ja dat stonk welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef PallominnoXIII het volgende:
Godver, er lag laatst een gigantische berg schijt van volgens mij een mens, op het fietspad van de ''oude rijn brug''
Het was zaterdagnacht dus ik denk dat het van een uitgaansgast is geweest
*insert grapje over NS*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:03 schreef Nouk82 het volgende:
Alles klaar? Hah. Ik heb zelden grote projecten gezien in arnhem die ook echt daadwerkelijk op tijd klaar waren.
Is het overigens de schuld van dat tijdelijke station dat mijn trein zo vaak te laat komt? Of was dat altijd al? (stoptrein naar zupthen)
Vind ik toch wel de meest schokkende quotequote:In dergelijke milieus is het not done om vroeg op te staan. Als ouders daarop aangesproken worden, doen ze hun kind op een school buiten de wijk. Zodat we er minder zicht op hebben."
quote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tientallen verzieken imago 't Broek
[..]
Vind ik toch wel de meest schokkende quote
net kwam ook al een mooie 'rose' auto voorbij rijden, met witte graffitivlekken erop auto volgepakt met mensen en troep, en jawel een aanhanger erachterquote:Op maandag 6 november 2006 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
En de oplossing is trouwens ook niks. Verspreiden over "normalere" wijken. Ik hoef zulke figuren echt niet bij mij op de hoek hebben wonen...
ja wanneer, stelletje lamzakkerige ernemmers? what about zaterdag 25 november ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we nou trouwens nog eens een meet doen in Moortgat, Bosch, Metropole ofzo?
Mij lijkt eentje in de week na komende week wel mooi, aangeziek ik dan vakantie heb![]()
Dankje voor de informatie Vorkquote:Op donderdag 2 november 2006 08:25 schreef Vork het volgende:
Ik woon er al een aantal maanden. Als je via Portaal (zie website) inschrijft voor tijdelijke huur, dan moet je wachten tot zij jou iets aanbieden. Je hebt in weze weinig keuze. Ik heb zelf destijds nog een paar keer gebeld en een week later kregen we wat aangeboden. Ik weet niet of dat mee heeft gewerkt, maar je zou het altijd kunnen proberen. Maargoed de situatie is misschien nu wel anders, qua wachttijd, aanbod e.d. dus voor meer informatie zou ik het bij Portaal proberen. Portaal is de enige die tijdelijke huur als deze niet via entree.nu regelen.
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:45 schreef MissBehave het volgende:
Ik ben op zoek naar een huisje in de regio Arnhem/Nijmegen, dus ik houd dit topic even in de gaten.. Sta wel bij Entree ingeschreven, maar dat schiet niet echt op
Ik had het gezien ja, maar vond TVP een beetje te kortquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Check bovenaan deze pagina (en dan weer een stukkie verder lezen.) Ik ben namelijk hetzelfde aan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |