Ben blij dat ik daar nooit kom.quote:
Hilarisch plaatje (Van Mars, dat moet wel). Ze hebben er nu een securitymedewerker staan om de nooduitgang te bewakenquote:
dat is logisch, maar je wordt verplicht om door die winkel'straat' te lopen terwijl dat echt niet nodig was. Hebben de winkeliers dat geeist?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
Het nieuwe tijdelijke station is idd bagger maar er is weinig aan te doen. Het moet nou eenmaal zo ver weg staan omdat ze er anders niet onderdoor kunnen bouwen. Daarom moet je ook eerst veertig meter trappen op lopen (en weer af) om op de perrons te komen.
Uh er is wel wat aan te doen, maar de er moet verplicht langs al die veels te dure winkeltjes lopen omdat die heel slim een contractje met de NS heeft geslotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
Het nieuwe tijdelijke station is idd bagger maar er is weinig aan te doen. Het moet nou eenmaal zo ver weg staan omdat ze er anders niet onderdoor kunnen bouwen. Daarom moet je ook eerst veertig meter trappen op lopen (en weer af) om op de perrons te komen.
Mjah noem een station dat de winkeltjes op een andere plek heeft dan de snelste weg naar de perronsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uh er is wel wat aan te doen, maar de er moet verplicht langs al die veels te dure winkeltjes lopen omdat die heel slim een contractje met de NS heeft gesloten
Verder is het gewoon té slecht voor woorden dat de trappen bij regen fokkin' glad worden. Gister lag er trouwens al een complete trede eruitWachten op ongelukken gewoon.
Die PVDA leider die vond "dat de mensen niet zo moesten kankeren" heeft trouwens excuses gedaan. Hij was er nog nooit geweest toen 'ie 't zie![]()
Ik hoorde al een hoop kabaal (links) toen ik de trap op ging gister. Denk dat iemand em eruit heeft getrapt. Dat beton voor het station wordt trouwens ook spekglad bij regen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gister lag er trouwens al een complete trede eruitWachten op ongelukken gewoon.
Die ondergrondse parkeergarage incl de tunnel vind ik overigens een puik stukje werk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
hey, voor het station heb je toch die ondergrongse parkeergarage? Wat komt er op het huidige dak? En alles is in 2009 klaar?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wijntjes Bier drinken tanken op een mooie herfstmiddag in Sonsbeek park![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wijntjes drinken Sexen op een mooie herfstmiddag in Sonsbeek park![]()
dat je er nauwelijks komt heeft totaal geen invloed op de positieve beeldvormingquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:51 schreef Zyggie het volgende:
Ik vond het station juist een verademing met dat donkere hol dat je normaal hebt. Maar zo vaak kom ik er niet.![]()
Klopt niet. Alleen koopzondagen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand in het vorige topic dacht gelezen te hebben dat t musiskwartier elke zondag geopend is, maar kan er echt nergens iets over vinden.. klopt dit nou of niet? Geen zin om er voor lul met de korte voornaam heen te gaan
vrijdag nog bij Mr Moto geweest. Ben er al een aantal keer geweest maar is echt een leuk restaurant! Die koks zijn lache met al hun gare truckjes met peper en zoutmolensquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Smeich het volgende:
Ben er nog niet geweest... toch maar eens kijken waar alle fuss overgaat,
Iemand wel eens wezen wokken bij en Mr Moto en dat nieuwe wokparadijs bij de V&D? Wat heeft de voorkeur?
ja ok, maar daar scheelt het je niet 5 minuten, plus je kan dan vaak nog ondergronds van perron naar perron lopen.. en trouwens als je haast hebt ga je toch sowieso geen winkel in?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah noem een station dat de winkeltjes op een andere plek heeft dan de snelste weg naar de perrons.
Misschien dan eindelijk maar es naar het Watermuseum, aangezien ik om de hoek woonquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:12 schreef Nouk82 het volgende:
Gaat er iemand nog gebruik maken van de Gratis Gelderse Museum-dag a.s. Zaterdag?
bandjes, leuk, vrijdagavond dus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik las vanochtend in de Gelderlander dat er morgen een hele zooi aan bandjes gaat optreden in 18 (!) verschillende kroegen![]()
Maarrrrrr slim als ik ben, heb ik 'm al weggegooid. En das wel kut want de site met alle tijden en welke kroegen enzo stond erbij...
Iemand mij helpen kunnenWil namelijk wel wat gaan bekijken.
Morgen trouwens ook veel josti's waarschijnlijk in Arnhem...
En die musuemdag laat ik maar aan me voorbij gaan, slechte herrineringen eraan.....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bedoel je de Popronde toevallig? www.popronde.nl
quote:22:15 uur Propeller (Indierock) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
23:30 uur Mr. Love and the Stallions (Indie/Electropop) Kultuurhuis Bosch, Apeldoornsestraat
Is dat ook al, ik bedoelde eigenlijk dat vanavond het eerste optreden van Marco B. isquote:Oh en morgen zeker de Jostiband in de Rijnhal
Wat gaat er dan gebeuren??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
...
en nog mensen die in de buurt van de Drieslag wonen , zondag uitslapen vergeet het maar![]()
Jij moet wel bij zetten dat de trein 1km van de bussen vandaan is dus jij moet bijna nog een bus pakken om je trein te haal, maar ja, dat kan niet.quote:
Ik zat toen ook inde kroeg. Gewoon lekker aan 't ouwehoeren met wat biertjes onder het genot van The Postal Service op de achtergrond. Komen er ineens ook allemaal van die wazige lui binnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Vork het volgende:
Vorige week, toen ik nog 's avonds in de stad was, stroomde deze vanaf een uurtje of 11 ook langzaamaan steeds voller met huismannen en -vrouwen in het rood. Volgens mij was dat een heel duidelijk signaal dat het de komende weken maar beter is om even niet uit te gaan (want ik kwam ze op ten duur echt overal in iedere kroeg tegen).
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef -skippybal- het volgende:
The Postal Service
Als het goed is welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh kom je in Arnhem wonen??
Ik ken eigenlijk naast Entree alleen maar Vivare en de WBVG.
Maar laatste is volgens mij nogal bagger....
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.quote:[b]Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef
Wisten jullie trowuens dat ze in de ehle stad parkeerplaatsen hebben voor mensen die naar Marco komen? Bij Valkenhuizen, da's gewoon aan de andere kant van de stad en dan mag je pendelen naar 't gelredome!
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha.
Misschien hebben jullie wat tips voor mij wat betreft een huurhuisje-iets-geval te zoeken.
Ik wil samen met een vriendinnetje iets gaan huren, nu heb ik al wat rond gekeken en dat moet eigenlijk makkelijk gaan lukken.
Maar waar kan ik me zoals inschrijven en wat zijn goede sites/plekken om te zoeken? (tot nu toe kwam ik steeds op de site van entree.nu terecht. Daar heb ik me nu wel al ingeschreven in ieder geval)
Bij voorbaat dank.
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!
Verder kan je ook kijken op kamernet.nl, staan vooral studentenkamers maar er staan soms ook zelfstandige woningenIk heb zo op die manier voor heel weinig geld een zelfstandige woning (en dus huursubsidie!) kunnen vinden van 30m2 voor maar 300 euro. Ik heb sindsdien meerdere keren gekeken voor wat anders en heb nooit wat beters kunnen vinden voor het geld.... dus vooral vaak kijken, misschien heb je ook geluk!
Bij mij in de straat staat nu heel veel leeg trouwens, maar deze panden zijn net weer teruggegaan naar de woningbouw dus nu gaat het via de woningbouw, waar jij dus nog geen voldoende meettijd voor hebt dunkt me. Of kom je al uit een regio die onder entree valt?
Ja.. hmm, we zullen zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, moet je wel waarschuwen dat als je via de woningbouw een woning wilt huren je meestal zeker wel een meettijd van een jaar of 5 moet hebben wil je een realistische kans maken op een zelfstandige woning. En voor een onzelfstandige studentenwoning een jaar of 2.
Als je genoegen neemt met een gewoon studentenkamertje is er keuze zat
Over die tijdelijke huizen weet ik zo niks..
Wat wil je gaan studeren dan?
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.
op welk evenemt in het gelredome komen dan weinig mensen uitgezond de autoschow , de kvk dag , en de rommelmarkten ( als die laatste 2 er nog zijn )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.
Oke, mooi, als ik niks kan vinden ga ik dat proberen, dan heb ik in ieder geval ietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef Vork het volgende:
Die tijdelijke huizen in Presikhaaf gaan deels via Entree (maar dan is een jaar of 3 inschrijftijd, ook voor studenten, toch wel nodig)... en deels via Portaal, los van Entree. Via de laatste weg heb ik zo'n huis toegewezen gekregen. Het kostte me ongeveer 3 maanden wachttijd, zonder inschrijfgeld tegen sociale huurprijzen tot iig 2008.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:35 schreef Smeich het volgende:
een pot van Vites?
ja dat stonk welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
Godver, er lag laatst een gigantische berg schijt van volgens mij een mens, op het fietspad van de ''oude rijn brug''
Het was zaterdagnacht dus ik denk dat het van een uitgaansgast is geweest
*insert grapje over NS*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:03 schreef Nouk82 het volgende:
Alles klaar? Hah. Ik heb zelden grote projecten gezien in arnhem die ook echt daadwerkelijk op tijd klaar waren.
Is het overigens de schuld van dat tijdelijke station dat mijn trein zo vaak te laat komt? Of was dat altijd al? (stoptrein naar zupthen)
Vind ik toch wel de meest schokkende quotequote:In dergelijke milieus is het not done om vroeg op te staan. Als ouders daarop aangesproken worden, doen ze hun kind op een school buiten de wijk. Zodat we er minder zicht op hebben."
quote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tientallen verzieken imago 't Broek
[..]
Vind ik toch wel de meest schokkende quote
net kwam ook al een mooie 'rose' auto voorbij rijden, met witte graffitivlekken erop auto volgepakt met mensen en troep, en jawel een aanhanger erachterquote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
En de oplossing is trouwens ook niks. Verspreiden over "normalere" wijken. Ik hoef zulke figuren echt niet bij mij op de hoek hebben wonen...
ja wanneer, stelletje lamzakkerige ernemmers? what about zaterdag 25 november ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we nou trouwens nog eens een meet doen in Moortgat, Bosch, Metropole ofzo?
Mij lijkt eentje in de week na komende week wel mooi, aangeziek ik dan vakantie heb![]()
Dankje voor de informatie Vorkquote:Op donderdag 2 november 2006 08:25 schreef Vork het volgende:
Ik woon er al een aantal maanden. Als je via Portaal (zie website) inschrijft voor tijdelijke huur, dan moet je wachten tot zij jou iets aanbieden. Je hebt in weze weinig keuze. Ik heb zelf destijds nog een paar keer gebeld en een week later kregen we wat aangeboden. Ik weet niet of dat mee heeft gewerkt, maar je zou het altijd kunnen proberen. Maargoed de situatie is misschien nu wel anders, qua wachttijd, aanbod e.d. dus voor meer informatie zou ik het bij Portaal proberen. Portaal is de enige die tijdelijke huur als deze niet via entree.nu regelen.
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef MissBehave het volgende:
Ik ben op zoek naar een huisje in de regio Arnhem/Nijmegen, dus ik houd dit topic even in de gaten.. Sta wel bij Entree ingeschreven, maar dat schiet niet echt op
Ik had het gezien ja, maar vond TVP een beetje te kortquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |