quote:Op zondag 15 oktober 2006 03:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een praktisch iets. Ik kan hem voor bijna niks bellen (90 cent per uur). Hij betaalt bijna hetzelfde per minuut.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:23 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
dat soort dingetjes zijn altijd zo leuk aan een relatie, van die kleine dingen, maar die gewoon overal zijn! blegh ik mis het.
Gister te kampen gehad met een gigantisch jaloers gevoel, ik wist waar ze uitging en met wie ed. door dat uitgaan was het de vorige week dus uitgelopen op ruzie...
gister kwam ze dr spullen op halen, ik had alleen nog een telefoon van haar (besteld via internet, maar was kapot dus moest terug ook nog hele week geziek geen gehad, kon geen bedankje af van haar kant ofzo) en nog wat klein pruttel. zei had nog paar sokken+ondergoed en tot mn verbazig had ze zelfs mijn pasfoto dr bij in gedaan...![]()
maar goed, ik wil zo graag weten wat er in haar omgaat, waarom ze iets doet waar we allebei eigenlijk geen zin in hadden. heb nu een date voor vrijdag naar de bios maar voel me eigenlijk beetje schuldig omdat ik het gevoel heb dat ik haar gebruik (heel lief meisje) om over mn ex heen te komen.
Vooral dat jaloerse stalker gedrag, wat doen jullie daaraan? dat je gewoon echt de hele dag alles van haar wilt weten?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:55 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf de hele dag bezig te houden, ik wil het nog wel weten maar dan doe ik net of ik geen tijd heb om jaloers stalker gedrag te vertonen. En ik vertel mezelf dat het me toch niet boeit, wat op zich stom is want ik weet dat dat niet waar is.
Gisteren kon ik het al niet laten om wat van me te laten horen. Nu weet ik niet of ik blij ben dat ik het gedaan heb of niet..ik voelde me er wel eventjes beter door (ook al kreeg ik niet echt een geruststellende reactie) en de rest van de dag dacht ik "oh het gaat al beter, ik kom er wel overheen hoor". Gisteravond zat ik zelfs weer vol zelfvertrouwen en voelde ik me gewoon echt goed.
Dat is nu ook weer weg. Ik heb vandaag weer de neiging om te mailen, ik hoop dat ik me in kan houden. Ik mis alles het meest als ik net wakker word en dat komt niet doordat ik normaal naast hem wakker werd want dat gebeurde niet al te vaak. Maar goed het is ook nog geen 4 dagen geleden. Gelukkig staan er wel mensen constant voor me klaar en heb ik sinds donderdagmiddag niet meer alleen hoeven zijn, behalve om te slapen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:36 schreef HiZ het volgende:
Die neiging om te bellen/mailen/msn'en kun je (in mijn ervaring) alleen voorkomen door naar buiten te gaan zonder je GSM, iemand op te zoeken, gaan praten met een vriend/in die jullie allebei kent en hier posten. Op de momenten dat ik me echt alleen voel, dan roetsj ik heel snel in een gemoedstoestand waarin ik MOET bellen.
En inderdaad, wakker worden is het ergste moment voor mij ook.
Gogo!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef Twinky het volgende:
ik heb zijn naam en nummer uit m'n telefoon gewist. ik weet het wel uit m'n hoofd maar het is toch al een stuk minder verleiding. msnen (icq dan) ook gewoon uit m'n lijst en mezelf al een paar keer moeten weerhouden om hem weer toe te voegen.
nog een paar dagen en dan is de maand voorbij.
moet ik nou vier weken of een hele maand aanhouden?
Nee onmogelijk, denk dat het alleen een dronken avontuurtje was. Alleen zij vindt me nu helemaal leuk enzo, gaat te snel voor mij. Weg met haar dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef flappiewappie het volgende:
gewoon kijken of je dat gepassioneerde zoenen + lekker bij elkaar zijn met dat nieuwe meisje kunt krijgen, zo niet; dan inderdaad geen van beiden.
ik begin er telkens meer over heen te komen, en tis nog maar een week, ik denk dat deze week wel mee valt en kijk erg uit naar mijn date vrijdag...
Overigens; alle Turkse kennissen en vrienden die ik vertel dat het uit is, die reageren van 'ach joh, geef 'm eventjes wat tijd en hij komt echt wel terug, dit is een moeilijke tijd voor 'm'quote:Wat mij vooral verbaast is dat ik enige moeite heb met het geen contact opnemen iedere dag, maar dat hij ondertussen elke dag probeert of we kunnen praten. Vandaag dus weer. Ik was vanaf een uur of 4 weg van huis en had geen telefoon bij me. Maar mooi dat toen ik terugkwam hij tegen me was begonnen op MSN.
Ze wil vrienden blijvenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef Spike1506 het volgende:
... en gaf ze 2 kusjes + een knuffel op MSN iets wat ze normaal niet doet..
jezus de verwarring, wat wil ze nou..
Wat de tactloze hoerin zegt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ze wil batsen.
Zou ik ook doen, komt ten eerste niet zo desperate over (als jou dat wat uitmaakt) en ten tweede voel je je minder kut als hij dan nooit antwoord geeft. Kan zijn dat hij het namelijk pas veel later ziet als jij een keer offline bent of hij het vergeet ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:49 schreef Twinky het volgende:
ik heb 'm dus weer toegevoegd op icq, waar ik 'm dezelfde avond nog verwijderd had. Nou is het donderdag vier weken en zaterdag een maand, qua dagnummer. Maar eigenlijk wil ik wel weer een keer met 'm praten... en nu staat hij de hele tijd op away, met in zijn berichtje of 'nee' of 'i've been away since ..:..'
nou begin ik weer helemaal te twijfelen! En ik wacht denk ik toch maar tot hij een keer op online staat...
Het lukt je niet om erboven te staan. Je bent en blijft slaaf van je eigen hormonen. Je eigen wil is er namelijk afhankelijk van. Je lijkt daarmee misschien een gevoel te weerstaan... maar in feite is dat weer een ander gevoel dat je hebt. Het haalt wel een beetje van de magie uit het leven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef flappiewappie het volgende:tarot, heb je iets van een site over die stofjes? ik kan er namelijk nooit iets over vinden. lijkt me wel intressant om daar iets over te lezen. Zodat je er een beetje boven kunt staan.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Love#Chemical_basisquote:Chemical basis
Recent studies in neuroscience have indicated that a consistent number of chemicals are present in the brain when people testify to feeling love. These chemicals include; Testosterone, Oestrogen, Dopamine, Norepinephrine, Serotonin, Oxytocin, and Vasopressin. More specifically, higher levels of Testosterone and Oestrogen are present during the lustful phase of a relationship. Dopamine, Norepinephrine, and Seretonin are more commonly found during the attraction phase of a relationship. Oxytocin, and Vasopressin seemed to be more closely linked to long term bonding and relationships characterized by strong attachments.
In December 2005, Italian scientists at Pavia University found that a molecule known as the Nerve Growth Factor has high levels when people first fall in love, but these levels return to as they were after one year.
"NGF level was significantly higher (p<0.001) in the subjects in love [mean (SEM): 227 (14) pg/ml] than in either the subjects with a long-lasting relationship [123 (10) pg/ml] or the subjects with no relationship [149 (12) pg/ml]. Notably, there was also a significant positive correlation between levels of NGF and the intensity of romantic love as assessed with the passionate love scale (r=0.34; p=0.007). No differences in the concentrations of other NTs were detected. In 39 subjects in love who—after 12–24 months—maintained the same relationship but were no longer in the same mental state to which they had referred during the initial evaluation, plasma NGF levels decreased and became indistinguishable from those of the control groups."[1]
Hehe, tja, die momenten zijn er en daar doe je niks aan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Hmmm... heeft iemand nog tips wat je moet gaan doen als je een dag, of avond alleen bent?
Dat zijn voor mij echt de zwaarste momenten, normaal ben je dan samen met haar, maar dat kan nu dus niet meer. En dan is de kans bij mij het groots dat ik in een redelijk diep dal val en alleen maar aan haar kan denken.
De laatste tijd probeer ik dat te voorkomen door na training met de teammaten de kroeg in te gaan, ofzo, maar elke avond in de kroeg is ook geen oplossing...
Wat mij wel een helpt is gewoon opschrijven wat je op dat moment dan voelt, denkt en graag zou willen zeggen. Het voor jezelf ordenen zeg maar. Mss is t ook wel n echte meisjes-oplossing maar baadt t niet, dan schaadt t ook niet. Moest de eerste keer wel huilen maar het wordt wel steeds minder, ook de behoefte om t van je af te schrijven neemt af. Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Hmmm... heeft iemand nog tips wat je moet gaan doen als je een dag, of avond alleen bent?
Ja, dat zijn allemaal dingen waar ik in de toekomst een antwoord op zal moeten vinden. Los van wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Twinky het volgende:
Goh HiZ, dat is best een beetje lullig. Nou, zoals ik al eerder zijn wordt het nu belangrijk voor jou om te bedenken wat je wil. want als hij zoals je turkse vrienden zeggen terug komt op z'n knietjes, wil jij dat dan nog wel?
en probeer niet al te boos op hem te zijn, en bedenk ook of je nog vrienden wil blijven... succes joh!
Inderdaad, die momenten dat je eigenlijk wilt praten en moet praten en huilen en weet ik veel wat, maar dat je je vooral heel alleen en verlaten voelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Dat zijn voor mij echt de zwaarste momenten, normaal ben je dan samen met haar, maar dat kan nu dus niet meer. En dan is de kans bij mij het groots dat ik in een redelijk diep dal val en alleen maar aan haar kan denken.
De laatste tijd probeer ik dat te voorkomen door na training met de teammaten de kroeg in te gaan, ofzo, maar elke avond in de kroeg is ook geen oplossing...
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:05 schreef Refragmental het volgende:
...
De enige gedachte waar ik echt misselijk van wordt is om haar in te denken met iemand anders. Daar word ik fysiek goed misselijk van. Maar dat heeft iedereen denk ik wel.
...
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!
Laatst was ik Hans Teeuwen aan het luisteren en daar was een scene die het mooi beschreef![]()
![]()
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken. Dat kwam behoorlijk hard aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Deze gedachte spookt nu al een paar weken door mijn hoofd. Ik word er gek van!
Laatst was ik Hans Teeuwen aan het luisteren en daar was een scene die het mooi beschreef![]()
![]()
ligt eraan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Ltd. het volgende:
Ik denk wel dat je ex dit niet graag zal horen. Hoe zou je zelf reageren als je hoort dat je ex al na 2.5 weken met iemand anders naar bed geweest is?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou, toen 'hij' dus vanmorgen ook boos was stuurde hij me een sms dat hij iemand ging bellen om mee te neuken. Dat kwam behoorlijk hard aan.
Idd... als zij jou verlaten heeft moet ze ook niet gaan zeiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan natuurlijk
of je de verlater of de verlatene bent.
Zij verliet mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan natuurlijk
of je de verlater of de verlatene bent.
ja dat dacht ik al anders post je hier nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Zij verliet mij.
Het gaat erom dat ik besefde hoe erg ik de relatie mis na vrijdag. Dat nieuwe meisje kon het totaal niet evenaren.
Zal ik het me ex gewoon vertellen en me hoop verliezen dat ze terugkomt?
Het was uitgegaan om niets, gevoel was weg.
Maar ik kan wel vergeten dat ooit bij haar het gevoel terugkomt nu ik dit gedaan heb? Ik hoopte altijd op een kleine kans, gezien de manier het uitging en de reden. Als het een echte ruzie was ja. Maar we pasten perfect bij elkaar en twas altijd leuk. Daarnaast ervaring van een vriendin gehoord waar het gevoel voor een jongen terugkwam nadat zij het had uitgemaakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al anders post je hier niet
als ik de verlater was, zou ik eerlijk gezegd opgelucht zijn als mijn ex met een ander geslapen had,ook zo snel al, verbaasd ms in bepaalde gevallen, maar zeker niet kwaad, waarom zou ik
een soort misplaatste trots dan of zo, dat hij zo snel al over mij heen was, liever zie ik hem treuren om mij maandenlang of zo? nou, nee, hoor, dus ik denk ook niet dat jouw ex kwaad zal zijn, hooguit dus verbaasd.
maar waarom vertellen? ik snap best dat je je soort van schuldig voelt, ook al slaat dat nergens op, ik herken dat wel, voelt op de een of andere manier als een soort van vreemdgaan dan....maar het nut van het je ex vertellen zie ik echt totaal niet, behalve dan dat je hoopt dat de ander ms upset raakt en dat jij dan denkt dat dat betekent dat ze nog iets voelt voor je, en dat dat betekent dat ze je ms wel terug wil?
bij mij werkt snel met een ander in bed duiken ook averechts en ik doe dat dus ook beter niet meer, gewoon de verliefdheid uitzitten en uitzieken.
ik gun mezelf 2 weken echt tranen met tuiten en dan moet het klaar zijn, met de tranen dan en het 'totnietsinstaatzijn', het verdriet is er dan nog wel, maar het zit niet meer in de weg, zeg maar, beetje streng zijn, jezelf af en toe een kleine terugval gunnen, maar na zo'n terugval 4 stappen vooruit ipv de dagelijkse 2
en vooral géén kontakt, hè, niets, dat werkt toch het beste, vriendjes blijven cq worden kan later ms nog wel en ms heb je er niet eens behoefte aan nog tzt.
geen idee, ik ken haar niet, ik weet niet waarom het uitging en al zou ik het wel weten, dan nog zegt dat niets , want ik ben haar nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:35 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Maar ik kan wel vergeten dat ooit bij haar het gevoel terugkomt nu ik dit gedaan heb? Ik hoopte altijd op een kleine kans, gezien de manier het uitging en de reden. Als het een echte ruzie was ja. Maar we pasten perfect bij elkaar en twas altijd leuk. Daarnaast ervaring van een vriendin gehoord waar het gevoel voor een jongen terugkwam nadat zij het had uitgemaakt.
Leuk hoor, van die strenge regels... maar dan komt er een moment dat je iemand tegenkomt die anders is dan alle anderen en dan wil je niet dat jouw gevoel zo triviaal met een regeltje van 2 weken kan worden weggewuifd. Dat zou dan wel eens een belediging kunnen zijn voor de liefde die je voelde t.o.v. andere mannen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
ik gun mezelf 2 weken echt tranen met tuiten en dan moet het klaar zijn, met de tranen dan en het 'totnietsinstaatzijn', het verdriet is er dan nog wel, maar het zit niet meer in de weg, zeg maar, beetje streng zijn, jezelf af en toe een kleine terugval gunnen, maar na zo'n terugval 4 stappen vooruit ipv de dagelijkse 2
iedereen is anders dan alle anderen en een paar weken de ogen uit je kop huilen is lang zat, vind je niet, daarna moet het op die wijze actief treuren beter over zijn, anders zitten we net zo als jij na jaren nog te miepen om die ene, en daardoor niet openstaand voor een volgende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Tarot het volgende:
[..]
Leuk hoor, van die strenge regels... maar dan komt er een moment dat je iemand tegenkomt die anders is dan alle anderen en dan wil je niet dat jouw gevoel zo triviaal met een regeltje van 2 weken kan worden weggewuifd. Dat zou dan wel eens een belediging kunnen zijn voor de liefde die je voelde t.o.v. andere mannen.
Het leven gaat door en zo, en de pijn is een stuk minder accuut. Maar toch he, het is niet mijn ervaring dat je er echt volledig overheenkomt als iemand de relatie met je verbreekt. Je gaat door en op een gegeven ogenblik stel je je wel open voor andere mensen, maar de 'littekens op je ziel' draag je mee naar je volgende relatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef milagro het volgende:
..het leven gaat door en dat van die ex zeker, die maalt echt niet over jouw rouwperiode, hoor, en om voor jezelf je liefde zo te bewijzen, door moedwillig in je verdriet te blijven hangen, sorry, dan spoor je niet.
je neemt iedere ervaring mee naar een volgende, helaas vaak ook de mindere, dus het wantrouwen, de voorzichtigheid, en zo, once bitten , twice shy.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 06:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het leven gaat door en zo, en de pijn is een stuk minder accuut. Maar toch he, het is niet mijn ervaring dat je er echt volledig overheenkomt als iemand de relatie met je verbreekt. Je gaat door en op een gegeven ogenblik stel je je wel open voor andere mensen, maar de 'littekens op je ziel' draag je mee naar je volgende relatie.
Ik werd me daarvan heel pijnlijk bewust als ik denk over mijn vorige traincrash. Die jongen kwam op een gegeven ogenblik na ruim een jaar plotseling met het voorstel om het 'weer te proberen'. Ik heb dat toen niet aangenomen, maar het was wel moeilijk om het zomaar af te wijzen. En nu ik dus weer eens de blijde boodschap heb gekregen dat het leuk was met me maar niet leuk genoeg, zit ik toch onvermijdelijk ook af en toe te denken aan 'en wat als ik nou deze zomer geen nee had gezegd?'.
Godzijdank is er ook nog een stukje rationaliteit aanwezig dat zegt; je bent beter af zonder die ellende van vriendjes die elke dag wat anders willen.
Iets wat mij overigens heel erg heeft geholpen, en heel onverwacht heeft geholpen is dat ik ben begonnen met vasten (zoals in Ramadan ja). Iemand zei in de vorige aflevering dat je geen andere keuze hebt dan plaatsnemen in de rollercoaster en het ritje uit te zitten. Ik heb ontdekt dat door het vrijwillig volgen van een draconisch voorschrift als overdag niet eten of drinken mij het gevoel teruggaf dat ik wel degelijk iets te vertellen had over mijn eigen leven.
Ik ben het met je eens behalve met de 'magie'-opmerking. In elke relatie onstaat emotionele afhankelijkheid, wat zich uit in de genoemde stofjes. Iemand missen is bijv een duidelijk voorbeeld daarvan. Maar een goede relatie is imo niet alleen maar afhankelijkheid, juist de momenten waarbij de afhankelijkheid geen rol speelt kunnen zeer 'magisch' zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het lukt je niet om erboven te staan. Je bent en blijft slaaf van je eigen hormonen. Je eigen wil is er namelijk afhankelijk van. Je lijkt daarmee misschien een gevoel te weerstaan... maar in feite is dat weer een ander gevoel dat je hebt. Het haalt wel een beetje van de magie uit het leven.
[..]
..
hoort er ook bij,en mag je ook best aan toegeven, maar niet te lang, je moet het niet gaan 'koesteren', zeg maar, onbewust doet men dat soms toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:13 schreef Nyles het volgende:
precies het helpt heel even maar daarna komen al die scenario's weer in me kop waar niet aan te ontkomen is!
Ik heb heel snel het gevoel en het idee dat ik dingen fout tegenover het verleden en hoe ik nu tegen ander mensen die er dichtbijstonden destijds toen het niet lekker ging, voornamelijk het vertrouwen in andere mensen is nogal geschaadt het afgelopen jaar en op een of andere manier heb ik het idee dat nog een hoop goed te maken heb ofzo?!
Dat gek maken van mezelf heb ik niet in echt in de hand volgens mij een "goeie dag "kan heel snel omslaan in niks om vervolgens savonds voor de tv te hangen en naar buiten staren (klinkt cliche ja!) , maargoed ik neem aan dat dat d'rbij hoort!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hoort er ook bij,en mag je ook best aan toegeven, maar niet te lang, je moet het niet gaan 'koesteren', zeg maar, onbewust doet men dat soms toch.
ik denk dat het niet verstandig is troost te zoeken bij haar moeder, het is haar dochter die jou verdriet doet tenslotte, zij vertelt wat jij zegt weer tegen haar dochter, die voelt zich schuldig, en neemt dan weer kontakt op met jou,met de goede intenties maar tegelijkertijd om de oh zo verkeerde redenen, en dito resultaat.
het is voor jou een onbewust alibi ms wel, je weet dat het zo zal lopen, je wil dat je ex weet dat je verdriet hebt en hoopt dan etc etc.... heel begrijpelijk, maar toch beter niet doen.
Hoe onlogisch het ook klinkt... ik doe het schijnbaar allemaal toch. Daarnaast beschrijf je nu juist die romantische waanbeelden van eeuwige liefde waar velen tijdens films bij zullen wegzwijmelen. Dat het niks voor jou is kan ik inkomen, maar als je zegt dat iemand dan niet spoort heb je het tegen een heleboel mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 en woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef milagro ... een heleboel dat ik op mijzelf kan betrekken
na een jaar nog actief treuren om iemand, je niet kunnen openstellen voor anderen, nog steeds iedereen vergelijken met haar, je lijden als het ware moedwillig in stand houden dus en dat dan voor jezelf zien als bewijs van ware liefde, dán spoor je niet, wmb dan (en met niet sporen bedoel ik niet rijp voor de funny farm, maar gewoon dom bezig zijn)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
Hoe onlogisch het ook klinkt... ik doe het schijnbaar allemaal toch. Daarnaast beschrijf je nu juist die romantische waanbeelden van eeuwige liefde waar velen tijdens films bij zullen wegzwijmelen. Dat het niks voor jou is kan ik inkomen, maar als je zegt dat iemand dan niet spoort heb je het tegen een heleboel mensen.
Ik vond in haar iets, dat ik mijn leven lang gemist heb... en alle fijne dingen die ik nog kan herinneren zijn daar nu het symbool van geworden. Het is waarschijnlijk onrealistisch om te verwachten dat ik in een volgende relatie weer zoiets kan vinden en laat ik daarom nu ook maar stellen dat elke poging tot relatie die mislukt, los staat van het feit dat ik mijn ex nog altijd mis.
Ik vind mijzelf niet ontzettend zielig, ik probeer alleen afleiding en mss een tip te vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef HiZ het volgende:
Ga er nu maar vanuit dat iedereen die hier in dit topic zit er zit om dezelfde reden. En die reden is niet dat iemand anders het uit heeft gemaakt, maar omdat wij onszelf zo ontzettend zielig vinden.
Nu ik terugkijk naar mijn ex (grm) besef ik steeds meer wat een lul het eigenlijk was, hoe naief ik ben geweest om bij hem te blijven en hoe hij me bijna misbruikt heeft door zo lang te rekken terwijl hij niks meer voor me voelde. Ik heb dus steeds meer het idee dat ik gewoon niet meer met 'm hoef te praten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef lief_kellytje het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf niet ontzettend zielig, ik probeer alleen afleiding en mss een tip te vinden.
Nu ik mijn ex niet meer door een roze bril bekijk, besef ik dat ik beter af ben zonder hem. Wil vrienden blijven omdat we gezamelijke vrienden hebben en omdat hij als persoon en vriend heel aardig is maar niet als mijn vriendje. Denk dat dit een goede stap is in het verwerkingsproces en dat ik alweer bijna mn vroegere zelf ben.![]()
Het is ook zo dat ik bij elke andere vrouw tot nu toe zo kan reageren zoals milagro het beschrijft. Ik ben het dus eigenlijk gewoon met haar eens. Maar bij deze ene niet... en daar voel ik mij inderdaad met enige regelmaat hartstikke zielig omquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat Milagro die romantische liefde best wel begrijpt, alleen heeft ze iets geleerd van wat het met haar doet. En dat lesje probeert ze over te dragen aan andere mensen met hetzelfde probleem. Ga er nu maar vanuit dat iedereen die hier in dit topic zit er zit om dezelfde reden. En die reden is niet dat iemand anders het uit heeft gemaakt, maar omdat wij onszelf zo ontzettend zielig vinden.
Fijn om te lezenquote:...en schreef verder:
Ik begin trouwens te merken dat ik me alweer wat minder zielig voel dan gisteren.
Voor mijzelf ja... ik heb dat zwelgen in het verleden blijkbaar nodig alsof het drugs is. Door terug te denken aan die fijne herinneringen kan ik even vergeten wat voor een loser ik in het echte leven eigenlijk ben. En wanneer ik er dan weer bij stil sta dat ik haar toch niet heb kunnen behouden, krijg ik een bad trip en ga ik zielig zitten doen op dit forum. Wel lief dat je er na al die tijd nog steeds op in gaatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:25 viel milagro in herhaling met het volgende:
voor wie wil je dat Anna Karenina gevoel nu in stand houden? voor jezelf, en wat doet het met je? brengt het je vooruit, levert het je wat op behalve een in jouw ogen bewijs van wat echte liefde is, of zou moeten zijn?
ik las baaijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn ex heeft op een heel effectieve manier ervoor gezorgd dat ik over haar heen raakte. Begin september waren we nl. uitgeweest samen met een goeie vriendin van ons (jep, gaan stappen met je ex, 't kan gebeuren). Was verrassend genoeg erg gezellig, en ik krege echt het idee van "wauw, ze is echt over me heen dus we kunnen beide lekker verder gaan met ons eigen leven". We hebben zelfs nog gezocht naar nieuwe flirts voor elkaar
.
Een week later loop ik per toeval tegen mijn huidige vriendin op, wat ik een dag later aan mijn ex vertel die ik toen weer eens tegenkwam. Zij dus pissed off en een of ander kletsverhaal over haar fictieve flirt en liefdesleven ophangen. Ik had dus echt zo iets van "als je tegen mij gaat zitten liegen ben je duidelijk nog niet over me heen en kan je wat mij betreft de pot op".
Sindsdien ben ik dus alweer een ruime maand gelukkig met m'n vriendin en heb ik geen last meer van gevoelens voor m'n ex
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:08 schreef milagro het volgende:
loopt te woefdrammen
Mooie variant van Van Kooten's: Gestopt met roken ben je pas echt, als jet het tegen niemand meer zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als mensen op een openbaar forum komen posten over hoe goed ze over hun ex heen zijn dan denk ik daar het mijne van.![]()
-edit-
Maar het is idd een kunst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |