Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Rhinestone het volgende:
AspenDe meest trieste tent van Arnhem
![]()
Die verklappen we ook niet. Laat al die lui maar lekker blijven waar ze zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...
Daar is toch al een parkquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb gister gewokt bij Mr Moto op de korenmarkt: Onbeperkt wokken voor 10 euro p.p.
Als je goedkoop en lekker wilt eten, is dat echt een aanrader !
@Ijsmeis
Komt daar een park ja? Waarvoor? De hanggroepjongeren ?
Ja, op die doel ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Was toch al een groot park in Presikhaaf?
Amsterdam zit pas op 5quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Deventer ook. Al voor hun danquote:
Misschien ben ik gewoon oost-indisch blindquote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Ik heaup 't wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Jah maar je gaat toch in Ernem weaunen??![]()
Jij bent een wannabee-arnepperquote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
Bij mij doet ie het wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?
Doet het prima...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?
Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonenquote:
Foto'squote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag hier wel een tijdje op 'proef' wonen![]()
jaja, 3e poging, maar ik heb hard iemand nodig om de huur mee te kunnen splitsen
DIE HOER IS DOER
Wat krijg je wel te zien dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi, waarom bij mij dan weer niet?
Titel komt er wel te staan en de rest helemaal wit...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:57 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Wat krijg je wel te zien dan?
URL not found?
Ohhhhhhquote:Op woensdag 29 november 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm?
Ik bedoelde van je woning![]()
.
Gatverquote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
moment, ik zal ze wel even in een ijsmeis.rar doen
Grapje? dat jij nou overal wat achter zoektquote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatver. Mensen die zulke grapjes maken wil ik niet in mijn huisje
.
Mag ijsmeis op die bank slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm heb haast geen goede foto's meer van mn kamer, dan alleen deze maar; http://i13.tinypic.com/2dspn55.jpg
Zo af en toe nog wel eens eventjes...quote:Op woensdag 29 november 2006 16:48 schreef whosvegas het volgende:
Welke Fokkers komen er wel eens in the Move?
poep! Er is in A'hem blijkbaar minder te doen, vandaar dat wij zovaak lopen te fokken.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:39 schreef Pino_666 het volgende:
Weet je wat mij trouwens opvalt? De Arnhem topics staan vaak hoog in de Active Topics, net alsof arnhemmers actiever zijn op Fok dan fokkers uit bijvoorbeeld de steden in de Randstad. Je zou ook zeggen dat Amsterdam/Rotterdam/Den Haag meer fokkers moet hebben aangezien deze steden ook meer inwoners hebben. Zijn jullie dit met mij eens of praat ik poep?
Doehoeiquote:Op woensdag 29 november 2006 16:24 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Mag ijsmeis op die bank slapen?
Wtfquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Welke fokker stak zijn middelvinger naar mij op, op de johan de wit laan?
Ik werd afgesneden op m'n tzr en toen ik fok jou joh roep zei ie ''Leuk forum he?''
..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |