Ben blij dat ik daar nooit kom.quote:
Hilarisch plaatje (Van Mars, dat moet wel). Ze hebben er nu een securitymedewerker staan om de nooduitgang te bewakenquote:
dat is logisch, maar je wordt verplicht om door die winkel'straat' te lopen terwijl dat echt niet nodig was. Hebben de winkeliers dat geeist?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
Het nieuwe tijdelijke station is idd bagger maar er is weinig aan te doen. Het moet nou eenmaal zo ver weg staan omdat ze er anders niet onderdoor kunnen bouwen. Daarom moet je ook eerst veertig meter trappen op lopen (en weer af) om op de perrons te komen.
Uh er is wel wat aan te doen, maar de er moet verplicht langs al die veels te dure winkeltjes lopen omdat die heel slim een contractje met de NS heeft geslotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
Het nieuwe tijdelijke station is idd bagger maar er is weinig aan te doen. Het moet nou eenmaal zo ver weg staan omdat ze er anders niet onderdoor kunnen bouwen. Daarom moet je ook eerst veertig meter trappen op lopen (en weer af) om op de perrons te komen.
Mjah noem een station dat de winkeltjes op een andere plek heeft dan de snelste weg naar de perronsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uh er is wel wat aan te doen, maar de er moet verplicht langs al die veels te dure winkeltjes lopen omdat die heel slim een contractje met de NS heeft gesloten
Verder is het gewoon té slecht voor woorden dat de trappen bij regen fokkin' glad worden. Gister lag er trouwens al een complete trede eruitWachten op ongelukken gewoon.
Die PVDA leider die vond "dat de mensen niet zo moesten kankeren" heeft trouwens excuses gedaan. Hij was er nog nooit geweest toen 'ie 't zie![]()
Ik hoorde al een hoop kabaal (links) toen ik de trap op ging gister. Denk dat iemand em eruit heeft getrapt. Dat beton voor het station wordt trouwens ook spekglad bij regen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gister lag er trouwens al een complete trede eruitWachten op ongelukken gewoon.
Die ondergrondse parkeergarage incl de tunnel vind ik overigens een puik stukje werk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
hey, voor het station heb je toch die ondergrongse parkeergarage? Wat komt er op het huidige dak? En alles is in 2009 klaar?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wijntjes Bier drinken tanken op een mooie herfstmiddag in Sonsbeek park![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wijntjes drinken Sexen op een mooie herfstmiddag in Sonsbeek park![]()
dat je er nauwelijks komt heeft totaal geen invloed op de positieve beeldvormingquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:51 schreef Zyggie het volgende:
Ik vond het station juist een verademing met dat donkere hol dat je normaal hebt. Maar zo vaak kom ik er niet.![]()
Klopt niet. Alleen koopzondagen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand in het vorige topic dacht gelezen te hebben dat t musiskwartier elke zondag geopend is, maar kan er echt nergens iets over vinden.. klopt dit nou of niet? Geen zin om er voor lul met de korte voornaam heen te gaan
vrijdag nog bij Mr Moto geweest. Ben er al een aantal keer geweest maar is echt een leuk restaurant! Die koks zijn lache met al hun gare truckjes met peper en zoutmolensquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Smeich het volgende:
Ben er nog niet geweest... toch maar eens kijken waar alle fuss overgaat,
Iemand wel eens wezen wokken bij en Mr Moto en dat nieuwe wokparadijs bij de V&D? Wat heeft de voorkeur?
ja ok, maar daar scheelt het je niet 5 minuten, plus je kan dan vaak nog ondergronds van perron naar perron lopen.. en trouwens als je haast hebt ga je toch sowieso geen winkel in?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah noem een station dat de winkeltjes op een andere plek heeft dan de snelste weg naar de perrons.
Misschien dan eindelijk maar es naar het Watermuseum, aangezien ik om de hoek woonquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:12 schreef Nouk82 het volgende:
Gaat er iemand nog gebruik maken van de Gratis Gelderse Museum-dag a.s. Zaterdag?
bandjes, leuk, vrijdagavond dus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las vanochtend in de Gelderlander dat er morgen een hele zooi aan bandjes gaat optreden in 18 (!) verschillende kroegen![]()
Maarrrrrr slim als ik ben, heb ik 'm al weggegooid. En das wel kut want de site met alle tijden en welke kroegen enzo stond erbij...
Iemand mij helpen kunnenWil namelijk wel wat gaan bekijken.
Morgen trouwens ook veel josti's waarschijnlijk in Arnhem...
En die musuemdag laat ik maar aan me voorbij gaan, slechte herrineringen eraan.....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bedoel je de Popronde toevallig? www.popronde.nl
quote:22:15 uur Propeller (Indierock) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
23:30 uur Mr. Love and the Stallions (Indie/Electropop) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
Is dat ook al, ik bedoelde eigenlijk dat vanavond het eerste optreden van Marco B. isquote:Oh en morgen zeker de Jostiband in de Rijnhal
Wat gaat er dan gebeuren??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
...
en nog mensen die in de buurt van de Drieslag wonen , zondag uitslapen vergeet het maar![]()
Jij moet wel bij zetten dat de trein 1km van de bussen vandaan is dus jij moet bijna nog een bus pakken om je trein te haal, maar ja, dat kan niet.quote:
Ik zat toen ook inde kroeg. Gewoon lekker aan 't ouwehoeren met wat biertjes onder het genot van The Postal Service op de achtergrond. Komen er ineens ook allemaal van die wazige lui binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Vork het volgende:
Vorige week, toen ik nog 's avonds in de stad was, stroomde deze vanaf een uurtje of 11 ook langzaamaan steeds voller met huismannen en -vrouwen in het rood. Volgens mij was dat een heel duidelijk signaal dat het de komende weken maar beter is om even niet uit te gaan (want ik kwam ze op ten duur echt overal in iedere kroeg tegen).
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef -skippybal- het volgende:
The Postal Service
Als het goed is welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh kom je in Arnhem wonen??
Ik ken eigenlijk naast Entree alleen maar Vivare en de WBVG.
Maar laatste is volgens mij nogal bagger....
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.quote:[b]Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef
Wisten jullie trowuens dat ze in de ehle stad parkeerplaatsen hebben voor mensen die naar Marco komen? Bij Valkenhuizen, da's gewoon aan de andere kant van de stad en dan mag je pendelen naar 't gelredome!
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha.
Misschien hebben jullie wat tips voor mij wat betreft een huurhuisje-iets-geval te zoeken.
Ik wil samen met een vriendinnetje iets gaan huren, nu heb ik al wat rond gekeken en dat moet eigenlijk makkelijk gaan lukken.
Maar waar kan ik me zoals inschrijven en wat zijn goede sites/plekken om te zoeken? (tot nu toe kwam ik steeds op de site van entree.nu terecht. Daar heb ik me nu wel al ingeschreven in ieder geval)
Bij voorbaat dank.
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!
Verder kan je ook kijken op kamernet.nl, staan vooral studentenkamers maar er staan soms ook zelfstandige woningenIk heb zo op die manier voor heel weinig geld een zelfstandige woning (en dus huursubsidie!) kunnen vinden van 30m2 voor maar 300 euro. Ik heb sindsdien meerdere keren gekeken voor wat anders en heb nooit wat beters kunnen vinden voor het geld.... dus vooral vaak kijken, misschien heb je ook geluk!
Bij mij in de straat staat nu heel veel leeg trouwens, maar deze panden zijn net weer teruggegaan naar de woningbouw dus nu gaat het via de woningbouw, waar jij dus nog geen voldoende meettijd voor hebt dunkt me. Of kom je al uit een regio die onder entree valt?
Ja.. hmm, we zullen zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, moet je wel waarschuwen dat als je via de woningbouw een woning wilt huren je meestal zeker wel een meettijd van een jaar of 5 moet hebben wil je een realistische kans maken op een zelfstandige woning. En voor een onzelfstandige studentenwoning een jaar of 2.
Als je genoegen neemt met een gewoon studentenkamertje is er keuze zat
Over die tijdelijke huizen weet ik zo niks..
Wat wil je gaan studeren dan?
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.
op welk evenemt in het gelredome komen dan weinig mensen uitgezond de autoschow , de kvk dag , en de rommelmarkten ( als die laatste 2 er nog zijn )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.
Oke, mooi, als ik niks kan vinden ga ik dat proberen, dan heb ik in ieder geval ietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef Vork het volgende:
Die tijdelijke huizen in Presikhaaf gaan deels via Entree (maar dan is een jaar of 3 inschrijftijd, ook voor studenten, toch wel nodig)... en deels via Portaal, los van Entree. Via de laatste weg heb ik zo'n huis toegewezen gekregen. Het kostte me ongeveer 3 maanden wachttijd, zonder inschrijfgeld tegen sociale huurprijzen tot iig 2008.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:35 schreef Smeich het volgende:
een pot van Vites?
ja dat stonk welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
Godver, er lag laatst een gigantische berg schijt van volgens mij een mens, op het fietspad van de ''oude rijn brug''
Het was zaterdagnacht dus ik denk dat het van een uitgaansgast is geweest
*insert grapje over NS*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:03 schreef Nouk82 het volgende:
Alles klaar? Hah. Ik heb zelden grote projecten gezien in arnhem die ook echt daadwerkelijk op tijd klaar waren.
Is het overigens de schuld van dat tijdelijke station dat mijn trein zo vaak te laat komt? Of was dat altijd al? (stoptrein naar zupthen)
Vind ik toch wel de meest schokkende quotequote:In dergelijke milieus is het not done om vroeg op te staan. Als ouders daarop aangesproken worden, doen ze hun kind op een school buiten de wijk. Zodat we er minder zicht op hebben."
quote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tientallen verzieken imago 't Broek
[..]
Vind ik toch wel de meest schokkende quote
net kwam ook al een mooie 'rose' auto voorbij rijden, met witte graffitivlekken erop auto volgepakt met mensen en troep, en jawel een aanhanger erachterquote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
En de oplossing is trouwens ook niks. Verspreiden over "normalere" wijken. Ik hoef zulke figuren echt niet bij mij op de hoek hebben wonen...
ja wanneer, stelletje lamzakkerige ernemmers? what about zaterdag 25 november ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we nou trouwens nog eens een meet doen in Moortgat, Bosch, Metropole ofzo?
Mij lijkt eentje in de week na komende week wel mooi, aangeziek ik dan vakantie heb![]()
Dankje voor de informatie Vorkquote:Op donderdag 2 november 2006 08:25 schreef Vork het volgende:
Ik woon er al een aantal maanden. Als je via Portaal (zie website) inschrijft voor tijdelijke huur, dan moet je wachten tot zij jou iets aanbieden. Je hebt in weze weinig keuze. Ik heb zelf destijds nog een paar keer gebeld en een week later kregen we wat aangeboden. Ik weet niet of dat mee heeft gewerkt, maar je zou het altijd kunnen proberen. Maargoed de situatie is misschien nu wel anders, qua wachttijd, aanbod e.d. dus voor meer informatie zou ik het bij Portaal proberen. Portaal is de enige die tijdelijke huur als deze niet via entree.nu regelen.
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef MissBehave het volgende:
Ik ben op zoek naar een huisje in de regio Arnhem/Nijmegen, dus ik houd dit topic even in de gaten.. Sta wel bij Entree ingeschreven, maar dat schiet niet echt op
Ik had het gezien ja, maar vond TVP een beetje te kortquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doen.
Vanavond Liquid in Bosch!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand nog of er vanavond wat hips is??![]()
Ik zal nog eens gratis woonruimte aanbieden..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
jullie mogen wel bij mij intrekken
brrrr bosch, daar heeft ook heel lang 'n ex-vriendinnetje van me rond gelopen, die tijd daar heeft haar absoluut geen goed gedaanquote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef Nouk82 het volgende:
En... was het wat in Bosch?
Ik heb daar ooit een paar maanden achter de bar vrijwilligerswerk gedaan.
quote:Het gevecht om de vlaggen van Borsato
Door ROB KUNST
Maandag, 13 november 2006 - Het spoor dat Marco Borsato in Arnhem heeft achtergelaten is groot. Alle mogelijke herinneringsitems aan de concerten worden verhandeld. Nu is ook de strijd losgebarsten om de honderd vlaggen die in de stad hingen.
Marco Borsato tijdens zijn eerste optreden in Gelredome. Foto: Hans Broekhuizen/De Gelderlander
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met deze vlaggen? Dat was ook de vraag die Arnhemmer en Borsato-fan Léon Keppels bezighield. Voor zijn huis hingen tijdens de concerten tien van die rode banieren. „Ik had er zo een naar beneden kunnen halen als ik dat wilde. Enkele anderen hebben dat gedaan“, vertelt hij. „Uit fatsoen doe ik daar niet aan mee.“
Na het laatste optreden van Borsato werden de banieren, waarvan het maken en plaatsen vijfduizend euro heeft gekost, weggehaald door medewerkers van een Arnhemse vlaggencentrale. Keppels: „Dat was het moment om even naar buiten te lopen en te vragen wat er mee gaat gebeuren. Ze vertelden me dat de gemeente plannen had met de vlaggen en dat als ik er een had willen hebben, ik er dan stiekem een uit de mast had moeten halen.“
De gemeente bleek al voor het eerste optreden van Borsato besloten te hebben de vlaggen aan WarChild te doneren. Ze worden per opbod verkocht, zegt een gemeentewoordvoerster. „De vlaggen kunnen wel gekocht worden, maar dan moeten ze dat doen via WarChild. Dit is nou eenmaal de afspraak.“
Keppels vindt dat de Arnhemse fans ook recht hebben op een deel van de collectorsitems. „Ik ben Arnhemmer, betaal hier belasting en heb dus indirect meebetaald aan de vlaggen. Bovendien heb ik in het stadion al een donatie aan WarChild gegeven“, zegt Keppels verontwaardigd. „Ik heb er geen problemen mee als de vlaggen naar andere Arnhemmers gaan. Zolang die mogelijkheid er maar is. Ik vind dit echt jammer.“
ARNHEM STAD
Andere artiesten in spoor Borsato
Bron Gelderlander.
quote:Arnhem akkoord met verkoop Gelredome
ARNHEM (ANP) - De Arnhemse gemeenteraad is maandagavond akkoord gegaan met de voorgestelde verkoop van stadion Gelredome. De gemeente Arnhem wil het stadion voor 16,5 miljoen euro verkopen aan projectontwikkelaar Eurocommerce.
Vrijwel alle fracties gaven tijdens een ingelaste raadsvergadering aan blij te zijn dat de gemeente eindelijk van het stadion af is. Arnhem kocht Gelredome in 2003 als onderdeel van een reddingsplan voor stadion en de noodlijdende voetbalclub Vitesse. Met het reddingsplan was in totaal 24 miljoen euro gemoeid. De gemeente zou het stadion zo snel mogelijk weer doorverkopen aan een commerciële partij.
13.11.06 23:19 ANP
Was wel aardig, maar niet echt bijzonder.. maar ja ik hoor dan ook liever raggende gitarenquote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef Nouk82 het volgende:
En... was het wat in Bosch?
Ik heb daar ooit een paar maanden achter de bar vrijwilligerswerk gedaan.
Voor andere liefhebbers (ik wel dusquote:Op maandag 20 november 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de liefhebbers (ik niet dus) Arnhem metalmeeting op 9 December
Dat is wel vet opzich. Maar is dat dan in verschillende zalen ofzo? Want die vage gothic zooi hoeft van mij niet echt...quote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Voor andere liefhebbers (ik wel dus)
The new underground in Willemeen ook op 9 december.
Das hierachter ja, redt je wel in 20 min hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef zomerbloem15 het volgende:
ik moet op de lawick van pab zijn dus laat maar zeggen meer naar links dus dan is dat bruggetjes inderdaad ook een goed idee. Eerst wist ik het precies maar ik heb het nu nog niet uitgeprobeerd met dit station, en heb denk ik een kwartiertjes/20min om er te komen dus moet wel door kunnen lopen.....
Nee 1 zaal, maar wel verschillende soorten muziek, van The Killers tot Rammstein tot harde bassen en gewoon lekkere dansmuziek, maar soms ook vage ondansbare nummers. Dit helpt he?quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is wel vet opzich. Maar is dat dan in verschillende zalen ofzo? Want die vage gothic zooi hoeft van mij niet echt...
ikke in 2quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuhh ik het gehaald vanuit Utrecht in slechts 3 uur
quote:
Hehe, dat flikken ze vaak bij de NS, pas bij bepaald station omroepen dat dat het eindpunt zal zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...
ik ging via den bosch - nijmegen en daar de bus (moest naar Huissen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...
Waterfietsenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef defranseslag het volgende:
Huissen is een mooie stad, met goeie snackbars.
Moeilijk wat leuks te vinden of te duur?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Marshall_2002 het volgende:
Gisteren weer eens wezen kijken naar een huisje in Arnhem Noord maar kolere, da's lastig om bij mij in de buurt wat te kopen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | %'06 %'03 %'06-'03 opkomst 74,9 75,0 CDA 17,4 18,8 - 1,4 PvdA 25,6 34,4 - 8,8 VVD 12,6 15,8 - 3,2 SP 22,5 9,6 12,9 Fortuyn 0,1 4,4 - 4,3 GrLinks 7,6 8,7 - 1,1 D66 3,2 5,1 - 1,9 CU 2,8 1,4 1,4 SGP 0,1 0,1 0,0 NedTrans 0,0 0,0 0,0 PvdD 2,3 0,7 1,6 EenNL 0,4 0,0 0,4 GW/PvdV 4,7 0,0 4,7 Potmis 0,4 0,0 0,4 VSP 0,1 0,0 0,1 PVN 0,1 0,0 0,1 GVIP 0,1 0,0 0,1 Poortman 0,0 0,0 0,0 LDP 0,0 0,0 0,0 Overige 0,0 1,0 - 1,0 |
Beide. We wonen nu in een benedenwoning in Sonsbeekkwartier, huur, en willen dus gaan kopen maar ja... Alles (benedenwoning) is binnen een paar dagen al weg. Net dinsdag nog wezen kijken bij een woning in de Annastraat maarja, da's ook niet alles... Ooit op het randje geweest van aankoop maar dat was in een biedsysteem, loterij dus...quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Moeilijk wat leuks te vinden of te duur?
Het stomme is dat je hier zowat alleen beneden/bovenwoningen kan kopen (en die zijn dan nog VEEL te duur voor wat je krijgt), of een klein flatje ofzo. Het leek me altijd zo leuk om in een appartement in zo'n oud huis te wonen, maar ik zit nu een jaar in zo'n bovenwoning en ben blij dat ik deze ervaring heb opgedaan, want nooit van m'n leven dat ik zoiets ga kopen![]()
Ik heb er net weer 3 uur over gedaan om uit Utrecht te komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Zyggie het volgende:
Mijn god, die treinen vanochtend. En naar Nijmegen en naar Utrecht was het kut.
Belachelijk ja, voor die ouwe troep en je krijgt er zo weinig voor.. die huizen zijn heel mooi inderdaad maar je moet er zoveel aan doen, en alles isoleren tegen geluidsoverlastquote:Op donderdag 23 november 2006 17:04 schreef Marshall_2002 het volgende:
Als je een beetje woning wil zit je al snel minimaal aan de 240.000,-. En dan heb je meestal nog geen volledig afgewerkte woning, van nipt 100m2. Tip: schrijf je in bij een (aankoop)makelaar en geef die paar duizend euri daar gewoon aan uit!
Arnhem Noord (Sonsbeek en Burgemeester) is supermooi maar niet aan te komen, of je moet in Klarendal willen wonen
Beetje laat, maar ik reed er toen iets later voorbij. Was een flinke bende. Heel erg veel hulpdiensten. Ik moest gelukkig werken tot 2 uur. Zou verschikkelijk zijn als er onschuldigen slachtoffer worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:26 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hmm, er is een dooie gevallen bij een politiecontrole bij het velperbroek circuit..
Ik hoorde de traumaheli overkomen vannacht.
Nou het is alweer raak vanmorgenquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:52 schreef Vork het volgende:
Ik ben vandaag tweemaal heen en weer geweest van en naar Arnhem. Alleen vanochtend had ik nog last van wat vertragingen, maar de rest reed weer. Ook stond alweer op de informatiecomputerborden dat er geen hinder meer te ondervinden was. Dus alles zal welweer rijden, maar volgens mij zijn er wel werkzaamheden tussen Utrecht en Arnhem zaterdag a.s. Staat vast wel ergens op de ns website ofzo.
hallo elvis, duurde inderdaad lang voordat je dit gevonden had, maar ja, jij bent eigenlijk ook 00sterbeek hehquote:
Al wat gevonden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet.
Die tijdelijke huizen trouwens, die worden neergehaald in 2008 enzo, is dat wat?
Want ik ben wel al student in Arnhem (4e jaar nu) dus daar heb ik wel "recht"/maak ik wel kans op.
Ik ook vlakbij het sonsbeekpark (Paul Krugerstraat)quote:Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef voodoolady het volgende:
Dat belooft dus wat als wij volgend jaar iets willen gaan kopen in noord...
Wij huren nu ook een benedenwoning vlakbij sonsbeek park en we willen eigenlijk ook wel een eengezinswoning in deze buurt (wel ruim genomen). Nou ja wie weet winnen we de loterij nog eens...
krijg nou tietenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef Pino_666 het volgende:
![]()
Ohhh Arnhem
![]()
![]()
[..]
Ik ook vlakbij het sonsbeekpark (Paul Krugerstraat)![]()
Die met t balkonnetje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
krijg nou tietenIk woonde daar ook, totdat mijn ouders gingen scheiden ong 2 jaar geleden, tegenover eetcafe deksels woonde we.... Echt rielekst was dat, kast van 'n huis, super centraal. Ja das was mooi
![]()
Dit was al de tweedequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, geen animo...
regel gerust een nieuwe als je je geroepen voelt
pcies, het ENIGE balkonnetje in de hele straat aan onze kant die de moffen niet hebben weg gebombardeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die met t balkonnetje?
Bierentieten, jeweetoch K?
Ga je ook?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Vanavond zal het om en in het Gelredome tyfusdruk zijn.
Maar vannacht wel minder irritante leute in de stadquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Komen ze weer de straat volparkeren. En morgenochtend al die schreeuwende mongolen door de buurt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je ook?
slaapplaats nodig?
Ik ga gelukkig niet uit waar die lui uitgaan, ik zie het verschil meestal niet zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar vannacht wel minder irritante leute in de stad[afbeelding]
Ik ook niet, maar ze zijn vaak wel te vinden bij de betere frituur en kebabtentquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet uit waar die lui uitgaan, ik zie het verschil meestal niet zo.
Hockeyclubsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Billy_Mack het volgende:
AMHC Upward de gekste!
hockeysletjesquote:
Idd. En dan sta je daar, alleen gothic huppelkutjes van 14 en bijbehorend puberend kutvolk dat rond loopt te schreeuwen en te doen. Het lijkt er tegenwoordig wel een kleuterklas. Bah.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
Maar de Move is ook kut tegenwoordig. Vroegah had je daar altijd leuke dansbare Indiehitjes, maar nu allemaal van die gay-muziek. Spice Girls, The Weather Girls, het komt allemaal voorbij![]()
Ik ga ook ja, maar ik woon maar een klein uurtje van Arnhem afquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je ook?
slaapplaats nodig?
Woon je er in de buurtquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Komen ze weer de straat volparkeren. En morgenochtend al die schreeuwende mongolen door de buurt.
Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik hoorde dat mijn opleiding weer gaat verhuizen.
Van de Thorbeckestraat naar weet ik veel waar. Ze zijn juist net verhuisd!
Ik fiets sowieso nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...
Ik zal wel even hard je nickname roepen dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ongeveer 150 meter achter de rijnhal, metertje of 300 lopen dus.
Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard je nickname roepen dan..
Ik weet niet of ik sluitingstijd haalquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzo.
Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoonquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik sluitingstijd haal.
Ik denk ook (quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoon![]()
Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Maar gaat wel gezellig worden vannacht op de brug. Dronken mensen die vanuit noord komen en spacende mensen die vanaf zuid komen.
Oja naturlich... Ik ben altijd al om 6 uur thuis. Misschien wel even in het gras liggen bij het Gelredome voor de grapquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopen.
Ik vond het er vroeger toen er nog niet zo veel jong grut rondliep wel mooi. Bijna net zo leuk als 't swing op donderdagavond, voordat de level en skihut de bierprijzen omlaag gooidenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
5th, daar heb ik nog gewerkt. Zo saai
grote kans dat ik je je drankje serveerdequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()
hehe wat was ik toen zát! Mis jij Swing ook nog? Geen tent zoals die in Arnhem...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
grote kans dat ik je je drankje serveerde
En inderdaad, ik ken redelijk wat mensen die na zo'n avondje op donderdag- of vrijdagavond zichzelf flink au hebben gedaan, vraag maar aan elvis![]()
Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Handig trouwens, zo'n groot evenement, als met de trein gaan nu een ramp is
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!
Jaaaa idd. Ik als contactgestoorde Arnhem (quote:
Jacob Cremerstraatquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef Pino_666 het volgende:
![]()
Ohhh Arnhem
![]()
![]()
[..]
Ik ook vlakbij het sonsbeekpark (Paul Krugerstraat)![]()
Geinigquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
krijg nou tietenIk woonde daar ook, totdat mijn ouders gingen scheiden ong 2 jaar geleden, tegenover eetcafe deksels woonde we.... Echt rielekst was dat, kast van 'n huis, super centraal. Ja das was mooi
![]()
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoevenquote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Jacob Cremerstraat![]()
Bij Deksels hebben ze wel erg lekker eten en goede bediening![]()
Geniaal was dat altijd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()
Vaak wel ergggg druk, maar het mooie-vrouwen-gehalte ligt er ook hoogquote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?
Nummers draaien ze er natuurlijk veel te snel... Publiek gaat wel. Maar ik kan me er af en toe wel vermaken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?
Zo heel af en toe kijk ik er wel eens maar ik ga altijd weg met tranen in de ogen als ik die hele tent zie hossen en meezingen op een kutnummer van Marco B.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Een alles omvattend woord.quote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
hossen
Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangenquote:Op maandag 27 november 2006 12:21 schreef Pino_666 het volgende:
Ik raak altijd de weg kwijt als ik aan die draaiende bar zit.... zeker na een x aantal drankjes
Yep in het verlengde, ik woon bijna naast de kapperquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Geinig
Ik woon een paar huizen verder naar beneden (richting stad), ook tegenover Deksels![]()
[..]
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoeven![]()
You've got new mailquote:Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangen?
Van Rijn en IJssel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Vervolgopleiding, MBO endezeau.
Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Rhinestone het volgende:
AspenDe meest trieste tent van Arnhem
![]()
Die verklappen we ook niet. Laat al die lui maar lekker blijven waar ze zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...
Daar is toch al een parkquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb gister gewokt bij Mr Moto op de korenmarkt: Onbeperkt wokken voor 10 euro p.p.
Als je goedkoop en lekker wilt eten, is dat echt een aanrader !
@Ijsmeis
Komt daar een park ja? Waarvoor? De hanggroepjongeren ?
Ja, op die doel ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Was toch al een groot park in Presikhaaf?
Amsterdam zit pas op 5quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Deventer ook. Al voor hun danquote:
Misschien ben ik gewoon oost-indisch blindquote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Ik heaup 't wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Jah maar je gaat toch in Ernem weaunen??![]()
Jij bent een wannabee-arnepperquote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
Bij mij doet ie het wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?
Doet het prima...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?
Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonenquote:
Foto'squote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonen![]()
jaja, 3e poging, maar ik heb hard iemand nodig om de huur mee te kunnen splitsen
DIE HOER IS DOER
Wat krijg je wel te zien dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi, waarom bij mij dan weer niet?
Titel komt er wel te staan en de rest helemaal wit...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Wat krijg je wel te zien dan?
URL not found?
Ohhhhhhquote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm?
Ik bedoelde van je woning![]()
.
Gatverquote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
moment, ik zal ze wel even in een ijsmeis.rar doen
Grapje? dat jij nou overal wat achter zoektquote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatver. Mensen die zulke grapjes maken wil ik niet in mijn huisje
.
Mag ijsmeis op die bank slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm heb haast geen goede foto's meer van mn kamer, dan alleen deze maar; http://i13.tinypic.com/2dspn55.jpg
Zo af en toe nog wel eens eventjes...quote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef whosvegas het volgende:
Welke Fokkers komen er wel eens in the Move?
poep! Er is in A'hem blijkbaar minder te doen, vandaar dat wij zovaak lopen te fokken.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Pino_666 het volgende:
Weet je wat mij trouwens opvalt? De Arnhem topics staan vaak hoog in de Active Topics, net alsof arnhemmers actiever zijn op Fok dan fokkers uit bijvoorbeeld de steden in de Randstad. Je zou ook zeggen dat Amsterdam/Rotterdam/Den Haag meer fokkers moet hebben aangezien deze steden ook meer inwoners hebben. Zijn jullie dit met mij eens of praat ik poep?
Doehoeiquote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Mag ijsmeis op die bank slapen?
Wtfquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke fokker stak zijn middelvinger naar mij op, op de johan de wit laan?
Ik werd afgesneden op m'n tzr en toen ik fok jou joh roep zei ie ''Leuk forum he?''
..![]()
![]()
Wat doen ze er lang over danquote:Op woensdag 29 november 2006 17:40 schreef Vork het volgende:
Het is er nogsteeds een puinhoop, daar in Park Presikhaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |