abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42925200
Aloha .

Misschien hebben jullie wat tips voor mij wat betreft een huurhuisje-iets-geval te zoeken .
Ik wil samen met een vriendinnetje iets gaan huren, nu heb ik al wat rond gekeken en dat moet eigenlijk makkelijk gaan lukken.

Maar waar kan ik me zoals inschrijven en wat zijn goede sites/plekken om te zoeken? (tot nu toe kwam ik steeds op de site van entree.nu terecht. Daar heb ik me nu wel al ingeschreven in ieder geval)

Bij voorbaat dank .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:19:19 #52
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42925306
Oeh kom je in Arnhem wonen??

Ik ken eigenlijk naast Entree alleen maar Vivare en de WBVG.
Maar laatste is volgens mij nogal bagger....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42925363
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh kom je in Arnhem wonen??

Ik ken eigenlijk naast Entree alleen maar Vivare en de WBVG.
Maar laatste is volgens mij nogal bagger....
Als het goed is wel .

En die had ik ook al .
Even alles op een rijtje van wat ik tot nu toe heb:

http://www.entree.nu
http://www.dynamisabc.nl/
http://www.rebogroep.nl/
http://www.verbeek-vastgoedmanagement.nl/
http://www.vesteda.com/
http://www.vivare.nl/
em
http://www.wbvg.nl
pi_42925408
Het hoeft niet eens per se digitaal te zijn trouwens.
Dus iets van een krant oid is ook welkom. Dan kijk ik gewoon of ie in Nijmegen ook te krijgen is.
pi_42927089
www.rotsvastgroep.nl , zo ben ik aan mn etage gekomen, de bemiddelingskosten zijn ontzettend hoog maar je hebt geen wachtlijsten. Het is me heel erg tegengevallen hoe makkelijk het is om aan een beetje betaalbare woning te komen, je komt al snel uit in wijken waar je niet wilt wonen Ik weet iig dat het appartement hiernaast nu leeg staat raad het je alleen niet aan om in dit huis te gaan wonen

[ Bericht 6% gewijzigd door ZwarteMagika op 25-10-2006 17:36:50 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:54:45 #56
115666 Nouk82
Nananananananana, Batman!
pi_42928108
Vergeet directwonen en Nederwoon niet! Duur, maar je kan er wel direct terecht!

Nijmegen is trouwens ook een hel, qua huurwoningen, kreeg ik te horen.

Wisten jullie trowuens dat ze in de ehle stad parkeerplaatsen hebben voor mensen die naar Marco komen? Bij Valkenhuizen, da's gewoon aan de andere kant van de stad en dan mag je pendelen naar 't gelredome!
** Hey, I don't make the rules. I just twist them to my purposes. **
**Run, my delicious little chunks of XP, Run! **
pi_42935084
Dankjullie .

En Nijmegen is geloof ik een stukkie erger zelfs. Zal wel mede komen doordat er wél een universiteit zit .
  donderdag 26 oktober 2006 @ 00:59:48 #58
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_42942187
quote:
[b]Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef
Wisten jullie trowuens dat ze in de ehle stad parkeerplaatsen hebben voor mensen die naar Marco komen? Bij Valkenhuizen, da's gewoon aan de andere kant van de stad en dan mag je pendelen naar 't gelredome!
Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:28:09 #59
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42947396
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Dat is bij elk evenement in het Gelrdome.
Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42951560
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Aloha .

Misschien hebben jullie wat tips voor mij wat betreft een huurhuisje-iets-geval te zoeken .
Ik wil samen met een vriendinnetje iets gaan huren, nu heb ik al wat rond gekeken en dat moet eigenlijk makkelijk gaan lukken.

Maar waar kan ik me zoals inschrijven en wat zijn goede sites/plekken om te zoeken? (tot nu toe kwam ik steeds op de site van entree.nu terecht. Daar heb ik me nu wel al ingeschreven in ieder geval)

Bij voorbaat dank .
Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!

Verder kan je ook kijken op kamernet.nl, staan vooral studentenkamers maar er staan soms ook zelfstandige woningen Ik heb zo op die manier voor heel weinig geld een zelfstandige woning (en dus huursubsidie!) kunnen vinden van 30m2 voor maar 300 euro. Ik heb sindsdien meerdere keren gekeken voor wat anders en heb nooit wat beters kunnen vinden voor het geld.... dus vooral vaak kijken, misschien heb je ook geluk!

Bij mij in de straat staat nu heel veel leeg trouwens, maar deze panden zijn net weer teruggegaan naar de woningbouw dus nu gaat het via de woningbouw, waar jij dus nog geen voldoende meettijd voor hebt dunkt me. Of kom je al uit een regio die onder entree valt?

Kijk ook eens op marktplaats trouwens, ken een paar mensen die zo een woning hebben gevonden

[ Bericht 5% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-10-2006 13:51:08 ]
pi_42951667
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:44 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Als je pas net ingeschreven staat kan je via de woningbouw huren wel vergeten, dus dat wordt particulier. DirectWonen enzo is wel een plek daarvoor maar wel enorm duur. Ze vragen een maand huur als bemiddelingskosten!

Verder kan je ook kijken op kamernet.nl, staan vooral studentenkamers maar er staan soms ook zelfstandige woningen Ik heb zo op die manier voor heel weinig geld een zelfstandige woning (en dus huursubsidie!) kunnen vinden van 30m2 voor maar 300 euro. Ik heb sindsdien meerdere keren gekeken voor wat anders en heb nooit wat beters kunnen vinden voor het geld.... dus vooral vaak kijken, misschien heb je ook geluk!

Bij mij in de straat staat nu heel veel leeg trouwens, maar deze panden zijn net weer teruggegaan naar de woningbouw dus nu gaat het via de woningbouw, waar jij dus nog geen voldoende meettijd voor hebt dunkt me. Of kom je al uit een regio die onder entree valt?
Nee, jammer genoeg niet.

Die tijdelijke huizen trouwens, die worden neergehaald in 2008 enzo, is dat wat?
Want ik ben wel al student in Arnhem (4e jaar nu) dus daar heb ik wel "recht"/maak ik wel kans op.

En ik zal kamernet en de particulieren sites ook in de gaten houden.

Ik zoek trouwens ook niet nu meteen iets hoor. Ik trek er sowieso een half jaar voor uit .
En als ik in iets tijdelijks zit zoals hierboven beschreven mag het wmb ook wel een jaar tot 2 jaar duren.
En als ik dan nog steeds niks heb, ga ik denk ik maar in Arnhem studeren (want eigenlijk zit in Utrecht een opleiding die ik net iets leuker vind) zodat ik vanuit mijn ouderlijk huis naar school kan gaan (want naar Utrecht is dat niet te doen)
pi_42952125
Tja, moet je wel waarschuwen dat als je via de woningbouw een woning wilt huren je meestal zeker wel een meettijd van een jaar of 5 moet hebben wil je een realistische kans maken op een zelfstandige woning. En voor een onzelfstandige studentenwoning een jaar of 2.

Als je genoegen neemt met een gewoon studentenkamertje is er keuze zat

Over die tijdelijke huizen weet ik zo niks..

Wat wil je gaan studeren dan?
pi_42952200
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, moet je wel waarschuwen dat als je via de woningbouw een woning wilt huren je meestal zeker wel een meettijd van een jaar of 5 moet hebben wil je een realistische kans maken op een zelfstandige woning. En voor een onzelfstandige studentenwoning een jaar of 2.

Als je genoegen neemt met een gewoon studentenkamertje is er keuze zat

Over die tijdelijke huizen weet ik zo niks..

Wat wil je gaan studeren dan?
Ja.. hmm, we zullen zien !

Ik zat zelf te denken aan Eventmanagement of Business and Languages.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:02:45 #64
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_42960044
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nee hoor. Bij de Rijkerswoerdse plassen kunnen de josti's ook parkeren en dat is anders nooit.
Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:15:53 #65
3878 Vork
Manisch creatief
pi_42960359
Die tijdelijke huizen in Presikhaaf gaan deels via Entree (maar dan is een jaar of 3 inschrijftijd, ook voor studenten, toch wel nodig)... en deels via Portaal, los van Entree. Via de laatste weg heb ik zo'n huis toegewezen gekregen. Het kostte me ongeveer 3 maanden wachttijd, zonder inschrijfgeld tegen sociale huurprijzen tot iig 2008.
pi_42973817
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:02 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat het altijd bij een evenement is waar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul veel mensen op af komen.
op welk evenemt in het gelredome komen dan weinig mensen uitgezond de autoschow , de kvk dag , en de rommelmarkten ( als die laatste 2 er nog zijn )
pi_42975593
een pot van Vites?
pi_42976035
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef Vork het volgende:
Die tijdelijke huizen in Presikhaaf gaan deels via Entree (maar dan is een jaar of 3 inschrijftijd, ook voor studenten, toch wel nodig)... en deels via Portaal, los van Entree. Via de laatste weg heb ik zo'n huis toegewezen gekregen. Het kostte me ongeveer 3 maanden wachttijd, zonder inschrijfgeld tegen sociale huurprijzen tot iig 2008.
Oke, mooi, als ik niks kan vinden ga ik dat proberen, dan heb ik in ieder geval iets .
pi_42988976
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 05:35 schreef Smeich het volgende:
een pot van Vites?
als je rond de 20.000 weinig volk vindt , tijdens concerten ligt het meer rond 30.000 .

de ene wedstrijd zitten er meer dan de andere ( ligt ook aan de tegenstander ) , ligt ook aan de presaties als dat goedweerpubliek komt. , dan kunnen er zo weer 26.000 of zelfs meer komen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:06:43 #70
115666 Nouk82
pi_43031452
Zo, da's meer dan ik verwacht had. Maar goed, als bepaald-geen-voetbal-fan verwacht je soweiso niet dat mensen voor hun lol naar zo'n wedstrijd gaan.

@Vork: Heb jij zo'n woning bij Presikhaaf gekregen? Of zijn er nog meer 'tot 2008'-jes in Arnhem?
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:56:59 #71
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43032788
Volgens mij zijn een aantal woningen in Zuid ook wel tot 2008, maar daar kom ik nooit, dus ik dat weet ik niet. Maar ik heb inderdaad zo'n woning in Presikhaaf.
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:29:34 #72
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_43058640
Lijn 88 reed niet vanmorgen ofzo en nu ben ik te laat op school...
''Being bad feels pretty good, huh?''
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:16:30 #73
115666 Nouk82
pi_43078663
Is dat een beetje wat, die 2008-woningen? Een vriend van me zat te twijfelen of hij zich ervoor zou inschrijven. Of zijn ze nu alweer allemaal verloot?
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:17:00 #74
115666 Nouk82
pi_43078689
Weet iemand trouwens wat ze bij station Presikhaaf aan het doen zijn? Wordt het spoor daar verbreed of krijgen we een nieuw perron ofzo?
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:22:57 #75
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43078990
Ik heb geen idee. Volgens mij zijn ze tot 2008 nog wel bezig om de huidige bewoners uit hun woningen te krijgen. Iedere keer als er iemand uit gaat, kan een ander er dus weer in.Het inschrijven is gratis, dus is het sowieso jammer als je dan begint te twijfelen en wacht met inschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')