abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41085309
Als je 2 maand een relatie hebt en je vriendin dreigt al om er mee te stoppen omdat ze bepaalde trekjes niet leuk aan je vind.
Als gevolg hier van ga je je aan elk klein ding wat ze heeft dood ergeren!
Gevolg hier van is dat ze gaat liegen, NU AL!!!
Wat moet je doen????
Is dit iets waar je je over heen moet zetten of er aan toe geven en kappen???

Verder is de relatie geweldig, een geweldige lieve meid, leuke schoonouders , een geweldige schoon famile en ze kan gewoon super opschieten met mijn familie en al mijn vrienden.
-
pi_41085347
Gast, kap er gewoon mee, als het nu al begint met irritatie en leugens, dan kan je net zo goed The Bold & The Beautiful gaan volgen, zelfde issues maar dan niet in jouw relatie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:17:36 #3
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_41085349
Wel schattig dat je het even hier komt vragen maar ik denk dat je het antwoord zelf ook wel raden kunt?

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_41085391
over welke trekjes gaat het zoal?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:20:26 #5
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41085400
Idd AgLarr.. en ik ben dezelfde mening toegedaan. Kappen met die handel.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41085421
Ik vind het moeilijk want het is de meest geweldige meid waar ik tot nu toe iets mee heb gehad!! liefde opt eerste gezegt net of er een bestemming in zit, en twijfel nu ook echt of ik er geen dikke spijt van zal krijgen wat ik overigens niet vaak heb gehad en nu wel.
-
pi_41085468
Ja ze kon voor mij het dak op, maar ik was nooit zo van de lange relaties ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41085493
Bijv. door een hele domme opmerking en daar op reageren met een lichte verhefte stem, puur omdat het zo onzinnig is. Als ik vervolgens op de zelfde toon een wedervraag stel, voelt ze
zich door de stem verheffing niet fijn en gaat ze liegen. Dus was ik best pissig over dat ze gaat liegen ( praten wel veel en goed met elkaar) en gaat de irritatie level bij mij best de lucht in ondanks dat ik dat niet wil. Ow ja, miss ander topic maar ze kan ook niet klaarkomen door mij ook zo iets
-
pi_41085509
pff,.. waarom gaan liegen?
Ik zou er mee kappen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:35:27 #10
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41085655
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik vind het moeilijk want het is de meest geweldige meid waar ik tot nu toe iets mee heb gehad!! -knip-
Meest geweldige? Dus liegen is goed? Kijk daar eens naar. En kijk eens naar jezelf gezien je 2e post.. het kan ook maar zo aan jou liggen (niet lelijk bedoeld)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41085675
Uitmaken kan altijd nog, het aanmaken niet meer..
pi_41085831
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Meest geweldige? Dus liegen is goed? Kijk daar eens naar. En kijk eens naar jezelf gezien je 2e post.. het kan ook maar zo aan jou liggen (niet lelijk bedoeld)
Idd heb je gelijk in, tis meer een ketting reactie die er nu tot stand komt.
Alleen leg ik haar uit dat ik het niet kwaad bedoel als ik zo reageer. Ik reageer net even iets anders.
Ik ben namelijk niet iemand die alleen maar ja en amen zegt.
Dit heb ik haar ook uitgelegt maar doordringen doe ik niet, en dan zegt ze ook nog dat ze me niet vertrouwt???? is dat normaal? ik begrijp dat het wel moet groeien maar daarom ga je je partner toch wel vertrouwen???
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:47:20 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41085866
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:21 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik vind het moeilijk want het is de meest geweldige meid waar ik tot nu toe iets mee heb gehad!! liefde opt eerste gezegt net of er een bestemming in zit, en twijfel nu ook echt of ik er geen dikke spijt van zal krijgen wat ik overigens niet vaak heb gehad en nu wel.
Krijg je een harde talpa van haar? Nog ff aan houden dan maar.

Een vrouw is als een circus leeuw. Heel gevaarlijk, maar als je ze maar vaak genoeg slaat en kort houdt aan een ketting beginnen ze vanzelf te luisteren
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:49:18 #14
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_41085914
vertrouwen lijkt me toch het belangrijkst in een relatie
en als zij degene is die liegt, heb jij toch meer reden om haar niet te vertrouwen ipv andersom?
an urge to help mankind overcomes me
pi_41085940
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Krijg je een harde talpa van haar? Nog ff aan houden dan maar.

Een vrouw is als een circus leeuw. Heel gevaarlijk, maar als je ze maar vaak genoeg slaat en kort houdt aan een ketting beginnen ze vanzelf te luisteren
haha!! maar dit is geen getemt leeuwtje
-
pi_41085993
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:49 schreef saaw het volgende:
vertrouwen lijkt me toch het belangrijkst in een relatie
en als zij degene is die liegt, heb jij toch meer reden om haar niet te vertrouwen ipv andersom?
Idd en dat doe ik des te minder, het nadeel is dat ik net vertrouwen kreeg in der ( door bedondert te zijn door ex) en dat trapt ze nu dus keihard de grond in en dat heb ik der vertelt.Of ze heeft een hardhoofd of wil me niet horen?!
-
pi_41086050
heb je er al met haar over gepraat? ik zie om eerlijk te zijn nog steeds niet het probleem. maar je moet het eigenlijk zelf weten wat je doet. ik ben nog steeds niet mee waarom je ze nu plots zo irritant vind. kan je het voor de slechte lezer nog is verduidelijken aub? als het een lieve meid is, en ze bedriegt je niet... en je kan er goed mee praten. dan zou ik dat toch eerst is proberen. van dat klaarkomen dat zal misschien wat tijd nemen, maar elke vrouw kan komen hoor je moet ze gewoon is vragen wat ze graag heeft etc etc. erover praten of zo. ik snap het niet zo goed...waarom wil je ze nu kwijt?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:55:30 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_41086061
quote:
Wel schattig dat je het even hier komt vragen maar ik denk dat je het antwoord zelf ook wel raden kunt?
Je kunt het antwoord dus niet raden? Kappen!

Maar je bent zo bezig met het zoeken naar argumenten waarom je het aan zou willen laten dat je dit topic volgens mij geopend hebt om daar bevestiging voor te vinden, om het vervolgens gewoon aan te laten..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:01:50 #19
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_41086199
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AcidBurner het volgende:
heb je er al met haar over gepraat? ik zie om eerlijk te zijn nog steeds niet het probleem. maar je moet het eigenlijk zelf weten wat je doet. ik ben nog steeds niet mee waarom je ze nu plots zo irritant vind. kan je het voor de slechte lezer nog is verduidelijken aub? als het een lieve meid is, en ze bedriegt je niet... en je kan er goed mee praten. dan zou ik dat toch eerst is proberen. van dat klaarkomen dat zal misschien wat tijd nemen, maar elke vrouw kan komen hoor je moet ze gewoon is vragen wat ze graag heeft etc etc. erover praten of zo. ik snap het niet zo goed...waarom wil je ze nu kwijt?
maar ze liegt wel zegt ie
over watvoor dingen liegt ze dan trouwens TS?
an urge to help mankind overcomes me
pi_41086401
Liegt ze toevallig over dr Soa's enzo?
pi_41086430
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je kunt het antwoord dus niet raden? Kappen!

Maar je bent zo bezig met het zoeken naar argumenten waarom je het aan zou willen laten dat je dit topic volgens mij geopend hebt om daar bevestiging voor te vinden, om het vervolgens gewoon aan te laten..
Precies. En dan verwijt de TS zijn vriendin koppig te zijn, terwijl hij zelf net zo goed koppig is door het aan te houden tegen beter weten in.
pi_41086591
Ik zou nog even van haar genieten en ondertussen vreemd gaan. Paal je haar nog een paar keer en heb je al een ander als ze teveel gaat zeiken.
pi_41086694
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Bijv. door een hele domme opmerking en daar op reageren met een lichte verhefte stem, puur omdat het zo onzinnig is. Als ik vervolgens op de zelfde toon een wedervraag stel, voelt ze
zich door de stem verheffing niet fijn en gaat ze liegen. Dus was ik best pissig over dat ze gaat liegen ( praten wel veel en goed met elkaar) en gaat de irritatie level bij mij best de lucht in ondanks dat ik dat niet wil. Ow ja, miss ander topic maar ze kan ook niet klaarkomen door mij ook zo iets
Heey als je haar niet eens kan laten klaar komen !!
Vind je het gek dat ze gefrustreerd is en je haar begint te irriteren..
En het liegen? bedoel je daar mee dat ze zegt jaaaaaaaah ooh het is zo fijn en je er dus achter kwam dat ze dus niet klaar komt..

Ja dat doet pijn
Salsa Espaņola
pi_41086695
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:55 schreef AcidBurner het volgende:
ik heb idd met haar gepraat. Het probleem is dat het een moeilijke meid is die snel in de twijfel schiet.
Door het bovenstaande gaat ze twijfelen of ze dit wel wil daarom is het eerste wat ze zegt"als het zo meot kap ik er wel mee want hier kan ik niet tegen". vrouwen blijven moeilijke wezens als je het mij vraagt
OM het verder even toe te lichten.
We zien elkaar de weekenden van vrijdag tot maandag morgen, door de weeks niet.
Ik heb zelf het idd dat we het missen van elkaar op elkaar af reageren en dit leid tot de irritaties en spanningen.
Ik weet het gewoon even niet meer.
het is niet dat ik het aan wil houden of uitmaken, voor mij ist nu even een waas
-
pi_41086719
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:09 schreef Gebleekte het volgende:
Liegt ze toevallig over dr Soa's enzo?
Nee dat nog net niet!!!
Hebben SOA testje gedaan hahahaha!!!!
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: