abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41065694
Ben er eindelijk eens achter dat ik mn ex echt niet terug krijg .... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
Always look on the bright side of life :-)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:59:04 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41065995
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ben er eindelijk eens achter dat ik mn ex echt niet terug krijg .... Maar het voelt echt alsof ik verscheurt word van binnen, dacht eindelijk de perfecte gevonden te hebben. Goed uitziend, lief, romantisch, had alles voor je over, kwam vaak met verassingen, originele dingen en uitstapjes, spontane uitleveingen, kadoos, deed veel voor je (andersom ook natuurlijk, maar het feit dat veel uit zichzelf kwam...) uit het niets zomaar bos rozen mee of zomaar langskomen omdat ie je mist, zonder afgesproken te hebben, etc... Waar vind je dat nou??? Zulke gozers bestaan er bijna mijns inziens niet meer!!!
Kopietje van mijn verhaal.... misschien ligt het wel juist aan dat soort mannen dat het niet werkt... precies dezelfde ervaring heb ik. Nu pas na bijna 4 maanden begint ik er een beetje overheen te komen, maar als ik er aan denk barst ik nog best wel vaak eigenlijk in tranen uit. Maar niet meer aan denken dus (poging wagen tot)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:32:31 #153
143815 Madski
ad-rem galore
pi_41068380
Gisteren even alles uit wezen huilen en muziek opgezet van toen. Hielp wel een boel moet ik zeggen
pi_41078973
quote:
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.
ik ben er gelukkig 1 van, heb alleen de pech gehad dat ik iemand tegen kwam die dat niet zo wist te waarderen of op zijn minst gezegd op waarde wist te schatten.
dat feit heeft mij toch wel een beetje terug houdender gemaakt in een relatie aan te gaan.
maar zodra ik weer dat gevoel bij een vrouw heb zal ik me er ook weer 100% voor laten gaan.
life is like a present you never know what is in it
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:32:19 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41085595
quote:
Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.
Er zijn trouwens genoeg mannen die zo zijn hoor. Niet denken dat er niemand anders is die al die eigenschappen niet heeft. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven (heb dat gevoel zelf ook wel eens, van: zijn er nog wel meisjes die zó perfect waren) maar ze zijn er heus wel.

Sterkte
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41085877
onthoud goed een perfecte vriend of vriendin bestaat niet.
Dat wat je vind moet alleen goed bij je passen.
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
-
pi_41086246
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Maar kop op de wereld zit vol met mensen die bij je passen en je precies hetzelfde kunnen laten voelen.
Juist de mogelijke onperfectheid van een vriendin maakt haar perfect . Het is een beetje een contradictus in terminus, maar juist een perfecte vriendin is alleen maar saai.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:08:21 #158
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41086369
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef cryingfreeman12 het volgende:
En daarom open je deze topic????? Hypocriet?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41086482
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.
pi_41086862
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.
daarnaast zei is ook niet perfect!!!
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:46:35 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41087403
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Mja, de 'vergelijking' die jij trekt is niet helemaal hetzelfde. Zeg maar, helemaal niet. Lees dat topic van hem nog maar eens goed.
Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks te doen met exen etc.... ben gek op mn huidige vriendin.
daarnaast zei is ook niet perfect!!!
Nee inderdaad niet met exen, maar liegen is dus geoordloofd en alle andere zaken vind je dus ook goed. Blijkbaar neem je genoegen met heel weinig. Het is ook een vorm van niet los kunnen laten mijn inziens, maar ik merk het vanzelf wel of ik met het gevoel dat ik bij jouw verhaal heb, totaal er naast heb gezeten. (en ook dit is niet lelijk bedoeld maar ik voorzie gewoon problemen)
pi_41088885
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zoals ik het lees kan hij haar niet eens loslaten en probeert hij de relatie maar vast te houden en alle slechte eigenschappen en zaken voor lief te nemen. Hoezo niet los kunnen laten? niet van een ex, maar als ik die topic van hem lees kan dat nooit meer lang duren.
Kolere, jij strooit echt met aannames, he . Je bent de enige die het zo leest.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:46:51 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41088975
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Kolere, jij strooit echt met aannames, he . Je bent de enige die het zo leest.
Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaan
pi_41089259
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wie leest die andere topic nu niet goed? maar wat jij wil. hij moet met haar leven/omgaan
Prima dat je je mening geeft, niks op tegen maar het is idd zo dat mijn topic helemaal niks te doen heeft met dit topic over EXEN.

Het probleem gaat over mijn huidige relatie die los staat van wat er in m'n verleden is gebeurd.
Dus thanx voor je advies en mening maar dat heeft er weinig mee van doen.
-
pi_41089887

[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshine2006 op 23-08-2006 12:20:12 ]
pi_41089999
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn ex was ook alles wat ik ooit in een meisje zocht, helaas mocht het niet zo zijn en heeft ze het uitgemaakt.
Er zijn trouwens genoeg mannen die zo zijn hoor. Niet denken dat er niemand anders is die al die eigenschappen niet heeft. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven (heb dat gevoel zelf ook wel eens, van: zijn er nog wel meisjes die zó perfect waren) maar ze zijn er heus wel.

Sterkte
Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...

Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.

Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.

Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
pi_41090215
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Tis inderdaad moeilijk voor te stellen. De mannen die ik tegenkom in mijn woonplaats, zoals in de stad enzo, zijn altijd van die lompe boeren die meteen handtastelijk worden na 2 woorden en altijd maar zo oppervlakkig zijn en op 1 ding uitzijn en het hun niet boeit wat je te vertellen heb ofzo...

Van die simpele figuren... Komt niet eens in de buurt van mn ex. En ik heb er werkelijk waar nog geen 1 ander zien lopen, serieus.

Misschien dat het aan tegenwoordig ligt, 2006. Dat mannen schijnbaar denken dat wij vrouwen zo moeilijk zijn, dus gaan ze zich maar als een stelltje lompe boeren gedragen.

Alles draait alleen maar om sex tegenwoordig en de vluchtige dingetjes. Jammer... Heel erg jammer... Sex is just een issue.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik ben zelf niet zo.
Maar ik zie het vaak genoeg dat mannen zo zijn, meestal is dat alleen maar hete lucht en als je daar doorheen prikt blijft er weinig meer over.

Tegen woordig zijn de meeste mannen idd alleen maar op sex uit maar ik denk dat dat komt doordaat het lijkt of er steeds meer vrouwen zijn die dat willen, tenminste dat beeld krijg ik van de maatschapij van tegen woordig.

Maar er is nog hoop er zijn ook nog gewone mannen
-
pi_41090503
1% vd mannen ja
pi_41090613
Je komt "HEM" vanzelf een krtje tegen!!! die 1%
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:09:57 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41091505
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:22 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Dan ga je echt met de verkeerde mannen om ja. Wel jammer dat je net alleen maar van die lompe pummels tegenkomt Ik heb dat dus precies omgekeerd met vrouwen. Altijd maar van die arrogante krengen lijkt het wel.
Ik ben zelf juist niet zo jagerig en val ook juist niet op van die omhooggevallen sletten. Doe maar normaal en respectvol naar elkaar. Het is toch juist leuk om eens verassingen te geven, en helemaal voor een relatie te gaan.
Het schijnt blijkbaar moeilijk te zijn tegenwoordig ik herken dat gevoel van je wel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:19:08 #171
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41093713
tvp
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:13:33 #172
156212 SofaKing
I was a teenage werewolf
pi_41102812
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Stampurtjuh het volgende:
dat dat soort mannen niet meer bestaan dat is niet waar, ze zijn echter alleen schaars.
ik ben er gelukkig 1 van, heb alleen de pech gehad dat ik iemand tegen kwam die dat niet zo wist te waarderen of op zijn minst gezegd op waarde wist te schatten.
dat feit heeft mij toch wel een beetje terug houdender gemaakt in een relatie aan te gaan.
maar zodra ik weer dat gevoel bij een vrouw heb zal ik me er ook weer 100% voor laten gaan.
Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.

Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
http://www.myspace.com/a_streetcar_named_patrick
pi_41107526
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:

[..]
Ik werd trouwens vannacht om half vijf wakker gebeld door m'n ex... Ze wilde weten hoe het met me ging en vertelde me dat ze heel veel aan me dacht. Heb ik toch weer minstens een uur wakker gelegen na dat gesprek.
Dit soort dingen herken ik. Het lijkt er dan op dat ze er even zeker van willen zijn dat je hen niet vergeet...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:54 #174
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41108454
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef SofaKing het volgende:

[..]

Hetzelfde geval hier. Ik had echt alles voor haar over, was heel erg lief tegen haar en stelde me zorgzaam en begripvol op, maar toch was het schijnbaar niet genoeg om bij haar 'het gevoel' in stand te houden. Heel tegenstrijdig komt het over als je dan, als het al uit is, nog steeds smsjes krijgt van 'je bent zo ontzettend geweldig!!!'. Naar mijn weten zijn het de geweldige eigenschappen van je partner die de romantische gevoelens stimuleren, of heb ik het nou verkeerd?.

erg interessant dit wat je zegt.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41114302
Laatst sprak ik mijn ex op msn en was hij blijkbaar best vrolijk. Hij zei me dat we binnekort nog eens af moesten spreken en ik kreeg het zogenaamde "roosje" op msn. Het was een lief gebaar en ergens doet het me nog steeds wat als hij zoiets zegt of doet. Hoe stom het misschien van me is.

Een paar dagen later weer gesproken en hij was volgens mij zo chaggie als wat. Ik ervaarde weer wat de reden was dat wij niet bij elkaar passen en ik vond het eigenlijk geen leuk gesprek.

Ik merk nu op dit moment dat het me nog niet helemaal los laat. Omdat ik best druk ben met werk heb ik weinig tijd me met hem bezig te houden maar ik droom 's nachts wel veel over hem dat het weer goedkomt en ik denk als eerst aan hem wanneer ik wakker wordt.
Ik ben niet actief met hem bezig maar over het algemeen komt hij veel in mijn hoofd voor.
Daar wordt ik wel moe van. Ik mis hem ergens nog steeds maar ik begrijp niet waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')