Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik hoorde dat mijn opleiding weer gaat verhuizen.
Van de Thorbeckestraat naar weet ik veel waar. Ze zijn juist net verhuisd!

Ik fiets sowieso nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoed je tenminste niet meer die kutbult op te fietsen...

Ik zal wel even hard je nickname roepen dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ongeveer 150 meter achter de rijnhal, metertje of 300 lopen dus.

Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzoquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard je nickname roepen dan..

Ik weet niet of ik sluitingstijd haalquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik sta rond sluitingstijd mijn vriendin op te halen. Als je me nou aanklampt ofzo.

Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoonquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik sluitingstijd haal.

Ik denk ook (quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in die kutkou staan zoeken.. schreeuw maar gewoon![]()

Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Maar gaat wel gezellig worden vannacht op de brug. Dronken mensen die vanuit noord komen en spacende mensen die vanaf zuid komen.

Oja naturlich... Ik ben altijd al om 6 uur thuis. Misschien wel even in het gras liggen bij het Gelredome voor de grapquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, vannacht. Het is pas om 7:00 afgelopen.

Ik vond het er vroeger toen er nog niet zo veel jong grut rondliep wel mooi. Bijna net zo leuk als 't swing op donderdagavond, voordat de level en skihut de bierprijzen omlaag gooidenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
5th, daar heb ik nog gewerkt. Zo saai

grote kans dat ik je je drankje serveerdequote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()

hehe wat was ik toen zát! Mis jij Swing ook nog? Geen tent zoals die in Arnhem...quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
grote kans dat ik je je drankje serveerde
En inderdaad, ik ken redelijk wat mensen die na zo'n avondje op donderdag- of vrijdagavond zichzelf flink au hebben gedaan, vraag maar aan elvis![]()

Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Handig trouwens, zo'n groot evenement, als met de trein gaan nu een ramp is

Je snapt best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hah ja, mooi stom gepland van Qlimax zeg, wat een sukkels!

Jaaaa idd. Ik als contactgestoorde Arnhem (quote:

Jacob Cremerstraatquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef Pino_666 het volgende:
![]()
Ohhh Arnhem
![]()
![]()
[..]
Ik ook vlakbij het sonsbeekpark (Paul Krugerstraat)![]()

Geinigquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
krijg nou tietenIk woonde daar ook, totdat mijn ouders gingen scheiden ong 2 jaar geleden, tegenover eetcafe deksels woonde we.... Echt rielekst was dat, kast van 'n huis, super centraal. Ja das was mooi
![]()
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoevenquote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Jacob Cremerstraat![]()
Bij Deksels hebben ze wel erg lekker eten en goede bediening![]()

Geniaal was dat altijd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()

Vaak wel ergggg druk, maar het mooie-vrouwen-gehalte ligt er ook hoogquote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?

Nummers draaien ze er natuurlijk veel te snel... Publiek gaat wel. Maar ik kan me er af en toe wel vermaken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?

Zo heel af en toe kijk ik er wel eens maar ik ga altijd weg met tranen in de ogen als ik die hele tent zie hossen en meezingen op een kutnummer van Marco B.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:

Een alles omvattend woord.quote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
hossen

Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangenquote:Op maandag 27 november 2006 12:21 schreef Pino_666 het volgende:
Ik raak altijd de weg kwijt als ik aan die draaiende bar zit.... zeker na een x aantal drankjes

Yep in het verlengde, ik woon bijna naast de kapperquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Geinig
Ik woon een paar huizen verder naar beneden (richting stad), ook tegenover Deksels![]()
[..]
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoeven![]()

You've got new mailquote:Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangen?

Van Rijn en IJssel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Vervolgopleiding, MBO endezeau.

Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Rhinestone het volgende:
AspenDe meest trieste tent van Arnhem
![]()

Die verklappen we ook niet. Laat al die lui maar lekker blijven waar ze zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...

Daar is toch al een parkquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb gister gewokt bij Mr Moto op de korenmarkt: Onbeperkt wokken voor 10 euro p.p.
Als je goedkoop en lekker wilt eten, is dat echt een aanrader !
@Ijsmeis
Komt daar een park ja? Waarvoor? De hanggroepjongeren ?

Ja, op die doel ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Was toch al een groot park in Presikhaaf?

Amsterdam zit pas op 5quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee

Deventer ook. Al voor hun danquote:

Misschien ben ik gewoon oost-indisch blindquote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee

Ik heaup 't wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Jah maar je gaat toch in Ernem weaunen??![]()

Jij bent een wannabee-arnepperquote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)

quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)

Bij mij doet ie het wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?

Doet het prima...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?

Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonenquote:

Foto'squote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonen![]()
jaja, 3e poging, maar ik heb hard iemand nodig om de huur mee te kunnen splitsen
DIE HOER IS DOER

Wat krijg je wel te zien dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi, waarom bij mij dan weer niet?

Titel komt er wel te staan en de rest helemaal wit...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Wat krijg je wel te zien dan?
URL not found?

Ohhhhhhquote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm?
Ik bedoelde van je woning![]()
.

Gatverquote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
moment, ik zal ze wel even in een ijsmeis.rar doen

Grapje? dat jij nou overal wat achter zoektquote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatver. Mensen die zulke grapjes maken wil ik niet in mijn huisje
.

Mag ijsmeis op die bank slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm heb haast geen goede foto's meer van mn kamer, dan alleen deze maar; http://i13.tinypic.com/2dspn55.jpg

Zo af en toe nog wel eens eventjes...quote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef whosvegas het volgende:
Welke Fokkers komen er wel eens in the Move?

poep! Er is in A'hem blijkbaar minder te doen, vandaar dat wij zovaak lopen te fokken.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Pino_666 het volgende:
Weet je wat mij trouwens opvalt? De Arnhem topics staan vaak hoog in de Active Topics, net alsof arnhemmers actiever zijn op Fok dan fokkers uit bijvoorbeeld de steden in de Randstad. Je zou ook zeggen dat Amsterdam/Rotterdam/Den Haag meer fokkers moet hebben aangezien deze steden ook meer inwoners hebben. Zijn jullie dit met mij eens of praat ik poep?

Doehoeiquote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Mag ijsmeis op die bank slapen?

Wtfquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke fokker stak zijn middelvinger naar mij op, op de johan de wit laan?
Ik werd afgesneden op m'n tzr en toen ik fok jou joh roep zei ie ''Leuk forum he?''
..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |