Tnx dear... tis nog vroeg hihiquote:
i second that!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:10 schreef Duracell het volgende:
na 7 jaar samenwonen zijn we 4 weken zonder ruzie uit elkaar, heb eerst 3 weken overal en nergens geslapen was zo kapot als de tering. ben nu een weekje weer in me eigen huis heb haar geholpen met een appartement enzo. Eerst was ik heel blij, hoopte ik meer rust te vinden en mijn eigen ritme op te pakken. Helaas kom je er dan achter dat dat je al jaren geen eigen ritme heb. Je deed alles samen, zij deed de was ik hing hem op. Ik snoeide de bomen en zij plante tomaten. Snel boodschappen doen terwijl zij stofzuigt enzo. Ben nu in de supermarkt en doe het rustig aan, geen haast meer om thuis te komen.
Ik begrijp de beslissing en we hebben nog zo goed mogelijk contact. Maar jezus wat mis ik haar en hoop ik dat we dit ooit kunnen oplossen. Nee, het is niet het ritme wat ik mis, voelt echt als me levenspartner. Het gaat langzaam aan beter, probeer beetje dag voor dag te leven en me over te geven aan wat komt.. Heb een machteloos gevoel dat ik het niet meer kan be-invloeden. Kan niet veel meer dan op mij zelf letten en door te gaan.
Zo das voor het eerst dat ik zo eerlijk ben op een openbaar forum
---
@Xcept
Was in 3 weken 6 kilo afgevallen, eerste week amper gegeten. Gaat vanzelf meer eten. Schrok me dood toen ik weer eens op de weegschaal ging staan. Is nu al weer 3 kilo bij in 1 week
Ik heb dat met mannen.. daarom zalhet verhaal van venus en mars ook wel zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:51 schreef VD het volgende:
-knip-
Echt, vrouwen. Ik snap er geen reet van.
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij heeft inderdaad een nieuwe vriendin, aan de ene kant ben ik blij voor 'm maar aan de andere kant doet het me toch nog een klein beetje pijn. Ik zit er nu ook over te denken om het contact (voorlopig) te verbreken, want op deze manier schiet ik er niets mee op..![]()
Dankje,quote:Op maandag 17 juli 2006 18:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg (ja ik weet dat die ook wel eens meeleest), maar dat heeft hij snel gedaan dan.
Sterkte!
Hmmm, dit is misschien wel een hele flauwe manier om te voorkomen dat je spijt krijgt van je eerlijkheid en je post kunt weghalen (quote blijft staan).quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef UsurPia het volgende:
met mij gaat het nu weer lekker .. het is allemaal veel sneller gegaan dan ik eigenlijk had gedacht. ik had 2 weken geleden me niet kunnen voorstellen dat ik me weer zo goed kan voelen. komt wsch. ook wel omdat ik nu een erg leuk meisje ben tegengekomen. ben iig weer op weg uit het dal richting een nieuwe top. ik wil iedereen toch wel bedanken voor het luisteren en meedenken en meeleven. het heeft mij heel erg geholpen!![]()
Tuurlijk kan dat, als je je alleen maar wel beperkt tot het feliciteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:29 schreef mrkanarie het volgende:
Een kaartje voor de verjaardag van je ex, kan dat? Of is dat té?
mja, zal er geen hele verhalen in zetten van hoe leuk ik haar nog wel vind. Gewoon feliciteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, als je je alleen maar wel beperkt tot het feliciteren.
Dat hebben we eigelijk zo afgesproken, uitermate ons best doen ons hele goede vrienden te blijven. En contact houden en er voor elkaar zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das kut idd, niet te snel alweer contact gekregen?
Ook voor jou : Mooi zo!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Public_NME het volgende:
Ik voel me ook weer goed, met veel mensen gepraat en dat heeft me goed gedaan! Denk er nog wel veel aan, maar niet meer met pijn, maar meer met een gedachte van 'wat is ze eigenlijk zielig dat ze het zo heeft moeten doen, dat moet 26 zijn'...
Ik heb dus nog steeds wel rancune, en dat zal mijn hele leven ook wel blijven aangezien het mijn eerste grote liefde was. Ik ben wel trots op mezelf dat ik me niet naar dat niveau heb verlaagd en lekker mijn eigen weg ben blijven bevaren...
Ik ben het met je eens... hij geeft zichzelf valse hoop en dat moet je niet willenquote:Op zondag 23 juli 2006 10:53 schreef Xtinction het volgende:
para, zeg ff tegen dr dat je niet gediend bent van dat soort mixed signals en dat je daar dan dus weet ik het hoe lang over na blijft denken.
Ze doet wel lief. Het mailcontact wat we nu hebben is wel fijn. Er zit geen gezeik meer in, ze is open en eerlijk. Ze vertelt veel en geeft ook moeiteloos antwoord op vragen die ik heb.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef het.ismij het volgende:
Loopt dat wijf nou nog steeds te zeiken?
Dan is het goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:21 schreef VD het volgende:
[..]
Ze doet wel lief. Het mailcontact wat we nu hebben is wel fijn. Er zit geen gezeik meer in, ze is open en eerlijk. Ze vertelt veel en geeft ook moeiteloos antwoord op vragen die ik heb.
Geen zorgen..
Da's inderdaad wel het slimste, contact verbreken.. Ik wilde dat ik het veel eerder had gedaan, dan was mij (en hem) een hoop ellende bespaard gebleven.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:45 schreef Xcept het volgende:
Ik heb van de week nog een gesprek met haar en dan verbreek ik alle contact.
Dat gevoel heb ik nu nog steeds,ondanks dat 't al 'n tijdje uit is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef Moja het volgende:
Hier is het nu zo'n 5 maanden uit en het gaat best goed. Heb een totaal ander leven nu vergeleken met eerst, wat ik als ik heel eerlijk ben gewoon niet had willen missen. Ik huil niet meer om de hele situatie of mn ex. Op een gegeven moment wordt je dat gejank gewoon zatMaar ik denk er nog wel heel vaak aan. Ik merk wel dat ik er een flinke deuk aan heb overgehouden. Ik zal nu niet meer zo snel me totaal geven in het hele gebeuren zonder na te denken en teveel vetrouwen op het gevoel dat ik erover heb.
Ik heb drie jaar met een deuk rond gelopen... echt lange relaties lopen enorm lang door in je kop... je kan dan wel weer lachen en lol maken en je gedachtes zijn ook goed maar toch blijft het knagen of zo... vaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Vigorish het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu nog steeds,ondanks dat 't al 'n tijdje uit is.
Het maakt niet uit hoe kort of lang je relatie is geweest. Het gaat meer om de intensiteit er van. Ik heb "maar" een relatie van 7 maanden achter de rug, maar we waren al aan het kijken voor een huisje samen te kopen en we hadden het zelfs al over trouwen. De klap kwam daardoor hard aan en nu bijna 3 maanden verder nadat het uit is gegaan ben ik er nog lang niet. Mijn moeder zei dat het wel tot een jaar of langer kon duren. Komt ook omdat ik heel langzaam ga 'realiseren' hoe 'oneerlijk' hij is geweest. Niet alleen naar mij maar voornamelijk naar zichzelf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef Xcept het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar met een deuk rond gelopen... echt lange relaties lopen enorm lang door in je kop... je kan dan wel weer lachen en lol maken en je gedachtes zijn ook goed maar toch blijft het knagen of zo... vaag.
Maar als je geen hoop hebt, dan blijft het zo down, en zal je in die negatieve spiraal blijven zitten. Tuurlijk is het niet erg als je af en toe in een dip zit, het is gewoon k*t als het net uit is. Maar trust me, als je zaken positief aanpakt, en probeert er het beste van te maken, dan komt alles best op z'n pootjes terecht hoor. Als jij positieve dingen uitstraald, komt dat ook weer bij je terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:38 schreef Stampurtjuh het volgende:
ik heb geleerd dat je beter nergens hoop op kunt hebben.
als je hoop hebt en het loopt anders af dan val je alleen nog maar in een dieper gat.
ja maar als er dan niet wordt opgenomen is het net zo erg, zeker als je niet terug gebeld wordt... aargh het is gewoon klote! het hart, het hoofd en je hangt ergens tussen in...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:43 schreef Xtinction het volgende:
Wat ik ook gemerkt heb overigens mickeys, is dat iemand smsen je vaak helemaal gek maakt. Je wil zo graag dat ze reageren, dat als ze dat niet doen, je je ontzettend kutvoelt. En 50% van de keren is het niet eens opzettelijk maar staat zijn/haar foon gewoon uit oid. Iemand SMSen is meestal geen goed plan als je nog zoveel voor iemand voelt, gewoon meteen bellen vind ik
Ik kreeg op mijn 16e ook een relatie met een meisje (zij was toen 18) en voor mij geldt die relatie ook nog altijd als de relatie. Het ging na 11 maanden uit. Ik heb daarna nog wel meerdere vriendinnetjes en flirts gehad, maar niets ligt qua 'echtheid' en bijzonderheid in de lijn van die ene relatie (we zijn nu 3 jaar verder, ben onderhand bijna 20).quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Uiruru het volgende:
*Stapt weer in*
Ben ik weer! Ben al weer enige tijd geleden gedumpt... per mail en daarna niet meer gezien of gesproken. Het doet pijn want zij was echt heel..... HEEL bijzonder. Zucht.
Het vreemde is dat ik, sinds ik met haar samen was, vrij interessant was voor andere vrouwen en dat is nou nog steeds het geval. Maar ze doen me niks... het enige waar ik aan kan denken als ik met een andere meid zoen is hoe slecht ze is in vergelijking met Leonie of hoeveel knapper Leonie toch is.
Ja dames en heren dit gaat lang duren, deze was echt speciaal...
Mickey, wat je nu doet is precies wat mijn ex (dezelfde als waar ik het eerder over had) deed toen ik het had uitgemaakt. Ze bleef me bellen en smsen, terwijl ik daar juist totaal geen behoefte aan had. Ik wilde even helemaal niets met haar te maken hebben, zonder daarmee te zeggen dat zij bitcherig, of weet ik hoe was. Puur de 'rust' nadat het uit is gegaan kan behoorlijk fijn zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:07 schreef Mickeys het volgende:
Het SMS'en wat ik had gedaan was eigenlijk omdat ik graag wou dat hij eens de eerste stap nam om contact op te nemen. Dat deed hij niet. Na 3 weken stuurde ik dus een SMS waarin stond: Het spijt me, maar ik hou nog steeds van de oude Tom. Jammer dat ik nog steeds niets van je gehoord heb.
Blijkbaar was dat nog geen reden voor hem om de telefoon te pakken om te bellen of een SMS terug te sturen. Gisteren kreeg ik het gewoon te kwaad en heb mijn trots aan de kant gezet en toch maar weer zelf gebeld. Als mijn moeder het hoort dat ik dat gedaan heb zal ze wel boos zijn. Maar ja, wat moet ik dan? Nu voel ik mij in ieder geval beter
@ Roeni3: Ik heb altijd geleerd dat je eerste echte grote liefde nooit uit je hoofd zal verdwijnen.
Ehm. Hij was juist diegene die voorstelde vrienden te blijven, niet ik. Hij maakte het uit en niet ik. Ik snap mannen soms niet echt. Wel vrienden willen blijven maar vervolgens niets van zich laten horen. Dus je antwoord is voor als ik het uitgemaakt zou hebben en dat is er niet aan de ordequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mickey, wat je nu doet is precies wat mijn ex (dezelfde als waar ik het eerder over had) deed toen ik het had uitgemaakt. Ze bleef me bellen en smsen, terwijl ik daar juist totaal geen behoefte aan had. Ik wilde even helemaal niets met haar te maken hebben, zonder daarmee te zeggen dat zij bitcherig, of weet ik hoe was. Puur de 'rust' nadat het uit is gegaan kan behoorlijk fijn zijn.
Mijn ex ging me dus ook bellen en smsen, en werd ook boos dat ik zelf nooit het initiatief nam om contact met haar op te nemen. Maar het was heel simpel: ik wilde dat contact helemaal niet. Had ik echt helemaal geen behoefte aan.
Ik denk dat jouw ex-vriend dat nu ook heeft. Accepteer dat in godesnaam, want ik kan je verzekeren: hij wordt alleen maar vreselijk opgefokt als je hem blijft bellen en smsen, terwijl hij even niets met je te maken wilt hebben. Verwacht niet van hem dat hij jij ook belt of smst. Die behoefte voelt hij misschien helemaal niet. Dat is niet lullig, dat is zijn verwerking. Of hij is zelfs al over zijn verwerking heen en wil je daarom niet spreken.
En inderdaad, je eerste liefde blijft je waarschijnlijk altijd bij. Los daarvan, denk ik dat wat ik zei ook voor andere bijzondere relaties en vriendinnetjes kan gelden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm. Hij was juist diegene die voorstelde vrienden te blijven, niet ik. Hij maakte het uit en niet ik. Ik snap mannen soms niet echt. Wel vrienden willen blijven maar vervolgens niets van zich laten horen. Dus je antwoord is voor als ik het uitgemaakt zou hebben en dat is er niet aan de orde
Hou het er maar op dat hij niet weet wat hij wil. Hij voelt nog genegenheid naar mijn kant, maar niet zoals in liefde. Vrienden wil hij perse blijven (zei hij toen hij het uitmaakte maar gisteren zei hij nog steeds dat te willen)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je leest mijn post niet goed. Het ging juist van de situatie uit dat hij het uitgemaakt heeft. Maar als hij vrienden wil(de) blijven, is het inderdaad raar hoe hij zich nu gedraagt.
Tenzij hij met 'vrienden blijven' bedoelt dat er geen kwaad bloed tussen jullie moet zijn, en er verder geen contact is zoals je tussen echte vrienden hebt. Er is natuurlijk een verschil tussen vriendelijk contact en vriendschappelijk contact.
Hij is echt behoorlijk naief als hij denkt dat de liefde na drie maanden 'wel weg zou zijn'.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat hij niet weet wat hij wil. Hij voelt nog genegenheid naar mijn kant, maar niet zoals in liefde. Vrienden wil hij perse blijven (zei hij toen hij het uitmaakte maar gisteren zei hij nog steeds dat te willen)
Mijn omgeving snapt er nog steeds niets van evenals ik. Hij weet waarom hij de relatie heeft verbroken maar kan niet uitleggen waarop dat gebasseerd is. Ik zoek antwoorden wat ik verkeerd gedaan zou hebben, maar hij blijft volhouden dat het aan hem ligt. Het is ook mijn probleem dat ik te veel vasthou aan dingen en naar dingen zoek die er mogelijkerwijs idd niet zijn.
Mijn collega's en dus zijn ex-collega's snappen het ook niet. Ze vragen wel regelmatig via mij hoe het met Tom is, maar ja, daar kan ik geen antwoord op geven en zo ratelen ze allemaal weer al die herinneringen naar boven.
Ik laat Tom wel gewoon bellen tenzij het weer weken gaat duren. Wat ik dan ga doen weet ik nog niet, maar mogelijk een lange afscheidbrief maken. Ik kwel mezelf te veel er mee en dat moet stoppen. Mijn liefde voor hem zal toch niet over gaan. Het zal hoogstens ietwat slijten en minder naar de voorgrond gaan treden. Wel weet hij dat ik nog steeds van hem hou en daar was hij wel enorm verbaasd over. Hij had gedacht dat het inmiddels wel weg zou zijn. Mijn liefde voor hem was zeker weten oprecht
klinkt misshcien iet echt lief ... maar het beste dat je doet is gewoon niet meer bellen, niks laten weten en je leven verder zetten met een andere man. Als de meeste mannen zeggen 'ik zou graag vrienden blijven' dan is dit een excuus. Ze willen je gewoon geen slecht gevoel geven. Maar ik denk niet dat je aan die kerel nog iets zal hebben. het klinkt hard, het klinkt zelfs onmogelijk ... maar luister... ga gewoon is lekker uit, amuseer je met vriendinnen... en laat die gast gewoon effie bakken. Niet vergeten 'The one who loves the least, controlls the relationship' en dat is een waarheid als een koe. Veel succes!! hij drukt gewoon op de knopjes hoor...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat hij niet weet wat hij wil. Hij voelt nog genegenheid naar mijn kant, maar niet zoals in liefde. Vrienden wil hij perse blijven (zei hij toen hij het uitmaakte maar gisteren zei hij nog steeds dat te willen)
Mijn omgeving snapt er nog steeds niets van evenals ik. Hij weet waarom hij de relatie heeft verbroken maar kan niet uitleggen waarop dat gebasseerd is. Ik zoek antwoorden wat ik verkeerd gedaan zou hebben, maar hij blijft volhouden dat het aan hem ligt. Het is ook mijn probleem dat ik te veel vasthou aan dingen en naar dingen zoek die er mogelijkerwijs idd niet zijn.
Mijn collega's en dus zijn ex-collega's snappen het ook niet. Ze vragen wel regelmatig via mij hoe het met Tom is, maar ja, daar kan ik geen antwoord op geven en zo ratelen ze allemaal weer al die herinneringen naar boven.
Ik laat Tom wel gewoon bellen tenzij het weer weken gaat duren. Wat ik dan ga doen weet ik nog niet, maar mogelijk een lange afscheidbrief maken. Ik kwel mezelf te veel er mee en dat moet stoppen. Mijn liefde voor hem zal toch niet over gaan. Het zal hoogstens ietwat slijten en minder naar de voorgrond gaan treden. Wel weet hij dat ik nog steeds van hem hou en daar was hij wel enorm verbaasd over. Hij had gedacht dat het inmiddels wel weg zou zijn. Mijn liefde voor hem was zeker weten oprecht
Ik begrijp je volkomen hoor en het niet lief klinken vind ik best wel meevallen. Tot nu toe denk ik nog steeds dat ik geen enkele man meer toe laat in mijn leven. Maar dat is gebaseerd op hoe ik me nu en de afgelopen maanden voel en heb gevoeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:42 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
klinkt misshcien iet echt lief ... maar het beste dat je doet is gewoon niet meer bellen, niks laten weten en je leven verder zetten met een andere man. Als de meeste mannen zeggen 'ik zou graag vrienden blijven' dan is dit een excuus. Ze willen je gewoon geen slecht gevoel geven. Maar ik denk niet dat je aan die kerel nog iets zal hebben. het klinkt hard, het klinkt zelfs onmogelijk ... maar luister... ga gewoon is lekker uit, amuseer je met vriendinnen... en laat die gast gewoon effie bakken. Niet vergeten 'The one who loves the least, controlls the relationship' en dat is een waarheid als een koe. Veel succes!! hij drukt gewoon op de knopjes hoor...
Ja dat telt ook. Je bent behoorlijk verbitterd. Er zal wel iets heel ergs gebeurd zijn tussen jullie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef FreakerS het volgende:
We zijn nu 6 jaar verder en ik leg haar net zoals toen we een jaar samen waren nog steeds het liefste een paar meter dieper. Telt dat ook?
Wouw.. ik lees mijn eigen verhaal. Ik ben alleen nu net 3 maanden verder enne.. nog elke dag huil ik. Wel elke keer minder maar er gaat geen dag voorbij of ik laat een traan of ik denk aan hem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
Had niet gedacht dat ik in dit topic zou posten maar moet het toch ook even kwijt.
Kreeg vorige week ineens te horen dat het over was. 7 maanden lang een relatie, niks aan de hand alles liep op rolletjes. We pasten in zo ongeveer elk opzicht 100% bij elkaar en dan ineens... gevoel weg bij haar. Klap in je gezicht.
Net even een rotweekend gehad waarbij ik echt alles op me af zag komen, mijn hele wereld op zijn kop. Vooral ook omdat ik in het huis waar ik nu woon ben gaan wonen toen ik ook net met haar had. Dus alles herinnert je aan haar. Moeilijk maar begin langzaam aan weer een beetje op te krabbelen en mijn leven weer op te pakken maar god wat is dat moeilijk als je veel van iemand hield (nja houdt).
Zal moeten slijten denk ik.
Metroquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
Had niet gedacht dat ik in dit topic zou posten maar moet het toch ook even kwijt.
Kreeg vorige week ineens te horen dat het over was. 7 maanden lang een relatie, niks aan de hand alles liep op rolletjes. We pasten in zo ongeveer elk opzicht 100% bij elkaar en dan ineens... gevoel weg bij haar. Klap in je gezicht.
Net even een rotweekend gehad waarbij ik echt alles op me af zag komen, mijn hele wereld op zijn kop. Vooral ook omdat ik in het huis waar ik nu woon ben gaan wonen toen ik ook net met haar had. Dus alles herinnert je aan haar. Moeilijk maar begin langzaam aan weer een beetje op te krabbelen en mijn leven weer op te pakken maar god wat is dat moeilijk als je veel van iemand hield (nja houdt).
Zal wel moeten slijten denk ik
En wat hierboven al gezegd werd, het gaat meer om de intensiteit van de relatie dan om de duur. Ik heb ook een relatie van bijna 4 jaar gehad, en dat was ook moeilijk om te verbreken maar dat deed me minder dan dit.
Hahaha, ik werk wel aan mezelf maar er komt echt geen man in mijn leven de komende tijd en misschien wel nooit meer. Zelfbescherming mogelijk maar ook omdat ik een ander geen eerlijke kans meer kan geven. Onbewust zal ik altijd op mijn hoede zijn en dat is niet eerlijk tegen over de ander is mijn mening.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:04 schreef AcidBurner het volgende:
Dat trainen...klinkt verdomme goed zeg!!! dat is de spirit hoor!! gewoon ervoor gaan... en ik weet wat je voelt... ik herken mezelf erin. Ik ben door het op de klippen lopen van een relatie ook een heel andere man geworden...ik sport dagelijks... hou mezelf gezond... Ivm. nieuwe mannen, die komen wel ... ik dacht ook dat ik er nooit nog iets van zou moeten hebben. Ik ben nog altijd op mijn hoede ...Maar dat komt allemaal wel weer!!! Trust me :-) ... en uhm je bent goed bezig!!! Doe zo verder!! En veel succes!!! En wees nu eerlijk als je een nieuw gastje tegenkomt ... dan mg je hem gerust de kans geven... je moet maar denken dat het nu jou tijd is om plezier te maken... laat die kansen niet liggen!! GA ERVOOR!! (nu ik nog)
Mijn hemel.. ook al zo herkenbaar. Wat te doen.. tja... proberen te verwerken, aan jezelf werken, stukje bij beetje de dingen op de rail krijgen. Leuk advies van iemand die er amper zelf aan begonnen is maar ik ben er aan begonnen. Meer kan je niet doen. Je moet door dat hele kut/klote proces heen. De 1 doet er heel laconiek over en de ander heeft er minstens een jaar last van. Niet mijn ervaring maar gehoord van anderen en ook wat ik om mij heen gemerkt heb bij sommige.quote:
Dankjewel, u2, maarquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn hemel.. ook al zo herkenbaar. Wat te doen.. tja... proberen te verwerken, aan jezelf werken, stukje bij beetje de dingen op de rail krijgen. Leuk advies van iemand die er amper zelf aan begonnen is maar ik ben er aan begonnen. Meer kan je niet doen. Je moet door dat hele kut/klote proces heen. De 1 doet er heel laconiek over en de ander heeft er minstens een jaar last van. Niet mijn ervaring maar gehoord van anderen en ook wat ik om mij heen gemerkt heb bij sommige.
Ook voor jou geldt: Sterkte!!
Dank je. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken maar je ontkomt er niet aan dat je alleen bent en aan haar denkt. Had vanmorgen even een inzinking toen ik aan de kat vroeg of ie haar ook mistequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Metro![]()
Wat k*t voor je.. Heel veel sterkte toegewenst!
Nog zo 1: If I could turn back the hand of time (R. Kelly)quote:
Als je bij voorbaat al die insteek hebt en dan ook nog zo'n opmerking plaatst inderdaad niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:14 schreef DarkHelmet het volgende:
als ik zo kort ff dit topic lees kan ik al snel concluderen dat het me zeker niet helpt...
Lezen helpt misschien niet, maar van je af schrijven misschien wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:14 schreef DarkHelmet het volgende:
als ik zo kort ff dit topic lees kan ik al snel concluderen dat het me zeker niet helpt...
Ik weet hetquote:
En wat wil jij?quote:
er zijn genoeg mensen die wel oprecht om je geven hoorquote:
Het is nu bijna een week uit en eroverheen ben ik nog lang niet maar ik heb het wel geaccepteerd nu. Heb vanmorgen zelfs voor het eerst niet meer gejankt. Enkel lijken mijn emoties momenteel wel bevroren. Totaal geen gevoel of emotie meer bij alles wat ik doe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel huilen, veel schelden en, zoals je zelf ook al zegt, afleiding zoeken. Hopelijk ga je je dan snel weer beter voelen.
Mijn relatie ging uit in april. Hj heeft dik anderhalf jaar geduurd. Ik ben er nu wel redelijk overheen (heb me zelfs in tijden niet zo gelukkig gevoeld) maar het doet nog steeds wel pijn af en toe. Vooral als ik dan verliefde stellen op straat zie ofzo. Ook als ik bv. dit topic zie: Het gevoel dat iemand De ware is... . Dan ben ik wel blij voor die jongen maar ik durf dan ook niet te posten dat zo'n gevoel helaas ook volledig misleidend kan zijn. Ik heb nl. nog steeds het idee alsof ik bij mijn vorige relatie er in geluisd ben ofzo. Hij was namelijk helemaal perfect. We pasten ook perfect bij elkaar. We waren elkaars ware. Maar het is uiteindelijk zo vreselijk mis gegaan en we zijn na een problematische en vooral geestelijk hele zware periode uit elkaar gegaan. Ik kan nog steeds enorm kwaad op hem zijn als ik er aan denk. Voor mijn gevoel heeft hij me enorm in de maling genomen door zo lang zichzelf voor te doen als een geweldig lief persoon en op het laatst in een monster te veranderen.
Mijn droom over de ware is iig behoorlijk uit elkaar geknapt...
Maar Metro, remember, uiteindelijk ga je je weer beter voelen. En misschien zelfs beter dan voor of tijdens je relatie. Misschien is dat nu nog niet voor te stellen, maar het komt wel. Ik ben iig heel erg gesteund door allemaal lieve mensen (collega's, vrienden, familie). Iedereen stond voor me klaar en ze hebben er met z'n allen voor gezorgd dat ik niet in een gat ben terecht gekomen. Soms heb je even mensen nodig die tegen je zeggen dat je ok bent, dat het goedkomt en dat ze je mogen zoals je bent
. En dat geldt ook voor jou Metro
.
Sterkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:26 schreef Xcept het volgende:
Echt zo vaag allemaal. het was redelijk over tussen mij en mijn ex. Ergens in mei krijg ik een telefoontje of ik op het feest van haar zus wil komen want die werd 21.
tsja daar gekomen dacht ik dat ik geen gevoel meer zou hebben voor haar. niets is minder waar.
Ik heb dit bij haar kenbaar gemaakt en gezegd dat ik er over nadenk om het misshcien nog een kans te geven met haar. Ze zegt dat ze zielsveel van me houd, er niet aan moet denken om me met een ander te zien en me ontzettend mist, elke dag. ik had voorgesteld om uit te gaan alleen werd daar dus steeds heel vaag omheen gedraaid. kortom ze wil niet maar ze zegt het niet om me maar niet te kwetsen en definitief kwijt te zijn (zucht hoezo moelilijk doen)
tsja ik heb bij haar aangegeven dat je alleen vrienden kan zijn en blijven als je allebei ook alleen vriendschap voor elkaar voelt. van mijn kant is dit niet zo, eigenlijk ben ik nog stapelgek van haar, daar kwam ik dus ook pas sinds kort weer achter. ik kan niet met haar samen zijn zonder naar haar te verlangen.
gisteren aan de telefoon het initiatief genomen door geen contact mee te willen. dit vind zij vreselijk en wil ze absoluut niet. tsja ik weet het niet, ik moet ook eens door met mijn leven, zij is echt geweldig maar helaas onbereikbaar. Toch is het raar in de afgelopen maand was ik ontzettend zenuwachtig sliep slecht en kon alleen maar weer met haar in mijn kop zetten. na het gesprek van gister viel en een loden last van mijn schouders, rust.
het gevoel wat ik nu heb is niet het leukste, maar het is zeker niet radeloos te noemen zoals na mijn eerdere lange relatie. dat komt natuurlijk ook omdat we al een jaar uit elkaar zijn en ik haar en mezelf graag nog een kans gegeven had. ze zegt dat ik niet te laat ben maar dat ze niet weer de onzekerheid aan kan. begrijpelijk, ik was nogal wispelturig. ik weet voor mezelf genoeg en kwel me niet langer met "wat als" en "misschien" ik ga verder.
Denk jij dan dat ze me terug wil? ik denk het namelijk niet, zij kan het verleden niet los laten zegt ze en ze kan er niet overheen stappen. Momenteel ben ik weer helemaal gek van haar en kan dus niet alleen in haar buurt zijn als vriend. tegelijkertijd wil zij niet afspreken omdat ze het allemaal niet weet...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterk. Zij wil je terug, jij twijfelt maar je vindt haar wel weer erg leuk. En je gaat toch verder. Sterk.
Of dom, maar dat kan alleen jij bepalen.
Waarom nu weer een sukkel? Doe wat je hart je ingeeft met een beetje aangvuld door je ervaring met haar. Over een tijdje kijken lijkt mij een goede oplossing. Het is niet leuk als je je (weer) in onzekere situaties gooit en vervolgens er (wederom) gebroken uit gaat komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:40 schreef Xcept het volgende:
[..]
Denk jij dan dat ze me terug wil? ik denk het namelijk niet, zij kan het verleden niet los laten zegt ze en ze kan er niet overheen stappen. Momenteel ben ik weer helemaal gek van haar en kan dus niet alleen in haar buurt zijn als vriend. tegelijkertijd wil zij niet afspreken omdat ze het allemaal niet weet...
tsja dan maar misschien een sukkel maar ja dit kan zo ook niet doorgaan. wie weet, gewoon ff laten rusten en dan over een tijdje weer eens bellen en kijken hoe we er dan voor staan.
Tja... wat nou als ik wist welke balletjes zaterdag bij de lotto gaan vallen... Nee even zonder dollen. Je kan het beste bij jezelf te rade gaan waarvan je denkt dat de beste oplossing is en dit dan doen. Ook meteen niet meer denken 'wat nou als', als we alles van te voren wisten..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:50 schreef Xcept het volgende:
Nee dat is waar. Ik voel me alleen zon knuppel dat ik niet kan zeggen van hoppa over en verder, ik blijf altijd maar denken van "wat nou als"
Ook dit is... als je het van te voren had geweten... Je brgijpt het vast welquote:Ik had haar niet meer op moeten zoeken, door de telefoon is het veel makkelijker om afstand te houden en er niet weer met je gevoel in te stappen. zij geeft dit ook aan, ze zegt als ik je zie vind ik je lief wil ik je vasthouden en dat soort dingen meer tsja ik weet het niet. ik laat haar gewoon met rust, ben toch veel te hyper om normaal over de dingen na te denken.
en ik begrijp je.. Grappige is dat ik leuk advies zit te geven, maar er zelf nog heel hard aan moet trekken. Een tijdje geen contact gehad wat tot veel tranen heeft geleid. Nu van de week belde hij en dat heeft me toch wel goed gedaan. Blijft wel het feit dat ik nog steeds niet over hem heen ben. Ik heb wel eens tegen hem gezegd.. had nu maar iets uitgevreten, dan had ik je makkelijker kunnen vergeten. Hij is en blijft 'the love of my life'quote:Mijn andere ex heb ik op een gegeven moment los gelaten en die belde toen opeens na 3 maanden zomaar op... toen ik haar toen weer zag wilde ik niks meer voelde ik niks meer en vond ik het eigenlijk heerlijk om haar te zien huilen om mijn nee, zij heeft mij namelijk nogal wat geflikt dus vandaar. Maar ja die lieverd van nu had een tegenovergestelde uitwerking... zucht... hopeloos hart.
Love of my life, you've hurt mequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef Mickeys het volgende:
Hij is en blijft 'the love of my life'
Ja... je zegt het goed.. wat JIJ achter laat. Dat is stukken makkelijker. Iemand die 'verlaten' wordt is het vele malen moeilijker voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef odysseynet het volgende:
Tja dan ben ik waarschijnlijk een hufter maar wat ik achter laat blijft achter mij en daar kijk ik niet naar terug. Sterker nog ik kijk naar het nieuwe en zie het als een uitdaging om wat nieuws te vinden.
Misschien is het soms wel klote maar das bij mij naar 2 dagen over.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef Mickeys het volgende:
@ DanseMacabre Mooie tekst!!!!
Misschien moet je gewoon niet altijd van de ene relatie in de andere springen. Heeft totaal geen zin...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
Afspreken met iemand waar je nog gevoelens voor hebt is gewoon niet handig. Dat heb ik zelf al ondervonden. Als het nog vers is kan zelfs een maitje of telefoontje je weer helemaal van slag brengen. Alles wat aan haar doet denken is dan gewoon teveel.
Beter om even helemaal geen contact met je ex te hebben tot je er voor jezelf overheen bent.
Ik ga vanavond weer eens wat leuks doen met mijn 1e grote liefde, en dat is 3 (!) jaar later pas omdat ik daarvoor gewoon moeite had met haar zien en spreken. Dan kwam direct dat terugverlangen weer naar boven. Behalve dat het nu gewoon een buitengewone knappe verschijning is (nog steeds) heb ik er geen gevoelens meer voor en dan kun je pas een goede vriendschap opbouwen.
Jij moet eerst ff helemaal niets beslissen, hopen, of opgeven. Eerst ff een paar dagen, weken, of maanden ff aankijken wat op je af komt en hoe je gevoelens zijn. Is het volgende week pcies hetzelfde en de week daarna ook.. doe er wat mee. Maar waarschijnlijk zal in ieder geval de komende week, een week zijn waar je per het uur iets anders voelt. Doe pas wat als iets echt goed begint te voelen, niet als je er niet zeker van ben. Mijn advies is ook aan iedereen, probeer alles af te wachten.... Pluk je dag, 1 dag tegelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef SofaKing het volgende:
Micro,
Zelf heb ik ook een jaar samengewoond met m'n eerste vriendin. Men zegt wel eens dat samenwonen ====
Mooi voor je! Hoe lang heeft het nu geduurd voordat je dit punt bereikt hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kom nog even melden dat ik over mijn ex heen benalthans, voor een groot gedeelte. Heb geen rare gevoelens meer als ik d'r spreek of d'r foto's bekijk. Denk niet meer aan wat ze allemaal met een andere gozer gaat doen.
Kortom : gaat goed komen
Maand ongeveer nu. natuurlijk nog wel eens dipjes maar over het algemeen kan ik wel stellen dat ik nu op een punt ben dat ik haar niet eens meer terug zou willen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Mooi voor je! Hoe lang heeft het nu geduurd voordat je dit punt bereikt hebt?
Dat vraag ik me dus ook af...hoe ik zou reageren als ik weer een relatie krijg...ben benieuwd hoe andere dat hebben ervaren. Ze zeggen immers dat je je eerste echte liefde niet zal vergeten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef Fidelick het volgende:
Ik heb een nieuwe vriend, merk dat ik constant alles vergelijk, en heb zelfs even - vaniut het niets - een dipje gehad om mijn ex. Is dat raar?
Kopietje van mijn verhaal.... misschien ligt het wel juist aan dat soort mannen dat het niet werkt... precies dezelfde ervaring heb ik. Nu pas na bijna 4 maanden begint ik er een beetje overheen te komen, maar als ik er aan denk barst ik nog best wel vaak eigenlijk in tranen uit. Maar niet meer aan denken dus (poging wagen tot)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ben er eindelijk eens achter dat ik mn ex echt niet terug krijg![]()
.... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
![]()
![]()
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
.... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
![]()
![]()
Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
![]()
![]()
Juist de mogelijke onperfectheid van een vriendin maakt haar perfectquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
onthoud goed een perfecte vriend of vriendin bestaat niet.
Dat wat je vind moet alleen goed bij je passen.
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
En daarom open je deze topic????? Hypocriet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
onthoud goed een perfecte vriend of vriendin bestaat niet.
Dat wat je vind moet alleen goed bij je passen.
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daarom open je deze topic????? Hypocriet?
Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daarom open je deze topic????? Hypocriet?
Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.
Nee inderdaad niet met exen, maar liegen is dus geoordloofd en alle andere zaken vind je dus ook goed. Blijkbaar neem je genoegen met heel weinig. Het is ook een vorm van niet los kunnen laten mijn inziens, maar ik merk het vanzelf wel of ik met het gevoel dat ik bij jouw verhaal heb, totaal er naast heb gezeten. (en ook dit is niet lelijk bedoeld maar ik voorzie gewoon problemen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.
daarnaast zei is ook niet perfect!!!
Kolere, jij strooit echt met aannames, hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.
Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kolere, jij strooit echt met aannames, he. Je bent de enige die het zo leest.
Prima dat je je mening geeft, niks op tegen maar het is idd zo dat mijn topic helemaal niks te doen heeft met dit topic over EXEN.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaan
Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.
Er zijn trouwens genoeg mannen die zo zijn hoor. Niet denken dat er niemand anders is die al die eigenschappen niet heeft. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven (heb dat gevoel zelf ook wel eens, van: zijn er nog wel meisjes die zó perfect waren) maar ze zijn er heus wel.
Sterkte
Dat ben ik helemaal met je eens, ik ben zelf niet zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...
Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.
Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.
Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
Dan ga je echt met de verkeerde mannen om ja. Wel jammer dat je net alleen maar van die lompe pummels tegenkomtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...
Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.
Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.
Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Stampurtjuh het volgende:
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.
ik ben er gelukkig 1 van, heb alleen de pech gehad dat ik iemand tegen kwam die dat niet zo wist te waarderen of op zijn minst gezegd op waarde wist te schatten.
dat feit heeft mij toch wel een beetje terug houdender gemaakt in een relatie aan te gaan.
maar zodra ik weer dat gevoel bij een vrouw heb zal ik me er ook weer 100% voor laten gaan.
Dit soort dingen herken ik. Het lijkt er dan op dat ze er even zeker van willen zijn dat je hen niet vergeet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
erg interessant dit wat je zegt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.
Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
Ik zou echt oppassen dat ze je niet gebruikt als 'aandachtspop'. Ze heeft het in eerste instantie uitgemaakt omdat de gevoelens weg waren, maar toen ze merkte dat jij haar daardoor minder aandacht ging geven, probeert ze het contact nu levend te houden. Niet omdat ze je nog echt terug wilt, maar omdat ze je aandacht mist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.
Ik had ook zoiets met mijn ex, maar hij wil/wou alleen maar vrienden zijn. toen ik zei dat hij alleen moest bellen als hij daar zin in had en niet om de haverklap omdat ik anders verkeerde hoop zou krijgen was het meteen afgelopen. Ik trek daaruit maar mijn conclusie, maar als hij ooit belt zal ik hem gewoon te woord staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:18 schreef SofaKing het volgende:
Wat je zegt, daar zit wel wat in.
Ik probeer berichten van haar kant iig niet op te vatten als een teken dat ze me terug wil, maar inderdaad gewoon als een teken dat ze de omgang/aandacht mist en dat ze bezorgd is over mijn geestelijke toestand.
Ik heb haar vannacht nog een lief smsje gestuurd, maar nog niets teruggekregen. En dat gebeurt ook niet, denk ik. Ergens doet me dat deugd. Het lijkt wel alsof ik een confrontatie opzoek ofzo, alsof ik wil dat ze hard tegen me is door harde dingen te zeggen of niet te reageren. Dat maakt het gemakkelijker om de negatieve kanten van onze relatie weer in te zien. Vanavond ga ik voor het eerst weer uit en ik hoop dat ik dan de nodige afleiding krijg.
Het is geen vriendschap in de zin van we zien elkaar regelmatig en we delen alles, maar ik heb met m'n ex uit m'n eerste relatie (uit sinds april vorig jaar) nog wel goed contact. Heb een paar maanden geen contact gehad, maar uiteindelijk wilden we elkaar wel weer eens zien. Overigens merk ik wel dat ik hoe langer hoe minder behoefte heb aan contact, aangezien we behoorlijk uit elkaar gegroeid waren toen het uit ging. We zijn nu behoorlijk verschillend. Maar we vinden het allebei fijn om een paar keer per jaar bij elkaar te komen om bij te kletsen. Het kan wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef Madski het volgende:
Mijn ervaring is dat vriendschap instand houden nooit lukt. Voornamelijk omdat je dan weer herinnert word aan die tijd dat jullie samen hebben doorgebracht. Ook al was die nog zo mooi, ik kom er niet snel overheen over een relatie dus voor mij is het niet al te makkelijk.
Of je moet die persoon voordat je wat kreeg al heel goed gekent hebben, maar dat is bij mij nooit het geval dus vriendschap? Nah..
Op dit moment is daar erg moeilijk antwoord op te geven temeer ik door gevoelens heen en weer geslingerd word. Het kan wel. Hij is nog super goede vrienden met zijn ex vrouw wat een schat van een mens is. Ja ik ken haar ook. Zij is inmiddels hertrouwd en heeft een kindje. Theoretisch kan het wel, maar zij wonen dan ook als het ware om de hoek van elkaar (5 straten door) en ik 100 km verderop. Ik heb ook niets meer van hem vernomen dus ik weet niet eens of hij zelf nog wel weet wat hij wil.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef SofaKing het volgende:
Thanx Mickeys! Heb jij er trouwens behoefte aan om ooit een vriendschap met hem in stand te houden? Als je er eenmaal aan toe bent dan...
Vriendschap kán wel maar dan wel als je er allebei echt 100% overheen bent. Ik zie sinds kort mijn ex ook weer op vriendschappelijke basis (3,5 jaar mee gehad, ruim 2 jaar over nu)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef Madski het volgende:
Mijn ervaring is dat vriendschap instand houden nooit lukt. Voornamelijk omdat je dan weer herinnert word aan die tijd dat jullie samen hebben doorgebracht. Ook al was die nog zo mooi, ik kom er niet snel overheen over een relatie dus voor mij is het niet al te makkelijk.
Of je moet die persoon voordat je wat kreeg al heel goed gekent hebben, maar dat is bij mij nooit het geval dus vriendschap? Nah..
Volgens mij is ze je gewoon aan het zieken. Jij koopt een kaart voor haar en ze gaat vervolgens niet mee. Dan zou ik echt direct boos aan de lijn hangen en haar op zijn minst het kaartje laten terugbetalen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Xcept het volgende:
wat moet ik hier nu van denken? het lijkt me duidelijk dat ze niet af wil spreken, tenminste dat gevoel geeft ze me wel, maar aan de andere kant is ze heel positief erover, laat ik het zo zeggen, eerdere pogingen wat af te spreken werden direct afgewimpeld... Maar als ze nou niet mee wil dan kan ze dat toch gewoon tijdig aangeven? na ja vrouwen... zucht. Ik wacht totdat ik een ander tegen kom en als dat morgen is heeft ze echt pech, make up your freakin mind!
Hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:26 schreef Duracell het volgende:
ex heeft allemaal stuk makkelijker gemaakt... Na 3 maanden is de waarheid er met veel pijn en moeite uitgekomen.
Ben klaar, met haar, met dit topic, misschien zelfs ook wel klaar met fok
Ze dumpt je, maar ze vind je geweldig... Yeah Right. Dream on. Uitmaken met zo weinig mogelijk schuldgevoel heet dat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef SofaKing het volgende:
Het is nu een week uit. De hysterische buien zijn afgenomen, maar dat heeft plaatsgemaakt voor eenzaamheid, verontwaardiging en treurigheid over hoe het gelopen is. Je geeft je helemaal aan een meisje, biedt haar alles wat ze wensen kan en nog is het niet genoeg. Vraag me niet hoe het kan dat iemand je op alle vlakken helemaal geweldig vindt, je niets verandert en dat toch 'het gevoel' bij haar verdwijnt. Geeft niet veel hoop voor relaties in de toekomst, al bekijk ik het waarschijnlijk te negatief op het moment.
Kreeg nog een leuk kaartje van haar vandaag, ze denk erg veel aan me en mist het contact, maar ze denkt wel dat het de beste beslissing was om ermee te stoppen. Heb nu alle hoop laten varen, misschien maar goed ook.
Wat fraubitch zegt, geen contact meer met haar opnemen, geen smsje, geen email, geen kaartjes, geen telefoontjes, niks. Ook niet op haar emails/smsjes/kaartjes reageren. Als ze je belt, niet afstandelijk doen maar gewoon luchtig en relaxed. Laat haar maar (subtiel) weten dat jij nu verder gaat met je leven, zonder haar. Kerel ik weet, het is moeilijk, maar het is wel de beste manier om ervan af te komen. Ga leuke dingen doen, onderneem dingen, ga naar de bieb en haal een zooi boeken, weet ik veel. Alles wat je kan gebruiken om haar uit je hoofd, uit je systeem te krijgen. Weet niet hoelang je met haar gehad hebt, bij mij was het meer dan 3 jaar, tis nu 5 weken uit en nog steeds klote. Maar geloof me, het wordt beter. En ik weet dat je dat nu niet denkt, dat dacht ik toen ook niet, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef SofaKing het volgende:
Het is nu een week uit. De hysterische buien zijn afgenomen, maar dat heeft plaatsgemaakt voor eenzaamheid, verontwaardiging en treurigheid over hoe het gelopen is. Je geeft je helemaal aan een meisje, biedt haar alles wat ze wensen kan en nog is het niet genoeg. Vraag me niet hoe het kan dat iemand je op alle vlakken helemaal geweldig vindt, je niets verandert en dat toch 'het gevoel' bij haar verdwijnt. Geeft niet veel hoop voor relaties in de toekomst, al bekijk ik het waarschijnlijk te negatief op het moment.
Kreeg nog een leuk kaartje van haar vandaag, ze denk erg veel aan me en mist het contact, maar ze denkt wel dat het de beste beslissing was om ermee te stoppen. Heb nu alle hoop laten varen, misschien maar goed ook.
Mja, ik snap wel hoe het lijkt voor de buitenwereld zegmaar, maar ze is ook in de periode dat het zo'n beetje fout ging wel heel eerlijk geweest over wat er mis was in onze relatie. Ze heeft altijd benadrukt dat het niet aan mij lag. Waarom het gevoel weg was gegaan, die vraag kan zij ook niet beantwoorden. We hebben het nog een maand geprobeerd samen en zij was ook zeer gemotiveerd om een oplossing te vinden, omdat ze weet dat we goed bij elkaar passen en dat het wel eens een tijdje zou kunnen duren voordat ze weer iemand tegen komt waar het zo goed mee klikt. Dit was een relatie waarin veel gepraat werd en waarbij eerlijkheid van groot belang was... Ze zoekt de fout meer bij haarzelf, haar grillige karakter. Ze heeft wel eens gezegd: ik wou dat ik je twee jaar later ontmoet had, dan was ik misschien iets stabieler geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:44 schreef fraubitch het volgende:
Ze dumpt je, maar ze vind je geweldig... Yeah Right. Dream on. Uitmaken met zo weinig mogelijk schuldgevoel heet dat.
Dat valt wel mee, het kaartje was meer bedoeld om me te bedanken voor de mooie tijd die we gehad hebben en om het een beetje af te sluiten. Er stond in dat ze van mening is dat het wel de beste beslissing was (van mij) om de relatie te beëindigen. Ik waardeer het wel dat ze zo eerlijk is, want het neemt mijn valse hoop juist weg.quote:En ze geeft je valse hoop zegwaar was dat kaartje nou weer voor nodig? ik vind het erg zwak van haar...
Eerlijk gezegd merk ik nu al dat het beter gaat, als ik vergelijk met een paar dagen geleden. Komt puur omdat ik die valse hoop heb laten varen. We zijn slechts 11 maanden samen geweest, maar het ging heel diep en denk dat het daarom zo pijn doet. Wat dat betreft ben ik blij dat het niet drie jaren waren, zoals bij jou! Al is dat ook raar zeggen, want ik heb een fijne tijd met haar gehad en nergens spijt van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:27 schreef Kanogor het volgende:
Alles wat je kan gebruiken om haar uit je hoofd, uit je systeem te krijgen. Weet niet hoelang je met haar gehad hebt, bij mij was het meer dan 3 jaar, tis nu 5 weken uit en nog steeds klote. Maar geloof me, het wordt beter. En ik weet dat je dat nu niet denkt, dat dacht ik toen ook niet, maar het gebeurt wel.
Heheh... Terwijl ik juist vaak verhalen lees dat mannen uitgekeken raken op de relatie.quote:Bij mijn ex was het gevoel ook 'weg', opeens blijkbaar, hoewel het natuurlijk al veel langer speelde maar ze dat niet kon uitten want ze wilde je niet kwetsen, of zoiets. Schijnen vrouwen erg goed in te zijn, heb ik me laten vertellen. Die van mij is nu al weer verliefd op een ander, bestaat er een naam voor het 'Joey-syndroom' bij vrouwen?
Zeker, ben ook al bezig met dvd boxen afwerken. En inderdaad veel socializen en uitgaan helpt ook wel merk ik, al dan niet in dezelfde stad waar m'n ex woont want ik wil haar nu echt nog niet tegen komen in het uitgaansleven!quote:Anyways, je bekijkt het inderdaad te negatief. Blijkbaar is zij niet the one, ook al dacht ik bij die van mij van wel. Ga lekker je eigen leven leiden nu, lekker makkelijk gezegd, maar het moet. Het is een cliché maar pijnt heelt alle wonden. Ik weet niet of het voor jou helpt, maar bij mij helpt een combinatie van dingen met mn vrienden doen (niet perse uitgaan, met zn allen bij iemand thuis een filmpje kijken vind ik momenteel VEEL gezelliger) en Friends kijken (ben nu bij seizoen 4).
Ja een zeer goede tip, ik heb alle dingen die mij aan haar herinneren opgeborgen uit zelfbescherming. Wat betreft TV kijken sla ik animal planet maar over want daar keken we veel samen naar. Jij ook sterkte, we slaan ons er wel doorheen!quote:Even een tip: ga ook geen oude kaartjes/smsjes of iets dergelijks lezen, heeft mij een middag janken gekost.
Dat heb ik nu ook, het waren gewoon 3 geweldige jaren en ik ben blij dat ik die tijd met haar heb mogen beleven. Veel super herinneringen, en er komt wel een tijd dat ik die kan waarderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef SofaKing het volgende:
Eerlijk gezegd merk ik nu al dat het beter gaat, als ik vergelijk met een paar dagen geleden. Komt puur omdat ik die valse hoop heb laten varen. We zijn slechts 11 maanden samen geweest, maar het ging heel diep en denk dat het daarom zo pijn doet. Wat dat betreft ben ik blij dat het niet drie jaren waren, zoals bij jou! Al is dat ook raar zeggen, want ik heb een fijne tijd met haar gehad en nergens spijt van.
Inderdaad, heb een doos met alle foto's, kaartjes en dingetjes (ga ze dus echt niet weggooien, maar nu gewoon effe niet). En ja, alle programma's die we samen keken kijk ik nu dus ook niet meerquote:Ja een zeer goede tip, ik heb alle dingen die mij aan haar herinneren opgeborgen uit zelfbescherming. Wat betreft TV kijken sla ik animal planet maar over want daar keken we veel samen naar. Jij ook sterkte, we slaan ons er wel doorheen!
Ze heeft mij geblocked (in overleg), dus zie ik niet of ze online is. Very handig, ik kan het je aanradenquote:Woops ze komt net online op msn, dat is ook een nare situatie. Ga haar niet aanspreken maar het is wel moeilijk.
Ik heb zonet best een goed gesprek met haar gehad, heb er geen spijt van. Ze sprak mij aan trouwens. Even nog wat dingen uitgepraat enzo, hebben het nog gehad over haar moeilijke karakter wat betreft relaties... Ja, heeft me goed gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:31 schreef Kanogor het volgende:
Ze heeft mij geblocked (in overleg), dus zie ik niet of ze online is. Very handig, ik kan het je aanraden
Verheug me er ontzettend op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef micro1234 het volgende:
Maar het slijt, de pijn word minder en voel me echt sterker en sterker worden heerlijk. Had nooit gedacht dat deze dagen nog zouden komen.
Nee, heb het aan alle kanten afgekapt. Niet bellen, smsen, heb haar geblocked op MSN. Zie haar nog wel us met op stap gaan en dat doet het wel pijn, krijg ik gelijk hartkloppingen enz. Want tjah heb toch 2 jaar met haar gehad. Maar dat word ook steeds minder, het vecht gevoel om door te gaan is er niet meer, en de tijd en energie er in steken moet er niet aan denken. Heb het geaccepteerd en me erbij neergelegt. Maar werd ook wel tijd dat ik me sterker ga voelen, heb me echt 3 maanden lang DAGEN LANG kapot geweest zitten janken als een baby. Dacht echt dat ik zwaar depressief was. Maar sinds een paar weken en elke dag wat verstrijkt voel ik me zo sterk worden heeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Verheug me er ontzettend op.
Heb je trouwens nog/alweer contact met je ex?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef micro1234 het volgende:
[..]
Nee, heb het aan alle kanten afgekapt. Niet bellen, smsen, heb haar geblocked op MSN. Zie haar nog wel us met op stap gaan en dat doet het wel pijn, krijg ik gelijk hartkloppingen enz. Want tjah heb toch 2 jaar met haar gehad. Maar dat word ook steeds minder, het vecht gevoel om door te gaan is er niet meer, en de tijd en energie er in steken moet er niet aan denken. Heb het geaccepteerd en me erbij neergelegt. Maar werd ook wel tijd dat ik me sterker ga voelen, heb me echt 3 maanden lang DAGEN LANG kapot geweest zitten janken als een baby. Dacht echt dat ik zwaar depressief was. Maar sinds een paar weken en elke dag wat verstrijkt voel ik me zo sterk worden heeeeeeeeeeeeerlijk.
Was ook mn eerste relatie en ben gelijk vanuit huis gaan samenwonen, dus wist niet wat het is om echt alleen te zijn. Helemaal stil in huis, en dat niet alleen een huis met herinneringen. Maar jahVan alles leert men
Wat een lange periode om naar de klote te zijn. Kon je je wel concentreren op studie of werk in die tijd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef micro1234 het volgende:
Maar werd ook wel tijd dat ik me sterker ga voelen, heb me echt 3 maanden lang DAGEN LANG kapot geweest zitten janken als een baby. Dacht echt dat ik zwaar depressief was. Maar sinds een paar weken en elke dag wat verstrijkt voel ik me zo sterk worden heeeeeeeeeeeeerlijk.
Dat eerste herken ik zeker, ook wij hadden een eigen stijl humor en konden lol maken om dingen waar niemand iets van snapte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef micro1234 het volgende:
Wat wij hadden sofaking, was in principe vrij uniek...
We hadden humor wat niemand begreep, en dingen wat wij grappig vonden dachten mensen echt van "die sporen niet helemaal" tuurlijk denk ik dat weleens van zo meid als haar vind ik nooit meer terug, maar toch toen we gingen samenwonen kwamen van beide kanten dingen naar boven wat gewoon niet werkte. Maar hou nog wel van haar absoluut.
Dat is een goede attitude... Ga zelf helemaal op in relaties en laat het m'n leven beheersen, met als gevolg dat je te afhankelijk bent van je vriendin als het uit gaat. Zal in ieder geval proberen in de toekomst meer aan mezelf gaan denken. Bedankt voor de goede raad.quote:Deze zin is gouden regel: Een vrouw moet een aanvulling zijn op het leven wat je HEBT!
Niet bellen, niet uit eten, niet naar een concert gaan. Zeker niet als er al bij haar iemand anders in de picture is. Afkappen en afhouden, dan pas kun je het accepteren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef Stampurtjuh het volgende:
herken het gedeelte van denken dat er niemand beter is dan je ex.
sleep mezelf elke dag nog weer voort al zit ik zonder energie , gewerkt worden moet er.
net een beetje kut situatie gehad met haar ik voelde me niet al te vrolijk omdat ik hoorde dat ze morgen met de gozer zal wezen die ze denkt leuk te vinden.
en heb haar dus gevraagd om mij over een uur te bellen omdat ik me rot voelde (in een trein praat ik niet erg prettig met allemaal vreemden om me heen en thuis wel) als ik weer thuis was.
waarop zij antwoorde dat ik haar nu toch al aan de telefoon had.
daarop heb ik haar een smsje gestuurd waarin het volgende stond "if its to much to ask to call me when im home in about a hour, then what is it all worth to you? i guess nothing"
ik weet het is mischien wat hard, maar ik hou nog steeds van haar al is dat gevoel van haar kant er op dit moment niet zoals ik dat zou willen.
nog wel iets van gevoel maar niet weten wat ermee aan moet ( zo een soort situatie).
dinsdag ben ik jarig en zouden we uit eten gaan als ze voor die tijd niet reageert blaas ik het geheel gewoon af en zondag zouden we naar madonna gaan maar ja als ik dan nog niets heb gehoord gaat ze maar met iemand anders erheen.
heb het gevoel dat ze een spelletje met me speelt
Het is uit, je kunt geen hartelijkheid meer eisen of verwachten. Oke, het is niet netjes om "ijskoud" te doen, maar als jij daaronder verstaat dat zij jou perse een uur later oid moet gaan lopen bellen terwijl het uit is, tja.... Dan zou ik in haar plaats hetzelfde hebben gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:41 schreef Stampurtjuh het volgende:
nee het was zeker geen miscommunicatie,
heb net een msn conversatie met haar gehad waarin ik zeer duidelijk ben geweest.
en haar zelfs harteloos heb genoemd omdat zij zich echt ijskoud gedraagd.
waarop zij dus weer antwoord dat ze moe van mijn gezeur werd en dat ze geen kracht er meer voor had (voor de vriendschap).
daarop heb ik dus ook gezegd dat ze maar met hem naar het concert gaat en het mij allemaal niet meer boeid (wat het wel doet maar dat slijt wel weer)
Inderdaad, vriendschap met je ex is niet vlak daarna al zonder meer mogelijk. Dat ze dat aangaf te willen is vaak meer om de pijn wat te verzachten, volgens mij zeggen zoveel mensen dat en menen ze het diep van binnen niet. Dit soort verwachtingen doen je alleen maar pijn op dit moment, daarom is het ook het beste om alle contact op dit moment af te kappen. Kun je straks altijd nog zien of er nog iets van dat vrienden-bijven over is, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:13 schreef Stampurtjuh het volgende:
kijk ik eisde het niet, maar het is een verwachting die ik heb.
en deze verwachting wordt vooral ondersteund door het feit dat zij vriendschap wou houden waarvan ik al aangaf dat ik deze niet zal aan kunnen gaan.
en als zij daar toch energie in wilt steken dan kan ik ook verwachten dat zij me beld als ik me niet 100% goed voel, dat is ook een vorm van vriendschap
Neem van mij een, geen 'tijdje', maar maak er maar 'tijd' vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
kan je ook je ex loslaten .. tijdje contact breken .. als je beide weet dat het zo beter is .. langzaam weer gewoon vrienden worden ?
Geef het tijd! ik ben nu 4 maanden verder na een relatie van 7 maanden en pas nu begin ik een beetje de dingen op de rail te krijgen ondanks dat er nog steeds niet een dag voorbij gaat dat ik niet aan hem denk. En ja. ik heb bijna dezelfde ervaring met mijn exvriend als jullie hebben met jullie exvriendin. dus het maakt niet uit. het komt bij zowel mannen als vrouwen voor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef SofaKing het volgende:
Bah, vervelend die dagen dat je vrienden niet beschikbaar zijn en je dus de hele dag alleen zit. Zit je weer constant te treuren om je kapotte relatie. Ten days and counting...
4 maanden na een relatie van 7 maanden? dus na een relatie van 2.5 jaar ben je 16maanden verderquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geef het tijd! ik ben nu 4 maanden verder na een relatie van 7 maanden en pas nu begin ik een beetje de dingen op de rail te krijgen ondanks dat er nog steeds niet een dag voorbij gaat dat ik niet aan hem denk. En ja. ik heb bijna dezelfde ervaring met mijn exvriend als jullie hebben met jullie exvriendin. dus het maakt niet uit. het komt bij zowel mannen als vrouwen voor.
Hangt allemaal van de intensiteit af. Mijn mams zei dat het wel een jaar kan duren ongeacht hoelang je relatie heeft geduurdquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
4 maanden na een relatie van 7 maanden? dus na een relatie van 2.5 jaar ben je 16maanden verder![]()
Ik weet het. Toen m'n vorige relatie kapot ging was ik ook weken lang naar de klote. En nog maanden lang van slag. Althans dat zeggen mensen uit m'n directe omgeving, zelf heb ik dat weggedrukt ofzo, waardoor het lijkt alsof m'n verdriet nu zoveel intenser is dan toen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Mickeys het volgende:
Geef het tijd! ik ben nu 4 maanden verder na een relatie van 7 maanden en pas nu begin ik een beetje de dingen op de rail te krijgen ondanks dat er nog steeds niet een dag voorbij gaat dat ik niet aan hem denk. En ja. ik heb bijna dezelfde ervaring met mijn exvriend als jullie hebben met jullie exvriendin. dus het maakt niet uit. het komt bij zowel mannen als vrouwen voor.
Zo herkenbaar. Was zelf ook 15 en ben nu ook 19.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Kanogor het volgende:
Dit is mijn eerste keer, ook pas mijn eerste echte lange relatie (ben 19, was 15 toen ik met haar kreeg) dus heb weinig vergelijkingsmateriaal. En er zullen zat fish in the sea zijn, maar toch.
Wat ik dan wel erg moeilijk vind, zij is nu al weer verliefd op iemand anders, zit ze dan helemaaal nergens mee? Maargoed, ze smste net dat ze morgen niet komt (we geven samen honkbal training) en volgende week ben ik in Utrecht voor de intro, dus ik zie haar voorlopig niet meer.
Ik zou zo graag de tijd vooruit willen spoelen naar een moment dat ik er klaar meer ben, dat ik over haar ben. Want het duurt zo la-ha-ang...
That's live get over it!! vrouwen zijn EVILquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Kanogor het volgende:
Dit is mijn eerste keer, ook pas mijn eerste echte lange relatie (ben 19, was 15 toen ik met haar kreeg) dus heb weinig vergelijkingsmateriaal. En er zullen zat fish in the sea zijn, maar toch.
Wat ik dan wel erg moeilijk vind, zij is nu al weer verliefd op iemand anders, zit ze dan helemaaal nergens mee? Maargoed, ze smste net dat ze morgen niet komt (we geven samen honkbal training) en volgende week ben ik in Utrecht voor de intro, dus ik zie haar voorlopig niet meer.
Ik zou zo graag de tijd vooruit willen spoelen naar een moment dat ik er klaar meer ben, dat ik over haar ben. Want het duurt zo la-ha-ang...
Dat herken ik ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:24 schreef SofaKing het volgende:
Herkent iemand dit:
Je gaat uit of iets dergelijks en heb een hele leuke avond, maar de volgende dag heb je een zware dip omdat je je ex-tra mist. Donders vervelend.
Toen ik op mezelf ben gaan wonen is zij ook vrij snel heel veel geweest bij me. Heel vaak bij elkaar slapen ed. En als dat ineens wegvalt ben je écht alleen ineens. En dat voelt inderdaad erg vreemd aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:08 schreef micro1234 het volgende:
Was ook mn eerste relatie en ben gelijk vanuit huis gaan samenwonen, dus wist niet wat het was is om echt alleen te zijn. Helemaal stil in huis, en dat niet alleen een huis met herinneringen. Maar jahVan alles leert men
Enne bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:01 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
That's live get over it!! vrouwen zijn EVIL!
Always van Bon Joviquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Kanogor het volgende:
Ik weet dat veel koppels samen een liedje hebben, en dat dat je aan je ex doet denken als het uit is. Wij hadden niet echt een liedje samen, zij had er twee die haar aan mij deed denken, en ik heb er zelf ook twee. Direct met She, omdat ik dat veel draaide toen wij net wat kregen, ik heb het nummer lang niet meer gehoord en dat hou ik voorlopig even zo
En toen het net uit was (ze belde me op, ik zat achter de pc) luisterde ik When it all falls apart, van The Veronicas. Dat is nu ook een nummer met bepaalde bijgevoelens.
Jullie?
Simon and garfunkel - the sound of silencequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Kanogor het volgende:
Ik weet dat veel koppels samen een liedje hebben, en dat dat je aan je ex doet denken als het uit is. Wij hadden niet echt een liedje samen, zij had er twee die haar aan mij deed denken, en ik heb er zelf ook twee. Direct met She, omdat ik dat veel draaide toen wij net wat kregen, ik heb het nummer lang niet meer gehoord en dat hou ik voorlopig even zo
En toen het net uit was (ze belde me op, ik zat achter de pc) luisterde ik When it all falls apart, van The Veronicas. Dat is nu ook een nummer met bepaalde bijgevoelens.
Jullie?
Herkenbaar, tis bij ons paar keer uit geweest... (achteraf gezien om dezelfde reden) en elke keer daartussen....dan komt alles van een kant en dat is ZO frustrerend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef SofaKing het volgende:Zelf ben ik nog een maand lang met m'n ex omgegaan toen bij haar het gevoel al weg was, maar dat wil je echt niet man. Dan voel je je niet gewaardeerd en stapelen de frustraties zich op. Afstand, en als ze tot inkeer komt kunnen jullie de relatie altijd nog lijmen.
Dank je sofa king het is voor mij heel moeilijk om de afstand te bewaren . Je kunt nog zoveel leuke dingen doen maar ja je denkt er toch elke keer weer aan. Het is juist de onmacht waar je helemaal gek van word. Het is alleen noodzakelijk om misschien straks de relatie te lijmen . Het duurt alleen zo lang voordat meestal de klap bij de ander komt maar ben er wel van overtuigd dat ie komt. Weet alleen nu niet of ik dan nog wel wil dat het goed komt , je gevoel loopt zo'n deuk op. Je vraagt je ook de hele tijd af waar je dit aan verdient en zolang je daar geen antwoord op krijgt is het des te moeilijker. Het is misschien beter dat ik geen contact meer zoek ze zoekt namelijk zelf wel weer contact met mij daar ben ik van overtuigd .quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef SofaKing het volgende:
Thunder-man, als ze zegt dat ze nog niet goed na heeft gedacht moet ze gewoon de tijd krijgen om goed na te denken. Geef haar daar ook de ruimte toe. In zo'n geval kun je elkaar beter een tijdje niet zien, dan komt ze er vanzelf wel achter of ze je niet kan missen of dat het de juiste beslissing was om uit elkaar te gaan.
Zelf ben ik nog een maand lang met m'n ex omgegaan toen bij haar het gevoel al weg was, maar dat wil je echt niet man. Dan voel je je niet gewaardeerd en stapelen de frustraties zich op. Afstand, en als ze tot inkeer komt kunnen jullie de relatie altijd nog lijmen.
Dit is zo waar! herkenbaar en echt geen contact werkt het beste, als ze ooit nog wat wil gaat ze echt wel bellen, en zo niet dan moet je toch verder!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef SofaKing het volgende:
...
Zelf ben ik nog een maand lang met m'n ex omgegaan toen bij haar het gevoel al weg was, maar dat wil je echt niet man. Dan voel je je niet gewaardeerd en stapelen de frustraties zich op. Afstand, en als ze tot inkeer komt kunnen jullie de relatie altijd nog lijmen.
Verder ga ik zeker ! Ze moet het denk ik eerst zelf ondervinden hoe het is zonder mij . Ik denk eigenlijk maar zo verliefd zijn ben je hooguit 3 tot 4 maanden daarna gaat het gevoel weg . zou niet goed wezen als dat niet zo was daar ga je namelijk kapot aan . Het gaat over in houden van of vriendschap ligt eraan hoe je het wil bekijken . Het is dan aan diegene omzelf te ondervinden of dit voldoende is ofniet en daar kun je denk dan maar alleen zo achter komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:37 schreef Xcept het volgende:
[..]
Dit is zo waar! herkenbaar en echt geen contact werkt het beste, als ze ooit nog wat wil gaat ze echt wel bellen, en zo niet dan moet je toch verder!
Zeer zeker. Bij mijn ex duurde het zo'n negen maanden voordat de verliefdheid en ook meteen 'het gevoel' weg waren. Voor haar was het niet voldoende. Ik ben er nu achter gekomen dat ze er echt nog niet aan toe is om zich te binden, dat ze de vrijheid van het single zijn te veel waardeert. Of er een verband is, ik vermoed het wel. Ik heb het maar te accepteren. En dat gaat telkens beter. Het is nog wel eens moeilijk, en ben er nog lang niet, maar ik leer in ieder geval weer lol te hebben by myself en met vrienden. En dat na anderhalve week.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Thunder-man het volgende:
Verder ga ik zeker ! Ze moet het denk ik eerst zelf ondervinden hoe het is zonder mij . Ik denk eigenlijk maar zo verliefd zijn ben je hooguit 3 tot 4 maanden daarna gaat het gevoel weg . zou niet goed wezen als dat niet zo was daar ga je namelijk kapot aan . Het gaat over in houden van of vriendschap ligt eraan hoe je het wil bekijken . Het is dan aan diegene omzelf te ondervinden of dit voldoende is ofniet en daar kun je denk dan maar alleen zo achter komen
Een klap dat mag je wel een mokerslag noemen. ik heb er daarom ook geen behoefte aan om haar nu te ontmoeten. En denk ook niet dat dat in de toekomst gaat veranderen Ze moet maar effe in haar sopje gaar koken. Ze weet natuurlijk ook niet wat het is om single te zijn . De eerste weken zal het wel bevallen maar dan komt die klap toch wel. trouwens het ontmoeten van een nieuwe vlam zie ik een beetje als volgende : het gras bij de buren lijkt altijd groener maar daar schuilt ook net het gevaar (het is 9 van de 10 keer niet zo ). De grootse fout die ik heb gemaakt is dat ik te veel heb opgegeven voor haar maar misschien is dat juist de kracht dat haar tot inkeer doet komen. ik wacht maar eens lekker af maar ga zelf wel door met leuke dingen doen . Mocht ze niet tot inkeer komen dan is dit voor ons beide de juiste beslissing en dan ik beter op zoek gaan naar een meisje die er wel 100% voor gaat. Maar vrienden blijven is voor mijn geen optie daar doe je zelf alleen maar pijn mee zeker de eerst komende tijd daar ben ik na die vakantie wel achter gekomen ik heb me in die 5 jaar namelijk nog nooit zo verrot gevoeld. ik vind dat je naar 5 jaar wel mag verwachten van een ander dat een beetje doorzettingsvermogen een eis is anders is ze het ook niet waard . Maar goed afwachten dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:00 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Zeer zeker. Bij mijn ex duurde het zo'n negen maanden voordat de verliefdheid en ook meteen 'het gevoel' weg waren. Voor haar was het niet voldoende. Ik ben er nu achter gekomen dat ze er echt nog niet aan toe is om zich te binden, dat ze de vrijheid van het single zijn te veel waardeert. Of er een verband is, ik vermoed het wel. Ik heb het maar te accepteren. En dat gaat telkens beter. Het is nog wel eens moeilijk, en ben er nog lang niet, maar ik leer in ieder geval weer lol te hebben by myself en met vrienden. En dat na anderhalve week.
Heb inmiddels leuk contact met haar en we willen binnenkort zeker afspreken, zodra ik het denk aan te kunnen. Zij is daar al wat verder in. Het enige wat me nu nog echt pijn kan doen is als ze een nieuwe vlam heeft... Ook al ga ik er van uit dat we gewoon als vrienden door het leven gaan, om haar aan een andere vent te 'verliezen' zal wel ff een klap in het gezicht zijn.
Qua uiterlijk bedoel ik ook hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:11 schreef Thunder-man het volgende:
Als ze je gaat negeren is ze het niet waard in mijn ogen . Ik denk dat leuk zijn er nu wel snel afgaat.
Geloof me, dat doe ik ook alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef Thunder-man het volgende:
oke qua uiterlijk maar dan met zo'n innerlijk dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. gewoon geen contact zoeken en alles wat maar aan doet denken de deur uitdoen . haar ook negeren kijken of haar dat past
Mijn ex doet dat ook, maar dat komt omdat ze d'r gevoel niet durft te tonen, en me niet extra van streek wil maken. We zijn allebei nl. nog gek op elkaar (2 maanden later ook nog steeds), maar een relatie is gewoon niet meer mogelijk bij ons, teveel bijkomende problemen.quote:Vond d'r maar raar reageren, ze zei amper wat en liep zo ongeveer direct weg. Nouja het is in elk geval écht afgesloten nu voor mijn gevoel.
Verdriet dat komt van zelf wel . Maar ik denk dat het voor de meeste belangrijker is om dit verdriet,pijn tot minimale te beperken. Dat werkt meestal het beste als je mekaar niet ziet volgens mij. Trouwens als jullie allebei nog gek op mekaar zijn is het dan niet beter om wat aan die problemen te doen , problemen zijn er namelijk om opgelost te worden je moet namelijk niet denken in problemen maar in oplossingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mijn ex doet dat ook, maar dat komt omdat ze d'r gevoel niet durft te tonen, en me niet extra van streek wil maken. We zijn allebei nl. nog gek op elkaar (2 maanden later ook nog steeds), maar een relatie is gewoon niet meer mogelijk bij ons, teveel bijkomende problemen.
Ik vind geslotenheid en negeren van gevoel niet echt een manier om met ldvd om te gaan, maar 't is haar keuze. Ik geef gewoon uiting aan m'n verdriet wanneer ik de behoefte daartoe voel.
Daar hebben we 4 jaar aan gewerkt. Maar een paar van die problemen zijn waarschijnlijk niet meer te verhelpen. Ze heeft een post-traumatische stress-stoornis, en een meervoudige persoonlijkheid. Beiden stonden seks dusdanig in de weg dat we nooit all the way zijn gegaan, en misschien ook nooit zouden gaan. En dat toekomstbeeld sprak ons beiden niet echt aan. Ze vond het wat dat betreft ook een beter idee dat ik op zoek moet gaan naar een relatie met wat meer seksmogelijkheden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Thunder-man het volgende:
Verdriet dat komt van zelf wel . Maar ik denk dat het voor de meeste belangrijker is om dit verdriet,pijn tot minimale te beperken. Dat werkt meestal het beste als je mekaar niet ziet volgens mij. Trouwens als jullie allebei nog gek op mekaar zijn is het dan niet beter om wat aan die problemen te doen , problemen zijn er namelijk om opgelost te worden je moet namelijk niet denken in problemen maar in oplossingen.
Vrienden blijven is voor jouw wel een optie omdat je er allebei hetzelfde over denkt maar bij de meeste users op dit forum komt de beslissing vaak van 1 kant . Er wordt wel vaak gezegd dat ze erbeiden achterstonden maar in werkelijkheid is dat niet zo . Het is voor diegene die het uitmaakt net zo moeilijk als voor de partner . Het volgens mij vaak een vraag van kan ik wel zonder diegene en die kan alleen zo beantwoordt worden . Meestal is de gezegde van de tijd zal het leren of van tijd komt raad de beste optie. Een relatie zonder seks beschouw ik vaak als vrienden zijn . Intimiteit maakt namelijk de relatie .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Daar hebben we 4 jaar aan gewerkt. Maar een paar van die problemen zijn waarschijnlijk niet meer te verhelpen. Ze heeft een post-traumatische stress-stoornis, en een meervoudige persoonlijkheid. Beiden stonden seks dusdanig in de weg dat we nooit all the way zijn gegaan, en misschien ook nooit zouden gaan. En dat toekomstbeeld sprak ons beiden niet echt aan. Ze vond het wat dat betreft ook een beter idee dat ik op zoek moet gaan naar een relatie met wat meer seksmogelijkheden.
Neemt niet weg dat we gek op elkaar waren en nog zijn. Als het aan mij ligt kunnen we dan ook prima als gewone vrienden verder zodra de gevoelens wat bedaard zijn.
Ik ben blij dat zij mij heeft geblokkeerd, scheelt mij weer de discussie met mijzelfquote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
TVP.
Ik heb mijn exvriend net op MSN geblokkeerd en verwijderd zodat ik de neiging ook niet zo snel krijg om hem weer te unblocken.
Wat je zelf al aangaf: een paar maanden geen contact. En dan wel letterlijk proberen uit te voeren. Ik hield nl. tijdens die 2 maanden continu de neiging om haar toch even op msn aan te spreken. Foute beslissing! Ik voelde me er alleen maar minder prettig door omdat ik wist dat het geen zin had om in die tijd contact te houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Thunder-man het volgende:
Blind_Guardian wat zou jij in mijn geval doen dan ?
Kerel geloof me bereid je erop voor, dat je je nog zwaar kutter gaat voelen dat je je nu voelt. Trust me....quote:Op maandag 4 september 2006 15:38 schreef SofaKing het volgende:
Ik ga mijn ex woensdag zien, dan is het zo'n drie weken uit! Tja, ik weet het, misschien niet zo verstandig... maar we missen beide het contact heel erg, en zijn erg nieuwsgierig hoe het als vrienden zal gaan! Denk dat ik er wel klaar voor ben, maar ja, het kan in de praktijk wel tegenvallen natuurlijk.
Zal wel even moeilijk zijn om 's avonds naar huis te gaan en alleen in bed te liggen, maar hoe verrot ik me ook voel, zij zal dat niet aan mij zien!
Heb ik met mijn ex ook gedaan. 3 weken nadat hij het had uitgemaakt vertelde hij me dat hij toch het contact mistte, of in ieder geval iets en het ergens overwoog om het opnieuw te willen proberen, mits ik ook wil natuurlijk. We hadden toen afgesproken en zijn de stad zomaar wat ingeslenterd. Dat was wel gezellig maar na afloop beseftte we beide dat we niet opnieuw moesten beginnen en het als vrienden beter werkte. Ik ben wel over hem heen ondanks dat ik soms de leuke begintijd wel mis maar verder niet.quote:Op maandag 4 september 2006 15:38 schreef SofaKing het volgende:
Ik ga mijn ex woensdag zien, dan is het zo'n drie weken uit! Tja, ik weet het, misschien niet zo verstandig... maar we missen beide het contact heel erg, en zijn erg nieuwsgierig hoe het als vrienden zal gaan! Denk dat ik er wel klaar voor ben, maar ja, het kan in de praktijk wel tegenvallen natuurlijk.
Zal wel even moeilijk zijn om 's avonds naar huis te gaan en alleen in bed te liggen, maar hoe verrot ik me ook voel, zij zal dat niet aan mij zien!
Hmmm, twee heel verschillende ervaringen. Micro, ik waardeer het dat je me waarschuwt, maar ik denk dat, als ik merk dat het als vrienden goed klikt, ik het beter een plaatsje kan geven. De drang om haar op te zoeken is echt niet zo groot dat het me overweldigt, ik zou haar nog wel een paar weken niet kunnen zien. Maar we willen beslist als vrienden verder, dus hopen gewoon een leuke middag te hebben. We zijn er beide nieuwsgierig naar, hoe het zal zijn. Ik heb het mijn vorige ex ook zo aangepakt en dat heeft, net als bij vencodark, het verwerkingsproces ook goed gedaan.quote:Op maandag 4 september 2006 19:38 schreef vencodark het volgende:
Ik zag er die dag ook tegenop maar het hielp juist wel voor het "verwerkingsproces", hoop dat dat voor jou ook zo is.
Je moet je niet laten beinvloeden door wat anderen wel niet mogen denken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Salie het volgende:
Ok hier volgt mijn verhaal (het zal een lang verhaal worden)
hmmm site doet het niet. Maar ik ben ook een vreselijke twijfelaar. Weet dus ook echt niet wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:22 schreef Amanecer het volgende:
[..]
Je moet je niet laten beinvloeden door wat anderen wel niet mogen denken.
Wel zeg je wat opvallende dingen. Het gevoel dat je een toekomst met hem niet ziet zitten en daar tegenover dat hij je veel steun biedt.
Wat ik een geweldige site vind, die veel inzichten verschaft is de volgende http://www.thebecompany.nl/praktijktips+info.htm.
Kijk hem eens door.
De verschillen zijn blijkbaar toch te groot. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je nu alleen voelt. Je omgeving reageert nu op een manier alsof ze je al maanden geleden hadden verteld dat het niet zou gaan werken maar jij wou en zou er mee doorgaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Salie het volgende:
Ok hier volgt mijn verhaal (het zal een lang verhaal worden)
Waarschijnlijk zo welquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:52 schreef Salie het volgende:
[..]
hmmm site doet het niet. Maar ik ben ook een vreselijke twijfelaar. Weet dus ook echt niet wat ik moet doen.
Dus... Het was erg gezellig, maar wel raar om als vrienden met elkaar om te gaan. Of in ieder geval te proberen, want dat lukt je niet zo één twee drie. Je merkt dat er een zekere afstand is en die voelt heel onnatuurlijk. Zowel zij als ik had af en toe de neiging om elkaar te knuffelen, en het was erg vreemd om naast elkaar op de bank te zitten ipv tegen elkaar aan te hangen. Ook was het moeilijk om weer weg te gaan, maar echt traumatisch kan ik het gelukkig niet noemen. Ik zie dat ze op het moment wel tevreden is met haar leventje zo, en dat ze echt niet toe was aan het soort relatie dat wij hadden.quote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef SofaKing het volgende:
Ik laat morgenavond weten hoe ik het ervaren heb, is verplaatst naar dinsdag.
Dat kan ik niemand aandoen.... ik voel heel sterk die verantwoordelijkheid om iemand geen pijn te doen. Dan zal ik proberen het contact net zo lang vol te houden, totdat ze vanzelf een leuke andere jongen tegenkomt en langzaam overstapt op hem. Na verloop van tijd (het kost misschien een jaar of twee) verwatert het contact gewoon en is het veel minder pijnlijk. Maarja, dat ben ik die nooit en te nimmer vrienden in de steek wil laten. Tenzij ze je bedriegen uiteraard, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef secret17 het volgende:
Gelukkig heb ik eindelijk in m'n leven 's een keer hard maar eerlijk kunnen zeggen dat het er echt niet in zat, dat ik haar niet terug kon geven waar zij nu naar op zoek was. Ik ben met haar naar mijn huis teruggereden en heb haar evenlater huilend naar huis zien rijden. Man man man, het is ook te lastig als je ex zoveel moeite heeft om jou los te laten...
Zo zit het hier ookquote:Op woensdag 6 september 2006 01:41 schreef Tarot het volgende:
Maarja, dat ben ik die nooit en te nimmer vrienden in de steek wil laten. Tenzij ze je bedriegen uiteraard, maar dat is een ander verhaal.
Zodra het uit is, moet je ook eerst gewoon een tijdje het contact breken..quote:
Herkenbaar, ik had niet veel zin in eten en was als gevolg daarvan een aantal kilo afgevallen. Inmiddels kan ik weer lol hebben en begint het een beetje te wennen dat het voorbij is.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Xcept het volgende:
Ik heb mijn ex imiddels drie weken niet meer gesproken, moet zeggen dat ik eindelijk weer een beetje vrolijk wordt en ook weer normaal eet. Ik heb verdomme weken slecht gegeten, als er zoiets in mijn hoofd zit dan kan ik alleen maar daar mee bezig zijn en al het andere vervaagd.
Love the One You're With - Stephen Stillsquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:56 schreef mrkanarie het volgende:
Mooie quote die ik laatst las bij iemand op een t-shirt: "I you can't be with the one you love, love the one you're with."
Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en om nu iemand aan het lijntje te houden 'omdat je dr nu eenmaal wat mee hebt' is ook niet de oplossing.
en zo is hetquote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef odysseynet het volgende:
Sneu figuur. Als je nog zo aan haar denkt moet je heen gaan bossie bloemen mee en een ring erbij vragen om excuses dat je een lul bent en dat je haar mist en niet zonder haar kan leven.
(KOTS)
Ben je een kerel dan doe je helemaal niets bel je haar niet meer leg je haar foto's in de kast en van het opblaasschaap dollie en zoek je een lekkere nieuwe mokkel om je eikelkaas van je paal te schuren.
lol.. jij bent vast iemand met emotie en gevoelens?quote:Op maandag 11 september 2006 16:03 schreef odysseynet het volgende:
Sneu figuur. Als je nog zo aan haar denkt moet je heen gaan bossie bloemen mee en een ring erbij vragen om excuses dat je een lul bent en dat je haar mist en niet zonder haar kan leven.
(KOTS)
Ben je een kerel dan doe je helemaal niets bel je haar niet meer leg je haar foto's in de kast en van het opblaasschaap dollie en zoek je een lekkere nieuwe mokkel om je eikelkaas van je paal te schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |