Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik hoorde dat mijn opleiding weer gaat verhuizen.
Van de Thorbeckestraat naar weet ik veel waar. Ze zijn juist net verhuisd!
Ik fiets sowieso nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...
Ik zal wel even hard je nickname roepen dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ongeveer 150 meter achter de rijnhal, metertje of 300 lopen dus.
Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard je nickname roepen dan..
Ik weet niet of ik sluitingstijd haalquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzo.
Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoonquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik sluitingstijd haal.
Ik denk ook (quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoon![]()
Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Maar gaat wel gezellig worden vannacht op de brug. Dronken mensen die vanuit noord komen en spacende mensen die vanaf zuid komen.
Oja naturlich... Ik ben altijd al om 6 uur thuis. Misschien wel even in het gras liggen bij het Gelredome voor de grapquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopen.
Ik vond het er vroeger toen er nog niet zo veel jong grut rondliep wel mooi. Bijna net zo leuk als 't swing op donderdagavond, voordat de level en skihut de bierprijzen omlaag gooidenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
5th, daar heb ik nog gewerkt. Zo saai
grote kans dat ik je je drankje serveerdequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()
hehe wat was ik toen zát! Mis jij Swing ook nog? Geen tent zoals die in Arnhem...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
grote kans dat ik je je drankje serveerde
En inderdaad, ik ken redelijk wat mensen die na zo'n avondje op donderdag- of vrijdagavond zichzelf flink au hebben gedaan, vraag maar aan elvis![]()
Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Handig trouwens, zo'n groot evenement, als met de trein gaan nu een ramp is
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!
Jaaaa idd. Ik als contactgestoorde Arnhem (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |