Vanavond Liquid in Bosch!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand nog of er vanavond wat hips is??![]()
Ik zal nog eens gratis woonruimte aanbieden..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
jullie mogen wel bij mij intrekken
brrrr bosch, daar heeft ook heel lang 'n ex-vriendinnetje van me rond gelopen, die tijd daar heeft haar absoluut geen goed gedaanquote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef Nouk82 het volgende:
En... was het wat in Bosch?
Ik heb daar ooit een paar maanden achter de bar vrijwilligerswerk gedaan.
quote:Het gevecht om de vlaggen van Borsato
Door ROB KUNST
Maandag, 13 november 2006 - Het spoor dat Marco Borsato in Arnhem heeft achtergelaten is groot. Alle mogelijke herinneringsitems aan de concerten worden verhandeld. Nu is ook de strijd losgebarsten om de honderd vlaggen die in de stad hingen.
Marco Borsato tijdens zijn eerste optreden in Gelredome. Foto: Hans Broekhuizen/De Gelderlander
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met deze vlaggen? Dat was ook de vraag die Arnhemmer en Borsato-fan Léon Keppels bezighield. Voor zijn huis hingen tijdens de concerten tien van die rode banieren. „Ik had er zo een naar beneden kunnen halen als ik dat wilde. Enkele anderen hebben dat gedaan“, vertelt hij. „Uit fatsoen doe ik daar niet aan mee.“
Na het laatste optreden van Borsato werden de banieren, waarvan het maken en plaatsen vijfduizend euro heeft gekost, weggehaald door medewerkers van een Arnhemse vlaggencentrale. Keppels: „Dat was het moment om even naar buiten te lopen en te vragen wat er mee gaat gebeuren. Ze vertelden me dat de gemeente plannen had met de vlaggen en dat als ik er een had willen hebben, ik er dan stiekem een uit de mast had moeten halen.“
De gemeente bleek al voor het eerste optreden van Borsato besloten te hebben de vlaggen aan WarChild te doneren. Ze worden per opbod verkocht, zegt een gemeentewoordvoerster. „De vlaggen kunnen wel gekocht worden, maar dan moeten ze dat doen via WarChild. Dit is nou eenmaal de afspraak.“
Keppels vindt dat de Arnhemse fans ook recht hebben op een deel van de collectorsitems. „Ik ben Arnhemmer, betaal hier belasting en heb dus indirect meebetaald aan de vlaggen. Bovendien heb ik in het stadion al een donatie aan WarChild gegeven“, zegt Keppels verontwaardigd. „Ik heb er geen problemen mee als de vlaggen naar andere Arnhemmers gaan. Zolang die mogelijkheid er maar is. Ik vind dit echt jammer.“
ARNHEM STAD
Andere artiesten in spoor Borsato
Bron Gelderlander.
quote:Arnhem akkoord met verkoop Gelredome
ARNHEM (ANP) - De Arnhemse gemeenteraad is maandagavond akkoord gegaan met de voorgestelde verkoop van stadion Gelredome. De gemeente Arnhem wil het stadion voor 16,5 miljoen euro verkopen aan projectontwikkelaar Eurocommerce.
Vrijwel alle fracties gaven tijdens een ingelaste raadsvergadering aan blij te zijn dat de gemeente eindelijk van het stadion af is. Arnhem kocht Gelredome in 2003 als onderdeel van een reddingsplan voor stadion en de noodlijdende voetbalclub Vitesse. Met het reddingsplan was in totaal 24 miljoen euro gemoeid. De gemeente zou het stadion zo snel mogelijk weer doorverkopen aan een commerciële partij.
13.11.06 23:19 ANP
Was wel aardig, maar niet echt bijzonder.. maar ja ik hoor dan ook liever raggende gitarenquote:Op zondag 12 november 2006 20:15 schreef Nouk82 het volgende:
En... was het wat in Bosch?
Ik heb daar ooit een paar maanden achter de bar vrijwilligerswerk gedaan.
Voor andere liefhebbers (ik wel dusquote:Op maandag 20 november 2006 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de liefhebbers (ik niet dus) Arnhem metalmeeting op 9 December
Dat is wel vet opzich. Maar is dat dan in verschillende zalen ofzo? Want die vage gothic zooi hoeft van mij niet echt...quote:Op maandag 20 november 2006 14:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Voor andere liefhebbers (ik wel dus)
The new underground in Willemeen ook op 9 december.
Das hierachter ja, redt je wel in 20 min hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef zomerbloem15 het volgende:
ik moet op de lawick van pab zijn dus laat maar zeggen meer naar links dus dan is dat bruggetjes inderdaad ook een goed idee. Eerst wist ik het precies maar ik heb het nu nog niet uitgeprobeerd met dit station, en heb denk ik een kwartiertjes/20min om er te komen dus moet wel door kunnen lopen.....
Nee 1 zaal, maar wel verschillende soorten muziek, van The Killers tot Rammstein tot harde bassen en gewoon lekkere dansmuziek, maar soms ook vage ondansbare nummers. Dit helpt he?quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is wel vet opzich. Maar is dat dan in verschillende zalen ofzo? Want die vage gothic zooi hoeft van mij niet echt...
ikke in 2quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuhh ik het gehaald vanuit Utrecht in slechts 3 uur
quote:
Hehe, dat flikken ze vaak bij de NS, pas bij bepaald station omroepen dat dat het eindpunt zal zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...
ik ging via den bosch - nijmegen en daar de bus (moest naar Huissen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...
Waterfietsenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef defranseslag het volgende:
Huissen is een mooie stad, met goeie snackbars.
Moeilijk wat leuks te vinden of te duur?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Marshall_2002 het volgende:
Gisteren weer eens wezen kijken naar een huisje in Arnhem Noord maar kolere, da's lastig om bij mij in de buurt wat te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |