Das hierachter ja, redt je wel in 20 min hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef zomerbloem15 het volgende:
ik moet op de lawick van pab zijn dus laat maar zeggen meer naar links dus dan is dat bruggetjes inderdaad ook een goed idee. Eerst wist ik het precies maar ik heb het nu nog niet uitgeprobeerd met dit station, en heb denk ik een kwartiertjes/20min om er te komen dus moet wel door kunnen lopen.....

Nee 1 zaal, maar wel verschillende soorten muziek, van The Killers tot Rammstein tot harde bassen en gewoon lekkere dansmuziek, maar soms ook vage ondansbare nummers. Dit helpt he?quote:Op maandag 20 november 2006 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is wel vet opzich. Maar is dat dan in verschillende zalen ofzo? Want die vage gothic zooi hoeft van mij niet echt...

ikke in 2quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuhh ik het gehaald vanuit Utrecht in slechts 3 uur

quote:

Hehe, dat flikken ze vaak bij de NS, pas bij bepaald station omroepen dat dat het eindpunt zal zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...

ik ging via den bosch - nijmegen en daar de bus (moest naar Huissen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Die flikkers ook in Utrecht. Komt er gewoon een intercity aan naar E-W, Arnhem en Nijmegen, staat er op de borden dat die gewoon normaal gaat rijden, zeggen ze bij E-W ineens dat dit het eindpunt is
Heel lang wachten op E-W om vervolgens gezellig met z'n allen Holocaustje spelen in de trein...

Waterfietsenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef defranseslag het volgende:
Huissen is een mooie stad, met goeie snackbars.

Moeilijk wat leuks te vinden of te duur?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Marshall_2002 het volgende:
Gisteren weer eens wezen kijken naar een huisje in Arnhem Noord maar kolere, da's lastig om bij mij in de buurt wat te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |