Als het goed is welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh kom je in Arnhem wonen??
Ik ken eigenlijk naast Entree alleen maar Vivare en de WBVG.
Maar laatste is volgens mij nogal bagger....
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.quote:[b]Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef
Wisten jullie trowuens dat ze in de ehle stad parkeerplaatsen hebben voor mensen die naar Marco komen? Bij Valkenhuizen, da's gewoon aan de andere kant van de stad en dan mag je pendelen naar 't gelredome!
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha.
Misschien hebben jullie wat tips voor mij wat betreft een huurhuisje-iets-geval te zoeken.
Ik wil samen met een vriendinnetje iets gaan huren, nu heb ik al wat rond gekeken en dat moet eigenlijk makkelijk gaan lukken.
Maar waar kan ik me zoals inschrijven en wat zijn goede sites/plekken om te zoeken? (tot nu toe kwam ik steeds op de site van entree.nu terecht. Daar heb ik me nu wel al ingeschreven in ieder geval)
Bij voorbaat dank.
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!
Verder kan je ook kijken op kamernet.nl, staan vooral studentenkamers maar er staan soms ook zelfstandige woningenIk heb zo op die manier voor heel weinig geld een zelfstandige woning (en dus huursubsidie!) kunnen vinden van 30m2 voor maar 300 euro. Ik heb sindsdien meerdere keren gekeken voor wat anders en heb nooit wat beters kunnen vinden voor het geld.... dus vooral vaak kijken, misschien heb je ook geluk!
Bij mij in de straat staat nu heel veel leeg trouwens, maar deze panden zijn net weer teruggegaan naar de woningbouw dus nu gaat het via de woningbouw, waar jij dus nog geen voldoende meettijd voor hebt dunkt me. Of kom je al uit een regio die onder entree valt?
Ja.. hmm, we zullen zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, moet je wel waarschuwen dat als je via de woningbouw een woning wilt huren je meestal zeker wel een meettijd van een jaar of 5 moet hebben wil je een realistische kans maken op een zelfstandige woning. En voor een onzelfstandige studentenwoning een jaar of 2.
Als je genoegen neemt met een gewoon studentenkamertje is er keuze zat
Over die tijdelijke huizen weet ik zo niks..
Wat wil je gaan studeren dan?
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.
op welk evenemt in het gelredome komen dan weinig mensen uitgezond de autoschow , de kvk dag , en de rommelmarkten ( als die laatste 2 er nog zijn )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:02 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.
Oke, mooi, als ik niks kan vinden ga ik dat proberen, dan heb ik in ieder geval ietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef Vork het volgende:
Die tijdelijke huizen in Presikhaaf gaan deels via Entree (maar dan is een jaar of 3 inschrijftijd, ook voor studenten, toch wel nodig)... en deels via Portaal, los van Entree. Via de laatste weg heb ik zo'n huis toegewezen gekregen. Het kostte me ongeveer 3 maanden wachttijd, zonder inschrijfgeld tegen sociale huurprijzen tot iig 2008.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:35 schreef Smeich het volgende:
een pot van Vites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |