld)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik vind het moeilijk want het is de meest geweldige meid waar ik tot nu toe iets mee heb gehad!! -knip-
Idd heb je gelijk in, tis meer een ketting reactie die er nu tot stand komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Meest geweldige? Dus liegen is goed? Kijk daar eens naar. En kijk eens naar jezelf gezien je 2e post.. het kan ook maar zo aan jou liggen (niet lelijk bedoeld)
Krijg je een harde talpa van haar? Nog ff aan houden dan maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik vind het moeilijk want het is de meest geweldige meid waar ik tot nu toe iets mee heb gehad!! liefde opt eerste gezegt net of er een bestemming in zit, en twijfel nu ook echt of ik er geen dikke spijt van zal krijgen wat ik overigens niet vaak heb gehad en nu wel.
haha!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Krijg je een harde talpa van haar? Nog ff aan houden dan maar.
Een vrouw is als een circus leeuw. Heel gevaarlijk, maar als je ze maar vaak genoeg slaat en kort houdt aan een ketting beginnen ze vanzelf te luisteren![]()
Idd en dat doe ik des te minder, het nadeel is dat ik net vertrouwen kreeg in der ( door bedondert te zijn door ex) en dat trapt ze nu dus keihard de grond in en dat heb ik der vertelt.Of ze heeft een hardhoofd of wil me niet horen?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:49 schreef saaw het volgende:
vertrouwen lijkt me toch het belangrijkst in een relatie
en als zij degene is die liegt, heb jij toch meer reden om haar niet te vertrouwen ipv andersom?
Je kunt het antwoord dus niet raden? Kappen!quote:Wel schattig dat je het even hier komt vragen maar ik denk dat je het antwoord zelf ook wel raden kunt?
maar ze liegt wel zegt iequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AcidBurner het volgende:
heb je er al met haar over gepraat? ik zie om eerlijk te zijn nog steeds niet het probleem. maar je moet het eigenlijk zelf weten wat je doet. ik ben nog steeds niet mee waarom je ze nu plots zo irritant vind. kan je het voor de slechte lezer nog is verduidelijken aub? als het een lieve meid is, en ze bedriegt je niet... en je kan er goed mee praten. dan zou ik dat toch eerst is proberen. van dat klaarkomen dat zal misschien wat tijd nemen, maar elke vrouw kan komen hoorje moet ze gewoon is vragen wat ze graag heeft etc etc. erover praten of zo. ik snap het niet zo goed...waarom wil je ze nu kwijt?
Precies. En dan verwijt de TS zijn vriendin koppig te zijn, terwijl hij zelf net zo goed koppig is door het aan te houden tegen beter weten in.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je kunt het antwoord dus niet raden? Kappen!
Maar je bent zo bezig met het zoeken naar argumenten waarom je het aan zou willen laten dat je dit topic volgens mij geopend hebt om daar bevestiging voor te vinden, om het vervolgens gewoon aan te laten..
Heey als je haar niet eens kan laten klaar komen !!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Bijv. door een hele domme opmerking en daar op reageren met een lichte verhefte stem, puur omdat het zo onzinnig is. Als ik vervolgens op de zelfde toon een wedervraag stel, voelt ze
zich door de stem verheffing niet fijn en gaat ze liegen. Dus was ik best pissig over dat ze gaat liegen ( praten wel veel en goed met elkaar) en gaat de irritatie level bij mij best de lucht in ondanks dat ik dat niet wil. Ow ja, miss ander topic maar ze kan ook niet klaarkomen door mij ook zo iets
ik heb idd met haar gepraat. Het probleem is dat het een moeilijke meid is die snel in de twijfel schiet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AcidBurner het volgende:
heb je er al met haar over gepraat? ik zie om eerlijk te zijn nog steeds niet het probleem. maar je moet het eigenlijk zelf weten wat je doet. ik ben nog steeds niet mee waarom je ze nu plots zo irritant vind. kan je het voor de slechte lezer nog is verduidelijken aub? als het een lieve meid is, en ze bedriegt je niet... en je kan er goed mee praten. dan zou ik dat toch eerst is proberen. van dat klaarkomen dat zal misschien wat tijd nemen, maar elke vrouw kan komen hoorje moet ze gewoon is vragen wat ze graag heeft etc etc. erover praten of zo. ik snap het niet zo goed...waarom wil je ze nu kwijt?
Nee dat nog net niet!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:09 schreef Gebleekte het volgende:
Liegt ze toevallig over dr Soa's enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |