Klopt niet. Alleen koopzondagen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand in het vorige topic dacht gelezen te hebben dat t musiskwartier elke zondag geopend is, maar kan er echt nergens iets over vinden.. klopt dit nou of niet? Geen zin om er voor lul met de korte voornaam heen te gaan
vrijdag nog bij Mr Moto geweest. Ben er al een aantal keer geweest maar is echt een leuk restaurant! Die koks zijn lache met al hun gare truckjes met peper en zoutmolensquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Smeich het volgende:
Ben er nog niet geweest... toch maar eens kijken waar alle fuss overgaat,
Iemand wel eens wezen wokken bij en Mr Moto en dat nieuwe wokparadijs bij de V&D? Wat heeft de voorkeur?
ja ok, maar daar scheelt het je niet 5 minuten, plus je kan dan vaak nog ondergronds van perron naar perron lopen.. en trouwens als je haast hebt ga je toch sowieso geen winkel in?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah noem een station dat de winkeltjes op een andere plek heeft dan de snelste weg naar de perrons.
Misschien dan eindelijk maar es naar het Watermuseum, aangezien ik om de hoek woonquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:12 schreef Nouk82 het volgende:
Gaat er iemand nog gebruik maken van de Gratis Gelderse Museum-dag a.s. Zaterdag?
bandjes, leuk, vrijdagavond dus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las vanochtend in de Gelderlander dat er morgen een hele zooi aan bandjes gaat optreden in 18 (!) verschillende kroegen![]()
Maarrrrrr slim als ik ben, heb ik 'm al weggegooid. En das wel kut want de site met alle tijden en welke kroegen enzo stond erbij...
Iemand mij helpen kunnenWil namelijk wel wat gaan bekijken.
Morgen trouwens ook veel josti's waarschijnlijk in Arnhem...
En die musuemdag laat ik maar aan me voorbij gaan, slechte herrineringen eraan.....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bedoel je de Popronde toevallig? www.popronde.nl
quote:22:15 uur Propeller (Indierock) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
23:30 uur Mr. Love and the Stallions (Indie/Electropop) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
Is dat ook al, ik bedoelde eigenlijk dat vanavond het eerste optreden van Marco B. isquote:Oh en morgen zeker de Jostiband in de Rijnhal
Wat gaat er dan gebeuren??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
...
en nog mensen die in de buurt van de Drieslag wonen , zondag uitslapen vergeet het maar![]()
Jij moet wel bij zetten dat de trein 1km van de bussen vandaan is dus jij moet bijna nog een bus pakken om je trein te haal, maar ja, dat kan niet.quote:
Ik zat toen ook inde kroeg. Gewoon lekker aan 't ouwehoeren met wat biertjes onder het genot van The Postal Service op de achtergrond. Komen er ineens ook allemaal van die wazige lui binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Vork het volgende:
Vorige week, toen ik nog 's avonds in de stad was, stroomde deze vanaf een uurtje of 11 ook langzaamaan steeds voller met huismannen en -vrouwen in het rood. Volgens mij was dat een heel duidelijk signaal dat het de komende weken maar beter is om even niet uit te gaan (want ik kwam ze op ten duur echt overal in iedere kroeg tegen).
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef -skippybal- het volgende:
The Postal Service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |