er zijn genoeg mensen die wel oprecht om je geven hoorquote:
Het is nu bijna een week uit en eroverheen ben ik nog lang niet maar ik heb het wel geaccepteerd nu. Heb vanmorgen zelfs voor het eerst niet meer gejankt. Enkel lijken mijn emoties momenteel wel bevroren. Totaal geen gevoel of emotie meer bij alles wat ik doe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel huilen, veel schelden en, zoals je zelf ook al zegt, afleiding zoeken. Hopelijk ga je je dan snel weer beter voelen.
Mijn relatie ging uit in april. Hj heeft dik anderhalf jaar geduurd. Ik ben er nu wel redelijk overheen (heb me zelfs in tijden niet zo gelukkig gevoeld) maar het doet nog steeds wel pijn af en toe. Vooral als ik dan verliefde stellen op straat zie ofzo. Ook als ik bv. dit topic zie: Het gevoel dat iemand De ware is... . Dan ben ik wel blij voor die jongen maar ik durf dan ook niet te posten dat zo'n gevoel helaas ook volledig misleidend kan zijn. Ik heb nl. nog steeds het idee alsof ik bij mijn vorige relatie er in geluisd ben ofzo. Hij was namelijk helemaal perfect. We pasten ook perfect bij elkaar. We waren elkaars ware. Maar het is uiteindelijk zo vreselijk mis gegaan en we zijn na een problematische en vooral geestelijk hele zware periode uit elkaar gegaan. Ik kan nog steeds enorm kwaad op hem zijn als ik er aan denk. Voor mijn gevoel heeft hij me enorm in de maling genomen door zo lang zichzelf voor te doen als een geweldig lief persoon en op het laatst in een monster te veranderen.
Mijn droom over de ware is iig behoorlijk uit elkaar geknapt...
Maar Metro, remember, uiteindelijk ga je je weer beter voelen. En misschien zelfs beter dan voor of tijdens je relatie. Misschien is dat nu nog niet voor te stellen, maar het komt wel. Ik ben iig heel erg gesteund door allemaal lieve mensen (collega's, vrienden, familie). Iedereen stond voor me klaar en ze hebben er met z'n allen voor gezorgd dat ik niet in een gat ben terecht gekomen. Soms heb je even mensen nodig die tegen je zeggen dat je ok bent, dat het goedkomt en dat ze je mogen zoals je bent
. En dat geldt ook voor jou Metro
.
Sterkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:26 schreef Xcept het volgende:
Echt zo vaag allemaal. het was redelijk over tussen mij en mijn ex. Ergens in mei krijg ik een telefoontje of ik op het feest van haar zus wil komen want die werd 21.
tsja daar gekomen dacht ik dat ik geen gevoel meer zou hebben voor haar. niets is minder waar.
Ik heb dit bij haar kenbaar gemaakt en gezegd dat ik er over nadenk om het misshcien nog een kans te geven met haar. Ze zegt dat ze zielsveel van me houd, er niet aan moet denken om me met een ander te zien en me ontzettend mist, elke dag. ik had voorgesteld om uit te gaan alleen werd daar dus steeds heel vaag omheen gedraaid. kortom ze wil niet maar ze zegt het niet om me maar niet te kwetsen en definitief kwijt te zijn (zucht hoezo moelilijk doen)
tsja ik heb bij haar aangegeven dat je alleen vrienden kan zijn en blijven als je allebei ook alleen vriendschap voor elkaar voelt. van mijn kant is dit niet zo, eigenlijk ben ik nog stapelgek van haar, daar kwam ik dus ook pas sinds kort weer achter. ik kan niet met haar samen zijn zonder naar haar te verlangen.
gisteren aan de telefoon het initiatief genomen door geen contact mee te willen. dit vind zij vreselijk en wil ze absoluut niet. tsja ik weet het niet, ik moet ook eens door met mijn leven, zij is echt geweldig maar helaas onbereikbaar. Toch is het raar in de afgelopen maand was ik ontzettend zenuwachtig sliep slecht en kon alleen maar weer met haar in mijn kop zetten. na het gesprek van gister viel en een loden last van mijn schouders, rust.
het gevoel wat ik nu heb is niet het leukste, maar het is zeker niet radeloos te noemen zoals na mijn eerdere lange relatie. dat komt natuurlijk ook omdat we al een jaar uit elkaar zijn en ik haar en mezelf graag nog een kans gegeven had. ze zegt dat ik niet te laat ben maar dat ze niet weer de onzekerheid aan kan. begrijpelijk, ik was nogal wispelturig. ik weet voor mezelf genoeg en kwel me niet langer met "wat als" en "misschien" ik ga verder.
Denk jij dan dat ze me terug wil? ik denk het namelijk niet, zij kan het verleden niet los laten zegt ze en ze kan er niet overheen stappen. Momenteel ben ik weer helemaal gek van haar en kan dus niet alleen in haar buurt zijn als vriend. tegelijkertijd wil zij niet afspreken omdat ze het allemaal niet weet...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterk. Zij wil je terug, jij twijfelt maar je vindt haar wel weer erg leuk. En je gaat toch verder. Sterk.
Of dom, maar dat kan alleen jij bepalen.
Waarom nu weer een sukkel? Doe wat je hart je ingeeft met een beetje aangvuld door je ervaring met haar. Over een tijdje kijken lijkt mij een goede oplossing. Het is niet leuk als je je (weer) in onzekere situaties gooit en vervolgens er (wederom) gebroken uit gaat komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:40 schreef Xcept het volgende:
[..]
Denk jij dan dat ze me terug wil? ik denk het namelijk niet, zij kan het verleden niet los laten zegt ze en ze kan er niet overheen stappen. Momenteel ben ik weer helemaal gek van haar en kan dus niet alleen in haar buurt zijn als vriend. tegelijkertijd wil zij niet afspreken omdat ze het allemaal niet weet...
tsja dan maar misschien een sukkel maar ja dit kan zo ook niet doorgaan. wie weet, gewoon ff laten rusten en dan over een tijdje weer eens bellen en kijken hoe we er dan voor staan.
Tja... wat nou als ik wist welke balletjes zaterdag bij de lotto gaan vallen... Nee even zonder dollen. Je kan het beste bij jezelf te rade gaan waarvan je denkt dat de beste oplossing is en dit dan doen. Ook meteen niet meer denken 'wat nou als', als we alles van te voren wisten..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:50 schreef Xcept het volgende:
Nee dat is waar. Ik voel me alleen zon knuppel dat ik niet kan zeggen van hoppa over en verder, ik blijf altijd maar denken van "wat nou als"
Ook dit is... als je het van te voren had geweten... Je brgijpt het vast welquote:Ik had haar niet meer op moeten zoeken, door de telefoon is het veel makkelijker om afstand te houden en er niet weer met je gevoel in te stappen. zij geeft dit ook aan, ze zegt als ik je zie vind ik je lief wil ik je vasthouden en dat soort dingen meer tsja ik weet het niet. ik laat haar gewoon met rust, ben toch veel te hyper om normaal over de dingen na te denken.
en ik begrijp je.. Grappige is dat ik leuk advies zit te geven, maar er zelf nog heel hard aan moet trekken. Een tijdje geen contact gehad wat tot veel tranen heeft geleid. Nu van de week belde hij en dat heeft me toch wel goed gedaan. Blijft wel het feit dat ik nog steeds niet over hem heen ben. Ik heb wel eens tegen hem gezegd.. had nu maar iets uitgevreten, dan had ik je makkelijker kunnen vergeten. Hij is en blijft 'the love of my life'quote:Mijn andere ex heb ik op een gegeven moment los gelaten en die belde toen opeens na 3 maanden zomaar op... toen ik haar toen weer zag wilde ik niks meer voelde ik niks meer en vond ik het eigenlijk heerlijk om haar te zien huilen om mijn nee, zij heeft mij namelijk nogal wat geflikt dus vandaar. Maar ja die lieverd van nu had een tegenovergestelde uitwerking... zucht... hopeloos hart.
Love of my life, you've hurt mequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef Mickeys het volgende:
Hij is en blijft 'the love of my life'
Ja... je zegt het goed.. wat JIJ achter laat. Dat is stukken makkelijker. Iemand die 'verlaten' wordt is het vele malen moeilijker voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef odysseynet het volgende:
Tja dan ben ik waarschijnlijk een hufter maar wat ik achter laat blijft achter mij en daar kijk ik niet naar terug. Sterker nog ik kijk naar het nieuwe en zie het als een uitdaging om wat nieuws te vinden.
Misschien is het soms wel klote maar das bij mij naar 2 dagen over.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef Mickeys het volgende:
@ DanseMacabre Mooie tekst!!!!
Misschien moet je gewoon niet altijd van de ene relatie in de andere springen. Heeft totaal geen zin...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Metro2005 het volgende:
Afspreken met iemand waar je nog gevoelens voor hebt is gewoon niet handig. Dat heb ik zelf al ondervonden. Als het nog vers is kan zelfs een maitje of telefoontje je weer helemaal van slag brengen. Alles wat aan haar doet denken is dan gewoon teveel.
Beter om even helemaal geen contact met je ex te hebben tot je er voor jezelf overheen bent.
Ik ga vanavond weer eens wat leuks doen met mijn 1e grote liefde, en dat is 3 (!) jaar later pas omdat ik daarvoor gewoon moeite had met haar zien en spreken. Dan kwam direct dat terugverlangen weer naar boven. Behalve dat het nu gewoon een buitengewone knappe verschijning is (nog steeds) heb ik er geen gevoelens meer voor en dan kun je pas een goede vriendschap opbouwen.
Jij moet eerst ff helemaal niets beslissen, hopen, of opgeven. Eerst ff een paar dagen, weken, of maanden ff aankijken wat op je af komt en hoe je gevoelens zijn. Is het volgende week pcies hetzelfde en de week daarna ook.. doe er wat mee. Maar waarschijnlijk zal in ieder geval de komende week, een week zijn waar je per het uur iets anders voelt. Doe pas wat als iets echt goed begint te voelen, niet als je er niet zeker van ben. Mijn advies is ook aan iedereen, probeer alles af te wachten.... Pluk je dag, 1 dag tegelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef SofaKing het volgende:
Micro,
Zelf heb ik ook een jaar samengewoond met m'n eerste vriendin. Men zegt wel eens dat samenwonen ====
Mooi voor je! Hoe lang heeft het nu geduurd voordat je dit punt bereikt hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kom nog even melden dat ik over mijn ex heen benalthans, voor een groot gedeelte. Heb geen rare gevoelens meer als ik d'r spreek of d'r foto's bekijk. Denk niet meer aan wat ze allemaal met een andere gozer gaat doen.
Kortom : gaat goed komen
Maand ongeveer nu. natuurlijk nog wel eens dipjes maar over het algemeen kan ik wel stellen dat ik nu op een punt ben dat ik haar niet eens meer terug zou willen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Mooi voor je! Hoe lang heeft het nu geduurd voordat je dit punt bereikt hebt?
Dat vraag ik me dus ook af...hoe ik zou reageren als ik weer een relatie krijg...ben benieuwd hoe andere dat hebben ervaren. Ze zeggen immers dat je je eerste echte liefde niet zal vergeten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef Fidelick het volgende:
Ik heb een nieuwe vriend, merk dat ik constant alles vergelijk, en heb zelfs even - vaniut het niets - een dipje gehad om mijn ex. Is dat raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |