Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Rhinestone het volgende:
AspenDe meest trieste tent van Arnhem
![]()
Die verklappen we ook niet. Laat al die lui maar lekker blijven waar ze zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 00:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb jou anders geen alternatief zien noemen...
Daar is toch al een parkquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ik heb gister gewokt bij Mr Moto op de korenmarkt: Onbeperkt wokken voor 10 euro p.p.
Als je goedkoop en lekker wilt eten, is dat echt een aanrader !
@Ijsmeis
Komt daar een park ja? Waarvoor? De hanggroepjongeren ?
Ja, op die doel ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Was toch al een groot park in Presikhaaf?
Amsterdam zit pas op 5quote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Deventer ook. Al voor hun danquote:
Misschien ben ik gewoon oost-indisch blindquote:Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef -skippybal- het volgende:
Nou... Dit is pas nummertje 4, dus valt allemaal wel mee
Ik heaup 't wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Jah maar je gaat toch in Ernem weaunen??![]()
Jij bent een wannabee-arnepperquote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
En toch vind ik dit wel een leuk topic. En dat, terwijl ik geeneens in Arnhem woon.
(ja, wtf doe ik hier eigenlijk)
Bij mij doet ie het wel.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.kultuurhuisbosch.nl/
Doet 'ie het bij jullile ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |